Knut=kutquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Knut is dan ook een lul.
Bookmark!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:03 schreef yvonne het volgende:
Goed topic dit
jij wordt toch nooit gebannedquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:03 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Knut=kut
GEEN BAN PLZ
Laf? Hoezo? Wie niet horen wil, moet voelen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:03 schreef Conflict het volgende:
Laf ook
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jij wordt toch nooit gebanned![]()
God ja, straf me.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laf? Hoezo? Wie niet horen wil, moet voelen...
Aan jou..want je lult..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Knut het volgende:
Maar goed om het allemaal even in perspectief te trekken wil ik het ook wel even op mijn manier uitleggen.
Ik kom hier al een tijdje op het forum en doe wat dingetjes aan het fotoboek.
Dan willen er wel eens wat mensen je toevoegen op msn en tegen je praten op het forum.
Een fotoboek reactie weghalen van een enorme autist.
Op zo'n moment zegt zo'n meisje op een gegeven moment dat ze ook wel eens naar een meeting wil maar dat ze het eng vind.
Dan zeg je dat ze wel eens naar A'dam kan komen om gewoon te stappen voordat een meeting begint.
Dat ziet ze dan helemaal verkeerd en ze denkt dat je verliefd bent.
En als het gesprek zich dan nog eens herhaald krijg je zo'n topic.
Aan wie ligt het nou ?
Benen wijd danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laf? Hoezo? Wie niet horen wil, moet voelen...
aan jouquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Knut het volgende:
Maar goed om het allemaal even in perspectief te trekken wil ik het ook wel even op mijn manier uitleggen.
Dan willen er wel eens wat mensen je toevoegen op msn en tegen je praten op het forum.
Op zo'n moment zegt zo'n meisje op een gegeven moment dat ze ook wel eens naar een meeting wil maar dat ze het eng vind.
Dan zeg je dat ze wel eens naar A'dam kan komen om gewoon te stappen voordat een meeting begint.
Aan wie ligt het nou ?
Aan jou natuurlijk! Duh!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Knut het volgende:
Aan wie ligt het nou ?
Eensch is met Knut!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:04 schreef Knut het volgende:
Aan wie ligt het nou ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |