Hey biertjuh??quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Ik houd dus van bier. Velen houden evenwel van bier. Bier voor iedereen dus [afbeelding]
Bij deze stel ik me dus voor en biedt ik iedereen bier naar behoefte
Ik heb tot dusver altijd veel gelezen op fok en heb besloten mijn passies op fok te delenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
anders maak je ff een kloon om een bier topic te openen
Ik hou niet van bier, maar ik vind het aardig dat je het vraagt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:09 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Ik houd dus van bier. Velen houden evenwel van bier. Bier voor iedereen dus [afbeelding]
Bij deze stel ik me dus voor en biedt ik iedereen bier naar behoefte
Bannen die gastquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:17 schreef Pharox het volgende:
[..]
Ik hou niet van bier, maar ik vind het aardig dat je het vraagt...![]()
Och, er staat 'naar behoefte', dus als ie er geen zin in heeft..... dan hebben wij meerquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Bannen die gast
Bier
Niks bannen!! Khou er niet van.. kan ik niks aan doen.. maar ik zeg toch dat ik het aardig vind dat ie het vraagt. Kijk als ie nou met wat sterkers aan zou komen zetten, ja dan wel....quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:18 schreef Aurelium het volgende:
Bannen die gast
Bier
Open daar je eigen topic maar voor. Hier is bierquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:21 schreef Pharox het volgende:
[..]
Niks bannen!! Khou er niet van.. kan ik niks aan doen.. maar ik zeg toch dat ik het aardig vind dat ie het vraagt. Kijk als ie nou met wat sterkers aan zou komen zetten, ja dan wel....
quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:22 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Open daar je eigen topic maar voor. Hier is bier [afbeelding]
Helaas.... deze heeft meer inhoudquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
lijkt wel een bioslock topic
dit zou trouwens voor de meesten een mooie manier zijn om te sterven, dat moet ik toegeven..quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:24 schreef Pharox het volgende:
verzuip dan maar in je eigen biertank..
Pas je op met je doodsverwensingen? zometeen heb je een ban hangenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:27 schreef Pharox het volgende:
[..]
dit zou trouwens voor de meesten een mooie manier zijn om te sterven, dat moet ik toegeven..![]()
ach, het had nog veel erger kunnen zijn....quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:12 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver altijd veel gelezen op fok en heb besloten mijn passies op fok te delen
Neuhh, vermaak me hier veels te goed..quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:29 schreef apophis4u het volgende:
Als je geen bier lust, of wat anders wil. Zoek een ander topic
Biertopics zijn geen reltopicsquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:30 schreef Pharox het volgende:
[..]
Neuhh, vermaak me hier veels te goed..![]()
Leren drinken dan he!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:21 schreef Pharox het volgende:
[..]
Niks bannen!! Khou er niet van.. kan ik niks aan doen.. maar ik zeg toch dat ik het aardig vind dat ie het vraagt. Kijk als ie nou met wat sterkers aan zou komen zetten, ja dan wel....
ook dat inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Leren drinken dan he!Geloof mij maar dat je het heel fijn gaat vinden als je het eenmaal lust. Bier is veel vriendelijker voor je beurs
![]()
Stelletje centeneukers..quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Leren drinken dan he!Geloof mij maar dat je het heel fijn gaat vinden als je het eenmaal lust. Bier is veel vriendelijker voor je beurs
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |