Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.quote:Naamtopics mogen hier, mits ze meer inhoud hebben dan "Eej Karel! Moe jij nou ook zo poepuh van die bruine bonen???"

Sorrie, maar die andere had meer reacties enzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Lucille, wat doe je:
Quote uit de regels:
[..]
Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.
Lucille
En Jogy sluit vanmorgen al een topic van mij die, zoals hij zei "Doebel" was. Terwijl dat topic toch echt een dag er voor al geopend was.
Een complot is het, een complot.

Hee Jogy het staat in de regels van wel!!?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Lucille, wat doe je:
Quote uit de regels:
[..]
Ik had het net gezien op shownieuws van SBS, dus het was heel actueel.
Lucille
En Jogy sluit vanmorgen al een topic van mij die, zoals hij zei "Doebel" was. Terwijl dat topic toch echt een dag er voor al geopend was.
Een complot is het, een complot.

Met inhoud, ja, maar deze had z'n inhoud al verloren, dat is dus ook de sluitreden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hee Jogy het staat in de regels van wel!!?
Wist ik niet, maar toch.. Het mag dus![]()

Jemig, je bent ECHT goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Met inhoud, ja, maar deze had z'n inhoud al verloren, dat is dus ook de sluitreden.

Ik kan me gewoon overal goed uitlullen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Jemig, je bent ECHT goed![]()

zullen we wachten tot het meer dan 10 posts heeft ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:35 schreef DaMook het volgende:
Voor zover ik nu kan zien, vind ik *dit* wel een TTT vermelding waard

Daarom zei ik ook "voor zover ik nu kan zien"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:04 schreef Briefcase het volgende:
[..]
zullen we wachten tot het meer dan 10 posts heeft ?![]()

dicht??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:23 schreef Meki het volgende:
Meki is 17 geworden, all hail Meki!
Waarom dicht Yvonne

dankquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:45 schreef Knut het volgende:
Ik heb even deregen gedelete die er in stond

Het zou het topic overigens wel een positieve impuls kunnen gevenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:45 schreef Knut het volgende:
Hij is leuk.
Maar of het een TTT word weet ik niet.

Je bent gewoon een lul face it pauperquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef GoodspeeD het volgende:
Jogy, waarom sluit je Over recursief gesproken ?
Omdat jij het geen humor vindt? Blah.

Slechte dag vandaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lul face it pauper

Omdat ik de zware verantwoordelijkheid heb om dit forum leuk te houden, dit doe ik zo goed mogelijk en soms, heel soms doe ik topics dicht omdat ik ze -in mijn oneindige wijsheid- niet kan waarderen. De reden tot sluiten in dit geval was dat ik er een 13 in een dozijn gevoel bij kreeg. Dit topic is al vaak genoeg langs gekomen en toen was ie al niet leuk ( dat doorlinken naar hetzelfde topic, dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef GoodspeeD het volgende:
Jogy, waarom sluit je Over recursief gesproken ?
Omdat jij het geen humor vindt? Blah.

Jah nogal ja, of ik lijd aan spontane gilles de la tourretquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:04 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Slechte dag vandaag?

Zo heeft iedereen wel eens een dag dat ie beter uit de buurt van z'n computer kon blijvenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah nogal ja, of ik lijd aan spontane gilles de la tourret

Omdat het een kuttopic is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe lang blijft zaad leven? (Dringend antwoord nodig!!!)
en dit drukbezochte topic wordt door een gastmod op slot gegooid om welke reden?

en dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat het een kuttopic is..

Ik geef alleen mijn mening, ik kon er echt niks grappigs aan ontdekken en daarnaast zijn er al tig van dat soort topics geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
die dagonet begint nou stap voor stap mijn topics te sluiten

Jij niet, anderen wel... en in principe is zo'n beetje alles hier al een paar keer langs geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening, ik kon er echt niks grappigs aan ontdekken en daarnaast zijn er al tig van dat soort topics geweest.

Hoi.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:59 schreef Knut het volgende:
kutcookies

Jij gaat echt iedereen van de crew langs he! Inso wannabee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:58 schreef Silmarwen het volgende:
Dagonet heeft mijn inziens een vrijbrief tot modden.
Dagonet is dus geen gastmod. Maar een mod van een ander forum die iig mijn toestemming heeft om hier te modden.

quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:31 schreef Jordy-B het volgende:
M'n moeder zei "kut knut"...
En ze heeft 't geeneens van mij...

Loversquote:Op zaterdag 5 juni 2004 07:23 schreef MikeyMo het volgende:
zijn silmarwen en knut een en dezelfde persoon? Of lovers?

oh ja, dat heb ik wel eens gelezen ja.. whehehehequote:

Je kan ook rustig reageren, het was gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:06 schreef Dagonet het volgende:
Hoi

Ehrm, waar?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan ook rustig reageren, het was gewoon een vraag.![]()

quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehrm, waar?

Sorry, niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Feedback *the MODS you love to hate* ben je nou mod of niet?

Ah, het was een lemmingquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
Dagonet, hou je je bagger dan ook even in ONZ?
Nog 3 secondenZie de grap, lees de grap, voel de grap, en gooi er dan maar een slotje op.

Als je op dat linkje had geklikt, dan was je iets hoger in dit topic uitgekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:08 schreef veldmuis het volgende:
Ow, dat moet hier.
Ja ben hier nog niet zo lang.
Is Dago mod van ONZ opeens?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |