Jeetje, ik dacht werkelijk dat er een ander project achter zat.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:03 schreef majic het volgende:
[..]
Hmz, eigenlijk geen achterliggende gedachte achter. Dat hele marketingverhaaltje er bij is meer omdat ik t zonde vind dat het topic wegspoelt, maar meer dan "Ik hoop dat meer fokkers mooie icons krijgen" is 't niet. Ik ben te realistisch om te denken dat ik de wereld kan verbeteren via m'n icons-voor-daklozen hehe...
Toevoegen.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:08 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht werkelijk dat er een ander project achter zat.
Maar erg leuk wat je doet!.
Het gaat nog steeds over broekjes.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:09 schreef nikky het volgende:
het ging volgens mij over broekjes niet over slowchatten
TBO dus.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:07 schreef Ryan3 het volgende:
Game on..
Ik heb geen broekje aan.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds over broekjes.
Bewijs: TBO, heb jij je broekje aan?
Begrijp ik dat?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:11 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
TBO dus.
Ik krijg hier straks enorme spijt van, moet om 8 uur op en dat voor iemand die zich afvraagt wat iemand zich aan mij bind..
Welterusten. Trek je je broekje dan nu aan om geen kou te vatten?quote:Hoe dan ook, wens je weer een lekker slapen, allemaal trouwens..
Nee natuurlijk past het niet in jouw overvolle straat.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Begrijp ik dat?
[..]
Welterusten. Trek je je broekje dan nu aan om geen kou te vatten?
Full street idd...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:17 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee natuurlijk past het niet in jouw overvolle straat.
Ik vind het vies.quote:Slaap lekker lief. En nee ik slaap naakt, probeer het anders zelf nog een keer?
Hee, luchtpost, hoe gaat het, zal jullie snel weer eens bezoeken.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:22 schreef Luchtpost het volgende:
Ryan ! Long time no see !
Moet je kijken wat er met die / me gebeurt in een quote... hahahaha. Maar dat wist jij natuurlijk al.quote:* Ryan3 heeft nòg wel zijn broekje aan.
Ach ja, maar dan nu de prangende vraag.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, luchtpost, hoe gaat het, zal jullie snel weer eens bezoeken.
[..]
Moet je kijken wat er met die / me gebeurt in een quote... hahahaha. Maar dat wist jij natuurlijk al.
Hoe het met me gaat?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:29 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Ach ja, maar dan nu de prangende vraag.
Hoe is het toch met je ?.
Ja, jij bent nog even onder douche gegaan, maar dat doet niet iedereen hoor... Slapen nu jij...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:29 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
,
,
.
Jij snapt er allemaal niks van.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog even onder douche gegaan, maar dat doet niet iedereen hoor... Slapen nu jij...
Ga jij maar lekker elders jammen dan.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:30 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik ga elders jammen nu. trusten..
Zeg, wordt hier gejammed ? Ik dag toch dat ik daar het alleenrecht op had.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker elders jammen dan.
All art is quite uselessquote:Op zondag 6 juni 2004 04:31 schreef Luchtpost het volgende:
Dan toch even een toevoeging (namens Oscar Wilde) aan het topic.
''A dirty mind is a joy forever.
Weet ik zo 1, 2, dlie niet hoor...quote:Of vind je van niet, LyanDlie ?
Jawel, de vogeltjes fluiten alweer...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Jij snapt er allemaal niks van.
Cu.
Hey Jammed, zoiets zeg je niet tegen een juweel van een Thumb bolt!quote:Op zondag 6 juni 2004 04:32 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Zeg, wordt hier gejammed ? Ik dag toch dat ik daar het alleenrecht op had..
Gelukkig dat yvonne ziek is.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:32 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Zeg, wordt hier gejammed ? Ik dag toch dat ik daar het alleenrecht op had..
Naar bed jij...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:34 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hey Jammed, zoiets zeg je niet tegen een juweel van een Thumb bolt!.
Wat erg....quote:Op zondag 6 juni 2004 04:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, de vogeltjes fluiten alweer...
Met die blote kadet van je...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Naar bed jij....
Ik ook weg nu.Toedels. Ook die duif...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Wat erg....
Moet zowat op..
Slaap lekker en nu echt.
Als ik me broek maar mag aanhouden.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:37 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ga eens mee?.
Ik doe toch wat uit de doeken zo he?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met die blote kadet van je....
Groeten.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:37 schreef Luchtpost het volgende:
Dag allemaal !.
Geen motel en geen broek.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik me broek maar mag aanhouden..
Ja, tot morgen. Je weet dat ik van kontjes hou hè...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik doe toch wat uit de doeken zo he?
Nee, echt weg nu. Tot morgen?
Moet ik even aan wennen dan...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:39 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Geen motel en geen broek..
Doeg..
En ik van...ah nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tot morgen. Je weet dat ik van kontjes hou hè...
Tot later...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:09 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dan maar hier, want de server is weer eens "too busy".
tot later..
Nee in bed op een prachtige dag. Vreselijk, vanavond ga ik vroeg naar bed.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de tuin zonder broeckje?.
Zonde ja, was vandaag heerlijk, nou ja, morgen en overmorgen in de herhaling hè...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee in bed op een prachtige dag. Vreselijk, vanavond ga ik vroeg naar bed..
Maar in deze wildernis kan ik trouwens wel zonder broeckje in de tuin liggen zonder burengluur.
Alleen lopen alle kinderen hier gewoon in en uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |