nog bedankt voor het slotje op het user van de maand ....quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
Mass-delete..
Dit is een feedbacktopic, geen baggertopic.
Wein nicht, wir werden uns treffen im Himmel.quote:Op zondag had JohnnyKnoxville dit nog willen posten:
Helaas wordt de schoone Duitsche danwel Germaansche taal verkettert op Fok!. Een schande! Gezien onze warme banden met onze oosterburen zouden just Topiks in het Duits geëerd moeten worden.
Maar helaas is dat niet het geval. Ween met mij mede.
Wir haben Ihnen versagt, Herr Goethe.
Leck mich und spritze mich affengeil in meinem Gesicht.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wein nicht, wir werden uns treffen im Himmel..
Zieh mahl deine Unterhose aus Kleine, und lass mich mahl dein Feugtichkeit fühlen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
Leck mich und spritze mich affengeil in meinem Gesicht.
Was sagen Sie von [ZWADU]? Witzen machen ins Schwartzwald.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zieh mahl deine Unterhose aus Kleine, und lass mich mahl dein Feugtichkeit fühlen.
Usw.
Wanneer komt er naast [ZWA] een [DUI]?
Het was ook een heel lief en mooi topic, maar zolang er meer mensen zijn die nog naar bed moeten, dan dat er mensen moeten opstaan, hoef ik dat soort topics niet in ONZ. Had je hem tussen 4.00 en 6.00 geopend was het perfect geweest.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef sir_dalord het volgende:
nouja inso, dat goedemorgen topic was goed bedoeld hoorhet was totaal mijn intentie niet om hem te openen voor wie dan ook.
je hebt helemaal gelijk...quote:Op maandag 31 mei 2004 01:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was ook een heel lief en mooi topic, maar zolang er meer mensen zijn die nog naar bed moeten, dan dat er mensen moeten opstaan, hoef ik dat soort topics niet in ONZ. Had je hem tussen 4.00 en 6.00 geopend was het perfect geweest..
Is toch niks mis mee? Jij opende dat topic en PR gooide het op slot, waren alle topics maar zo helderquote:
top ideequote:Op maandag 31 mei 2004 10:57 schreef Dagonet het volgende:
nou ja, gewoon langzaam posten, dan houdt nikky dat topic steeds bovenin haar myat
Het nadeel is, ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 13:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
top idee
Dat lukt je niet eensquote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nadeel is, ik ook
Dus niet vreemd opkijken als er opeens 50 posts op een rij instaan
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nadeel is, ik ook
Dus niet vreemd opkijken als er opeens 50 posts op een rij instaan
Doe 'es ff gewoon, die mods waar jij op kotst, die doen dit allemaal wel in hun vrije tijd hoor. En al ze iets in hun vrije tijd doen, dan moet dat wel leuk zijn. En als jij dan zo doet, dan hebben ze er geen plezier meer in, toevallig. Dus je kan je inhoudsloze opmerking beter achterwege laten.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Kutmods.
Sorry Dirk.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe 'es ff gewoon, die mods waar jij op kotst, die doen dit allemaal wel in hun vrije tijd hoor. En al ze iets in hun vrije tijd doen, dan moet dat wel leuk zijn. En als jij dan zo doet, dan hebben ze er geen plezier meer in, toevallig. Dus je kan je inhoudsloze opmerking beter achterwege laten.
![]()
Nóg niet! Ik ben me aan het inlikkenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
sinds wanneer is kasta een GPD-er??
Die komt in de oppo!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Nee wacht, doe deze maar alvast:quote:Op maandag 31 mei 2004 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die komt in de oppo!!
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee wacht, doe deze maar alvast:
[afbeelding]
bepaalde gavenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee? Jij opende dat topic en PR gooide het op slot, waren alle topics maar zo helder
Hoe heb je dat topic trouwens ooit gevonden, da's best lastig zoeken!
Ik kan er niks aan doen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Euh , die poultrygeist of zoiets , verneukerdje ofzo.
Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen..
Maar die poultrygeist is goed fout bezig..
Wanneer ga je eens een nieuw TTT topic maken?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.
Daarom verbaas ik me ook zo over zijn posts. Creatief genoeg om iets leuks te bedenken, maar toch alleen bagger posten.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.
Ik heb er op dit moment vier gereedstaan. Serieus.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een nieuw TTT topic maken?
Nobelheid in optima forma.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment vier gereedstaan. Serieus.
Maar ik bewaar ze, omdat ik nu probeer om andere topics leuker te maken. Nobel he?
Ik ga weg!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:02 schreef Briefcase het volgende:
Kan iemand mij ff bijpraten wbt het kleurtje van Inso. Dank u.![]()
Ah een vakantie van Inso. Mijn dank is groot Dagonet.quote:
Nou nou, inso zit er al sinds Februari hoor, toch al 3 keer langer dan FFquote:Op maandag 31 mei 2004 20:12 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Ah een vakantie van Inso. Mijn dank is groot Dagonet.
* Dagonet krijgt oldenzaaltje memoires
meer in de richting van newbies die mod wordenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou nou, inso zit er al sinds Februari hoor, toch al 3 keer langer dan FF
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:28 schreef Briefcase het volgende:
[..]
meer in de richting van newbies die mod worden![]()
Newbiemodje. Dat ben jij. Dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Nu ook Remcow weg is, zitten er, op Yvonne na, toch vrijwel alleen maar newbies in de crew?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Newbiemodje. Dat ben jij. Dus.
Ze staat ook nog in de index, het is een pauze, (nog) niet permanent.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom staat inso nog in de OP?
En dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Newbiemodje. Dat ben jij. Dus.
Ja. Down with the old!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu ook Remcow weg is, zitten er, op Yvonne na, toch vrijwel alleen maar newbies in de crew?
Staat al in de TTT.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Dit zie ik graag als TTT topic
ik geloof dat ik dat hier moest vragen
Wat is dat voor een gelul? Blijf dan gewoon blauw.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze staat ook nog in de index, het is een pauze, (nog) niet permanent.
oh, hij staat er al tussen, sorryquote:Op maandag 31 mei 2004 21:46 schreef super-muffin het volgende:
Dit zie ik graag als TTT topic
ik geloof dat ik dat hier moest vragen
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is dat voor een gelul? Blijf dan gewoon blauw.
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:50 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Het roel_jewel effect zeg maar.
Ik stop. Nee ik stop niet. Ik stop wel. Ik stop niet. Ik stop toch.
Dat je denkt van mens zit toch niet zo om aandacht te jengenlen![]()
Net zolang tot het hele forum een opeenstapeling is van saaie, zwakbegaafde, niets toevoegende eenzame, trieste zielen die wanhopig op zoek zijn naar sociaal minder begaafde lotgenotenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja. Down with the old!
Neuh. Dat lig maar net aan het account.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef ShaoliN het volgende:
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:58 schreef robh het volgende:
[..]
Neuh. Dat lig maar net aan het account.
en who the neuk ben jij ennywee?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:57 schreef ShaoliN het volgende:
Wat de neuk doe jij dan in onzin? Jij kan je geleuter over het algemeen gewoon in NWS kwijt toch?
Gewoon een onbekende kutnewbie.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef Cora het volgende:
[..]
en who the neuk ben jij ennywee?
Zo'n tijdelijke crew invalkrachtquote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef Cora het volgende:
[..]
en who the neuk ben jij ennywee?
Cool, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon een onbekende kutnewbie.
Ja. Dus...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh wacht.....
Tja, ff inleren en dan moet het wel goed komen.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:02 schreef kastanova het volgende:
Zo'n tijdelijke crew invalkracht.
Now everything's cool and everything's smooth.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:06 schreef Cora het volgende:
Tja, ff inleren en dan moet het wel goed komen.
Kasta, het is wel cool toch?
fun lovin' criminalsquote:Op maandag 31 mei 2004 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Now everything's cool and everything's smooth..
- Sonny, I need you cool, are you cool?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:47 schreef Bosbeetle het volgende:
fun lovin' criminals
Running aroud robbin' banks all whacked on the scooby snacksquote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
- Sonny, I need you cool, are you cool?
- I am cool..
oeh een verstopte wquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:41 schreef PrivateRyan het volgende:.
Toch staat dat zwart je niet Inso !quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:42 schreef Insomaniac het volgende:
I give up..
Ik wil weer modden. Ik kan dit niet aanzien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:50 schreef PrivateRyan het volgende:
Zoiets?.
Groetjes,
Pierre.
De user is koning!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:54 schreef FlyingFox het volgende:
Het mag inderdaad wel iets minder bombastisch.
Groetjes, Fuckje.
je weet welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Wie de fuck is Pierre?
Forum@fok.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
roellio moet nog unband worden!
nee!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Forum@fok.nl
Okay!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee!
Die had ik allang mên.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:14 schreef Briefcase het volgende:
he Inso, heb je al een leven gevonden ?
Tjee, zie die newbie even wannabe crew zijn!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Forum@fok.nl
pimpquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die had ik allang mên.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die had ik allang mên.
ech nie!quote:Aantal posts: 16308 (gemiddeld 102 per dag)
Je moet je cookies weggooien en je offline content legen, probleem opgelost. Ik heb nergens last van iegquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
* gebrekkig 'kek' topic onder de aandacht brengt.
Is ook al in RFD gemeld. Wellicht ten overvloede dus.
'kek' teaupique stuk ?
Done.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef Xebrozius het volgende:
Komt deze ook in de TTT?
Rijmen voor beginners
WTF is TTTquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef Xebrozius het volgende:
Komt deze ook in de TTT?
Rijmen voor beginners
De 0,1% aan topics die wel het lezen waard zijn voor iedereen krijgen een vermelding in het ONZIN TopTipTopic!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF is TTT
Een verzameling van "leuke" topics.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF is TTT
Geef maar toe, je vindt ze wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een verzameling van "leuke" topics. :')
sstquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef maar toe, je vindt ze wel leuk.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef Conflict het volgende:
moeders houdt uw dochters binnen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef Conflict het volgende:
Dat moet haast wel een vergissing geweest zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, blijkbaar is Xebrozius per ongeluk geband, unban 'm ff!
Och, de meeste mods zijn ook maar mensen, 1 keer een foutje magquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een vergissing geweest zijn!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gelukkig zijn we ff van hem af. Wat een lul was dat.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is dat ik m'n kleurtje kwijt ben!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we ff van hem af. Wat een lul was dat.
dus z'n permban duurt totdat jij weer blauw bentquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
't is dat ik m'n kleurtje kwijt ben!
Gebruik je lichaam in de crew! en doe het nou eens voor een goed doel in plaats van eigen belang.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
JIJ hebt nooit een kleurtje gehad !quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
hihihihihiquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
JIJ hebt nooit een kleurtje gehad !
idd en wel snel een beetjequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben ik het geheel mee eens, het is ten eerste gewoon goede onzin waarmee men zich urenlang kan vermaken en ten tweede is het zo dat als je deze weghaalt er waarschijnlijk weer een nieuwe komt binnen enkele minuten / uren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:21 schreef realist_ik het volgende:
Doe niet zo matig knut...
haal dan gewoon die [badsloef] weg...
HTT-Thalan uitleg !quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn aller-aller-eerste #ONZ-Topic![]()
*subtiel schopt*
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef Jolan het volgende:
Knut is heel lief.
Meestal is Knut heel lief.
Maar nú, op dit moment, vindt ik Knut iets minder heel lief.
Verder vind ik Knut altijd heel lief.
quote:en ik ben god.
Kom terug naar boven en zeik niet.
wees nou maar blij, engeltjes zijn geslachtsloosquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.quote:Naamtopics mogen hier, mits ze meer inhoud hebben dan "Eej Karel! Moe jij nou ook zo poepuh van die bruine bonen???"
Sorrie, maar die andere had meer reacties enzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Lucille, wat doe je:
Quote uit de regels:
[..]
Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.
Lucille
En Jogy sluit vanmorgen al een topic van mij die, zoals hij zei "Doebel" was. Terwijl dat topic toch echt een dag er voor al geopend was.
Een complot is het, een complot.
Hee Jogy het staat in de regels van wel!!?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Lucille, wat doe je:
Quote uit de regels:
[..]
Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.
Lucille
En Jogy sluit vanmorgen al een topic van mij die, zoals hij zei "Doebel" was. Terwijl dat topic toch echt een dag er voor al geopend was.
Een complot is het, een complot.
Met inhoud, ja, maar deze had z'n inhoud al verloren, dat is dus ook de sluitreden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hee Jogy het staat in de regels van wel!!?
Wist ik niet, maar toch.. Het mag dus![]()
Jemig, je bent ECHT goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Met inhoud, ja, maar deze had z'n inhoud al verloren, dat is dus ook de sluitreden.
Ik kan me gewoon overal goed uitlullen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jemig, je bent ECHT goed![]()
zullen we wachten tot het meer dan 10 posts heeft ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:35 schreef DaMook het volgende:
Voor zover ik nu kan zien, vind ik *dit* wel een TTT vermelding waard
Daarom zei ik ook "voor zover ik nu kan zien"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:04 schreef Briefcase het volgende:
[..]
zullen we wachten tot het meer dan 10 posts heeft ?![]()
dicht??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:23 schreef Meki het volgende:
Meki is 17 geworden, all hail Meki!
Waarom dicht Yvonne
dankquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:45 schreef Knut het volgende:
Ik heb even deregen gedelete die er in stond
Het zou het topic overigens wel een positieve impuls kunnen gevenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:45 schreef Knut het volgende:
Hij is leuk.
Maar of het een TTT word weet ik niet.
Je bent gewoon een lul face it pauperquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef GoodspeeD het volgende:
Jogy, waarom sluit je Over recursief gesproken ?
Omdat jij het geen humor vindt? Blah.
Slechte dag vandaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lul face it pauper
Omdat ik de zware verantwoordelijkheid heb om dit forum leuk te houden, dit doe ik zo goed mogelijk en soms, heel soms doe ik topics dicht omdat ik ze -in mijn oneindige wijsheid- niet kan waarderen. De reden tot sluiten in dit geval was dat ik er een 13 in een dozijn gevoel bij kreeg. Dit topic is al vaak genoeg langs gekomen en toen was ie al niet leuk ( dat doorlinken naar hetzelfde topic, dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef GoodspeeD het volgende:
Jogy, waarom sluit je Over recursief gesproken ?
Omdat jij het geen humor vindt? Blah.
Jah nogal ja, of ik lijd aan spontane gilles de la tourretquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:04 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Slechte dag vandaag?
Zo heeft iedereen wel eens een dag dat ie beter uit de buurt van z'n computer kon blijvenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah nogal ja, of ik lijd aan spontane gilles de la tourret
Omdat het een kuttopic is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe lang blijft zaad leven? (Dringend antwoord nodig!!!)
en dit drukbezochte topic wordt door een gastmod op slot gegooid om welke reden?
en dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat het een kuttopic is..
Ik geef alleen mijn mening, ik kon er echt niks grappigs aan ontdekken en daarnaast zijn er al tig van dat soort topics geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
die dagonet begint nou stap voor stap mijn topics te sluiten
Jij niet, anderen wel... en in principe is zo'n beetje alles hier al een paar keer langs geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening, ik kon er echt niks grappigs aan ontdekken en daarnaast zijn er al tig van dat soort topics geweest.
Hoi.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:59 schreef Knut het volgende:
kutcookies
Jij gaat echt iedereen van de crew langs he! Inso wannabee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet heeft mijn inziens een vrijbrief tot modden.
Dagonet is dus geen gastmod. Maar een mod van een ander forum die iig mijn toestemming heeft om hier te modden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
M'n moeder zei "kut knut"...
En ze heeft 't geeneens van mij...
Loversquote:Op zaterdag 5 juni 2004 07:23 schreef MikeyMo het volgende:
zijn silmarwen en knut een en dezelfde persoon? Of lovers?
oh ja, dat heb ik wel eens gelezen ja.. whehehehequote:
Je kan ook rustig reageren, het was gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:06 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Ehrm, waar?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan ook rustig reageren, het was gewoon een vraag.![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehrm, waar?
Sorry, niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Feedback *the MODS you love to hate* ben je nou mod of niet?
Ah, het was een lemmingquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
Dagonet, hou je je bagger dan ook even in ONZ?
Nog 3 secondenZie de grap, lees de grap, voel de grap, en gooi er dan maar een slotje op.
Als je op dat linkje had geklikt, dan was je iets hoger in dit topic uitgekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef veldmuis het volgende:
Ow, dat moet hier.
Ja ben hier nog niet zo lang.
Is Dago mod van ONZ opeens?!
Goezzo veldmuis.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Geprobeerd, ik leer best veel zo.
Dankje, ik snap het denk ik wel, Dagonet.
Was het zonder de toevoeging van het originele topic neit duidelijk dat het om een lemming ging?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, het was een lemming
Ik kom nooit in PTA en heb het dan ook maar uit mijn index en AT gesloopt.
De toevoeging van het originele topic kwam ná mijn schop
Vaak kijk ik nog even als ik een user niet herken op de posthistory, dat had wel geholpen denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Was het zonder de toevoeging van het originele topic neit duidelijk dat het om een lemming ging?
Dan had ik maar wat vaker in PTA gekeken
Leeeeeeeeeeeeeeeedies ent sjentolmen! Wie hef u winner! His neem is SjeeKee ent hie wins a riefritsjeraator!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan het voorspel de volgende ban-topic niet vinden, maar ik vermoed "audioslaaf"..
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan het voorspel de volgende ban-topic niet vinden, maar ik vermoed "audioslaaf"..
Hartelijk bedankt Nikkyquote:Op zondag 6 juni 2004 00:23 schreef nikky het volgende:
het is dicht
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
"never piss your parents off" .
*stil
*mooi
zie je daar was niet eens een compleet topic voor nodigquote:Op zondag 6 juni 2004 03:12 schreef CybErik het volgende:
thnx mên!
Eerstvolgende ban, place your bets, deel 10.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Natuurlijk wel, we hebben ook een user die God heet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef Meki het volgende:
User AIIah Mag toch niet of wel ?
Zouden de users Yahweh en El Elyon al bestaan eigenlijk? Of de aartsengelen?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we hebben ook een user die God heet.
In het geval van Yahwéh kan ik JaWi aanwijzen, misschien heeft die een beetje last van dyslexie.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zouden de users Yahweh en El Elyon al bestaan eigenlijk? Of de aartsengelen?
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef Meki het volgende:
User AIIah Mag toch niet of wel ?
Waarom is dat discriminerend?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
omdat je dan vele Moslims van Fok discrimineert
Nee hoor, het is gewoon een kutkloon die goedkoop probeert te scoren, als je dat mislukte grapje aandacht gaat geven speel je hem precies in de kaarten dus kan je de user maar beter op waarde schatten. Boeie dusquote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
Er is ook een user God.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
wel 2quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
Ach, nog altijd beter dan een kutmodquote:Op zondag 6 juni 2004 17:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon een kutkloon die goedkoop probeert te scoren, als je dat mislukte grapje aandacht gaat geven speel je hem precies in de kaarten dus kan je de user maar beter op waarde schatten. Boeie dus![]()
En je punt is?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:42 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan een kutmod.
Done.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:07 schreef timbob het volgende:
500500
doe hier maar een slotje op
ik dacht iets leuks te melden te hebben, maar ik had me vergist
het ging over een vrouw trouwens.
en iets dat ik meegemaakt had.
Joepiequote:Op maandag 7 juni 2004 00:24 schreef Nouk het volgende:
Inso is terug!!
Daar lijkt het dan op. Want die deel 2 stond toch al een lang tijdje onaangeroerd in ONZ en anyway ik had het nog tegen Dagonet gezegd. Ik zei ik dacht dat er geen reeksen mochten komen in ONZ, toen hij het eerste deel naar ONZ verhuisde.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil niemand hier weg hebben hoor..
Was toch een opvallend onderwerp???quote:Maar ik zie dat er een reeks bij is (deel 3, vol met slowchat) en er is een reeksenstop. Er zijn genoeg lopende reeksen waar je kan slowchatten, zowel in ONZ als in GC. Dan zie ik een onbegrijpelijk topic, wat weer een spinoff is van een topic in GC en dan snap ik het niet meer. Vandaar mijn vraag om het bij een topic te houden.
Ik niet. Ben eruit geschopt om onduidelijk redenen dus... Slowchatreeks-dakloos ben ik.quote:And correct me if I'm wrong, maar jullie zitten toch in 30/40 in GC?
Ja, maar thumbie is wel iemand die altijd over seksuele dingen begint hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ryan, jij en thumb zijn sowieso welkom in LIT, jullie slowchat is een toonbeeld van taalgevoel
Nee ik absoluut niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
And correct me if I'm wrong, maar jullie zitten toch in 30/40 in GC?
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het dan op. Want die deel 2 stond toch al een lang tijdje onaangeroerd in ONZ en anyway ik had het nog tegen Dagonet gezegd. Ik zei ik dacht dat er geen reeksen mochten komen in ONZ, toen hij het eerste deel naar ONZ verhuisde.
Opvallend zeker, maar simpel als ik ben begrijp ik niet waarom dat niet in het betreffende topic in GC kon.quote:Was toch een opvallend onderwerp???
Dat is wel sneu.quote:Ik niet. Ben eruit geschopt om onduidelijk redenen dus... Slowchatreeks-dakloos ben ik.
Wat lief!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ryan, jij en thumb zijn sowieso welkom in LIT, jullie slowchat is een toonbeeld van taalgevoel
Zie boven!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee ik absoluut niet meer.
Ryan heeft wel gelijk in zijn post. We beperken ons altijd tot 1 topic om te chatten, juist om de boel niet vol te baggeren.
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar thumbie is wel iemand die altijd over seksuele dingen begint hoor.
Ik heb nu 242 TT's klaar liggen waarmee ik nooit wat kan doen.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis.. Misschien had Dago niet door dat het de bedoeling was om een complete reeks te starten, maar ik kan niet denken voor mijn waarde collega.
[..]
Ja, we hebben niet allemaal een IQ van 165 1/2 hè. Wil je daar een beetje rekening mee houden?quote:Opvallend zeker, maar simpel als ik ben begrijp ik niet waarom dat niet in het betreffende topic in GC kon.
[..]
Allemaal aardige mensen zeker weer? Pas ik nooit tussen.quote:Dat is wel sneu..
Kom eens kijken in [@@@] Dago post er ook..
Ja, maar het gaat er niet om om lukraak in een chatreeks te kunnen posten.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie boven!
Omdat we duidelijk niet aan het slowchatten waren hè.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:03 schreef nikky het volgende:
[gijl] welke Fok!ster draag geen broeckje, deel 3.
ik had toch al duidelijk gezegd dat er geen slowchat van mocht worden gemaakt. dus ik snaop niet dat er nu ineens moeilijk over moet worden gedaan
Ga je me nu voor schut proberen te zetten.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..], ooh dat ben jij juist.
waren jullie welquote:Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat we duidelijk niet aan het slowchatten waren hè.
Ja precies en dan begint het hele gezeik weer van vooraf aan.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Allemaal aardige mensen zeker weer? Pas ik nooit tussen..
Ik zag toch duidelijk het woord broekje om de haverklap voorbij schieten...quote:Op maandag 7 juni 2004 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
waren jullie wel
Ik ben misschien nieuw en simpel, maar slowchat herken ik wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat we duidelijk niet aan het slowchatten waren hè.
Ook mensen die boeken lezen hebben seks hoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar thumbie is wel iemand die altijd over seksuele dingen begint hoor.
die zag ik niet meer door de slowchat.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk het woord broekje om de haverklap voorbij schieten...
Het was een spinoff van het GC topic. Waarom kon het dan niet in het GC topic zelf? Gaarne in voor mij begrijpelijke taal uitleggen, want na je topic drie keer gelezen te hebben snap ik nog niet waarom het niet in dat andere topic kon.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:06 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Mijn werkgroep archetypen heeft wel degelijk een onderwerp en er was geen reden dat op slot te doen..
Nooit.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga je me nu voor schut proberen te zetten..
Ja, dat 80% van onze hand is komt alleen maar omdat thumb bijna nooit een broekje aanheeft en ik daar dan quasi verbaasd op reageer hè. Gewoon toeval zoiets. En MSN dat doe ik niet meer, want er zitten allemaal heel rare vrouwen op. En nogmaals het woord broekje zag ik toch zeer vaak voorbij schieten. Ja, er zaten geen plaatjes bij, maar dan nog...quote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben misschien nieuw en simpel, maar slowchat herken ik wel..
Anders moeten jij en TBO maar gaan MSN'en ofzo? Of toch proberen te integreren in een lopende reeks? Want 80% van de posts is van jullie hand.
Zie ik van op.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook mensen die boeken lezen hebben seks hoor!
Dat topic is vol. De mannelijke kant bestaat nog niet in GC, dus wederom een spinoff.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was een spinoff van het GC topic. Waarom kon het dan niet in het GC topic zelf? Gaarne in voor mij begrijpelijke taal uitleggen, want na je topic drie keer gelezen te hebben snap ik nog niet waarom het niet in dat andere topic kon.
Jij suggereert toch dat ik het altijd over seksuele dingen heb? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nooit..
Er zijn zelfs hele leuke boeken over geschreven. Er gaat nog eens een wereld voor Ryan open.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook mensen die boeken lezen hebben seks hoor!
Dat is bijna aardig.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
*kuch* TBO en Ryan 3
*KUCH!*quote:Op maandag 7 juni 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
*kuch* TBO en Ryan 3
Je bent nu aan het slowchatten hè.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*KUCH!*
Jamaar integreren in een lopende reeks is best moeilijk hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben misschien nieuw en simpel, maar slowchat herken ik wel..
Anders moeten jij en TBO maar gaan MSN'en ofzo? Of toch proberen te integreren in een lopende reeks? Want 80% van de posts is van jullie hand.
Gewoon je stempel drukken? Het er tussen komen kan het probleem toch niet zijn?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jamaar integreren in een lopende reeks is best moeilijk hoorIk was in de eerste @@@ nog weleens aanwezig, maar het begint me een beetje boven het hoofd te groeien
en ik kom er niet meer tussen
Net als Dago die gerust antwoord had mogen geven enzo
Jij geeft de aanzet!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij suggereert toch dat ik het altijd over seksuele dingen heb? Of ben ik nu gek?.
Je mag altijd zelf beslissen of je iets leuk of niet leuk vindt. De onzin mod bepaalt alleen of het leuk genoeg is voor zijn forum of niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:38 schreef coz het volgende:
het begon wat stroef ... met 38 gebruikers online
maar deze zijn toch wel leuk bijvoorbeeld
en het is toch ONZ .. dan mag je toch zelf weten of je dat wel of niet leuk vind ?
Mja, volgens mij heb jij de FAQ niet gelezen..quote:Op maandag 7 juni 2004 12:38 schreef coz het volgende:
en het is toch ONZ .. dan mag je toch zelf weten of je dat wel of niet leuk vind ?
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie de grap nog steeds niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:38 schreef coz het volgende:
het begon wat stroef ... met 38 gebruikers online
maar deze zijn toch wel leuk bijvoorbeeld
This_World_Is_Lost list messages 01:25
_Flea_ list messages 01:25
headfirsttohell list topics -1:29
JohnnyKnoxville list messages -1:29
Ow, nou, zeg dat dan meteen! Ik zal even aan de ForumAdmins vragen of ik weer user mag worden, net als m'n collega's. We hebben hier blijkbaar niks te zeggen enzoquote:Op maandag 7 juni 2004 12:38 schreef coz het volgende:
Oh wacht, nú wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie de grap nog steeds niet.
En ? .. een glimlach waard ?quote:Oh wacht, nú wel.
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:57 schreef coz het volgende:
[..]
En ? .. een glimlach waard ?
Niet echt, sorry.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:57 schreef coz het volgende:
[..]
En ? .. een glimlach waard ?
die MyAT is wel van levensbelang, ja!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:32 schreef coz het volgende:
[Nutteloos] onvermoede humor in de active user lijst
vervolgens klagen dat het in HUN myAT komt ...
maar post dan niet dat je het een stom topic vindtquote:Op maandag 7 juni 2004 13:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
die MyAT is wel van levensbelang, ja!
maar verklap nou eens, waar de humor zit!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:17 schreef coz het volgende:
[knip]
Heyquote:Op maandag 7 juni 2004 13:17 schreef coz het volgende:
UltraNerd list messages -1:30
Bosbeetle list my activetopics -1:30
omdat dit snel persoonlijk kan worden idd
Daar geef ik je 100% gelijk inquote:Op maandag 7 juni 2004 13:18 schreef coz het volgende:
[..]
maar post dan niet dat je het een stom topic vindt.. slimpo
Whehehehehe,quote:Op maandag 7 juni 2004 13:17 schreef coz het volgende:
afzuiginrichting list topics 03:03
schatje list activetopics 03:04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |