Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Meen je niet
Dat je dan zo snel kan zijn in PGR 2 is echt een prestatie. IMO voel je de auto's compleet niet aan in de 3rd person view, laat staan dat het besef van snelheid goed is in die view
Dat ziek ik wel in de speigel waar mn tegenstanders zijn. Overigens scheur ik juist met incar cam veel makkelijker over de curbstones. Kwestie van smaak i guess, ik vind die 3rd person view dus echt naadjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..
Hmm rally doe ik ook 1st person. Overigens vind ik die motorklepcam van NFSU2 echt ideaal. Net niet helemaal 1st person, toch goed geveol van snelheid enzo. Zouden meer racespellen moeten hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
Alleen GT speelde ik in de auto.. af en toe wel buiten geprobeerd, maar dat werkte dan weer niet. Voor de rest alles.. buiten de auto. Rally rijden helemaal
Nee, jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
Is het spel trouwens een beetje te doen voor "mensen die PGR2 nog net op silver uit konden spelen en bijna altijd laatste worden op live" ( zoals ik), of is het echt moeilijk moeilijk?
Zelfs met GT werkt die techniek niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
Laatste? ik mag al blij zijn als ik uberhaupt binnen de tijd finish met jullie als ik zo naar de scoreboards kijk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |