Bekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
quote:Aangezien ik het altjid een beetje sneu vindt, zo'n eigengemaakt verjaardagstopic doen we het gewoon zo, als je het er niet mee eens bent moet je het maar even laten weten. .
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lulligquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
idd. helemaal waar. is ook zo enzo. ik was ff te snel enzo excuses e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lullig.
Graag gedaan, gefelici dudequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Thnx Jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
17 en dan al fundamentalist
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:21 schreef yvonne het volgende:
Bagger jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef Conflict het volgende:
Gefeliciteerd
waarschijnlijk is ie daar nu te oud voor. Is vanuit marketingtechnisch oogpunt minder interessant.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
zo moeilijk is m'n vraag topch niet lijkt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |