quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nietus!Wat ik wil is (1) duidelijkheid (daar kan ik waarschijnlijk wel naar fluiten), (2) een lekker gleufdiertje (nogmaals: fluitwerk) en (3) vrede, genegenheid en geluk voor iedereen (nog de meest waarschijnlijke...).
Wat ben jij narrig geworden sinds je communistisch geworden bent.quote:Niet narriger en more evil dan andersOp vrijdag 5 maart 2004 11:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Overigens vind ik jullie als crew nog steeds lief. Behalve Yvonne, die is evil.
Boenkel ik hou van je
Maar, eik kan het me weinig schelen, ik ben er een groot voorstander van dat mensen, lees users hier een gezellige tijd hebben, en ik ben er nog meer van overtuigd dat er toendertijd veel en veel te krampachtig omgesprongen is met de Biertopics.
Bagger zal te allen tijde een oordeel van mods zijn, hun dag, hun bui, en niet te vergeten hun ervaring met ONZ.
Ontkom je niet aan.
En ja, ik hoop dat de kromme beslissingen blijven, DAT is namelijk nog steeds een teken dat hier mensen zitten met een hart en geen machines, en zeg nou zelf,
waar zouden we zijn zonder kromme beslissingen?
Hadden we helemaal niets meer te zeiken
Kunnen we net zo goed een liev vorum oprichten ,niet dan?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Begrijp ik hieruit dat je PR een helmjostie noemt?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:44 schreef jogy het volgende:
1 mod to save them all
[afbeelding]
Through his helmet-powers, this Mod will save them all
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:57 schreef Knut het volgende:
*ontopic richting collega's*
Ik hou van jullie![]()
Familie zijn jullie gewoon voor me
stormlooptopicquote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:44 schreef jogy het volgende:
liefdesbetuigingen aan de ONZIN-mods
Ik haat jou ook innig. *Het smilies aanklikken werkt niet en hoe je dat hartje maakt weet in niet uit mijn hoofd.*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:47 schreef yvonne het volgende:
Niet narriger en more evil dan anders
Boenkel ik hou van je
Heb je ergens tussen het in mijn onderbroek headbangend op Thunderstruck rondlopen en de hond uitlaten (aangekleed uiteraard) soms redelijkheid opgelopen, Yvonne?quote:Maar, eik kan het me weinig schelen, ik ben er een groot voorstander van dat mensen, lees users hier een gezellige tijd hebben, en ik ben er nog meer van overtuigd dat er toendertijd veel en veel te krampachtig omgesprongen is met de Biertopics.
Bagger zal te allen tijde een oordeel van mods zijn, hun dag, hun bui, en niet te vergeten hun ervaring met ONZ.
Ontkom je niet aan.
En ja, ik hoop dat de kromme beslissingen blijven, DAT is namelijk nog steeds een teken dat hier mensen zitten met een hart en geen machines, en zeg nou zelf,
waar zouden we zijn zonder kromme beslissingen?
Hadden we helemaal niets meer te zeiken
Kunnen we net zo goed een liev vorum oprichten ,niet dan?
Richting wiequote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:12 schreef on_air het volgende:.
.
;( Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Insomop, wie anders?
Ocharme.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:18 schreef Knut het volgende:
Mijn smiley mislukt ook nog eens
Nee mên, een helmheld!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:56 schreef Maud_Dib het volgende:
*liefdesbetuiging doet
[..]
Begrijp ik hieruit dat je PR een helmjostie noemt?
Dit is het leukste slowchattopic van het momentquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal ook niet zo veel uit hoor, ik slowchat wel in deze topicreeks als het moet. Ik wist trouwens niet dat jij zo mild was met betrekking tot de "inhoudsloze slowchatreeksen" en dergelijke. Het valt me zelfs een beetje van je tegen. Ik ga dit ook zo snel mogelijk vergeten zodat je mijn knuffeldespootje blijft.
.
:') De zandbaktopics.. :')quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:33 schreef yvonne het volgende:
............ slowchattopic....................
................................................oorlog en verderf
................... zand .......................................
................................................... mods anti users,
..............................
Ja, toen was je opeens officieel newbie afquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
De zandbaktopics..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |