quote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Seks met liefde is leuker, maar dat betekent niet dat seks zonder liefde niet leuk is.
Rukken is toch ook leuk?
Het lukt jou nooit om een one-night-stand te regelen he?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Seks met liefde is leuker, maar dat betekent niet dat seks zonder liefde niet leuk is.
Rukken is toch ook leuk?
Op een later tijdstip (kan wat dagen/weken/maanden) duren zal hij de details bekend makenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
Dude, je zou toch hopen dat de twee genoemde handelingen anders aanvoelen.![]()
Wie weet is'ie wel heel goed met z'n handenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
Dude, je zou toch hopen dat de twee genoemde handelingen anders aanvoelen.![]()
Neuj.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Maar ja, je zal maar gefrustreerd zijn...
we merken er iig niets van!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neuj.
Geweldig! Ik ben mijn eigen vriendinquote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!
En als je echt van jezelf houd,is dit sex met liefde
Nou, laat die maar zitten.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op een later tijdstip (kan wat dagen/weken/maanden) duren zal hij de details bekend maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |