Té incrowd.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
inso, m'n IRC incrowd topic!
onmogelijk!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Té incrowd.
Één kans. Ik monitor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
onmogelijk!
nietus! het ging over mijn "ben-ik-nog-online"-testquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Té incrowd.
Ik bereid mn tromgeroffel vast voor .........quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:13 schreef FlyingFox het volgende:
D'r komt een mooie openingspostfoto aan joh, niet normaal.
Nouk en FF.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:13 schreef FlyingFox het volgende:
D'r komt een mooie openingspostfoto aan joh, niet normaal.
Wat jij verkeerd doet in mijn ogen is de need voor topics openen over allerlei dingen waar gewoon echt helemaal geen humor meer inzit. Je hebt (voor mijn gevoel vooral) iedere dag wel een paar topics waar iets leuk of schattig is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef Tokay het volgende:
Beste Knut,
Leg me nou eens uit wat ik verkeerd doe in jouw ogen...
Onzin voor je leven wordt omschreven als "Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor".
En nu mag ik van jou geen topics meer openen met leuke/lieve plaatjes, en ook geen 'wat zijn we lief topics'.
Ik snap er helemaal niks van.
Groetjes, Tokay.
In vuur en flames...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:07 schreef Conflict het volgende:
Ik wil graag de link van die mislukte rel van gisternacht, met in de hoofdrol: Knut, Shirley (TS), Emmykuh, en Xebrosius en ik een beetje.
Verder een hele goede morgen natuurlijk
Volgens de modjes hoort ie hier thuis, modjes ( just like God) work in mysterious waysquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:49 schreef japis het volgende:
Wat doet mijn topic over de super controller voor de PS2 in dit onzin forum??
Hij hoort toch in G & C thuis??
Whehehehequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
beste knut..
lul die je bent, je hoeft je latente homosexuele gevoelens die je hebt niet op mijn topic-titels te botvieren!
Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, wie is verantwoordelijk voor de wederopstand van EmyKuHhHh? M.a.w. wie moet er een schop voor zijn klote?
Dat is waar, vergeleken met Emmy, kom zelfs ik slim over volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Woar benn'n mien sloot'n Onzintopucs bleem? Ik ken zie nait meer vind'n!!!!
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 06:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi. Het forum staat er weer keurig bij, heel enig en zo. MAARRR... Hoort Welkom newbies! Leesvoer! niet bovenaan? Ik bedoel, van alle sticky's is dat toch wel de meest waardige.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Maar gelukkig heeft Breuls er in een speciale karboenkel patch voor gezorgd dat de stickies altijd sticky blijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.
WHehehehehequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:17 schreef Shirley het volgende:
Ja, mijn prachtige topic dicht!In vuur en flames... had de potentie om een tiptoptopic te worden.... en toen kwamen die josti's langs...
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:09 schreef _bigmac_ het volgende:
een lopend bagger topic is een goed topic.
Wat lach je?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
WHehehehehe
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat lach je?
Jij behoort tot de breezerclan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.![]()
Als mijn topic echt zo kut was waarom had hij dan 3 pagina''s??.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Knut het volgende:
[..]
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Inso..
[SPOILER]Passion of the christ!!!
dat jij 'm niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ie niet grappig is!
Zit net weer de OP foto te bekijken en ik vind dat je wat van Kylie Minogue weg hebt... als je het als een belediging opvat...sorry...quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
Echt?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:34 schreef Shirley het volgende:
Gesloten ONZ topics verdwijnen standaard uit de AT
Ja. Om het beetje schoon te houden tegen de bagger enzo.quote:Op zondag 28 maart 2004 03:36 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Echt?
Kloon of kloonkloon?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:33 schreef Zenith4ever het volgende:
ONZ modjes
Waar is mijn topic "Kloon of kloonkloon" gebleven.
Ik hoef em niet terug, ik wil alleen maar weten waarom hij is verwijderd en niet gewoon gesloten.
waarom is ie dan dicht?quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
Post je volgende keer weer lief onder je eigen naam voor je dat soort dingen gaat zeggen ?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:16 schreef Eksteroog het volgende:
Knut begrijp ik dat nog, die heeft helemaal niets door
Dus heeft het weinig zin om die bagger te laten staan, waar iedereen het kan zien en de baggeraars op nog meer ideeën gebracht kunnen worden. En die paar dubbele topics, dat hou je altijd, ook mét zichtbare slotjes.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:44 schreef Eksteroog het volgende:
Sowieso gaan topics toch vooral op slot omdat ze de moeite van het nalezen niet waard zijn, als dat wel zo zou zijn, zouden ze wel sticky gemaakt worden toch?
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Knut het volgende:
Oversight.
Nikky heeft als FA al een beslissing gemaakt in dat topic.
Dan kunnen wij er niks meer aan doen.
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]pottedikkie !
zoals je hebt kunnen zien is het ons al gelukt om FB en FD te regelen....
( ook als nikky dat niet kan vinden.... )
Jammer dat Nikky gelijk beslist voor FOK!Mededelingen....dat wist ik niet.....
als nikky een beslissing neemt, is die dan bindend ?
of kan ik nog ergens in beroep tegen deze FOUTE beslissing ?
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.
Maar ik betwijfel dat dat nut zal hebben
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef FlyingFox het volgende:
Umbarumbabrbaba, ik ga je blocken op MSN!
Niet dat dat veel uitmaakt inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef Umbabarauma het volgende:
[..].
Weet je zeker dat je een topic uit een serieus forum aanpakt om een onzin topic te openen ?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef Umbabarauma het volgende:
O, knut, lees eens buiten ONZ ->
Dat weet ik Heel Erg Zeker. Met een knipoog natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een topic uit een serieus forum aanpakt om een onzin topic te openen ?
Weet je dat HEEL zeker ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
beetje jammer idd, knut
aha, dank u voor deze toelichting mijnheer Knutquote:Op zondag 28 maart 2004 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Kloon of kloonkloon?
Gesloten.
en gesloten onzin topics kan een "user" niet zien
Mine!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
aha, dank u voor deze toelichting mijnheer Knut
Mine!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mine!
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:52 schreef kooba het volgende:
Hey Inso, ik moet alweer, zal ik een deel 3 openen?
Klopt. En ik vind dus dat er toen ondergemodereerd werd.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Laatste tijd toch sterk het gevoel dat er overgemodereerd wordt. Een paar maanden geleden ging bijna niets op slot en werden de bagger- en slechte topics vanzelf weggefilterd.
Gesloten onzin topics komen inderdaad niet meer in lijstjes voor. Dat is puur en alleen om de baggerstroom te verminderen.quote:Nu kan ik sommige topics die ik wel leuk/aardig vond met geen mogelijkheid meer terug vinden. Tenzij ik ze bookmark, maar dat doe ik alleen bij topic die ik echt leuk vind en over een maand of wat misschien wel een keer terug wil zien en daarvoor niet mijn gehele MyAT door wil lopen.
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.quote:Plus als jullie een bepaald topic niet snappen, hoeft het niet gelijk op slot onder noemer bagger/het zal wel nooit wat worden.
1. Dus eigenlijk zijn we de twee extremen en moet er nu maar een middenweg komenquote:Op maandag 29 maart 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
Klopt. En ik vind dus dat er toen ondergemodereerd werd.
Gesloten onzin topics komen inderdaad niet meer in lijstjes voor. Dat is puur en alleen om de baggerstroom te verminderen.
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.
Of het moet een "incrowd-dit-snappen-maar-twee-mensen-en-er-is-er-maar-eentje-online" topic zijn.
Die knal ik per direct dicht.
Nee. Ik vind dat er nu op een goed niveau gemodereerd word.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
1. Dus eigenlijk zijn we de twee extremen en moet er nu maar een middenweg komen
Ik denk het niet daarvoor moet je bij Breuls zijn in Replique en Frontpage Developmentquote:2. Kan het dan niet geregeld worden, dat ze wel in MyAT staan en niet in de ONZ-lijst
Ik heb zelf het vermoeden dat mijn mede mods ongeveer hetzelfde over dat soort topics denken hoor.quote:3. Die laatste opmerking was niet op jou van toepassing. Op een vreemde manier mag ik jou wel![]()
Incrowd topics zijn zeker wel oke!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.
Of het moet een "incrowd-dit-snappen-maar-twee-mensen-en-er-is-er-maar-eentje-online" topic zijn.
Die knal ik per direct dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |