quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef Gamedemon het volgende:zieligert
`quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:
Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties
Blij dat ik een xdoos heb en ook deze game gaat sowieso in de collectie
Nog meer offtopic: geld ontvangen, thanksquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef taart het volgende:
[..]
`
[offtopic]
overmaking battlefront op de post
[/offtopic]
Ik kijk het eerst even aan, als ie te langzaam is qua snelheidsgevoel komt ie er bij mij niet in...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Mister_T het volgende:
Valt me op hoe weining fokkers echt uitkijken naar deze game, dit is toch een titel die ik meteen in huis haal
Juistquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
Nou, ik moet wel zeggen dat het snelheidsgevoel van PGR2 niet heel subliem was. We zullen zien wat Forza wordt. Als het even goed rijdt als het er nu uitziet komt het wel goed met deze game denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.
wat ik bij pgr2 miste was snelheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
Dit is eindelijk de aanvulling op wat ik miste bij PGR2Circuit rijden Tuning
Nee dat is geen onzin. Bij PGR2 had ik het idee (zelfs met de snelste auto's) dat ik als een slak voort bewoog en Wipeout hoort helemaal niet in dit genre thuis.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.
Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de tuning mogelijkheden. Hopelijk beperkt zich dit niet alleen tot het kiezen van stage 1,2 of 3 zoals bij NFSU maar is het wat uitgebreider/realistischer.
iddquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef taart het volgende:
wat boeit mij dat snelheidsgevoel nou
deze game haal ik hoe dan ook.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.
Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuzequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef taart het volgende:
[..]hopelijk niet zo overdone als NFSU :')
dat hoor ik vaak genoegquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuze![]()
Lijkt me wel leuk als ik met een zwaar performace getunde bak, die eruit ziet alsof ie rijp is voor de sloop, allemaal mensen voorbij raced die de dikste autos rijden
Volgens mij is het tunen dat je andere banden, motor, gearbox, exhaust etc kan kopen. ff afwachten of dat in stages zal zijn, lijkt mij ook veel leuker als ze bijv 6 motoren voor een auto beschikbaar stellen en dat je zelf kan bepalen welke motor je koopt, niks geen stages maar betalen met geld/kudos. Het zal ff afwachten zijn op de eerste previewsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef piet_pelle het volgende:
Dat klinkt nog niet zo anders Mister T. Ik bedoelde dan ook eigenlijk de performance tunen.
Dat zal wel weer met stages gaan, en das echt lame.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:
Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties
Blij dat ik een xdoos heb en ook deze game gaat sowieso in de collectie
klopt, zat laatst bij het OXM heb ik gehoord.quote:Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef Brasco125 het volgende:
Er staat ergens een demo online geloof ik.. Tenminste, deze ben ik nu aan het downloaden. Staat bij dat het van een demo-cd is , OXM volgens mij.
ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.quote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik heb me net even geregistreerd op zon torrent site.
dit is de link van forza : http://bitconsole.com/dow(...)rts.OXM.Demo.torrent
Reageer even als je het gezien hebt, dan haal ik de link weer weg want het zal eigenlijk niet de bedoeling zijn dat ik de link hier neerzet
nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.
juist.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:48 schreef taart het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4543
altijd leuk, forza nieuws
die site is cool
er nog bijna niets bekend over de Xbox versie en men begint al over de PC versiequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
eerlijk gezegd schat ik die kans erg laag inquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.
Helaas voor PC gamers verkeerd gedachtquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...
ik gok van nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Zal die PGR 2 verslaan?
2005 Aston Martin DB9 Coupequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef seezu het volgende:
2004 Mercedes SLR![]()
2005 Ferrari 612 Scaglietti
2005 Chrysler ME Four-Twelve
2005 SEAT Cupra GT Racer![]()
MOET deze game hebbe![]()
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
Er is al een league voor de demo racers
http://geocities.com/forzamotorsportracingleague/standings.html
Ik wil ook demo!!
Ik begreep van een forum dat de demo in Engeland te koop was.. en dat die demo bij het spel Mechassault 2 zit, maar die koop ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?.
volgens mij zit de demo bij de OXM van deze maand, het is een engels blad, dus ik weet niet of elke tijdschriften winkel hem heeft.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?.
Bron?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:45 schreef Morthill het volgende:
Demo is niet intressant. Microsoft heeft al aangegeven dat de gameplay flink is aangepast sinds de demo, deze was te moeilijk en frustrerend. De huidige versie schijnt stukken relaxter te spelen. Dus als je de demo te moeilijk vind is er nog hoop.
Zoiets stond iig in de PU, ik weet niet of hij het daar vandaan heeft. Scheen onder andere aan de snelle auto's te liggen. Er staan meteen een stel brute racebakken tot je beschikking, en die handlen natuurlijk een stuk lastiger dan de standaard Honda Civicquote:
Whee, chill geezer, ik vertel ook maar wat ik weet. Zelf ben ik ook steeds minder tevreden over de PU, maar de powerspy is toch meestal wel informatiefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef DinoPK het volgende:
refereer in godsnaam nooit meer naar de PU als een 'serieuze referentie'....
De demo was helemaal niet te moeilijk door de snelle auto's, er zaten nota bene 12 auto's in verdeeld over 3 klasses. Het was anders, dat is wat anders dan moeilijk. Op de xbox zijn wij natuurlijk PGR2 gewend, en dan heb je opeens forza met meer realisme dan de GT serie.. Tjah dan vlieg je elke bocht wel van de baan af.
Ik heb inmiddels de demo nog een keertje gespeeld, en dit keer kon het mij beter bekoren dan de 1e keer. Grafisch valt het nog steeds tegen (de bloom lightning doet de scherpte van de graphics geen goed, en ik mis een sloot resolutie), maar het rijgedrag van de auto is toch wel erg aardig gedaan hoor.
Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zie het wel, ga er geen heet hangijzer van maken ook. Kzal het spel heus wel halen, al was het alleen maar omdat het weer een racespel is
Opmerkelijk, dat heb ik juist niet. Het zijn juist de racegames zoals NFSU, Rallysport Challenge e.d. die ik steeds maar weer even aanzet om gewoon even voor wat minuutjes te spelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halen
Racespellen zijn leuk, maar ik ben er veels te snel op uit gekeken.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden straks
OMFG, dat geluidquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:13 schreef het_fokschaap het volgende:
http://home.comcast.net/~(...)port_Differences.avi
ik heb mechassault 2 en geloof mij maar dat die demo bagger isquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
Er is al een league voor de demo racers
http://geocities.com/forzamotorsportracingleague/standings.html
Ik wil ook demo!!
Een demo waarvan een hele hoop nog kut is 2 maanden voor de release? Hm.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:42 schreef DinoPK het volgende:
Hmm duidelijk de demo versie, waar het geluid dus echt BAGGER is. Alleen in de bumbercam komt er een beetje helder geluid uit, voor de rest klinkt alles alsof je bent weggemoffeld in de kofferbak van de auto die achter je rijdt. Natuurlijk is de corvette roffel lekker, maar het geluid is gewoon slecht.
De autovergelijking kon ik wel erg om lachen, al kan je met GT4 heel wat autotjes uitkiezen die je echt wel graag in Forza zou willen hebben hoor.
Een beetje een loos filmpje wat mij betreft.
idd...online career-mode !quote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
zo mag ik het horenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
In 3 delen nu op IGN.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:20 schreef pmponer het volgende:
Ik ga ook opzoek naar die preview. Niet dat het heel veel uitmaakt want waarschijnlijk haal ik hem toch wel
quote:De releasedate van de exclusieve Xbox racegame Forza is wederom naar achteren geschoven. Nadat de de release al verschoven was van eind 2004 naar april is de game volgens Microsoft ditmaal pas klaar op 3 mei. Een maandje later dan gepland dus. Al met al lijkt het er wel op dat het verschuiven van de datum niet nadelig is voor het aantal auto's in de game, want het totaal staat nu al op 230.
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere gamesquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Release Forza Motorsports met een maand vertraagd
[..]
[afbeelding]damn...
ja, dat is waarquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games![]()
Ja, en ze hebben een maand meer tijd voor het finetunen van de handling, waar het bij de demo nog wel aan ontbrak.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games![]()
Nu weer wachten tot Meiquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Release Forza Motorsports met een maand vertraagd
[..]
[afbeelding]damn...
Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..quote:The game's arcade mode features races against artificial intelligence-controlled opponents on more than 30 tracks, only four of which are unlocked to begin with. There are a mix of real-life tracks, including Laguna Seca, Silverstone, and the suddenly ubiquitous 13-mile Nürburgring Nordschleife; real urban locales like New York City, Rio de Janeiro, and Tokyo; and fictional courses.
Mooi overzicht, alleen is die eerste screenshot van Forza niet verdientquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:52 schreef DinoPK het volgende:
Gamespot quote:
[..]
Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..
Detaillevels nurburgring/nordschleife in games, leek mij leuk om daar eens een overzichtje van te maken.. :
Eerst het echie:
[afbeelding]
[afbeelding]
GPL, ik wist geen ouder spel met deze track erin.
[afbeelding]
PGR2:
[afbeelding]
Moeilijk om hier goede screens van te vinden, deze is veel mooier dan het in het spel is iig.
GT4:
[afbeelding]
Photomode shotje, mooi, maar ingame ziet het er een stuk minder uit. Detail is iig een stuk hoger dan PGR2 (wegmarkering zit er als het goed is wel in maar ik zag geen screenshot). De track schijnt in GT4 zeer realistisch nagemaakt te zijn, alleen het ontbreekt toch wel wat aan detail.
Forza:
[afbeelding]
Eem crappy screenshot, maar hier is al duidelijk op te zien hoe ongelooflijk gedetailleerd de banen gaan worden (mooiste is dat nog te zien op het maple valley filmpje ergens op het net). Veel verschillende soorten bomen, publiek, huizen, wegmarkeringen etc. Als de track net zo goed nagemaakt wordt (qua layout, hoogteverschillen etc) als in GT4, dan wordt dit echt een topper.
[afbeelding]
Een officieel screenshot. Als je het verschil bekijkt tussen de officiele screen van PGR2 en deze afbeelding.... dan worden het nog een erg lange 3 maanden wachten.![]()
Volgens mij is die skyline er gewoon ingeplakt, schaduw's lijken ook nergens op.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de verhoudingen niet helemaal kloppen in het GT4 screenshot eigenlijk,.. beetje reuzeauto op het circuit.
Desalniettemin.. geweldig natuurlijk dat Nurbergring er weer in zit in dit spel ook.. zon coole baan!
Inderdaad.. matig spel, komt niet in de buurt van GTquote:Op zondag 6 februari 2005 11:20 schreef DinoPK het volgende:
Nieuwe screenshots van het Tsukuba circuit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Matig hoor
Ik denk dat het wel meevalt. Ik speelde laatst eens een potje GT4 Prologue, en ik kon direct prima meekomen (ook met de snelle bakken, geen TC). Auto's aanvoelen binnen een spel (mits een goed racespel) is niet erg lastig.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef Mister_T het volgende:
Zodra deze game uit is kom ik weer op Xbox live.....ben nu al 3 maanden niet live geweest ofzo...
...maarja in April ben ik er dus weer
Ook eerste fok forum post in 3 maanden tijd ofzo
Zoiets jah......maar in April kom ik weer keihard terug....quote:
Er staat Okinawa onder die foto's, ik weet niet of Subuka Circuit in Okinawa ligt of dat er verkeerde tekst onder staat. Zoveel weet ik niet van de Japanse racerij.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Helaas geen regen in het spel, gewoon verschillende tijdstippen van de dag met droog weer. Maar ja, wie rijdt er nou een regenrace in PGR2...
Kijk wel ff op marktplaats.. heb nog wel wat games die ik ruil er voorquote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef gijsje79 het volgende:
Effen zoeken op marktplaats of ebay.
Anders maar MechAssault 2 halen.
kan mij het schelen, heb nog wel games liggen die ik never niet aanraak, en ik MOET die demo gewoon zien!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:57 schreef twi het volgende:
'k Zou echt geen game ruilen tegen een demo-dvd. Ook al staat Forza erop. Tenzij de game Bloodwake heet, of Need for Speed: HP.
Ik hou wel van een uitdaging, zeker als na wat oefening er een merkbare verbetering in je prestaties plaatsvinden, dat het zeg maar zin heeftquote:Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Daar gaan dan een hoop zieltjes verloren bij voorbaat al.. als handling moeielijk is, de instap te hoog of de leercurve te lastig willen veel mensen het niet gaan spelen. Verkopen het spel dan uiteindelijk weer, net als bij Motogp 2 het geval was. Je moet echt dedicated zijn dus.. ja ik hou daar wel van hoor. Elite vorming
Dat is niet eens zo onrealistisch hoor.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Ik was met een Porsche 911 minder snel dan met een Mitsubishi Lancer Evo
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter,quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Ik was met een Porsche 911 minder snel dan met een Mitsubishi Lancer Evo
Ik weet niet met wie je die tijden wil vergelijken hoor, want voor de rest zie ik niemand tijden posten.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Op die demo staat het complete spel van Mechassault 2, dus die stuur ik niet zo snel opTypisch genoeg heb ik Mechassault 2 nog niet gespeeld
Vandaag even wat tijden proberen te rijden:
Nissan 350Z - 01.36.238
Subaru STi - 01.36.039een duizendste langzamer dan eerst
Evo VIII GSR - 01.32.432
Acura NSX - 01.35.471 met veel overstuur en het gevoel dat er veel meer te behalen viel
#12 F333SP - 01.15.175 WOW
Eerst wil je wel die demo en nu niet meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aniway, beetje jammer ook dat jij nu al weer voorsprong hebt op de andere die de demo niet hebben gespeeld in Mei.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:28 schreef DinoPK het volgende:
Ja daarom, heb je wat te lezen, en je kan de demo spelen (beter dan los kopen voor 10 euro). Blijft zonde van je geld naar mijn mening, je kan er 1.4 black arrows van kopen
Deze 2 heb ik even proberen te benaderen... Ik ga niet tegen jou racen op live.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Vandaag even wat tijden proberen te rijden:
Subaru STi - 01.36.039een duizendste langzamer dan eerst
#12 F333SP - 01.15.175 WOW
Hij had Burnout 3 in 2 dagen uitgespeeld.. dat heb ik nog niet eens gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:56 schreef DinoPK het volgende:
Pak jij de DTM2 audi, pak ik de forza #12
Ik snap echt niet hoe jij het voor elkaar krijgt om zo snel zo snel te gaan. Het is even wennen (sturen is wat overgevoelig vind ik trouwens), maar jij went wel erg snel
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in gamequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:37 schreef twi het volgende:
Deze stonden vandaag op XBW, dus ik post ze maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter dan Laguna Seca
de viper had ik op 1:37 flatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
hmm de viper heb ik op 1.34 gekregen, de subaru op 1.37 en de #12 op 1.18 de vorige keer dat ik het probeerde. Ik kom der wel (heb het een beetje door nu, en het rijdt echt super heh)
Kepler: opvallend met dit spel is dat je heeeel erg analoog moet spelen, gewoon heel subtiel rijden en zachtjes de knoppen indrukken. Tis ff wennen.
ja dit is ook geen vergelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter,.
btw, als je die demo zat bent mag je hem wel naar mij sturen hoor.
Dat was trouwens de Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400, leuk die namen.
nope, dit zijn ook screenshots met een veeeeeel hogere resolutie dan op je tv...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in game.
de afmeting van de plaatjes misschien wel, maar de screenshots zijn waarschijnlijk vanaf een devkit genomen....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef twi het volgende:
Nee hoor, ongeveer geijke resolutie met dat van een TV![]()
met of zonder die electronische hulpmiddelen aanquote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
metquote:Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
met of zonder die electronische hulpmiddelen aan?
1:35.522quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
dat was de tweede ronde met die auto dat ik die tijd neerzette, maar tochquote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
*uche* 1 secondequote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
volgens mij zit tie gewoon met ons te fokkenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
*uche* 1 seconde
Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
Dus dat belooft wat voor straks.. wil je niet eens meer tegen Twi proberen te rijdenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
*uche* 1 seconde
Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
ja, volgens de site wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Het nieuwe nummer is toch al weer uit ?
Nee je meent hetquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef ToxicT het volgende:
Bij Mech Assault 2: Limited Edition zit een tweede DVD met daarop ook de DEMO.
Ben andere racespellen gewend, pgr2, burnout 3, nfsu2, allemaal wel iets meer snelheidsgevoel in. Maar hier valt echt op dat het eng word als je hard rijdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:23 schreef DinoPK het volgende:
!!!!
@Bastard:
Filmpje is denk ik een weekje of 2 oud, maar hier iig nog niet gepost. Snelheidsgevoel valt wel mee toch?
Ze speelden in die movie ook nog eens met de autio in beeld. Dan is het gevoel van snelheid sowieso slechter. In the car is denk ik PGR2 niveau en das prima. In GT4 ligt het snelheidsgevoel ook niet bijster hoog.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben andere racespellen gewend, pgr2, burnout 3, nfsu2, allemaal wel iets meer snelheidsgevoel in. Maar hier valt echt op dat het eng word als je hard rijd
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:23 schreef DinoPK het volgende:
Forza Realistisch, hell no.
Maar het kan een tikkeltje erger, aanschouw de mooiste racesetup die ik ooit heb gezien:
http://www.force-dynamics(...)-rbr-rallyschool.wmv
!!!!
Even sparen nogquote:301 pricing from $10,000 to $30,000US depending on options
Ik speel altijd buiten de auto...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ze speelden in die movie ook nog eens met de autio in beeld. Dan is het gevoel van snelheid sowieso slechter. In the car is denk ik PGR2 niveau en das prima. In GT4 ligt het snelheidsgevoel ook niet bijster hoog.
Meen je nietquote:
Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Meen je niet
Dat je dan zo snel kan zijn in PGR 2 is echt een prestatie. IMO voel je de auto's compleet niet aan in de 3rd person view, laat staan dat het besef van snelheid goed is in die view
Dat ziek ik wel in de speigel waar mn tegenstanders zijn. Overigens scheur ik juist met incar cam veel makkelijker over de curbstones. Kwestie van smaak i guess, ik vind die 3rd person view dus echt naadjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..
Hmm rally doe ik ook 1st person. Overigens vind ik die motorklepcam van NFSU2 echt ideaal. Net niet helemaal 1st person, toch goed geveol van snelheid enzo. Zouden meer racespellen moeten hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
Alleen GT speelde ik in de auto.. af en toe wel buiten geprobeerd, maar dat werkte dan weer niet. Voor de rest alles.. buiten de auto. Rally rijden helemaal
Nee, jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
Is het spel trouwens een beetje te doen voor "mensen die PGR2 nog net op silver uit konden spelen en bijna altijd laatste worden op live" ( zoals ik), of is het echt moeilijk moeilijk?
Zelfs met GT werkt die techniek niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
Laatste? ik mag al blij zijn als ik uberhaupt binnen de tijd finish met jullie als ik zo naar de scoreboards kijk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zekerquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:58 schreef Bastard het volgende:
Tis ff wennen, maar tis zeker een vermakelijke demo
verslavend ook
Maar rij beter met alle hulp uit eigenlijk
Kom niet verder dan 1.14,7quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een 1,16,7 weggezet met de F333 sp
- vonkjes: Tjah realistisch is het niet, maar het ziet er wel erg cool uit. Ik hoop ook echt dat ze het erin laten zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 1.14,7
Dag twi met je 1.13,1
Die is wel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zeker
1.09quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Zijn er geen twee verschillende versies?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
dat waren ook mijn minpuntjes, maar ik ga er van uit dat vooral die laatste twee worden aangepastquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Bij de start bedoel je? Ja vond ik ook vreemd.. half gas, vol gas, steeds als licht op groen springt is wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee[groen]bwooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps wasquote:Op zondag 6 maart 2005 15:02 schreef piet_pelle het volgende:
Ja en zo'n beetje elke keer als je door een bocht gaat. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet verbeteren. De frame rate, hoe hoog ligt die eigenlijk, het gaat lekker soepel, zou het dan toch 60 fps zijn?
Of wordt dit in de uiteindelijke versie teruggeschroefd? Want de 30 fps in PGR2 vond ik toch wel erg brak.
Ik zou zeggen gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps was![]()
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fpsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
Tel anders die frames ff.
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
daarom, het ligt er vooral aan wat je gewend bent. En na een tijdje racen zie je het toch niet meer. (als je dus van 60 naar 30 gaat).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:36 schreef Rodie83 het volgende:
Vnadaag weer eens PGR 2 gedaan en ook al is ie 30 FPS ik vond het incar met de Porsche GT1 over de Ring weer verdomd hard gaan. Dus ik vind het wel best
Strak planquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook een paar rondjes weer rijden vanaaf denk
misschien dat Forza zo realistisch is, maar ik vind die actual footage er uitzien als een videogamequote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:17 schreef DinoPK het volgende:
een ietwat donker filmpje maar een leuke vergelijking van the real thing met forza:
http://gametrailers.com/player.php?id=5129&type=wmv
directe download links:
quicktime: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_qtime.zip
wmv: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_wmedia.zip
Ik heb de eigenaardige tik dat ik half of helemaal in slaapval als ik lichte slaapachterstand heb. Dat heb ik alleen bij racespellen die lager dan of 30 fps zijn.. Bij GT1,2,3,4..PGR2.. vroeger toen ik nog veel op de PC speelde en toen ik nog niet zo'n bijster snelle PC had , en ik speelde GP3 of 4 ofzo.. lag ik negen van de tien keer te ronken achter mijn monitor..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
omdat je meer punten en credits op die manier kan verdienenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
Een gevoelige rem alá, maar het blokkeert gewoon veels te snel. En je bent er stukken langzamer mee per rondje, dus waarom zou je sowieso de ABS uitzetten?
Leuk met een stuurtje maar met de controller blijft die optie bij mij gewoon aan hoor.
Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Ja, zeg, met ABS aan heb ik binnen 3 rondjes ook een 1.31.720 staan
Die andere hulpmiddelen lijken mij niet zoveel te schelen. En tsja, ik heb eigenlijk niet zoveel lol aan het zelf leren schakelen, heb er al een gruwelijke hekel aan in NFSU2 met dat drag-racen, en dat is een rechte lijnOpschakelen is nog wel leuk, maar terugschakelen, daar zit m'n hoofd te vol voor om ook nog op dat tellertje te letten
wat gek is eigenlijk, want bv in de F1 is het sneller om met een automatische bak te rijden.... en ik kan me voorstellen dat dit eigenlijk voor alle auto's geldtquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!
Euh wat?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:25 schreef twi het volgende: Ik vind het zonder die andere twee hulpmiddelen dus lekkerder rijden dan zonder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |