En anders haal ik mijn ingevette zweepje uit de kast en gaan ze beiden over de knie.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:13 schreef APK het volgende:
En anders?
Ik wou thumb net naar bed jagen eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
Hier verder want ik wil dat mijn feedbacktopic de ochtend haalt..
Het was slowchat met af en toe een onderbroekje. Ik heb een onderbroekje aan en die ga ik nu uittrekken. Ik ga nu slapen, dus ben ik coulant en krijgen jullie van mij één ( 1 ) topic om vol te chatten, met of zonder onderbroek.
Is deze morgenochtend nog open, gaat ie op slot. Is deze vol, openen jullie geen tweede deel.
Duidelijk?
Dit komt ook voort uit Insomnia he?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou thumb net naar bed jagen eigenlijk.
Dan is het bijna aardig van je!quote:Op maandag 7 juni 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
TBO; hij gaat morgen op slot omdat we hier niet al te dol zijn op slowchat. En daarnaast is de kans groot dat dit topic morgenochtend gekicked wordt en volgebaggerd wordt door de dagploeg.
Nee, jij moet gaan snurken.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:16 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit komt ook voort uit Insomnia he?.
Ja bijna, heb morgen wel een relaxt dagje.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, jij moet gaan snurken.
Het is al bijna ochtend, mag ik alvast beginnen?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:16 schreef Insomaniac het volgende:
En daarnaast is de kans groot dat dit topic morgenochtend gekicked wordt en volgebaggerd wordt door de dagploeg.
Waar?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:23 schreef jackson het volgende:
arghhhhh .... wat een gezeik ...
Doe eens? Ik moet aanstonds naar bed.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is al bijna ochtend, mag ik alvast beginnen?
Je moet nixquote:Op maandag 7 juni 2004 01:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Doe eens? Ik moet aanstonds naar bed.
Ja, maar je moet er wel weer vroeg uit, toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja bijna, heb morgen wel een relaxt dagje.
Ja, okee, als je je webcam maar aanzet als je het leest...quote:Schrijf je nu een keer een verhaal voor mij? Ben het antwoord kwijtgeraakt.
Ja echt, ik leef geen jaar meer anders.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet nix
Ja maar ik kan weer terug in bed.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er wel weer vroeg uit, toch?
[..]
Ja, okee, als je je webcam maar aanzet als je het leest...
Psies ...quote:Op maandag 7 juni 2004 01:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja echt, ik leef geen jaar meer anders..
Ja. maar ik ga wel slapies doen iig. Jij niet. Of aanstonds pas?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:28 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja maar ik kan weer terug in bed.
Ja okee. Moet wel even inspiratie opdoen natuurlijk...quote:Deal!.
Meen het serieus, zou dat echt heel erg leuk vinden.
Ja ik ga zo ook. Wens je een lekker slapen & tot morgen.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja. maar ik ga wel slapies doen iig. Jij niet. Of aanstonds pas?
[..]
Ja okee. Moet wel even inspiratie opdoen natuurlijk...
Hoe doe jij dat? Ik moet altijd nog zoveel.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Psies ...
Zeg ik altijd ... ik moet nix
Ja, okee, de discipline vasthouden hè. Weltesnurken.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook. Wens je een lekker slapen & tot morgen..
Dus je vond dat wel aardig???quote:Nou je was aardig op weg..
Gaat op slot morgen.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:35 schreef Tijn het volgende:
Wat een tof topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |