ja, volgens de site wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Het nieuwe nummer is toch al weer uit ?
Nee je meent hetquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:44 schreef ToxicT het volgende:
Bij Mech Assault 2: Limited Edition zit een tweede DVD met daarop ook de DEMO.
Ben andere racespellen gewend, pgr2, burnout 3, nfsu2, allemaal wel iets meer snelheidsgevoel in. Maar hier valt echt op dat het eng word als je hard rijdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:23 schreef DinoPK het volgende:
!!!!
@Bastard:
Filmpje is denk ik een weekje of 2 oud, maar hier iig nog niet gepost. Snelheidsgevoel valt wel mee toch?
Ze speelden in die movie ook nog eens met de autio in beeld. Dan is het gevoel van snelheid sowieso slechter. In the car is denk ik PGR2 niveau en das prima. In GT4 ligt het snelheidsgevoel ook niet bijster hoog.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben andere racespellen gewend, pgr2, burnout 3, nfsu2, allemaal wel iets meer snelheidsgevoel in. Maar hier valt echt op dat het eng word als je hard rijd
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:23 schreef DinoPK het volgende:
Forza Realistisch, hell no.
Maar het kan een tikkeltje erger, aanschouw de mooiste racesetup die ik ooit heb gezien:
http://www.force-dynamics(...)-rbr-rallyschool.wmv
!!!!
Even sparen nogquote:301 pricing from $10,000 to $30,000US depending on options
Ik speel altijd buiten de auto...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ze speelden in die movie ook nog eens met de autio in beeld. Dan is het gevoel van snelheid sowieso slechter. In the car is denk ik PGR2 niveau en das prima. In GT4 ligt het snelheidsgevoel ook niet bijster hoog.
Meen je nietquote:
Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Meen je niet
Dat je dan zo snel kan zijn in PGR 2 is echt een prestatie. IMO voel je de auto's compleet niet aan in de 3rd person view, laat staan dat het besef van snelheid goed is in die view
Dat ziek ik wel in de speigel waar mn tegenstanders zijn. Overigens scheur ik juist met incar cam veel makkelijker over de curbstones. Kwestie van smaak i guess, ik vind die 3rd person view dus echt naadjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Besturing van het voertuig is juist beter, je weet hoeveel afstand er is tussen jou en de collega naast je op de baan, of je hem afsnijd, of dat je hem rakelings voorbij schiet in een bocht, of je curbstones neemt, en hoeveel.. ZIe je allemaal niet in first person of met bumpercam..
Hmm rally doe ik ook 1st person. Overigens vind ik die motorklepcam van NFSU2 echt ideaal. Net niet helemaal 1st person, toch goed geveol van snelheid enzo. Zouden meer racespellen moeten hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
Alleen GT speelde ik in de auto.. af en toe wel buiten geprobeerd, maar dat werkte dan weer niet. Voor de rest alles.. buiten de auto. Rally rijden helemaal
Nee, jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:41 schreef rockstah het volgende:
Is het spel trouwens een beetje te doen voor "mensen die PGR2 nog net op silver uit konden spelen en bijna altijd laatste worden op live" ( zoals ik), of is het echt moeilijk moeilijk?
Zelfs met GT werkt die techniek niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
Laatste? ik mag al blij zijn als ik uberhaupt binnen de tijd finish met jullie als ik zo naar de scoreboards kijk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
ehm Rockstah... tis geen GT
Als je zo gaat rijden wordt je laatste én mag je het volgende potje niet meer meedoen
Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zekerquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:58 schreef Bastard het volgende:
Tis ff wennen, maar tis zeker een vermakelijke demo
verslavend ook
Maar rij beter met alle hulp uit eigenlijk
Kom niet verder dan 1.14,7quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een 1,16,7 weggezet met de F333 sp
- vonkjes: Tjah realistisch is het niet, maar het ziet er wel erg cool uit. Ik hoop ook echt dat ze het erin laten zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 1.14,7
Dag twi met je 1.13,1
Die is wel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zeker
1.09quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Zijn er geen twee verschillende versies?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
dat waren ook mijn minpuntjes, maar ik ga er van uit dat vooral die laatste twee worden aangepastquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Bij de start bedoel je? Ja vond ik ook vreemd.. half gas, vol gas, steeds als licht op groen springt is wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee[groen]bwooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps wasquote:Op zondag 6 maart 2005 15:02 schreef piet_pelle het volgende:
Ja en zo'n beetje elke keer als je door een bocht gaat. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet verbeteren. De frame rate, hoe hoog ligt die eigenlijk, het gaat lekker soepel, zou het dan toch 60 fps zijn?
Of wordt dit in de uiteindelijke versie teruggeschroefd? Want de 30 fps in PGR2 vond ik toch wel erg brak.
Ik zou zeggen gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps was![]()
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fpsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
Tel anders die frames ff.
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
daarom, het ligt er vooral aan wat je gewend bent. En na een tijdje racen zie je het toch niet meer. (als je dus van 60 naar 30 gaat).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:36 schreef Rodie83 het volgende:
Vnadaag weer eens PGR 2 gedaan en ook al is ie 30 FPS ik vond het incar met de Porsche GT1 over de Ring weer verdomd hard gaan. Dus ik vind het wel best
Strak planquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook een paar rondjes weer rijden vanaaf denk
misschien dat Forza zo realistisch is, maar ik vind die actual footage er uitzien als een videogamequote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:17 schreef DinoPK het volgende:
een ietwat donker filmpje maar een leuke vergelijking van the real thing met forza:
http://gametrailers.com/player.php?id=5129&type=wmv
directe download links:
quicktime: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_qtime.zip
wmv: http://www.aeginfo.com/temp/forza/forza_comp_wmedia.zip
Ik heb de eigenaardige tik dat ik half of helemaal in slaapval als ik lichte slaapachterstand heb. Dat heb ik alleen bij racespellen die lager dan of 30 fps zijn.. Bij GT1,2,3,4..PGR2.. vroeger toen ik nog veel op de PC speelde en toen ik nog niet zo'n bijster snelle PC had , en ik speelde GP3 of 4 ofzo.. lag ik negen van de tien keer te ronken achter mijn monitor..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
omdat je meer punten en credits op die manier kan verdienenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
Een gevoelige rem alá, maar het blokkeert gewoon veels te snel. En je bent er stukken langzamer mee per rondje, dus waarom zou je sowieso de ABS uitzetten?
Leuk met een stuurtje maar met de controller blijft die optie bij mij gewoon aan hoor.
Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Ja, zeg, met ABS aan heb ik binnen 3 rondjes ook een 1.31.720 staan
Die andere hulpmiddelen lijken mij niet zoveel te schelen. En tsja, ik heb eigenlijk niet zoveel lol aan het zelf leren schakelen, heb er al een gruwelijke hekel aan in NFSU2 met dat drag-racen, en dat is een rechte lijnOpschakelen is nog wel leuk, maar terugschakelen, daar zit m'n hoofd te vol voor om ook nog op dat tellertje te letten
wat gek is eigenlijk, want bv in de F1 is het sneller om met een automatische bak te rijden.... en ik kan me voorstellen dat dit eigenlijk voor alle auto's geldtquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht wel even af of het echt de moeite loont.. GT series en MotoGP maakte het wel degelijk verschil!
Euh wat?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:25 schreef twi het volgende: Ik vind het zonder die andere twee hulpmiddelen dus lekkerder rijden dan zonder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |