Het was een leuke garp geweest als je zelf met een aantal leuke ideeen was gekomen, nu heb je de bron voor potentieel erg leuk garp compleet vernield.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:56 schreef bravo het volgende:
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht:
Bedrijf komt met zelfvernietigende dvd
Bedenk jier zelf vernietigende huisdieren, planten apparaten
Zoals een opblaasballon
![]()
een TNTeefje zeker.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
Een molotovcocktailspaniel?.
nou hij eet anders wel lucht hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:01 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het was een leuke garp geweest als je zelf met een aantal leuke ideeen was gekomen, nu heb je de bron voor potentieel erg leuk garp compleet vernield.
En ballonnen zijn voor zover ik weet (nog steeds) geen huisdieren. Tenzij je geestelijk iets minder bedeeld bent, natuurlijk.
jouw konijn moeten ze kapotschieten!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:06 schreef cerror het volgende:
mijn konijn houdt van slotje en niet van deze topic...
Donequote:Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jouw konijn moeten ze kapotschieten!!
![]()
ah! super!! bedankt hequote:
Eet smakelijk met de kerst.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:06 schreef cerror het volgende:
mijn konijn houdt van slotje en niet van deze topic...
dank je...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:04 schreef pfaf het volgende:
Leuk topic
opblaasballon?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:56 schreef bravo het volgende:
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht:
Zoals een opblaasballon
![]()
WANT ik heb niet een een hamsterquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk ontploft me hamster
heavy eng
dus niet bedenk je huisdierquote:Naar aanleiding van dit nieuwsbericht:
Zoals een opblaasballon
]quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Opblaaspop
toe ff he!!!quote:
que?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:24 schreef coz het volgende:
Op donderdag 3 juni 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[
[..]
]
opblaasballon?
Sinds wanneer zijn ballonnen niet opblaasbaar?
Beetje overbodig dus
* coz
Vergeet de lontworm niet...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef Unit-lost het volgende:
een lont![]()
quote:Claim: During the filming of the 1958 Disney nature documentary White Wilderness, the film crew induced lemmings into jumping off a cliff and into the sea in order to document their supposedly suicidal behavior.
Status: True.
Origins: Lemming
suicide is fiction. Contrary to popular belief, lemmings do not periodically hurl themselves off of cliffs and into the sea. Cyclical explosions in population do occasionally induce lemmings to attempt to migrate to areas of lesser population density. When such a migration occurs, some lemmings die by falling over cliffs or drowning in lakes or rivers. These deaths are not deliberate "suicide" attempts, however, but accidental deaths resulting from the lemmings' venturing into unfamiliar territories and being crowded and pushed over dangerous ledges. In fact, when the competition for food, space, or mates becomes too intense, lemmings are much more likely to kill each other than to kill themselves.
[snip]Disney's White Wilderness was filmed in Alberta, Canada, which is not a native habitat for lemmings and has no outlet to the sea. Lemmings were imported for use in the film,[snip]It is not known whether Disney approved or knew about the activities of James R. Simon,
Oi, kan het wat minder?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:29 schreef Kurk het volgende:
Een wapenschildpad.
Enorm, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:32 schreef Kurk het volgende:
ÉN ik heb de lay-out verneukt...![]()
En ik heb het verwijderdquote:Op zondag 6 juni 2004 10:32 schreef Kurk het volgende:
ÉN ik heb de lay-out verneukt...![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:35 schreef just me het volgende:
[..]
En ik heb het verwijderd
ook Jier nog maar eens wat planten en apparaten dan maarquote:bravo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |