Wil jij bij wet verbieden dat iemand die getrouwd is en seks heeft met iemand anders strafbaar is? Djeez, zo erg zijn ze nog niet eens in het preutse amerikaquote:Op maandag 17 mei 2004 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe overspel te verbieden dan ?
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
Het wachten is nu op de verzamelde werken in boekvorm.
Met zo'n mooi ingelegde kaft en een zijden paginalint.
ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...quote:Op maandag 17 mei 2004 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de verzamelde werken gedrukt zien, maar dan wel op een rol pleepapier.
nee, maar het lucht wel op!quote:Op maandag 17 mei 2004 11:01 schreef DoctorB het volgende:
[..]
ik zou daar niet graag mijn aars mee poetsen. Wie weet wat je allemaal kunt oplopen...
Bij gebrek aan een humorforum moet het maar.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
er blijkt vraag naar te zijn
moet ie er wel voor zorgen dat het het werk een beetje makkelijk verkrijgbaar is, nietd at we helemaal naar de al-tawneed moskee moeten oidquote:Op maandag 17 mei 2004 12:01 schreef KreKkeR het volgende:
Wanneer breng je je eerst boek uit Bansheeboy? Heb je al een uitgever gevonden?
Hoezo ? Wat een kromme redenatie !quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Laten we dan maar meteen stoppen met leven
Is er uberhaupt iets wat je wel positief vind aan de wereld?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo ? Wat een kromme redenatie !
Hier ligt een mooie taak voor de milieu politie!quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
"Schaars geklede "dames", waarom en hoe ?"
- door Bansheeboy -
Vaak zijn ze ook de oorzaak van o.a.:
- uitstervende kastanjebomen door overspelige praktijken dicht bij dit soort bomen
- Ja
Wat wat betreft ?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik ben het gewoon grotendeels eens met MM!
Met het betrekking tot het feit dat jouw topics in uitgeprintte vorm zich zeer goed zouden lenen voor schoonmaak taferelen na laxatie. Zeker omdat wij binnenkort met een papier tekort zitten als de kastanjeboom is uitgestorven door alle overspelige en hitsige dames.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat wat betreft ?
Ow shitquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Dagonet het volgende:
Je vergeet "schaarsgeklede" Shaolin
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-enquote:Op donderdag 20 mei 2004 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ligt een mooie taak voor de milieu politie!
![]()
ik kanhet mishebben, maar het krassen van hartjes gebeurt toch meestal als er sprake is van door god gegeven liefde? niet door overspelige schaarsgeklede christelijke heroine hoeren met visnetkousen die de naam banshee op hun rug getatoeerd hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-en
Die voorbeelden die jij noemt zijn overigens ook schadelijk voor de bomen in kwestie, dat ben ik dus ook met je eens. Tevens vind ik je tekst erg grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kanhet mishebben, maar het krassen van hartjes gebeurt toch meestal als er sprake is van door god gegeven liefde? niet door overspelige schaarsgeklede christelijke heroine hoeren met visnetkousen die de naam banshee op hun rug getatoeerd hebben.
Nee, dit snijdt (kastanje)hout...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is een belachelijke onderstelling en tevens een ovijleke beredenering, dat die bomen sterven is een feit, we weten nu allemaal waar de oorzaak ligt, de mensen die hier voor schuldig zijn moeten worden aangepakt, het heeft dusa geen zin om de milieupolitie hier voor op te roepen, laat die gasten maar door msn-en
Daarom...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
prachtig woord trouwens...
ook iets met frivoliteit. losbandig misschien? of toch ondoordringbaar?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom...
Zeg me wat het is en ik verrijk mijn vocabulaire er graag mee.
ovelijk heeft iets genotzuchtigs in zich...
Het is idd een combi van al die woorden, check anders vandale.nlquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook iets met frivoliteit. losbandig misschien? of toch ondoordringbaar?
erg mooi. hier wil ik het bij laten, ongeacht wat banshee in de van dale gaat vinden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Copycat het volgende:
Een je ne sais quoi van jeugdige sensualiteit die enkel onheil brengt.
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:22 schreef thabit het volgende:
Terugvindpost.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
"kijk daar gaat weer zon ovelijke christenhoer, kijk uit banshee, dat is niets dan problemen"
"ja mamma"...
jaaaaa! ik heb behoefte aan een 'moslim' die er gewoon goed voor uitkomt wat ie bedoeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wat wordt je volgende geniale hersenspinsel? Ik kan haast niet wachten!
Misschien willen ze jou wel hebben bij de Metro als vervanger van Theo. Da's weer eens wat anders...
"You can always count on a murderer for a fancy prose style"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:21 schreef Copycat het volgende:
Lolita had het schijnbaar heel erg...
Hebben we daar niet allemaal behoefte aan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
jaaaaa! ik heb behoefte aan een 'moslim' die er gewoon goed voor uitkomt wat ie bedoeld.
Ik snap het niet helemaal BSB, aan de ene kant zeg jij dat anderen hun mening aan jou willen opdringen, maar dan lees ik dit in je andere posts:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen ...
Het wettelijk verbieden van bepaalde acties is toch ook het opdringen van bepaalde gewoontes?quote:De enige manier om deze problemen die met elkaar samenhangen structureel op te lossen is een onhernoembaar wettelijk verbod op dergelijke middelen. Zowel medisch, taalkundig als maatschappelijk is bewezen dat het gebruik van drugs zo goed als geen enkel voordeel op levert. sterker nog, het is schadelijk voor de samenleving en de werkgelegenheid die door de (kleine) criminaliteit erop achteruit gaat.
M.i. is er maar 1 oplossing, en dat is het verbieden ervan. Ik weet dat het vrijwel onmogelijk is, omdat de overheid hier natuurlijk enorm veel geld verdient aan de accijns. Toch moet er naar mijn idee wat gaan gebeuren. Dit kan zo niet verder
Omdat de samenleving niet via simpele normen en waarden zelf de verantwoordelijkheid neemt en deze schadelijke vorm van zelfplezier aanzienlijk toeneemt, pleit ik ervoor om dit wettelijk te regelen.
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later.
Een Endlösung bedoel je? Wat me brengt op het volgende onderwerp: wat vindt BSB eigenlijk van het zionisme?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:27 schreef WouterB het volgende:
Als je één totaaloplossing hebt, is dat ook prima.
LOL dan ben ik nu dus al op middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
en de natuur beschikt het zo, dus is het tegennatuurlijk?quote:De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
herhalingscursusje biologie voor bsb..quote:Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
quote:- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
quote:Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
D.m.v. bronnen, argumten en visie's uiteraard, alles wat daarbuiten valt erken ik nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:33 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Hmmmm...
Hoe reageer je hier beleefd op?
Hoe ziet jou ideale wereld eruit dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
D.m.v. bronnen, argumten en visie's uiteraard, alles wat daarbuiten valt erken ik niet
Neuh, dat is ook weer zo radicaal, en vaak helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:32 schreef Lemmeb het volgende:
Een Endlösung bedoel je? Wat me brengt op het volgende onderwerp: wat vindt BSB eigenlijk van het zionisme?
Mijn ideale wereld is:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar wat is jou wereld, waar JIJ gelukkig bent
Een wereld met vrede, terwijl je ieder mens een geloof wilt opdringen die niet bij hen hoort? Wil je mij de Islam opdringen dan loop ik morgen ook met 30 handgranten je huis in.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ideale wereld is:
- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede
- ja
- iedereen gelukkig getrouwd
- geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel
- geen diefstal
- geen homo's
- elk gezin een huisdier
- de islam overal ter wereld
- etc.
- respect voor iedereen die ouder is
- wederzijds respect
- respect
Dat is het zo'n beetje
Sjonge jonge zeg. Ik kom hier al 4 jaar zo onderhand, ik ben geen kloon, vraag maar aan alle mods, waarom wil dat bij niemand doordringen zegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga er nu serieus op in, maar denk nog steeds dat jij een kloon bent.
Stel die vraag aan jezelf, en wie weet komt een antwoord.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg. Ik kom hier al 4 jaar zo onderhand, ik ben geen kloon, vraag maar aan alle mods, waarom wil dat bij niemand doordringen zeg
Mijn ideale wereld (met een fikse scheut sarcasme):quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn ideale wereld is:
- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede
- ja
- iedereen gelukkig getrouwd
- geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel
- geen diefstal
- geen homo's
- elk gezin een huisdier
- de islam overal ter wereld
- etc.
- respect voor iedereen die ouder is
- wederzijds respect
- respect
Dat is het zo'n beetje
idd, en wat betekent ditquote:Op zondag 23 mei 2004 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind vooral die et cetera's van BSB van zo'n toegevoegde waarde getuigen.
quote:- ja
- Ik kijk zo wel
Spreek je geen nederlands dan ? Je weet toch wel wat dat betekentquote:Op zondag 23 mei 2004 14:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
idd, en wat betekent dit
[..]
Volgens mij zei zijn moeder op dit moment dat ie de vuilnis buiten moest zetten...quote:Op zondag 23 mei 2004 14:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
idd, en wat betekent dit
- ja
- Ik kijk zo wel
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij zei zijn moeder op dit moment dat ie de vuilnis buiten moest zetten...
"Zet je het vuilnis even buiten?"quote:Ja
Waarop BansheeMomma met een "Nee, nu!!!" de stekker uit het stopcontact trok...quote:Ik kijk zo wel
Oh zoquote:Op zondag 23 mei 2004 15:46 schreef Copycat het volgende:
"BansheeBoy?"
[..]
"Zet je het vuilnis even buiten?"
[..]
Waarop BansheeMomma met een "Nee, nu!!!" de stekker uit het stopcontact trok...
Dat jij het zooi vindt ligt meer aan jou dan aan mij, waarschijnlijk is het niveau te hoog, want de meeste Fok!kers begrijpen me uitstekendquote:Op zondag 23 mei 2004 15:56 schreef Klonk het volgende:
jezus, open een eigen forum waar je al je mislukte zooi kwijt kunt,
Was een tip van Dagonet, en laat dit nou hoger in de pickorde staan dan jijquote:en why the fuck staat dit in LIT die hoort in ONZ, nog beter achter een slotje
dagonet heeft ook wel eens zijn mindere dagen, maar goed ik ga je geweldige topics voortaan niet meer bezoeken, want je topics zijn het zelfs niet waard om als postopkriktopic te gebruiken.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat jij het zooi vindt ligt meer aan jou dan aan mij, waarschijnlijk is het niveau te hoog, want de meeste Fok!kers begrijpen me uitstekend
[..]
Was een tip van Dagonet, en laat dit nou hoger in de pickorde staan dan jij
dat is een verongelijkt 'de wereld snapt me niet-icon. Als je die een keer vergeet, lijkt het natuurlijk alsof je je daarbij hebt neergelegd, en je kunt veel zeggen maar BSB blijft strijden voor een betere wereld.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:54 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wordt je nu niet serieus moe van dat continu eenoveral achterplakken? Of heb je er een sneltoets voor?
Dat is waar en diep RESPECTquote:Op zondag 23 mei 2004 17:04 schreef WouterB het volgende:
dat is een verongelijkt 'de wereld snapt me niet-icon. Als je die een keer vergeet, lijkt het natuurlijk alsof je je daarbij hebt neergelegd, en je kunt veel zeggen maar BSB blijft strijden voor een betere wereld.
Hoe kun jij verklaren dat jonge jongens en meisjes op vroege leeftijd zich al anders voelen en dat onbewust uiten door met bijv. barbies te spelen terwijl ze op die leeftijd zich nog totaal niet bewust zijn voor homosexualiteit?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Daar maak je een aantal kritische denkfouten. Natuurlijk heeft de mens een instinct om te overleven omdat mensen die dat instinct niet hebben al duizenden jaren geleden zijn overleden. Je houdt dus alleen mensen met zo'n overlevingsinstinct over.quote:Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?
De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Waarom probeer je steeds een bedoeling achter het menselijk ontwerp te zoeken? Het is namelijk helemaal niet de bedoeling dat een piemel in een vagina past. Het is niet van te voren bedacht dat een piemel en een vagina bij elkaar horen. Gedurende de evolutie bleek de piemel alleen geschikter te zijn bij de vagina om voort te planten dan een andere vagina.quote:Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?
En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:
Zoals jij erop neerkijkt hoort het dus niet. Jonge scholieren horen al vroeg uitgelegd te krijgen dat homosexualiteit niet onnatuurlijk is net zoals blonde mensen niet onnatuurlijk zijn omdat ze een minderheid vertegenwoordigen of omdat men overal een bedoeling achter zoekt.quote:Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Zij voelen zich anders omdat heel veel externe factoren dit in de hand werken. zo zijn er inderdaad die barbie's of bv. roze kleding of jongens die eigenlijk altijd zijn omgegaan met meidenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe kun jij verklaren dat jonge jongens en meisjes op vroege leeftijd zich al anders voelen en dat onbewust uiten door met bijv. barbies te spelen terwijl ze op die leeftijd zich nog totaal niet bewust zijn voor homosexualiteit?
Het is wel een keuze, als je geen homo wilt zijn heb je ook de keuze om een hetero te zijnquote:Homosexualiteit is geen keuze en dit bovenstaande voorbeeld geeft al een kleine hint.
Dat is een theorie die je ter plaatse hebt verzonnenquote:Het is niet de bedoeling dat het overgrote deel van de dieren en de mensen heterosexueel is; het is een gevolg. Het is het gevolg van het feit dat heterosexuelen zich wel kunnen voortplanten en homosexuelen niet.
Oh, hoe verklaar je dan de drama's van vaders die diezelfde barbie's bruut wegrukken en zoonlief dwingen gender-based gewenst gedrag te vertonen? Dát is een externe factor.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zij voelen zich anders omdat heel veel externe factoren dit in de hand werken. zo zijn er inderdaad die barbie's of bv. roze kleding of jongens die eigenlijk altijd zijn omgegaan met meiden
Ja joh, en we zijn een vliegtuig. Het is geen kwestie van willen. Denk je echt dat iemand zich vrijwillig in zo'n bespuugde positie gaat begeven?quote:Het is wel een keuze, als je geen homo wilt zijn heb je ook de keuze om een hetero te zijn
Nee, want homo's planten zich in de regel niet voort. Wanneer wel? Nou, als ze bijvoorbeeld door de norm gedwongen worden zich als keurige hetero in een huwelijk te begeven en dit met kindertjes te zegenen. Kindertjes die dan wel eens "belast" zouden kunnen zijn met het homo-gen. Dus de enige manier waarop ze zich in een zodanig tempo zouden gaan voortplanten dat ze misschien een "gevaar" zouden kunnen gaan vormen...is in een systeem van het soort dat jij voorstaat. Jij en mensen zoals jij vormen dus het werkelijke gevaar.quote:Dat is een theorie die je ter plaatse hebt verzonnenHetero's zijn de norm, homo's zijn de afwijking op deze norm, technisch gezien zijn homo's zelfs gevaarlijk voor de lange termijn van het leven op aarde, simpelweg om zij zich niet voortplanten
Waarmee ?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:20 schreef kLowJow het volgende:
Vooral doorgaan
Met het aan de kaak stellen van de misstanden en het belichten van de ovelijke verdorvenheid, die (mijns inziens) voortvloeien uit het overspelige en laxerende karakter van ons pseudo-democratisch bestel.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarmee ?
LOL, en nu in het Nederlandsquote:Op maandag 24 mei 2004 10:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Met het aan de kaak stellen van de misstanden en het belichten van de verdorvenheid, die (mijns inziens) voortvloeien uit het overpelige en laxerende karakter van ons pseudo-democratische bestel.
Sorry, er diende inderdaad een "e" verwijderd te worden, ik hoop dat het nu beter leesbaar is.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, en nu in het Nederlands
Is het de bedoeling dat alle woorden die ik schrijf overgenomen moeten worden ?quote:Op maandag 24 mei 2004 11:05 schreef Copycat het volgende:
en een s dient ook te worden toegevoegd...
En vergeet vooral niet het prachtige woord 'Ovelijk' een keer te gebruiken.
![]()
Nee dat klopt niet. Ook jongentjes die opgroeien in een uitsluitend mannelijke wereld voelen zich op jonge leeftijd anders. Het heeft niks met opvoeding te maken. Er zijn dacht ik tests die dit onderschrijven.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zij voelen zich anders omdat heel veel externe factoren dit in de hand werken. zo zijn er inderdaad die barbie's of bv. roze kleding of jongens die eigenlijk altijd zijn omgegaan met meiden
Jij haalt gevoel en keuze door elkaar. Jij voelt je waarschijnlijk heterosexueel, maar was het een keuze? Stond je op een gegeven moment in het leven voor de keuze; zo nu beslis ik of ik homo of hetero ga zijn. Waarschijnlijk niet omdat je je altijd al hetero gevoeld hebt. En dat werkt precies hetzelfde bij homo's.quote:Het is wel een keuze, als je geen homo wilt zijn heb je ook de keuze om een hetero te zijn
Die theorie heet de evolutietheorie. En nee, die heb ik niet zelf verzonnen maar een wereldbekende Britse geleerde genaamd Charles Darwin.quote:Dat is een theorie die je ter plaatse hebt verzonnenHetero's zijn de norm, homo's zijn de afwijking op deze norm, technisch gezien zijn homo's zelfs gevaarlijk voor de lange termijn van het leven op aarde, simpelweg om zij zich niet voortplanten
Wat verzuilt, gaat ook een keer ontzuilen. Ook de moslims.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland en de Islam
- door Bansheeboy -
Wat betekent dit voor de rest van Nederland ?
Ik heb ik geconstateerd dat Nederland wat betreft het Christendom en andere B-religie's en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. Steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. Zie bv. de Ennasr moskee in Rotterdam, met de respectabele El-Moumni aan het hoofd...![]()
Anti-amerikanisme is synoniem aan islam? Per definitie? Wijst het anti-amerikanisme op zijn beurt onherroepelijk richting islam? Nee.quote:Ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit voor het Westen in het algemeen, en Nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. Hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip...
Nou? En wat heeft de islam dan wel voor ons in petto? Je geeft geen antwoord op je eigen vraag. Leren ze jullie op het vmbo niet hoe je een essay op dient te bouwen?quote:Wat heeft de Islam voor ons in petto ?
Dagelijks zie je Nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. Ook de subdsidies die worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamitische zendtijd op de publieke omroep (NMO) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van wederzijdse integratie
Ik durf niet te vragen hoe je aan die wetenschap komt....quote:Wat is het voordeel van de Islam voor de overige Nederlanders ?
Al met al zie ik dus dat Nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen. Zo zullen de klein geschapen Marokkaanse jongeren die zich nu nog met criminaliteit bezighouden en het stelen van kinderspeelgoed zich steeds meer moslim gaan voelen en dus richten op de islam, dit heeft uiteraard als gevolg dat deze moslims steeds meer afstand nemen van verboden zaken, dus ook diefstal, overspel (zie de zgn loverboys) etc.
Globale misvattingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
( een mens gebruikt slechts een klein percentage van zijn hersens, dus wanneer je net die hersencellen gebruikt die niet goed werken, kun je beter bier drinken)
En die opvatting over deze misvatting zou eventueel ook een misvatting kunnen zijn. Theorie A weerlegt theorie B en theorie C weerlegt theorie A. Enige theorie die moeilijk te weerleggen is, dat is dat morgen de zon opgaat.quote:
Ahh, de nostalgiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
One night at Cheers, Cliff Clavin explained the "Buffalo Theory" to his buddy Norm: "Well ya see, Norm, it's like this. A herd of buffalo can only move as fast as the slowest buffalo. And when the herd is hunted,
it is the slowest and weakest ones at the back that are killed first. This natural selection is good for the herd as a whole, because the general speed and health of the whole group keeps improving by the regular killing of the weakest members. In much the same way, the human brain can only operate as fast as the slowest brain cells. Excessive intake of alcohol, as we know, kills brain cells. But naturally, it attacks the slowest and weakest brain cells first. In this way, regular consumption of beer eliminates the weaker brain cells, making the brain a faster and more efficient machine! That's why you always feel smarter after a few beers."
Hoezo nou weer ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef RigorMortis het volgende:
BansheeBoy spoort op het verkeerde traject...
Eens zal ook die theorie ontkracht wordenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En die opvatting over deze misvatting zou eventueel ook een misvatting kunnen zijn. Theorie A weerlegt theorie B en theorie C weerlegt theorie A. Enige theorie die moeilijk te weerleggen is, dat is dat morgen de zon opgaat.
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloonquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:20 schreef Mtijn het volgende:
10 tegen 1 dat hij een kloon van Sjun, Kaalhei of een andere "rechtse" fokker is
Een kloon van een admin!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloon
Je hebt een tik, je tiept de hele tijd:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo nou weer ?
Neen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:33 schreef CybErik het volgende:
[..]
Een kloon van een admin!![]()
![]()
Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nagevenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:07 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je hebt een tik, je tiept de hele tijd:
Helaas niet. Dan had ik er nog om kunnen lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vraag maar aan mevrouw Yvonne, ik ben Absoluut geen kloon
Tnx voor je lachquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:49 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Helaas niet. Dan had ik er nog om kunnen lachen.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk best erg dat we mensen in ons land hebben die gewoon doodserieus deze denkbeelden hebben...
ik ga nog veel om jou en je micro-essays lachen, dat lees ik nu welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
-- knip --
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
- door Bansheeboy -
De samenleving door de jaren heen
In het begin van de 16de eeuw is de samenleving voor het eerst begonnen haar vleugels uit te slaan en met succes ! Nederland stond in de 2 opvolgende eeuwen bekend als een vermogend en welvarend land dat open stond voor externe invloeden/culturen en zeer geïnterresseerd was in de economische en kennisrijke schatten van buitenlandse entiteiten. Deze tijd kunnen we ook wel omschrijven als de "Jehova"-dynastie:
- Jodiumrijke zout, veelal uit de indische streek
- Eerlijkheid, stond borg voor het vele succes
- Handel, spreekt voor zich
- Olie, hier had men niks mee van doen
- Victory, men overwon altijd !
- Anderlecht, voetbalclub uit Belgie, een land wat in die tijd nog niet bestond
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Wat maakte Nederland zo tolerant ?
Nederland had dit stempel gekregen nadat zij gestopt waren met het dwingen van zeelui tot het krijgen van scheurbuik, dit werd in die tijd ervaren als een nobel gebaar, Nederland is op die voet verder gegaan, gelukkig zou je denken, nee dus
Kuifjequote:Nederland, vandaag de dag !
Vandaag de dag is Nederland verworven tot een populistische vrijstaat die door de gehele wereld wordt gezien als een grandioze beerput waarin het gekste woredt getolereerd:
- Hergé
ehmm...ok ik denk dat de grootste doorn in het oog vandaag de dag vooral ons slappe vreemdelingenbeleid is, waardoor zwaar gestoorde imams en terroristen, die zeggen dat ze moslim zijn, hier een veilige haven vinden om hun poep te oreren of acties te kunnen voorbereiden. lachen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
Nederland, vandaag de dag !
Vandaag de dag is Nederland verworven tot een populistische vrijstaat die door de gehele wereld wordt gezien als een grandioze beerput waarin het gekste woredt getolereerd:
- euthenasie
- softdrugs
- alcohol
- Hergé
- overspel
Veel van deze zaken worden vandaag de dag gewoon wettelijk toegelaten dan wel gedoogd, mede danzij deze doorgeschoten tolerantie maken moslims een moeilijke tijd door omdat de "tolerantie-weegschaal" niet in evenwicht is en zij dus dit verschil in gewicht moeten opvangen d.m.v. extreme intolerantie en haat jegens hen
Ik vraag me echt af waar iedereen die onzin vandaan haalt ! Nederland is echt kampioen in het papegaaien, iedereen praat elkaar maar naquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmm...ok ik denk dat de grootste doorn in het oog vandaag de dag vooral ons slappe vreemdelingenbeleid is, waardoor zwaar gestoorde imams en terroristen, die zeggen dat ze moslim zijn, hier een veilige haven vinden om hun poep te oreren of acties te kunnen voorbereiden. lachen...
Hoe kan het zo zijn dat de meest kortzichtige man van fokforum zulke onnozele stukken weet te schrijven. Onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
- door Bansheeboy -
[Een hoop geneuzel en dom gelul]
Dat is ook de bedoeling, ik ben geen leugenaar ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:44 schreef Mtijn het volgende:
Jullie geloven m allemaal![]()
Ik word hier doodziek van, ik roep het elke dag, vandaag nog een x voor de routine:quote:Er is maar 1 ding dat vóór hem pleit als hij zegt dat hij geen "rechtse" kloon is, en dat is datie fatsoenlijk nederlands typt![]()
Dat weten we nu wel broeder Bansheeboy. Maar de vraag is, van wie ben je geen kloon?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, ik ben geen leugenaar ofzo
[..]
Ik word hier doodziek van, ik roep het elke dag, vandaag nog een x voor de routine:
IK BEN GEEN KLOON
LOL @ Shaolinquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel broeder Bansheeboy. Maar de vraag is, van wie ben je geen kloon?
Ik wil je best iets nageven, maar ik heb geen idee wat verzijdbaar is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nageven
Neen, Bansheeboy daarentegen welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef vdo28 het volgende:
Heeft Bansheeshit weer aandacht nodig?![]()
kijk eens banshee wat nog geen twee dagen na jouw gehuil op teletekst staat.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar iedereen die onzin vandaan haalt ! Nederland is echt kampioen in het papegaaien, iedereen praat elkaar maar na
Dat recht heeft hij gewoon en kennelijk smullen mensen ervan. Of ze dat nou doen omdat het zo goed is, is natuurlijk een andere vraag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:11 schreef dVTB het volgende:
Eigenlijk zouden we hier eens een essay over moslims moeten schrijven, volledig bestaand uit zinnen en woorden die Bansheeboy hier over alle andere bevolkingsgroepen schrijft. Alleen wil ik wedden dat mijn post dan wordt gewist vanwege Islam-bashen. Ondertussen staat de bagger van Bansheeboy, aantoonbaar onjuist en aantoonbaar beledigend, al maanden ongecensureerd op Fok.
Jammer.
Topic is absoluut niet nutteloosquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Vanwaar deze kick van dit nutteloze topic, broeder Bansheeboy?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:Desondanks bestaan mijn topics uit verzijdbare info, dat moet je me nageven
Eens, het is gewoon een grote grap.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van mequote:Op zondag 2 januari 2005 20:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan niet zo zijn dat een werkelijk bestaand persoon dit soort dingen denkt. Dat kan gewoon niet. En dus moet BSB wel een kloon zijn. Niemand is zó gestoord.
duhhh ik noem hem niet voor niks BullShitBoyquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
En toch is het zo. Ik vraag me af waarom ik het niet zou kunnen menenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:05 schreef Dalai_Lama het volgende:
Dan ben je een troll... Want het kan gewoon NIET dat je dit allemaal serieus meent. Als dit wel het geval is, dan hebben wij allemaal een hoop te vrezen...
TS daarentegen welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Topic is absoluut niet nutteloos
Ja doei ! Drugshond is geen kloon van me, absoluut niet. Wel is hij een collega van mequote:Op maandag 3 januari 2005 10:23 schreef vdo28 het volgende:
De ts (Drugshond) doet een Op die Bsb ook had kunnen maken.
Vanwaar die "quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me
nee het is gewoon een door de islam geindoctrineerde trol met extremistische gedachtesquote:Op maandag 3 januari 2005 14:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
BSB is misschien wel de meesterkloon van Iddes eye.
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
dat moet ik helaas met je eens zijn, je bent zeer extremistisch dus je kennis over de islam zit idd wel snorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een banquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij beschuldigt jezelf van onkunde? Leer toch eens Nederlands.
Huh ? Dan weet je meer dan ikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heeft hij nu alle tijd voor, hij heeft weer eens een ban
ik weet ook meer dan jij, maar dat is niet zo moeilijkquote:
Jouw islam is niet die van vele andere moslims, BSB! Jij hebt zo'n enorme plank voor je kop dat je in je eigen werkelijkheid leeft, met je eigen verkapte ideëen over de islam.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt me ziek en inconsequent vinden, daar is geen discussie over mogelijk, dat is een mening. Maar dat ik slecht ben ingelicht over de Islam is een grove beschuldiging mijnerzijds, ik ben nl. zelf Moslim die dagelijks in de Moskee kennis op doet
je laatste drie kwalificering zijn absoluut onwaar, over de eerste kan ik geen uitspraak doen, ik neem aan dat het niet gaat om een fysieke ziekte maar een kwalificering is over zijn ideeen, welke enorm tegen de algeheel heersende mening ingaan:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:06 schreef RigorMortis het volgende:
BSB is ziek, inconsequent, slecht ingelicht over de islam en vast en zeker een trollende clown.
Theo is niet meer, en ik ben niet benaderdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg BSB, wat wordt je volgende geniale hersenspinsel? Ik kan haast niet wachten!
Misschien willen ze jou wel hebben bij de Metro als vervanger van Theo. Da's weer eens wat anders...
Dat is toch ook de bedoeling mag ik aannemen, we zijn volwassen mensen toch ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef BillGates het volgende:
wat leuk dat mensen serieus reageren op de essays
In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Theo is niet meer, en ik ben niet benaderd²
Ja, ik mis die essays van BSB, ze zijn altijd zo inhoudelijk correct enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Komt er binnenkort weer een essay?
Sp3c heeft een oogje voor kwaliteit, dat moet je Fok! niet ontnemen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was het nou echt nodig om dit topic te kicken?
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en al zeker niet gestoord. Vraag maar aan Umm-Casr, die kent mij i.rl. Drugshond mag je ook vragen. Hij is een collega van me
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
In ieder geval volwassen genoeg om zelf te bepalen of ik alcohol wil drinken, drugs wil gebruiken, mijzelf schaars zou willen kleden, overspel zou willen plegen, piemels zou willen zuigen, of Amerika als God zou willen aanbidden. Het is aan mij om te doen wat ik wil, daar hebben jij en je pedosexuele profeet niets mee te maken.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef sp3c het volgende:
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -
WTF is een Bansheeboy
Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.
Wat kunnen wij hier uit opmakenTen eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.
Dat of een boerin
Wat is het probleem met de Bansheeboy?
De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.
Wat doen we hieraan
De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken![]()
![]()
Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.
Been there done that![]()
Geeft niet, ik ben een visionair, sommige zagen dit reeds vele jaren geleden al.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef RigorMortis het volgende:
BSB, sorry dat ik je jaren geleden in twijfel trok.
Je had gelijk, je was je tijd ver vooruit. Excuses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |