abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2005 @ 12:32:57 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24848702
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
The truth was in here.
pi_24849419
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
idd...online career-mode !
pi_24862626
quote:
Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
zo mag ik het horen
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:18:05 #105
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_24866113
Hm ziet er allemaal best interessant uit maar als ik de reacties zo lees..
Ik vindt het wel een goed punt dat je de auto's ook optisch kan tunen, alleen ik hoop niet dat dit een vereiste is voor punten zoals bij NFS..dat zou dan weer jammer zijn.
It's okay to be white
  woensdag 2 februari 2005 @ 08:20:45 #106
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_24877726
Ik ga ook opzoek naar die preview. Niet dat het heel veel uitmaakt want waarschijnlijk haal ik hem toch wel
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 2 februari 2005 @ 08:33:11 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24877800
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 08:20 schreef pmponer het volgende:
Ik ga ook opzoek naar die preview. Niet dat het heel veel uitmaakt want waarschijnlijk haal ik hem toch wel
In 3 delen nu op IGN.
Zelf check ik ook deze voor nieuwtjes http://www.webquad.com/forza/
The truth was in here.
pi_24877997
^ van de link van bastard:

http://www.xboxyde.com/leech_1097_en.html

Iemand dit filmpje al gezien? Het is van een tv gefilmd, maar wat een belachelijk mooi spel lijkt dit te gaan worden zeg. Wat een detail langs de baan

edit:
De rio baan. Opvallende feitjes:
Het spel is moeilijk , en er ontbreekt echt nog een gevoel van snelheid.
http://www.gameplasma.net(...)/ForzaMotorsport.wmv

En ten slotte wat korte filmpjes die ik had gemist, oa de carrera GT op de nordschleiffe. IE only!
http://www.xbox.com/en-US/xboxtv/default.htm?t=4811&v=90789&bw=hi<n=

[ Bericht 46% gewijzigd door DinoPK op 02-02-2005 09:18:49 ]
pi_24909513
Release Forza Motorsports met een maand vertraagd
quote:
De releasedate van de exclusieve Xbox racegame Forza is wederom naar achteren geschoven. Nadat de de release al verschoven was van eind 2004 naar april is de game volgens Microsoft ditmaal pas klaar op 3 mei. Een maandje later dan gepland dus. Al met al lijkt het er wel op dat het verschuiven van de datum niet nadelig is voor het aantal auto's in de game, want het totaal staat nu al op 230.

damn...
pi_24909625
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]

[afbeelding]

damn...
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games
pi_24909738
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:

[..]

aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games
ja, dat is waar

Heb gisteren Brothers In Arms(limited Edition) besteld, en die komt rond 18 Maart.
Dus heb ik mooi de tijd om dat spel te spelen
pi_24910144
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:

[..]

Ja, en ze hebben een maand meer tijd voor het finetunen van de handling, waar het bij de demo nog wel aan ontbrak.

Dus, nu een maandje inleveren, straks meer spelplezier .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:52:49 #113
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_24912000
Het mooie zijn die league opties en club elementen.Stiekem ben ik al bezig met een championship websitje. Zat te denken aan teams van twee auto's(met uniek zelf ontworpen uiterlijk met realistische besponsoring) waarbij inhoud, vermogen en gewicht binnen een bepaald gebied moeten liggen, maar verder iedereen de vrijheid heeft. Dan eens in de zoveel tijd een race, met kwalificatie (in zoverre Forza daar mogelijkheden voor heeft. Na elk seizoen van 10 wedstrijden weer nieuwe inschrijving enzo. Leek me wel leuk.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 07:17:29 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24915892
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]

[afbeelding]

damn...
Nu weer wachten tot Mei
The truth was in here.
pi_24922638
Gamespot quote:
quote:
The game's arcade mode features races against artificial intelligence-controlled opponents on more than 30 tracks, only four of which are unlocked to begin with. There are a mix of real-life tracks, including Laguna Seca, Silverstone, and the suddenly ubiquitous 13-mile Nürburgring Nordschleife; real urban locales like New York City, Rio de Janeiro, and Tokyo; and fictional courses.
Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..

Detaillevels nurburgring/nordschleife in games, leek mij leuk om daar eens een overzichtje van te maken.. :

Eerst het echie:

GPL, ik wist geen ouder spel met deze track erin.

PGR2:

Moeilijk om hier goede screens van te vinden, deze is veel mooier dan het in het spel is iig.

GT4:

Photomode shotje, mooi, maar ingame ziet het er een stuk minder uit. Detail is iig een stuk hoger dan PGR2 (wegmarkering zit er als het goed is wel in maar ik zag geen screenshot). De track schijnt in GT4 zeer realistisch nagemaakt te zijn, alleen het ontbreekt toch wel wat aan detail.

Forza:

Eem crappy screenshot, maar hier is al duidelijk op te zien hoe ongelooflijk gedetailleerd de banen gaan worden (mooiste is dat nog te zien op het maple valley filmpje ergens op het net). Veel verschillende soorten bomen, publiek, huizen, wegmarkeringen etc. Als de track net zo goed nagemaakt wordt (qua layout, hoogteverschillen etc) als in GT4, dan wordt dit echt een topper.

Een officieel screenshot. Als je het verschil bekijkt tussen de officiele screen van PGR2 en deze afbeelding.... dan worden het nog een erg lange 3 maanden wachten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 16:00:59 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24922714
Ik vind de verhoudingen niet helemaal kloppen in het GT4 screenshot eigenlijk,.. beetje reuzeauto op het circuit.
Desalniettemin.. geweldig natuurlijk dat Nurbergring er weer in zit in dit spel ook.. zon coole baan!
The truth was in here.
pi_24922894
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:52 schreef DinoPK het volgende:
Gamespot quote:
[..]

Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..

Detaillevels nurburgring/nordschleife in games, leek mij leuk om daar eens een overzichtje van te maken.. :

Eerst het echie:
[afbeelding]
[afbeelding]

GPL, ik wist geen ouder spel met deze track erin.
[afbeelding]

PGR2:
[afbeelding]
Moeilijk om hier goede screens van te vinden, deze is veel mooier dan het in het spel is iig.

GT4:
[afbeelding]
Photomode shotje, mooi, maar ingame ziet het er een stuk minder uit. Detail is iig een stuk hoger dan PGR2 (wegmarkering zit er als het goed is wel in maar ik zag geen screenshot). De track schijnt in GT4 zeer realistisch nagemaakt te zijn, alleen het ontbreekt toch wel wat aan detail.

Forza:
[afbeelding]
Eem crappy screenshot, maar hier is al duidelijk op te zien hoe ongelooflijk gedetailleerd de banen gaan worden (mooiste is dat nog te zien op het maple valley filmpje ergens op het net). Veel verschillende soorten bomen, publiek, huizen, wegmarkeringen etc. Als de track net zo goed nagemaakt wordt (qua layout, hoogteverschillen etc) als in GT4, dan wordt dit echt een topper.

[afbeelding]
Een officieel screenshot. Als je het verschil bekijkt tussen de officiele screen van PGR2 en deze afbeelding.... dan worden het nog een erg lange 3 maanden wachten.
Mooi overzicht, alleen is die eerste screenshot van Forza niet verdient .

Anyway, leuk dat de nurburgring erin zit, kunnen we allemaal Jeremey Clarkson's laptime (10 minuten) verbeteren .

Hij deed het wel in een Jaguar met 2,5 liter diesel motor, dus, met een, uhm, Pagani Zonda moet het wel lukken .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24923209
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de verhoudingen niet helemaal kloppen in het GT4 screenshot eigenlijk,.. beetje reuzeauto op het circuit.
Desalniettemin.. geweldig natuurlijk dat Nurbergring er weer in zit in dit spel ook.. zon coole baan!
Volgens mij is die skyline er gewoon ingeplakt, schaduw's lijken ook nergens op.
pi_24924525
Skyline shot is gewoon echt hoor, zijn meerdere variaties van. Het lijkt idd wel een erg smal stukje baan, maar de ring is lang niet overal even breed. De schaduwen komen puur door het feit dat de lightning in GT niet zo super gedetailleerd uitgevoerd is, kost teveel paardekrachtjes.

Het eerste screenshot van forza is idd wazig, maar je ziet er wel de mate van detail op waar ik op doelde ipv alleen maar te concentreren op de auto's. De officiele screens zijn ook weer niet je van het, de shots op ign bijv zijn veeels te kartelig, terwijl dit in de demo niet zo was (daar was weer een overdaad van bloom lightning te vinden).

Wat mij nu opeens te binnen schiet: Zit er geen regen in het spel?..... Nergens iets over gelezen, zou natuurlijk wel leuk zijn als er tijdens een endurance opeens een regenbui begint.
pi_24949920
Nieuwe screenshots van het Tsukuba circuit:

Matig hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door DinoPK op 06-02-2005 11:30:14 ]
  zondag 6 februari 2005 @ 11:59:37 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24950582
Het ziet er schitterend uit, maar ik heb gewoon wat tegen banen diegeen gras, maar gravel/zand aan de buitenkant van de baan hebben liggen. Sfeerloos... Laguna Seca, deze, het voelt gewoon zo doods aan.
pi_24950605
Gelukkig zitten er genoeg in waarbij je wel gras langs de weg hebt , check vooral dat Mapple valey filmpje eens. Als een circuit IRL geen gras heeft, zal je het hier ook niet zien. Ik vind de shots iig niet zo doods als bij een PGR2 bijvoorbeeld.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:07:54 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24950705
Ja heb 'm gezien, zag er leuk uit En dat berichtje wat je postte waarin Silverstone werd genoemd gaf me weer wat vertrouwen. Hopelijk zitten er meer van zulke banen in. Nu is alleen gras niet zaligmakend natuurlijk, want er zijn kutcircuits met gras en schitterende circuits met zand naast de baan.

Maar waar het Laguna Seca betreft, ik snap echt niet waarom dat circuit nou zo ontzettend beroemd en geliefd is. Het is een klotecircuit, met een corkscrew. En niet eens zo'n geweldige corkscrew. Voor mij staat Laguna Seca dus gelijk aan een drol met een gouden strik, waarbij dat goud al een beetje is verkleurd richting urine-geel. Dan weet je hoe ik over dat circuit denk

[ Bericht 1% gewijzigd door twi op 06-02-2005 12:08:53 (minder generaliserend gemaakt ;)) ]
pi_24951205
Silverstone is denk ik een foutje, ik heb het nergens anders gelezen, en het staat niet op de officiele tracklist. Sowieso: waarom dan Silverstone als er zoveel betere circuits zijn? Ik zou Monaco er graag bij willen zien, kan die baan eindelijk ook eens online gespeeld worden op de xbox, of Spa.

Laguna Seca... Tjah ik ben er ook nooit een super fan van geweest, maar wat betreft die corkscrew zit je goed fout. Ik heb ooit eens een inhaalactie gezien van Zanardi tijdens een champ car race, en sindsdien is die bocht bij mij een van de gedenkwaardigste ooit, je hoeft er namelijk niet persé voor over het circuit te rijden. Het is ook best wel een technisch circuit, korte bochten, snelle bochten, lange rechte stukken met mooie uitrempunten. Ik snap wel dat het een populair circuit is
Het is alleen zo jammer dat LS in zoveel games voorkomt, waardoor het wat oubollig aan gaat voelen.
  zondag 6 februari 2005 @ 17:58:12 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24956531
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:20 schreef DinoPK het volgende:
Nieuwe screenshots van het Tsukuba circuit:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Matig hoor
Inderdaad.. matig spel, komt niet in de buurt van GT
Riiight

En lacuna Seca heerst, lekkere snelle baan met tricky bochten, I love it
The truth was in here.
  maandag 7 februari 2005 @ 14:30:26 #126
66779 Brasco125
pi_24971106
Matig.. zelfs ol' boring Laguna Seca ziet er strak uit. Maarja nu nog ingame zien of het wordt waargemaakt. De oude demo was in iedergeval niet helemaal wat ik er van verwacht had (ja toen waren er ook al zogenaamde high-res ingame shots).

[edit] huh geen Leguna Seca maar Okinawa nu ik goed kijk..
pi_24971724
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6

De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
pi_24972037
Kan echt niet wachten, persoonlijk vind ik dit het gaafste genre. PGR 2 was al bruut, en straks Forza... Ben benieuwd!
pi_24982031
Ik heb net de demo gespeeld maar zo slecht is het allemaal toch niet?
Ik was erg bang dat het tegen ging vallen na alle kritiek maar vond het erg realistisch. De graphics waren van PGR2 kwaliteit, niet meer niet minder maar de gameplay leek erop vooruit te zijn gegaan.
Ik vond het best cool eigenlijk, kan niet wachten tot ik ze zelf mag tunen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:05:53 #130
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24984180
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6

De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
Ik denk dat het wel meevalt. Ik speelde laatst eens een potje GT4 Prologue, en ik kon direct prima meekomen (ook met de snelle bakken, geen TC). Auto's aanvoelen binnen een spel (mits een goed racespel) is niet erg lastig.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_24986722
Zodra deze game uit is kom ik weer op Xbox live.....ben nu al 3 maanden niet live geweest ofzo...
...maarja in April ben ik er dus weer

Ook eerste fok forum post in 3 maanden tijd ofzo
Xbox Live: Anormius
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:46:47 #132
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24990497
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef Mister_T het volgende:
Zodra deze game uit is kom ik weer op Xbox live.....ben nu al 3 maanden niet live geweest ofzo...
...maarja in April ben ik er dus weer

Ook eerste fok forum post in 3 maanden tijd ofzo

Was je het zat.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_25002832
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:46 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Was je het zat.
Zoiets jah......maar in April kom ik weer keihard terug....
Wat ziet Forza er strak uit zeg
Hoop wel dat ik er geld voor heb op dat moment want de PSP komt ook rond die tijd denk ik
Xbox Live: Anormius
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:01:26 #134
66779 Brasco125
pi_25021364
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:

Er staat Okinawa onder die foto's, ik weet niet of Subuka Circuit in Okinawa ligt of dat er verkeerde tekst onder staat. Zoveel weet ik niet van de Japanse racerij.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:46:52 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25044090

Ziet er toch niet uit zeg die hoekige stuurtjes, wat een tegenvaller... hehehe
Schitterend zeg, ook al zijn ze behoorlijk gephotoshopt (en misschien wel afkomstig van een workstation).

@ Brasco, Okinawa is iemand die de foto's heeft vrijgegeven, het is geen streek in japan oid (wist ik ook niet hoor).

Helaas geen regen in het spel, gewoon verschillende tijdstippen van de dag met droog weer. Maar ja, wie rijdt er nou een regenrace in PGR2...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:37:39 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25044328
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:

Helaas geen regen in het spel, gewoon verschillende tijdstippen van de dag met droog weer. Maar ja, wie rijdt er nou een regenrace in PGR2...

Motogp1 en 2 ook.
The truth was in here.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:40:25 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25044386
Nouja, ik vond het altijd wat in MotoGP 2 hoor. Rain, the great equalizer.
pi_25044436
Tjah maar hoeveel rij je nou echt in de regen.. Ik heb in PGR2 denk ik een potje of 20 in de regen gereden, geinig maar dat is het dan ook.

Trouwens:
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=210&lang=en

Dit schijnt het officiële forza stuurtje te worden, en het ziet er erg goed uit moet ik zeggen (check vooral de features demo's). Alleen om nou , wat is het., 100 euro uit te geven voor een stuurtje... Neh
  vrijdag 11 februari 2005 @ 18:43:27 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25044440
De screens worden mooier en mooier, worden een paar lange maanden vrees ik
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:07:29 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25057793
Joehoe! Ik heb de demo ook gespeeld Ik ben verkocht! Al heb ik nog steeds wel een hekel aan dat schijtcircuit van Laguna Seca.
pi_25059515
Twi, warezhoer . Demotje geleend?

Hoezo ben je eigenlijk verkocht naar aanleiding van deze demo? Ik vond hem namelijk pas goed worden na een paar x spelen, en dan is er nog genoeg op aan te merken. Doe eens een lekker uitgebreid verslag van je ervaringen tot nu toe
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:23:09 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25060543
Nouja, 't is vrij simpel. Ik moest hard werken om die bak op de wagen te houden, heerlijk! 'k Heb Mechassault 2 binnen (die game nog niet gespeeld, alleen wat rondjes demo). Helaas is 'ie van m'n zwager dus moet 'm maar eventjes overtuigen dat ik Mechassault 2 nog even hier een weekje mag houden, dan kan ik Forza even wat beter testen.

Maar ik hou wel van racegames die een uitdaging zijn. Nu moet het niet onrealistisch moeilijk zijn, maar ik vind 't gewoon leuk dat je eens wat meer je best moet doen. Niet remmen en sturen tegelijk, lekkere soepele stuurbewegingen kunnen maken. Enige puntje van kritiek is dat 'ie in de langzamere bochten bochten wel erg langzaam is, en dat Laguna Seca zuigt en sfeerloos blijft.
  maandag 14 februari 2005 @ 08:28:08 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25082166
Ik wil ook die demo
The truth was in here.
  maandag 14 februari 2005 @ 10:58:27 #145
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25083462
Effen zoeken op marktplaats of ebay.
Anders maar MechAssault 2 halen.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 14 februari 2005 @ 11:11:27 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25083614
Schandalig wat ze voor die demo vragen, zo rond de 10 euro of ruilen tegen een spel. Dus dat is geen optie, Forza is "maar" iets van 4 x zo duur bij launch (47 euro excl.).

Ik heb vandaag MechAssault opgehaald bij m'n zwager, ik ga fijn Forza spelen
  maandag 14 februari 2005 @ 11:17:52 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25083687
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef gijsje79 het volgende:
Effen zoeken op marktplaats of ebay.
Anders maar MechAssault 2 halen.
Kijk wel ff op marktplaats.. heb nog wel wat games die ik ruil er voor
The truth was in here.
  maandag 14 februari 2005 @ 11:29:21 #148
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25083842
Kijk anders effen bij de bruna of een andere tijdschriftwinkel.
Of ze nog een xbox magazine hebben met demos erbij.
Zag laatst wel zoiets voor 23 euro met conker en forza als demo.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 14 februari 2005 @ 11:57:56 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25084306
'k Zou echt geen game ruilen tegen een demo-dvd. Ook al staat Forza erop. Tenzij de game Bloodwake heet, of Need for Speed: HP.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:17:59 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25084606
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:57 schreef twi het volgende:
'k Zou echt geen game ruilen tegen een demo-dvd. Ook al staat Forza erop. Tenzij de game Bloodwake heet, of Need for Speed: HP.
kan mij het schelen, heb nog wel games liggen die ik never niet aanraak, en ik MOET die demo gewoon zien!
The truth was in here.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:41:02 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25084895
Hij is echt lastig, een perfecte bocht maken zit er nog niet in. Ik moet wel zeggen dat het met die prototypen lekkerder rijden is als met die Subaru's en Mitsubishi's. Al is dat niet altijd een voordeel, want ik vind het toch wel extreem gaaf dat je je soms echt gigantisch verkijkt op de remweg van die dingen (laaaaaang). Beste rondje net afgelegd in 1:36.038 met de gemodde Subaru STi, maar da's nog niet echt al te snel geloof ik.

Trouwens, ik snap eindelijk het commentaar op de laadtijden van de 3D models wanneer je je auto kiest. Okee, het is wat storend, maar zo erg is 't toch ook niet? Het ziet er ook allemaal niet zo indrukwekkend uit na wat we allemaal hebben gezien, lang niet zo goed als op de screens. Maar nog altijd goed genoeg, en bovendien gaat het om de handling. En die vind ik super.

Eens niet zo'n makkelijke racegame, en eentje waar je gewoon afgestraft wordt als je even over de kerbs gaat. Lekker fishtailen als je met je wiel het gravel in schiet, overcorrigeren is een no-no want dan ga je geheid van de baant af. erg leuk.
  maandag 14 februari 2005 @ 15:18:37 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25086584
Ok.. maak je maar klaar voor hele volkstammen die zeggen dat de besturing dus kut is.
The truth was in here.
  maandag 14 februari 2005 @ 15:43:13 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25086841
Ja maar dat zijn de kneuzen die liever makkelijke spelletjes spelen en hier geen kut van kunnen. Zeg maar het Moto GP 2 verhaal. 't Is niet zo toegankelijk als PGR2.
  maandag 14 februari 2005 @ 16:47:20 #154
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25087435
Daar gaan dan een hoop zieltjes verloren bij voorbaat al.. als handling moeielijk is, de instap te hoog of de leercurve te lastig willen veel mensen het niet gaan spelen. Verkopen het spel dan uiteindelijk weer, net als bij Motogp 2 het geval was. Je moet echt dedicated zijn dus.. ja ik hou daar wel van hoor. Elite vorming
The truth was in here.
pi_25088017
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Daar gaan dan een hoop zieltjes verloren bij voorbaat al.. als handling moeielijk is, de instap te hoog of de leercurve te lastig willen veel mensen het niet gaan spelen. Verkopen het spel dan uiteindelijk weer, net als bij Motogp 2 het geval was. Je moet echt dedicated zijn dus.. ja ik hou daar wel van hoor. Elite vorming
Ik hou wel van een uitdaging, zeker als na wat oefening er een merkbare verbetering in je prestaties plaatsvinden, dat het zeg maar zin heeft .

Zeker merkbaar bij racers, maar ook FPS, die dan steeds soepeler gaan.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 14 februari 2005 @ 18:10:12 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25088195
Ik was met een Porsche 911 minder snel dan met een Mitsubishi Lancer Evo
  maandag 14 februari 2005 @ 18:17:00 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25088278
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Dat is niet eens zo onrealistisch hoor.
The truth was in here.
pi_25088412
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter, .

btw, als je die demo zat bent mag je hem wel naar mij sturen hoor .

Dat was trouwens de Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400, leuk die namen.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Mzraki- op 14-02-2005 18:30:25 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:54:56 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25101559
Op die demo staat het complete spel van Mechassault 2, dus die stuur ik niet zo snel op Typisch genoeg heb ik Mechassault 2 nog niet gespeeld

Vandaag even wat tijden proberen te rijden:

Nissan 350Z - 01.36.238
Subaru STi - 01.36.039 een duizendste langzamer dan eerst
Evo VIII GSR - 01.32.432
Acura NSX - 01.35.471 met veel overstuur en het gevoel dat er veel meer te behalen viel
#12 F333SP - 01.15.175 WOW
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:22:55 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25102076
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Op die demo staat het complete spel van Mechassault 2, dus die stuur ik niet zo snel op Typisch genoeg heb ik Mechassault 2 nog niet gespeeld

Nissan 350Z - 01.36.238
Evo VIII GSR - 01.32.432
Acura NSX - 01.35.471 met veel overstuur en het gevoel dat er veel meer te behalen viel
Ik weet niet met wie je die tijden wil vergelijken hoor, want voor de rest zie ik niemand tijden posten.....

Aniway, beetje jammer ook dat jij nu al weer voorsprong hebt op de andere die de demo niet hebben gespeeld in Mei.
The truth was in here.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:31:04 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25102151
DinoPK heeft de demo ook, en wellicht wat anderen ook (sowieso iedereen die Mechassault 2 heeft). Dit topic gaat over Forza, dus ik zie het probleem eigenlijk niet echt als er iemand tijden post om die misschien te kunnen vergelijken met anderen die de demo hebben en fanatiek genoeg om te kijken hoe snel ze zijn.

En over dat jammer zijn van 't voordeel. Je hebt gelijk, ik zal de demo niet meer spelen 't Spijt me dat ik Mechassault 2 heb Kom op zeg, ik miep toch ook niet als iemand een beta speelt van Timesplitters 3 en daardoor een voordeel heeft, of wanneer iemand een game een paar dagen eerder in huis heeft als ik 'm nog via de post moet ontvangen. Bovendien is 'ie beschikbaar voor iedereen die er wat moeite voor doet
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:09:44 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25108244
[edit]
The truth was in here.
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:15:30 #163
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25108268
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aniway, beetje jammer ook dat jij nu al weer voorsprong hebt op de andere die de demo niet hebben gespeeld in Mei.
Eerst wil je wel die demo en nu niet meer.
Halo Stats
360 Blog
pi_25108425
Anyways: De demo bestaat maar uit 12 auto's en 1 circuit, met een psysics engine en AI die duidelijk nog niet af zijn. Elke auto rijdt anders, en moet je dus ook leren rijden. Op een totaal van 230 auto's (die je kan tunen, 50 tracks (in 17 omgevingen), denk je dat Twi dan echt een voordeel heeft als hij straks het spel heeft? Hij wint toch wel, maar dat komt niet doordat hij de demo heeft gespeeld hoor...

ps als je de demo wilt hebben: De engelse OXM lag hier nog in de winkel met de forza demo erbij. En de demo kan je volgende maand nog wel verkopen voor een paar euro's als je hem zat bent, of desnoods ruilen tegen een spelletje, die idioten lopen er ook wel rond
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:13:55 #165
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25108456
Blad is toch 14 Euro?
Halo Stats
360 Blog
pi_25108534
Ja daarom, heb je wat te lezen, en je kan de demo spelen (beter dan los kopen voor 10 euro). Blijft zonde van je geld naar mijn mening, je kan er 1.4 black arrows van kopen
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:40:23 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25108620
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:28 schreef DinoPK het volgende:
Ja daarom, heb je wat te lezen, en je kan de demo spelen (beter dan los kopen voor 10 euro). Blijft zonde van je geld naar mijn mening, je kan er 1.4 black arrows van kopen

1.4 black arrows ook

Ja wil die demo wel.. maar geen zin om naar de winkel te gaan ken je dat
Wacht wel tot aan Mei..
The truth was in here.
pi_25108655
Luie flikker!

^ reclame maken voor je eigen producten? Conker zal er in ieder geval snel aankomen.

Grafische pracht op een been-there-done-that track. Voor zulke tracks is PGR2 juist erg geschikt, hopelijk zitten er niet teveel in verhouding in deze game.
  woensdag 16 februari 2005 @ 08:48:13 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25108673
Vind het verdomd mooie screens hoor.. gister ook weer een interview gelezen van de developer.. gaat zo rocken dit spel volgens mij.
The truth was in here.
pi_25108830
Altijd leuk om te lezen:
http://xbox.ign.com/articles/588/588231p1.html

Forza vs GT4.
pi_25109866
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:

Deze 2 heb ik even proberen te benaderen... Ik ga niet tegen jou racen op live.
Met de subaru kwam ik niet verder dan 1.45 en de #12 ging niet sneller dan 1.20... (machtige bak om mee te rijden trouwens, echt een Radical van PGR2 gevoel).
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:47:01 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25109900
ga ik wel met een andere auto ruiden
pi_25110055
Pak jij de DTM2 audi, pak ik de forza #12
Ik snap echt niet hoe jij het voor elkaar krijgt om zo snel zo snel te gaan. Het is even wennen (sturen is wat overgevoelig vind ik trouwens), maar jij went wel erg snel
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:01:11 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25110110
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:56 schreef DinoPK het volgende:
Pak jij de DTM2 audi, pak ik de forza #12
Ik snap echt niet hoe jij het voor elkaar krijgt om zo snel zo snel te gaan. Het is even wennen (sturen is wat overgevoelig vind ik trouwens), maar jij went wel erg snel
Hij had Burnout 3 in 2 dagen uitgespeeld.. dat heb ik nog niet eens gedaan
Zeldzaam snelle jongen die twi.. zou ook eens moeten inschrijven voor een wedstrijd. Ik weet van een friend dat hij 10.000 heeft gewonnen met PGR2, en die was oook zo snel. (quadra)
The truth was in here.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:08:46 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25110225
Net dat artikel gelezen op IGN. Komt er dus op neer dat de graphic whores voor deze ene keer een PS2 moeten hebben. Wanneer je het verder niet erg vindt dat er zo'n 600 huis-tuin-en-keuken autootjes ontbreken in je spel zitten (want je wilt toch liever de 'echte' auto's racen ) en die paar extra tracks niet mist, je wel gek bent wanneer je niet voor Forza gaat
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:10:10 #176
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25110242
Haha nou dat valt ook wel mee, Quadra en die andere gasten als King Tuur zijn nog heel wat sneller hoor
pi_25110717
King Tuur alá, Quadra echt niet. Die werd in het laatste potje dat ik met hem speelde 4e van de 8... Twi, jij bent toch echt wel sneller.

Over die IGN vergelijking: GT4 mag er in photo mode wel mooier uitzien, maar voor een normale sterveling met een gewone tv is Forza echt wel mooier afgaande op de laatste video's. GT4 is meer kwantiteit over kwaliteit geworden als ik de vergelijking zo lees, veel vernieuwends behalve de photo mode zit er niet in. Ach het worden beiden toppers.
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:49:50 #178
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25113151
van de week toch maar die demo halen denk ik
The line is a dot to you!
  woensdag 16 februari 2005 @ 14:53:07 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25113216
**hier stond iets wat zeker al 2 weken bekend is**

[ Bericht 64% gewijzigd door pmponer op 16-02-2005 15:11:41 ]
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:52:27 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25144410
He Dino, je kunt weer aan het werk.

Subaru STi - 01.35.337
Viper GTS ACR - 01.31.898
$12 F333SP - 01.13.973

'k Had er bij die laatste twee trouwens nu 9 rondjes nodig
  vrijdag 18 februari 2005 @ 15:59:09 #181
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25146136
hmm kheb nu de demo en hij is heel cool

maar ligt het aan mij of is de rem heel gevoelig? Als ik hem ook maar een heel klein beetje indruk blokkeert tie...
pi_25148354
hmm de viper heb ik op 1.34 gekregen, de subaru op 1.37 en de #12 op 1.18 de vorige keer dat ik het probeerde. Ik kom der wel (heb het een beetje door nu, en het rijdt echt super heh )

Kepler: opvallend met dit spel is dat je heeeel erg analoog moet spelen, gewoon heel subtiel rijden en zachtjes de knoppen indrukken. Tis ff wennen.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:37:50 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25148783
Deze stonden vandaag op XBW, dus ik post ze maar:

Beter dan Laguna Seca
pi_25149240
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:37 schreef twi het volgende:
Deze stonden vandaag op XBW, dus ik post ze maar:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Beter dan Laguna Seca
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in game .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:12:37 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25150201
Zo'n ontzettende geile zin in Forza he
The truth was in here.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:35:35 #186
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25152632
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
hmm de viper heb ik op 1.34 gekregen, de subaru op 1.37 en de #12 op 1.18 de vorige keer dat ik het probeerde. Ik kom der wel (heb het een beetje door nu, en het rijdt echt super heh )

Kepler: opvallend met dit spel is dat je heeeel erg analoog moet spelen, gewoon heel subtiel rijden en zachtjes de knoppen indrukken. Tis ff wennen.
de viper had ik op 1:37 flat
Maar jullie rijden zeker met alle hulpmiddelen uit ikke niet dus..

klopt dat het heel erg analoog is, alleen vind ik de rem veels te gevoelig. Als rem dan kan ik hem maar 1/6 indrukken ongeveer, en ook als ik bijna stil sta dan blokkeren de wielen al zodra ik de linkertrigger voor de helft indruk. Maar misschien is het idd gewoon wennen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:01:35 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_25153247
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter, .

btw, als je die demo zat bent mag je hem wel naar mij sturen hoor .

Dat was trouwens de Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400, leuk die namen.
ja dit is ook geen vergelijk

maar hijs gaaf, ff 2e hands opscharrelen voor een leuke prijs
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 09:30:18 #188
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25158035
Ziet er goed uit die screens.
Halo Stats
360 Blog
pi_25160422
Heb de demo ook ff gescoord..
Na een uurtje rijden had ik 1.41.038 met de Impreza STi
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:42:01 #190
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_25162464
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in game .
nope, dit zijn ook screenshots met een veeeeeel hogere resolutie dan op je tv...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:47:11 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25162535
Nee hoor, ongeveer geijke resolutie met dat van een TV
  zondag 20 februari 2005 @ 12:41:48 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25176980
Acura NSX 1:35.502 (met hulpmiddelen)
Acura NSX 1:40.205 (zonder hulpmiddelen )
  zondag 20 februari 2005 @ 12:50:42 #193
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_25177088
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef twi het volgende:
Nee hoor, ongeveer geijke resolutie met dat van een TV
de afmeting van de plaatjes misschien wel, maar de screenshots zijn waarschijnlijk vanaf een devkit genomen....
pi_25177373
Tuurlijk zijn die van een devkit genomen, maar het spel kan er makkelijk zo zien hoor. Voeg Anti-Aliasing toe aan de demo en je zit al aardig aan het niveau van deze screensshots.
Moet makkelijk kunnen, ik heb mooiere games op de xbox gezien (kijk maar eens naar Doa ultimate en Ninja Gaiden, net zo mooi als op de screens hoor)
pi_25183416
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
  zondag 20 februari 2005 @ 21:21:21 #196
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25184141
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
met of zonder die electronische hulpmiddelen aan ?
pi_25185103
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef kepler het volgende:

[..]

met of zonder die electronische hulpmiddelen aan ?
met
  zondag 20 februari 2005 @ 23:38:00 #198
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25186696
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
1:35.522
  maandag 21 februari 2005 @ 01:01:38 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25188449
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
  maandag 21 februari 2005 @ 08:56:04 #200
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25190191
quote:
Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
dat was de tweede ronde met die auto dat ik die tijd neerzette, maar toch nog drie seconden sneller...
pi_25190323
quote:
Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
*uche* 1 seconde

Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
  maandag 21 februari 2005 @ 09:25:10 #202
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25190434
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:

[..]

*uche* 1 seconde

Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
volgens mij zit tie gewoon met ons te fokken

ik ga het vanavond maar weer eens proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')