quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:12 schreef Knut het volgende:
Ben je nieuw hier?! Leuk! Gezellig! Cool! Tof! Gaaf! Blijf met je klauwen van deze knop af: [afbeelding] tot je de huisregels en alle andere stickies hebt gelezen. Viel spass!
Was zekers goed, zelfs voor een niet-liefhebber van bierquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:14 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]![]()
Dus mijn eerste was niet onaardigBier
Spuit 30011!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Anthraxx het volgende:LoTR ripoff
Hallo meneer de klaagbaak moderator. Wilt u de arrogantie aan ons over laten en reaiseren dat een persiflage totaal ongelijk is aan een rip-off. Verder vind ik het erg indrukwekkend dat je na een groot aantal feedback topics en zelfs een moderator wissel jezelf komt beklagen over de startpost van een feedbacktopic.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:15 schreef Anthraxx het volgende:LoTR ripoff
Beste Onzin mod,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:17 schreef Knut het volgende:
[..]
Hallo meneer de klaagbaak moderator. Wilt u de arrogantie aan ons over laten en reaiseren dat een persiflage totaal ongelijk is aan een rip-off. Verder vind ik het erg indrukwekkend dat je na een groot aantal feedback topics en zelfs een moderator wissel jezelf komt beklagen over de startpost van een feedbacktopic.
Ga neuken ofzo.
oooh she did it againquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
ga es dood ofzo!
Dat is een kloon. Slimmerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef jaspah het volgende:
[..]
oooh she did it again
ik ben weghave fun met modden lieven modders
modders![]()
Heb je gelijk in. Dit is niet leuk en er klopt ook geen zak... alhoewel, de meeste mods zijn wel een stel machtsgeile figuren, net als de 'originele' 'ringdragers'quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
... Een persiflage dient leuk te zijn....
nounounou, Knut kan best een toffe gozer zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu gaat knut boos worden [14.gif].
hoi!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
goedenmiddag in de FB reeks
Tis nog morgen, dus een klein half uurtje wachten en dan nog een keer...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
relreeks!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
BB is makkelijker te zeggen dan apophis4u dat scheelt inso typ tijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:45 schreef apophis4u het volgende:
He inso?
Hoe zag jij trouwens dat die van BB eerder was?
Ze waren er bij de om 11.38
En daarbij had de mijne al een mooi OP en naar mijn mening irrelevant dus een mooiere TT
Ik heb al zoveel synoniemen hangen dat ze zo gewend zijn dat te typen dat dat best wel meevaltquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
BB is makkelijker te zeggen dan apophis4u dat scheelt inso typ tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |