Omdat er geen ONZ-mods in da house waren en een feedbacktopic wel zo prettig is. Thanks Dago!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Dagonet. Waarom maak jij deze?
Niet alleen vanwege wat Inso zei, maar ook omdat de vorige al een half uur dood was en ik zo stiekem mijn sticky maak topic knopje kon uitproberenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Dagonet. Waarom maak jij deze?
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, en Inso:
Precies, ik wacht gewoon tot ik een vibe krijg: Nu gaat een topic op slot! En dan post ik er doorheenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Jij hebt daar feeling voor he. Is niet de eerste keer dat ik je dat zie doen.
.
Coole features heb jij dan zeg!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, ik wacht gewoon tot ik een vibe krijg: Nu gaat een topic op slot! En dan post ik er doorheen
Dat krijg je als je van een ECHT subforum mod wordtquote:Op zondag 14 maart 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Coole features heb jij dan zeg!.
Doodsvonnispost, kan ik me nog afmelden voor de 24equote:Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van een ECHT subforum mod wordt
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van een ECHT subforum mod wordt
Waarom moet die sticky? Als het ivm de onvindbaarheid is, kunnen alle Leidenaren dat topic gewoon bookmarken. We hebben al vrij veel sticky's en jullie topic is niet echt van groot belang voor heel ONZ..quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef BloodRayne het volgende:
He hallo.
Is het mogelijk om Nog meer fokkers uit Leiden in de huis?(Meeting) sticky te maken?
Dank je wel!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
*boem*
Wat hoort ik? Oh! Dago die van zijn voetstuk valt en voor altijd kan optiefen uit ONZ..
Meneer is een weekje blauw en loopt meteen ONZ af te zeiken.. Veel plezier in je échte forum dan, want hier ben je niet meer welkom.
.
In feedback algemeen heb ik een topic geopend met de vraag of er een apart meeting forum kan komen. Die zeiden dat jullie hem hier wel sticky gingen maken omdat alle meeting topics sticky horen te zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom moet die sticky? Als het ivm de onvindbaarheid is, kunnen alle Leidenaren dat topic gewoon bookmarken. We hebben al vrij veel sticky's en jullie topic is niet echt van groot belang voor heel ONZ..
Meetingtopics staan normaliter in GC en die zijn ook niet sticky. De enige sticky-meet is de forumspecifieke meet (zoals nu de ONZ-meet).quote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
In feedback algemeen heb ik een topic geopend met de vraag of er een apart meeting forum kan komen. Die zeiden dat jullie hem hier wel sticky gingen maken omdat alle meeting topics sticky horen te zijn.
Tsja, daar kan ik ook weinig aan veranderen.quote:Sommige Leidenaren surfen niet zoveel op fok.![]()
Tsja, van mij mag je hem volspammen om hem hoog te houden, en dan kan je hier vragen of ik de kick-posts wil verwijderen om het overzicht te behouden.quote:Dus het maakt niet zoveel uit, maar konstant spammen in het topic om hem leven te houden werkt ook niet echt, want dan vervuild het topic zo.
Ik wist niet dat dat ook in mijn taakpakket viel.quote:Ik bereik de Leidenaren op deze manier gewoon niet. Op deze manier helpt de fok crew nou niet echt mee om de community hechter te maken of zo.![]()
Het Leiden-topic is vanuit GC naar ONZ verhuisd, omdat er in principe geen *noem hier een willekeurige stad*-reeksen meer in GC mogen, maar de mod het zo lullig vond om het topic helemaal op slot te flikkeren.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
De [HOMO]-meet en de Groningen-meet staan ook als normale topics in GC. Dus waarom moet Leiden dan sticky in ONZ? En suggesties voor een niew forum moet je dus weer wél in Feedback doen.
Dan moet je je douchen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef BloodRayne het volgende:
Guttogut. wat zijn we allemaal weer op ons pikkies getrapt zeg. het Testosteron druipt er weer zo hard van af dat het hele forum naar de vieze pikken stinkt.
Niet echt hoor.quote:'Ik ben mod en jij hebt maar te luisteren', dat is zo'n beetje het beste wat je krijgen kan. Alles heeft zo'n ondertoon!
Je kan het in GC proberen als het puur en alleen om meetings gaat. Volgens de eerder genoemde regels moet dat namelijk op die manierquote:Het is een MEETING topic. Dus de volgende meeting topic wordt gewoon gesloten? Of moeten we die in GC openen, waarna die WEER naar Onzin getrapt wordt?
We reageren misschien wat kortaf maar dat is dan ook alleen omdat we dit soort discussies vaker gevoerd hebbenquote:Jullie kunnen wel wat meer stijl gebruiken. Ik stel alleen maar wat normale vragen en er wordt over het algemeen op gereageerd alsof ik met een paar kutpubers te maken heb.
Ah. Je moest je toch nog douchenquote:*kots*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |