idd...online career-mode !quote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
zo mag ik het horenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Kheb net weer deel 3 gelezen van de prview op IGN.. geen enkel woord wat duidt op een flop, sterker nog, ik heb gewoon zin om dat spel NU te gaan spelen!!
In 3 delen nu op IGN.quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:20 schreef pmponer het volgende:
Ik ga ook opzoek naar die preview. Niet dat het heel veel uitmaakt want waarschijnlijk haal ik hem toch wel
quote:De releasedate van de exclusieve Xbox racegame Forza is wederom naar achteren geschoven. Nadat de de release al verschoven was van eind 2004 naar april is de game volgens Microsoft ditmaal pas klaar op 3 mei. Een maandje later dan gepland dus. Al met al lijkt het er wel op dat het verschuiven van de datum niet nadelig is voor het aantal auto's in de game, want het totaal staat nu al op 230.
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere gamesquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Release Forza Motorsports met een maand vertraagd
[..]
[afbeelding]damn...
ja, dat is waarquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games![]()
Ja, en ze hebben een maand meer tijd voor het finetunen van de handling, waar het bij de demo nog wel aan ontbrak.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
aan de ene kant klote, weer later spelen, aan de andere kant beter,heb ik meer tijd en geld over voor andere games![]()
Nu weer wachten tot Meiquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Release Forza Motorsports met een maand vertraagd
[..]
[afbeelding]damn...
Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..quote:The game's arcade mode features races against artificial intelligence-controlled opponents on more than 30 tracks, only four of which are unlocked to begin with. There are a mix of real-life tracks, including Laguna Seca, Silverstone, and the suddenly ubiquitous 13-mile Nürburgring Nordschleife; real urban locales like New York City, Rio de Janeiro, and Tokyo; and fictional courses.
Mooi overzicht, alleen is die eerste screenshot van Forza niet verdientquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:52 schreef DinoPK het volgende:
Gamespot quote:
[..]
Silverstone? Die stond nog niet tussen het lijstje van tracks wat bekend was. Foutje of een (cool) circuit erbij?..
Detaillevels nurburgring/nordschleife in games, leek mij leuk om daar eens een overzichtje van te maken.. :
Eerst het echie:
[afbeelding]
[afbeelding]
GPL, ik wist geen ouder spel met deze track erin.
[afbeelding]
PGR2:
[afbeelding]
Moeilijk om hier goede screens van te vinden, deze is veel mooier dan het in het spel is iig.
GT4:
[afbeelding]
Photomode shotje, mooi, maar ingame ziet het er een stuk minder uit. Detail is iig een stuk hoger dan PGR2 (wegmarkering zit er als het goed is wel in maar ik zag geen screenshot). De track schijnt in GT4 zeer realistisch nagemaakt te zijn, alleen het ontbreekt toch wel wat aan detail.
Forza:
[afbeelding]
Eem crappy screenshot, maar hier is al duidelijk op te zien hoe ongelooflijk gedetailleerd de banen gaan worden (mooiste is dat nog te zien op het maple valley filmpje ergens op het net). Veel verschillende soorten bomen, publiek, huizen, wegmarkeringen etc. Als de track net zo goed nagemaakt wordt (qua layout, hoogteverschillen etc) als in GT4, dan wordt dit echt een topper.
[afbeelding]
Een officieel screenshot. Als je het verschil bekijkt tussen de officiele screen van PGR2 en deze afbeelding.... dan worden het nog een erg lange 3 maanden wachten.![]()
Volgens mij is die skyline er gewoon ingeplakt, schaduw's lijken ook nergens op.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de verhoudingen niet helemaal kloppen in het GT4 screenshot eigenlijk,.. beetje reuzeauto op het circuit.
Desalniettemin.. geweldig natuurlijk dat Nurbergring er weer in zit in dit spel ook.. zon coole baan!
Inderdaad.. matig spel, komt niet in de buurt van GTquote:Op zondag 6 februari 2005 11:20 schreef DinoPK het volgende:
Nieuwe screenshots van het Tsukuba circuit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Matig hoor
Ik denk dat het wel meevalt. Ik speelde laatst eens een potje GT4 Prologue, en ik kon direct prima meekomen (ook met de snelle bakken, geen TC). Auto's aanvoelen binnen een spel (mits een goed racespel) is niet erg lastig.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef Mister_T het volgende:
Zodra deze game uit is kom ik weer op Xbox live.....ben nu al 3 maanden niet live geweest ofzo...
...maarja in April ben ik er dus weer
Ook eerste fok forum post in 3 maanden tijd ofzo
Zoiets jah......maar in April kom ik weer keihard terug....quote:
Er staat Okinawa onder die foto's, ik weet niet of Subuka Circuit in Okinawa ligt of dat er verkeerde tekst onder staat. Zoveel weet ik niet van de Japanse racerij.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:14 schreef DinoPK het volgende:
Okinawa heeft er niets mee te maken hoor, kijk voor de lol eens goed op screenshot 1, 5 en 6
De demo is al zolang geleden.. alle previews zijn gewoon hartstikke positief en de laatste screencaps zien er gewoon ook super uit. Het grootste wennen zal zijn aan de besturing, voor de rest komt het wel goed, daar ben ik echt van overtuigd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef DinoPK het volgende:
Helaas geen regen in het spel, gewoon verschillende tijdstippen van de dag met droog weer. Maar ja, wie rijdt er nou een regenrace in PGR2...
Kijk wel ff op marktplaats.. heb nog wel wat games die ik ruil er voorquote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef gijsje79 het volgende:
Effen zoeken op marktplaats of ebay.
Anders maar MechAssault 2 halen.
kan mij het schelen, heb nog wel games liggen die ik never niet aanraak, en ik MOET die demo gewoon zien!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:57 schreef twi het volgende:
'k Zou echt geen game ruilen tegen een demo-dvd. Ook al staat Forza erop. Tenzij de game Bloodwake heet, of Need for Speed: HP.
Ik hou wel van een uitdaging, zeker als na wat oefening er een merkbare verbetering in je prestaties plaatsvinden, dat het zeg maar zin heeftquote:Op maandag 14 februari 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Daar gaan dan een hoop zieltjes verloren bij voorbaat al.. als handling moeielijk is, de instap te hoog of de leercurve te lastig willen veel mensen het niet gaan spelen. Verkopen het spel dan uiteindelijk weer, net als bij Motogp 2 het geval was. Je moet echt dedicated zijn dus.. ja ik hou daar wel van hoor. Elite vorming
Dat is niet eens zo onrealistisch hoor.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Ik was met een Porsche 911 minder snel dan met een Mitsubishi Lancer Evo
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter,quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef twi het volgende:
Ik was met een Porsche 911 minder snel dan met een Mitsubishi Lancer Evo
Ik weet niet met wie je die tijden wil vergelijken hoor, want voor de rest zie ik niemand tijden posten.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Op die demo staat het complete spel van Mechassault 2, dus die stuur ik niet zo snel opTypisch genoeg heb ik Mechassault 2 nog niet gespeeld
Vandaag even wat tijden proberen te rijden:
Nissan 350Z - 01.36.238
Subaru STi - 01.36.039een duizendste langzamer dan eerst
Evo VIII GSR - 01.32.432
Acura NSX - 01.35.471 met veel overstuur en het gevoel dat er veel meer te behalen viel
#12 F333SP - 01.15.175 WOW
Eerst wil je wel die demo en nu niet meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aniway, beetje jammer ook dat jij nu al weer voorsprong hebt op de andere die de demo niet hebben gespeeld in Mei.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:28 schreef DinoPK het volgende:
Ja daarom, heb je wat te lezen, en je kan de demo spelen (beter dan los kopen voor 10 euro). Blijft zonde van je geld naar mijn mening, je kan er 1.4 black arrows van kopen
Deze 2 heb ik even proberen te benaderen... Ik ga niet tegen jou racen op live.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
Vandaag even wat tijden proberen te rijden:
Subaru STi - 01.36.039een duizendste langzamer dan eerst
#12 F333SP - 01.15.175 WOW
Hij had Burnout 3 in 2 dagen uitgespeeld.. dat heb ik nog niet eens gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:56 schreef DinoPK het volgende:
Pak jij de DTM2 audi, pak ik de forza #12
Ik snap echt niet hoe jij het voor elkaar krijgt om zo snel zo snel te gaan. Het is even wennen (sturen is wat overgevoelig vind ik trouwens), maar jij went wel erg snel
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in gamequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:37 schreef twi het volgende:
Deze stonden vandaag op XBW, dus ik post ze maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter dan Laguna Seca
de viper had ik op 1:37 flatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
hmm de viper heb ik op 1.34 gekregen, de subaru op 1.37 en de #12 op 1.18 de vorige keer dat ik het probeerde. Ik kom der wel (heb het een beetje door nu, en het rijdt echt super heh)
Kepler: opvallend met dit spel is dat je heeeel erg analoog moet spelen, gewoon heel subtiel rijden en zachtjes de knoppen indrukken. Tis ff wennen.
ja dit is ook geen vergelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter,.
btw, als je die demo zat bent mag je hem wel naar mij sturen hoor.
Dat was trouwens de Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400, leuk die namen.
nope, dit zijn ook screenshots met een veeeeeel hogere resolutie dan op je tv...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in game.
de afmeting van de plaatjes misschien wel, maar de screenshots zijn waarschijnlijk vanaf een devkit genomen....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef twi het volgende:
Nee hoor, ongeveer geijke resolutie met dat van een TV![]()
met of zonder die electronische hulpmiddelen aanquote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
metquote:Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
met of zonder die electronische hulpmiddelen aan?
1:35.522quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
dat was de tweede ronde met die auto dat ik die tijd neerzette, maar tochquote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
*uche* 1 secondequote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
volgens mij zit tie gewoon met ons te fokkenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
*uche* 1 seconde
Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |