Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zekerquote:Op donderdag 3 maart 2005 19:58 schreef Bastard het volgende:
Tis ff wennen, maar tis zeker een vermakelijke demo
verslavend ook
Maar rij beter met alle hulp uit eigenlijk
Kom niet verder dan 1.14,7quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Net een 1,16,7 weggezet met de F333 sp
- vonkjes: Tjah realistisch is het niet, maar het ziet er wel erg cool uit. Ik hoop ook echt dat ze het erin laten zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom niet verder dan 1.14,7
Dag twi met je 1.13,1
Die is wel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Daarom mocht ik de ABS bij je niet uitzetten zeker
1.09quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Zijn er geen twee verschillende versies?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:29 schreef DinoPK het volgende:
[..]
1.09 is de snelste tijd die ik heb gezien... Waar halen die mensen toch zoveel snelheidswinst vandaan???
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Heb wel 3 minpuntjes al over het spel.. juist omdat dit DE perfekte racer zou worden ben je ook kritischer.
* Die vonken zijn to much.. als auto's elkaar rammen, komen er geen vonken vanaf, niet zoveel in ieder geval.
* Grindbak, zandbak remt te weinig af, in Lacuna Seca kan je rechtoor in die rare S bocht, zonder al te veel vaart te minderen bv.
* Die tijden die vertellen waar iemand zich bevind, komt recht voor je in beeld te staan, heel irritant als je op zoek bent naar de juiste bocht.
Tis een demo, word nog wel bijgeschaafd wellicht, en er is zoveel goodie goodie aan het spel, dat je het wel wil vergeven, maar het zijn wel puntjes denk ik waar je je aan zal blijven storen als je wat meer gewend bent aan het spel.
dat waren ook mijn minpuntjes, maar ik ga er van uit dat vooral die laatste twee worden aangepastquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:48 schreef Bastard het volgende:
Bij de start bedoel je? Ja vond ik ook vreemd.. half gas, vol gas, steeds als licht op groen springt is wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee[groen]bwooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Helemaal waar, om nog maar te zwijgen over de slooooowdoooowwwn.
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps wasquote:Op zondag 6 maart 2005 15:02 schreef piet_pelle het volgende:
Ja en zo'n beetje elke keer als je door een bocht gaat. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet verbeteren. De frame rate, hoe hoog ligt die eigenlijk, het gaat lekker soepel, zou het dan toch 60 fps zijn?
Of wordt dit in de uiteindelijke versie teruggeschroefd? Want de 30 fps in PGR2 vond ik toch wel erg brak.
Ik zou zeggen gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef taart het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk al direct door dat het 30 fps was![]()
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fpsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
Tel anders die frames ff.
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, ik zie echt geen verschil tussen 30 en 60 fps
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
daarom, het ligt er vooral aan wat je gewend bent. En na een tijdje racen zie je het toch niet meer. (als je dus van 60 naar 30 gaat).quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag het verschil wel toen ik overschakelde weer van Burnout 3 (60) naar PGR2 weer (30), toen leek er ineens haperingen in het beeld te zijn. Maar goed, 10 miniuten later zie je dat ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |