abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2004 @ 18:48:56 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713251

In het langverloren gewaande land van OjvL waait een nieuwe wind.
De raad van wijzen heeft besloten om 4 mods te smeden, die alleen zullen regeren. Deze 4 mods zijn afzonderlijk al krachtig, maar gecombineerd komt hun echte sterkte naar boven:

4 mods to rule them all......

1 mod to save them all

Through his helmet-powers, this Mod will save them all.

1 mod to moon them all

His magical buttocks will shine their light on them all.

1 mod to develop them all

His development-powers will enable Fotoboek-communication to them all.

1mod, to amaze them all

Though beautiful, this moderette will indeed whoop-ass them all. .

Betuig hier Uw steun aan dit 4-span, dat U zal leiden door de diepste bagger, over de hoogste rellen, en langs de diepste afgronden.

4mods, rule me. .

Tekst © by JohnnyKnoxville

vorige deel; Vragen, opmerkingen en liefdesbetuigingen aan de ONZIN-mods

De links naar de alternative search vind je hier; Nog even iets over de search (die er niet is)

Als je topic op slot is, zakt deze uit beeld. Denk er dus aan om je topic te bookmarken! Ben je vergeten te bookmarken en je moet je topic hebben, vraag dan de url aan ons.

[ Bericht 13% gewijzigd door Insomaniac op 14-03-2004 19:03:05 (Extra info toegevoegd.) ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17713397
Hoi Dagonet. Waarom maak jij deze?

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnnyKnoxville op 14-03-2004 18:56:09 (spelfout!) ]
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_17713457
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Omdat er geen ONZ-mods in da house waren en een feedbacktopic wel zo prettig is. Thanks Dago! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 14 maart 2004 @ 19:02:18 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713541
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet alleen vanwege wat Inso zei, maar ook omdat de vorige al een half uur dood was en ik zo stiekem mijn sticky maak topic knopje kon uitproberen

Oh, en Inso:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_17713561
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Oh, en Inso:
. Jij hebt daar feeling voor he. Is niet de eerste keer dat ik je dat zie doen. .
Echte liefde!
  zondag 14 maart 2004 @ 19:06:12 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713618
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:03 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

. Jij hebt daar feeling voor he. Is niet de eerste keer dat ik je dat zie doen. .
Precies, ik wacht gewoon tot ik een vibe krijg: Nu gaat een topic op slot! En dan post ik er doorheen
pi_17713641
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:06 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Precies, ik wacht gewoon tot ik een vibe krijg: Nu gaat een topic op slot! En dan post ik er doorheen
Coole features heb jij dan zeg! .
Echte liefde!
  zondag 14 maart 2004 @ 19:09:43 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713682
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Coole features heb jij dan zeg! .
Dat krijg je als je van een ECHT subforum mod wordt
  zondag 14 maart 2004 @ 19:10:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713697
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Doodsvonnispost, kan ik me nog afmelden voor de 24e
pi_17713718
He hallo.

Is het mogelijk om Nog meer fokkers uit Leiden in de huis?(Meeting) sticky te maken? We proberen een 2e meeting te organiseren, maar het vlot niet zo vanwege de vele posts in Onzin. Het topic wordt steeds weggedrukt.

Dank je wel!
pi_17713733
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

.

*boem*

Wat hoort ik? Oh! Dago die van zijn voetstuk valt en voor altijd kan optiefen uit ONZ. .
Meneer is een weekje blauw en loopt meteen ONZ af te zeiken. . Veel plezier in je échte forum dan, want hier ben je niet meer welkom. .
Echte liefde!
pi_17713761
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef BloodRayne het volgende:
He hallo.

Is het mogelijk om Nog meer fokkers uit Leiden in de huis?(Meeting) sticky te maken?

Dank je wel!
Waarom moet die sticky? Als het ivm de onvindbaarheid is, kunnen alle Leidenaren dat topic gewoon bookmarken. We hebben al vrij veel sticky's en jullie topic is niet echt van groot belang voor heel ONZ..
Echte liefde!
  zondag 14 maart 2004 @ 19:13:38 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17713772
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

.

*boem*

Wat hoort ik? Oh! Dago die van zijn voetstuk valt en voor altijd kan optiefen uit ONZ. .
Meneer is een weekje blauw en loopt meteen ONZ af te zeiken. . Veel plezier in je échte forum dan, want hier ben je niet meer welkom. .

Volgende post ook lezen lieverd.
pi_17713810
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Waarom moet die sticky? Als het ivm de onvindbaarheid is, kunnen alle Leidenaren dat topic gewoon bookmarken. We hebben al vrij veel sticky's en jullie topic is niet echt van groot belang voor heel ONZ..
In feedback algemeen heb ik een topic geopend met de vraag of er een apart meeting forum kan komen. Die zeiden dat jullie hem hier wel sticky gingen maken omdat alle meeting topics sticky horen te zijn.

Sommige Leidenaren surfen niet zoveel op fok.

Dus het maakt niet zoveel uit, maar konstant spammen in het topic om hem leven te houden werkt ook niet echt, want dan vervuild het topic zo.

Ik bereik de Leidenaren op deze manier gewoon niet. Op deze manier helpt de fok crew nou niet echt mee om de community hechter te maken of zo.
pi_17713955
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

In feedback algemeen heb ik een topic geopend met de vraag of er een apart meeting forum kan komen. Die zeiden dat jullie hem hier wel sticky gingen maken omdat alle meeting topics sticky horen te zijn.
Meetingtopics staan normaliter in GC en die zijn ook niet sticky. De enige sticky-meet is de forumspecifieke meet (zoals nu de ONZ-meet).
quote:
Sommige Leidenaren surfen niet zoveel op fok.
Tsja, daar kan ik ook weinig aan veranderen. .
quote:
Dus het maakt niet zoveel uit, maar konstant spammen in het topic om hem leven te houden werkt ook niet echt, want dan vervuild het topic zo.
Tsja, van mij mag je hem volspammen om hem hoog te houden, en dan kan je hier vragen of ik de kick-posts wil verwijderen om het overzicht te behouden.
quote:
Ik bereik de Leidenaren op deze manier gewoon niet. Op deze manier helpt de fok crew nou niet echt mee om de community hechter te maken of zo.
Ik wist niet dat dat ook in mijn taakpakket viel.

Ik zal het even overleggen met mijn mede-mods, maar reken er maar niet al te veel op. Jullie topic is niet het enige wat wegzakt. En zoals ik al eerder aangaf, al onze sticky's zijn forumspecifiek. Met de ONZ-meet sticky hebben we nu al 5 sticky's en met nog een sticky erbij (welke eigenlijk niks met ONZ te maken heeft) wordt het een beetje onoverzichtelijk.

Kortom, ik zeg nog niks toe, maar reken er maar niet al teveel op.
Echte liefde!
pi_17713989
Antwoord: In plaats van antwoorden verwijderen en al die moeilijkdoenerij:

OPEN EEN SPECIFIEK FORUM VOOR MEETINGS

Dat werkt ook nog eens meer meetings in de hand, omdat het mensen op ideen brengt.

Als je mods tekort hebt, dan wil ik er wel voor zorgen dat het forum schoon blijft. Jullie voorstellen lijken mij een stuk meer werk dan die van mij, niet dan?
pi_17714175
De [HOMO]-meet en de Groningen-meet staan ook als normale topics in GC. Dus waarom moet Leiden dan sticky in ONZ? En suggesties voor een niew forum moet je dus weer wél in Feedback doen.
Echte liefde!
pi_17714232
^Heb ik inmiddels gedaan.

Maar dat heb je ook al gezien.
  zondag 14 maart 2004 @ 19:37:11 #19
6536 dwerg
chagrijn
pi_17714247
quote:
Op zondag 14 maart 2004 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
De [HOMO]-meet en de Groningen-meet staan ook als normale topics in GC. Dus waarom moet Leiden dan sticky in ONZ? En suggesties voor een niew forum moet je dus weer wél in Feedback doen.
Het Leiden-topic is vanuit GC naar ONZ verhuisd, omdat er in principe geen *noem hier een willekeurige stad*-reeksen meer in GC mogen, maar de mod het zo lullig vond om het topic helemaal op slot te flikkeren.
I intend to live forever, or die trying.
pi_17714381
En dat heeft met mijn vraag te maken... omdat?

Het is nu een meeting topic, en de eerste meeting heeft al plaats gevonden, laten we wel bij het onderwerp van discussie blijven, anders dwalen we zo af.. en daar is de rest van onzin voor. Niet het feedback topic.
  zondag 14 maart 2004 @ 20:36:25 #21
2738 Knut
Loyal Dog
pi_17715494
Nee niet sticky.
Punt.
En jullie zijn ook aan het "laatste" topic bezig aangezien het een uitzondering is.
De plaatsnaam topics hebben we al een tijdje afgeschaft namelijk .
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_17715976
Guttogut. wat zijn we allemaal weer op ons pikkies getrapt zeg. het Testosteron druipt er weer zo hard van af dat het hele forum naar de vieze pikken stinkt.

'Ik ben mod en jij hebt maar te luisteren', dat is zo'n beetje het beste wat je krijgen kan. Alles heeft zo'n ondertoon!

Het is een MEETING topic. Dus de volgende meeting topic wordt gewoon gesloten? Of moeten we die in GC openen, waarna die WEER naar Onzin getrapt wordt?

Jullie kunnen wel wat meer stijl gebruiken. Ik stel alleen maar wat normale vragen en er wordt over het algemeen op gereageerd alsof ik met een paar kutpubers te maken heb.

*kots*
  zondag 14 maart 2004 @ 21:01:22 #23
2738 Knut
Loyal Dog
pi_17716153
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef BloodRayne het volgende:
Guttogut. wat zijn we allemaal weer op ons pikkies getrapt zeg. het Testosteron druipt er weer zo hard van af dat het hele forum naar de vieze pikken stinkt.
Dan moet je je douchen.
quote:
'Ik ben mod en jij hebt maar te luisteren', dat is zo'n beetje het beste wat je krijgen kan. Alles heeft zo'n ondertoon!
Niet echt hoor.
Maar er zijn nou eenmaal regels nodig op het forum dat zoveel gebruikers heeft als Fok!
quote:
Het is een MEETING topic. Dus de volgende meeting topic wordt gewoon gesloten? Of moeten we die in GC openen, waarna die WEER naar Onzin getrapt wordt?
Je kan het in GC proberen als het puur en alleen om meetings gaat. Volgens de eerder genoemde regels moet dat namelijk op die manier .
quote:
Jullie kunnen wel wat meer stijl gebruiken. Ik stel alleen maar wat normale vragen en er wordt over het algemeen op gereageerd alsof ik met een paar kutpubers te maken heb.
We reageren misschien wat kortaf maar dat is dan ook alleen omdat we dit soort discussies vaker gevoerd hebben .
quote:
*kots*
Ah. Je moest je toch nog douchen .
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_17716293
Kortaf hoeft niet synoniem te staan aan het feit dat je vaker 'dit soort' discussies hebt gevoerd. Daar ligt het hele punt namelijk. Het is een verzoek, geen discussie. Als je geen zin hebt om discussie te voeren dan moet je namelijk gewoon direkt een duidelijk en zinnig antwoord geven.

Vraag:
Kan het topic sticky?

Antwoord:
Nee, sorry, want daar is GC voor. Alle meeting topics horen in GC, en omdat deze op bijzonder wijze is ontwikkeld hebben wij hem bij wijze van uitzondering opengelaten. Ik kan hem wel naar GC voor je verplaatsen zodat wanneer deze vol is, je de volgende daar ook kunt openen.

Zo moeilijk is dat namelijk niet, om gewoon normaal antwoord te geven, weet je. Daar voorkom je een hoop discussies mee.
  maandag 15 maart 2004 @ 08:49:41 #25
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_17723967
ok, nu kan er weer over de taal der koeien gediscussieerd worden.
hoewel beneveld, was ik er zaterdagnacht van overtuigd dat het topic een waar succes had kunnen worden en het sluiten ervan op z'n minst voorbarig genoemd kan worden...

dus komop;
De wondere taal & wereld van onze loeiende vriend.

er is nog zoveel over te melden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')