abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:36:57 #276
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25435282
Vnadaag weer eens PGR 2 gedaan en ook al is ie 30 FPS ik vond het incar met de Porsche GT1 over de Ring weer verdomd hard gaan. Dus ik vind het wel best
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 9 maart 2005 @ 07:09:29 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25436514
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:36 schreef Rodie83 het volgende:
Vnadaag weer eens PGR 2 gedaan en ook al is ie 30 FPS ik vond het incar met de Porsche GT1 over de Ring weer verdomd hard gaan. Dus ik vind het wel best
The truth was in here.
pi_25440750
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 07:09 schreef Bastard het volgende:

[..]
Ook een paar rondjes weer rijden vanaaf denk
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:59:54 #279
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25440889
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Ook een paar rondjes weer rijden vanaaf denk
Strak plan
The truth was in here.
pi_25469017
een ietwat donker filmpje maar een leuke vergelijking van the real thing met forza:
http://gametrailers.com/player.php?id=5129&type=wmv

directe download links:
quicktime: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_qtime.zip
wmv: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_wmedia.zip
pi_25469057
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:17 schreef DinoPK het volgende:
een ietwat donker filmpje maar een leuke vergelijking van the real thing met forza:
http://gametrailers.com/player.php?id=5129&type=wmv

directe download links:
quicktime: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_qtime.zip
wmv: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_wmedia.zip
misschien dat Forza zo realistisch is, maar ik vind die actual footage er uitzien als een videogame
pi_25489546
Maple Valley:




  zaterdag 12 maart 2005 @ 22:17:22 #283
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_25496154
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:

[..]

tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Ik heb de eigenaardige tik dat ik half of helemaal in slaapval als ik lichte slaapachterstand heb. Dat heb ik alleen bij racespellen die lager dan of 30 fps zijn.. Bij GT1,2,3,4..PGR2.. vroeger toen ik nog veel op de PC speelde en toen ik nog niet zo'n bijster snelle PC had , en ik speelde GP3 of 4 ofzo.. lag ik negen van de tien keer te ronken achter mijn monitor..
pi_25584277
Dat PGR2 gisteren weer
  zaterdag 19 maart 2005 @ 13:13:22 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25585111
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat PGR2 gisteren weer
The truth was in here.
pi_25639487
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Was praat hé
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:33:07 #287
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25654932
The truth was in here.
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:23:25 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25675742
Heb toch maar de demo er weer eens ingestopt en tien rondjes gereden zonder hulpmiddelen met de Evo. 1.35.923 kreeg ik er in die tien ronden net uitgeperst. Inderdaad snap ik nu wat kepler zei over die gevoelige rem, die is echt heel listig met alle hulpmiddelen uit. Al moet ik zeggen dat het me nog meeviel, hoe moeilijk 't was. Alleen zelf schakelen doe ik nog niet, maar daar begin ik ook niet aan. Morgenochtend nog even een paar rondjes rijden om nog een paar seconden sneller ermee te gaan
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:24:25 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_25675749
is er een legale manier om aan de demo te komen?

180mb maar ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_25676056
Twi Twi Twi, wat maak je mij nou man? Ik had gisteren nog een mooie 1.33.8 , met alleen abs aan, en natuurlijk handmatig geschakeld. ABS is gewoon nodig, en vrijwel iedereen rijdt met deze optie aan, anders blokkeer je gewoon te snel. Ennuh, probeer dat Manual schakelen eens, het gaat echt een stuk sneller volgens mij dan met de automaat.
Die Porsche GT3 wordt door veel mensen gereden als referentie tijd, maar wat een irritant autotje is dat zeg, de versnelling in zijn 3 is én te langzaam én de 3 is de lang. Rottig autotje, de evo vind ik zelf ook een stuk leuker.

edit:
hmmm net nog ff zonder ABS geprobeerd, maar dan is het gewoon echt niet te doen. 1.35 is dan meer dan netjes
Ik ga iig nooit voor mijn plezier een race zonder ABS rijden, tegenwoordig heeft iedere auto ABS, dus waarom extra moeilijk doen en het plezier eruit halen.

[ Bericht 23% gewijzigd door DinoPK op 23-03-2005 07:36:35 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 09:44:50 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25677512
na een tijdje ben je wel aan die gevoelige rem gewend en dan gaat het best goed
Hopelijk hebben ze dit wel aangepast in de uiteindelijke versie
The line is a dot to you!
pi_25677697
Een gevoelige rem alá, maar het blokkeert gewoon veels te snel. En je bent er stukken langzamer mee per rondje, dus waarom zou je sowieso de ABS uitzetten?
Leuk met een stuurtje maar met de controller blijft die optie bij mij gewoon aan hoor.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:07:08 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25677897
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
Een gevoelige rem alá, maar het blokkeert gewoon veels te snel. En je bent er stukken langzamer mee per rondje, dus waarom zou je sowieso de ABS uitzetten?
Leuk met een stuurtje maar met de controller blijft die optie bij mij gewoon aan hoor.
omdat je meer punten en credits op die manier kan verdienen ik weet niet of dat uiteindelijk de moeite zal zijn, maar iig het proberen waard.
The line is a dot to you!
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:07:17 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25677900
Ja, zeg, met ABS aan heb ik binnen 3 rondjes ook een 1.31.720 staan

Die andere hulpmiddelen lijken mij niet zoveel te schelen. En tsja, ik heb eigenlijk niet zoveel lol aan het zelf leren schakelen, heb er al een gruwelijke hekel aan in NFSU2 met dat drag-racen, en dat is een rechte lijn Opschakelen is nog wel leuk, maar terugschakelen, daar zit m'n hoofd te vol voor om ook nog op dat tellertje te letten
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:28:23 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25678279
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Ja, zeg, met ABS aan heb ik binnen 3 rondjes ook een 1.31.720 staan

Die andere hulpmiddelen lijken mij niet zoveel te schelen. En tsja, ik heb eigenlijk niet zoveel lol aan het zelf leren schakelen, heb er al een gruwelijke hekel aan in NFSU2 met dat drag-racen, en dat is een rechte lijn Opschakelen is nog wel leuk, maar terugschakelen, daar zit m'n hoofd te vol voor om ook nog op dat tellertje te letten
Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!
The truth was in here.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:41:19 #296
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25679744
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!
wat gek is eigenlijk, want bv in de F1 is het sneller om met een automatische bak te rijden.... en ik kan me voorstellen dat dit eigenlijk voor alle auto's geldt
The line is a dot to you!
pi_25679930
Nee een automaat voelt niet aan waar je precies zit, en schakelt dus teveel, plus dat ik liever zelf bepaal hoeveel toeren ik rij. In forza maakt het volgens mij behoorlijk veel uit: in de automaat met alle hulpmiddelen aan reed ik behoorlijk constant in de 1.34-1.35's in de evo. Nu ben ik 1 dagje bezig met handschakelen zonder hulpmiddelen behalve abs, en ik reed net een 1.32.4 terwijl ik zelf niet eens het gevoel had echt super snel te rijden. Gewoon een experimentje met bepaalde bochten in zijn 3 te nemen ipv de 2.
Plus dat het veel leuker rijdt ook als je zelf schakelt, je maakt meer fouten maar het is veel realistischer.

Trouwens Twi: de andere hulpmiddelen maken zeker wel wat uit hoor, probeer maar eens te driften met tracktion control en stability management aan.. Moeilijk, om hem in een drift te krijgen. Gooi ze eens uit, nog steeds moeilijk, maar dan vooral om hem onder controle te blijven houden.
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:25:30 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25682004
Ik vond het wel lekker, dat driften. Kun je als je net wat te wijd uit komt tenminste de voorwielen op de weg houden, als je achterkant over de kerbs heen drift, zodat je niet zoveel tijd verliest. Ik vind het zonder die andere twee hulpmiddelen dus lekkerder rijden dan zonder Wat betreft de traction control, eigenlijk gaf ik altijd al wel met beleid gas, dus wat dat betreft merk ik daar niet zo heel veel van.
pi_25685643
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:25 schreef twi het volgende: Ik vind het zonder die andere twee hulpmiddelen dus lekkerder rijden dan zonder ...
Euh wat?
Driften lukt me echt voor geen meter, ik hoop dat dat in het uiteindelijk spel wel beter zal zijn d.m.v. instellingen aan de auto e.d.

Driften zoals in GT of Sega GT dat is echt goed gedaan. Hopelijk kan je in Forza ook kiezen of je een grip- of drift-spec rijdt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:01:08 #300
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_25685848
Dit spel ziet er gewoon fantastisch uit, ik heb deze game al op de Gameplay gespeeld, alleen de besturing vond ik matig. Hopelijk hebben ze dat al veranderd.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')