Accounts kapen is niet netjes Knut.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:13 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Knut, objectief gezien, een erg knappe en vriendelijke man.
JK, ik kaap niets, het is een feit waarover amper gediscussieerd kan worden.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Accounts kapen is niet netjes Knut..
Als je zo even snel kijkt he, dan lijkt jouw avatar net op een gezicht met bloed!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:19 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
En ook soms niet, naar wij dachte....
Kun je weer effe undercover gaan en blijvenquote:Op maandag 8 maart 2004 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
AlLeEn DoEt DaT eNuH WiJf SoMs Us UiT dUh HoOgTe. MaAr Ze HeP WeL MoOiE LaArZuH.
Dan moet je ook niet zo snel kijken schat, whehehehehquote:Op maandag 8 maart 2004 00:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als je zo even snel kijkt he, dan lijkt jouw avatar net op een gezicht met bloed!
Oh het is je naam geschreven met rode lettersquote:Op maandag 8 maart 2004 00:24 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo snel kijken schat, wheheheheh.
.
En dan Eminem z'n foto eronder...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh het is je naam geschreven met rode letters
Bedankt voor de tip!.
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan Eminem z'n foto eronder...
Niemand evenaart de uitstraling van Eminem. Zeker OnderBroekVolSchijt niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!.
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah je ziet niet echt duidelijk of het Eminem is he, misschien issie zelf wel zo knap!.
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niemand evenaart de uitstraling van Eminem. Zeker OnderBroekVolSchijt niet...
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:35 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[..]
Ik ook van jou
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |