Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in gamequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:37 schreef twi het volgende:
Deze stonden vandaag op XBW, dus ik post ze maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter dan Laguna Seca
de viper had ik op 1:37 flatquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:14 schreef DinoPK het volgende:
hmm de viper heb ik op 1.34 gekregen, de subaru op 1.37 en de #12 op 1.18 de vorige keer dat ik het probeerde. Ik kom der wel (heb het een beetje door nu, en het rijdt echt super heh)
Kepler: opvallend met dit spel is dat je heeeel erg analoog moet spelen, gewoon heel subtiel rijden en zachtjes de knoppen indrukken. Tis ff wennen.
ja dit is ook geen vergelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Evo 8 won het in Top Gear van de Lambo Murcielago dacht ik, 400pk uit 2,0 liter,.
btw, als je die demo zat bent mag je hem wel naar mij sturen hoor.
Dat was trouwens de Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400, leuk die namen.
nope, dit zijn ook screenshots met een veeeeeel hogere resolutie dan op je tv...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sweet, dit kan er nooit zo goed uitzien in game.
de afmeting van de plaatjes misschien wel, maar de screenshots zijn waarschijnlijk vanaf een devkit genomen....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef twi het volgende:
Nee hoor, ongeveer geijke resolutie met dat van een TV![]()
met of zonder die electronische hulpmiddelen aanquote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
metquote:Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef kepler het volgende:
[..]
met of zonder die electronische hulpmiddelen aan?
1:35.522quote:Op zondag 20 februari 2005 19:33 schreef taart het volgende:
heb nu 1.36 gehaald met de Evo VIII
dat was de tweede ronde met die auto dat ik die tijd neerzette, maar tochquote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
*uche* 1 secondequote:Op maandag 21 februari 2005 01:01 schreef twi het volgende:
Oh, jullie zijn nog 3 seconden van me verwijderd *gaat rustig slapen*
volgens mij zit tie gewoon met ons te fokkenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
*uche* 1 seconde
Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
Dus dat belooft wat voor straks.. wil je niet eens meer tegen Twi proberen te rijdenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:15 schreef DinoPK het volgende:
[..]
*uche* 1 seconde
Ik blijf er bij: hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om na 1 race een 1.32 te rijden... heb er nu toch al een rondje of 20 opzitten met die evo (wel lekker een modified demo waar je 10 laps achter elkaar kan rijden) maar super in de buurt komen.. dat niet.
ja, volgens de site wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Het nieuwe nummer is toch al weer uit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |