Ik denk dat het wel meevalt. Ik speelde laatst eens een potje GT4 Prologue, en ik kon direct prima meekomen (ook met de snelle bakken, geen TC). Auto's aanvoelen binnen een spel (mits een goed racespel) is niet erg lastig.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef Mister_T het volgende:
Zodra deze game uit is kom ik weer op Xbox live.....ben nu al 3 maanden niet live geweest ofzo...
...maarja in April ben ik er dus weer
Ook eerste fok forum post in 3 maanden tijd ofzo
Zoiets jah......maar in April kom ik weer keihard terug....quote:
Er staat Okinawa onder die foto's, ik weet niet of Subuka Circuit in Okinawa ligt of dat er verkeerde tekst onder staat. Zoveel weet ik niet van de Japanse racerij.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Helaas geen regen in het spel, gewoon verschillende tijdstippen van de dag met droog weer. Maar ja, wie rijdt er nou een regenrace in PGR2...
Kijk wel ff op marktplaats.. heb nog wel wat games die ik ruil er voorquote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef gijsje79 het volgende:
Effen zoeken op marktplaats of ebay.
Anders maar MechAssault 2 halen.
kan mij het schelen, heb nog wel games liggen die ik never niet aanraak, en ik MOET die demo gewoon zien!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:57 schreef twi het volgende:
'k Zou echt geen game ruilen tegen een demo-dvd. Ook al staat Forza erop. Tenzij de game Bloodwake heet, of Need for Speed: HP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |