abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19186172
Are you passionate about cars and racing? Then, Forza Motorsport is your game. Own, customize, and race your favorite cars in the most technologically advanced and realistic driving sim yet.

Use race earnings to buy upgrades and aftermarket parts, so you can transform real production cars into high-performance racers. On the track, experience an impressively accurate simulation, while putting your performance-tuned creations to the test against the online gaming world on Xbox Live™.

KEY FEATURES

- "Drivatar" technology allows you to train your own AI Drivatars (Driving Avatar, you see) tomimic your own distinctive driving style. They can then represent you in races or, bizarrely, train further Drivatars in the mysteries of your oh-so-special techniques.

- Models from over 60 manufactures, including Mazda, Nissan, Mercedes-Benz, Honda, Chevrolet, Ferrari, Porsche, BMW, and Dodge.

-Extensive modding options taking in real-world body kits, rims, spoilers, decals, side skirts, fender flares, hood scoops and more.

-Tuning and performance options include lternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks and more. You can also fine-tune gear ratios, fuel-mapping, forced induction pressure, tire temperature and pressure and ignition timing.

Stukje van IGN over Forza Motorsport: http://xbox.ign.com/articles/515/515694p1.html
E3 Trailer: http://events.teamxbox.com/movies/697/Forza-Motorsport-E3-Trailer

Wordt verwacht: Herfst 2004
Kom maar op.

En ik post in het verkeerde forum. Mods?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tommie84 op 17-05-2004 01:20:08 ]
pi_19187487
schopje pta----->games

ziet er trouwens wel leuk uit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_19187548
Ziet er erg goed uit, ben ook zeer benieuwd hoe deze zich gaat houden tov GT4 die ook die tijd uit komt.
!
pi_19345542
Ziete r goed uit jah.
Op de site van Xbox staat trouwens dat hij winter 2005 uitkomt
TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
DVD's
pi_19347228
Ik denk op basis van de info die we nu hebben dat het (nog) geen GT4 beater is, maar who cares, ik haal 'm toch
  zondag 23 mei 2004 @ 22:35:34 #6
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_19348784
ik heb aan dtm en project gotham wel genoeg
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_22582645
Release maand naar alle waarschijnlijkheid Februari 2005
Dan zit ik echt dag en nacht achter mijn xbox
Xbox Live: Anormius
pi_22583044
zieligert
pi_22583150
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef Gamedemon het volgende:
zieligert
pi_22583234
Dit is eindelijk de aanvulling op wat ik miste bij PGR2
  • Circuit rijden
  • Tuning

• Xbox Live: Anormius
    pi_22585504
    quote:
    Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
  • Circuit rijden
  • Tuning

• iets meer "normale" auto's
  • tunen (in combinatie met de bovenste )
  • pi_23190133
    GT4 kloon :\.
    Wel mooi .
      dinsdag 9 november 2004 @ 14:05:57 #13
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_23190643
    Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties

Blij dat ik een xdoos heb en ook deze game gaat sowieso in de collectie
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_23193597
    Alleen de graphics alleen al, die bomen zien eruit als in ' the Elder scrolls 4' op de xbox 2.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_23197719
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:
    Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties

`

[offtopic]
    overmaking battlefront op de post
    [/offtopic]
    pi_23413476
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef taart het volgende:

[..]

`

[offtopic]
    overmaking battlefront op de post
    [/offtopic]
    Nog meer offtopic: geld ontvangen, thanks

Ontopic: Ik wil deze game. Ik hoop dat ie zo goed wordt als ze zeggen dat ie wordt
    pi_23422667
    Valt me op hoe weining fokkers echt uitkijken naar deze game, dit is toch een titel die ik meteen in huis haal
    pi_23422799
    Ik wil er eigenlijk eerst wat meer van zien voordat ik helemaal enthousiast word. Het is een nieuwe franchise, dus je weet nooit van tevoren wat de insteek is. De filmpjes zien er allemaal redelijk tot zeer goed uit, alleen alles vindt plaats op Laguna Seca en ik wil eens wat meer zien.

Dat het spel lijkt op PGR2 betekent niet dat het ook goed zal spelen, het is immers van een totaal ander software huis. Het zal allemaal wel goed komen maar toch..

(speelt ook wel een beetje mee dat ik voorlopig genoeg te spelen heb op live, geen centen heb om alles te kopen dat ik wil, en twijfel of ik volgend jaar oktober mijn live account moet verlengen aangezien het dan een stuk stiller zal zijn op live (was pre halo2 al te merken)).
    pi_23422856
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Mister_T het volgende:
    Valt me op hoe weining fokkers echt uitkijken naar deze game, dit is toch een titel die ik meteen in huis haal
    Ik kijk het eerst even aan, als ie te langzaam is qua snelheidsgevoel komt ie er bij mij niet in...
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      vrijdag 19 november 2004 @ 15:16:44 #20
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_23426220
    Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      vrijdag 19 november 2004 @ 15:21:01 #21
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_23426321
    Damn deze moet ik hebben...
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
    pi_23426425
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
    Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
    Juist

(Maar probeer dat maar eens uit te leggen aan al die freaks hier )
      vrijdag 19 november 2004 @ 16:00:32 #23
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_23427136
    hoe zit het met schademodellen? Het ziet er zeer gaaf uit!

Ik doe mijn PS2 weg voor een xbox maar twijfelde nog door GT4, maar met deze game en PGR2 is die reden weggenomen
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      vrijdag 19 november 2004 @ 16:06:47 #24
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_23427248
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
    Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.
      vrijdag 19 november 2004 @ 16:08:40 #25
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_23427286
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

Nou, ik moet wel zeggen dat het snelheidsgevoel van PGR2 niet heel subliem was. We zullen zien wat Forza wordt. Als het even goed rijdt als het er nu uitziet komt het wel goed met deze game denk ik
    pi_23429376
    quote:
    Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
  • Circuit rijden
  • Tuning

• wat ik bij pgr2 miste was snelheid
      vrijdag 19 november 2004 @ 18:30:47 #27
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_23430279
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:

[..]

Nee dat is geen onzin. Bij PGR2 had ik het idee (zelfs met de snelste auto's) dat ik als een slak voort bewoog en Wipeout hoort helemaal niet in dit genre thuis.
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
    pi_23430397
    Het gevoel van snelheid is moeilijk hoog te krijgen. Bij Burnout 3 bijvoorbeeld gebruiken ze hele cheap ass trucjes zoals een fish-eye camera.
    De nieuwste GT lijkt het wel op een realistische manier voor mekaar gekregen te hebben. Outrun 2 heeft ook een erg goed gevoel van snelheid, dus als de makers van Forza hier nou een beetje bij afkijken.

Ik ben vooral benieuwd naar de tuning mogelijkheden. Hopelijk beperkt zich dit niet alleen tot het kiezen van stage 1,2 of 3 zoals bij NFSU maar is het wat uitgebreider/realistischer.
    pi_23431037
    Ik heb snelheid nooit gemist bij PGR2, maar dat komt omdat ik vanuit de auto kijk en niet bovenop de auto. Maar deze game komt echt in mijn collectie, dat ben ik als auto, racefreak ook wel verplicht
    pi_23431085
    Binnenkort weer een xbox aanschaffen (Burnout3pack) en als dit spel uitkomt ga ik hem gelijk kopen! Lijkt me echt een briljant spel!
    pi_23431161
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef piet_pelle het volgende:

Ik ben vooral benieuwd naar de tuning mogelijkheden. Hopelijk beperkt zich dit niet alleen tot het kiezen van stage 1,2 of 3 zoals bij NFSU maar is het wat uitgebreider/realistischer.
    Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.
    pi_23431198
    wat boeit mij dat snelheidsgevoel nou
    deze game haal ik hoe dan ook.
    pi_23431206
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef taart het volgende:
    wat boeit mij dat snelheidsgevoel nou
    deze game haal ik hoe dan ook.
    idd
    pi_23431220
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.
    hopelijk niet zo overdone als NFSU
    pi_23431259
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef taart het volgende:

[..]

hopelijk niet zo overdone als NFSU :')
    Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuze
    Lijkt me wel leuk als ik met een zwaar performace getunde bak, die eruit ziet alsof ie rijp is voor de sloop, allemaal mensen voorbij raced die de dikste autos rijden :')
    pi_23431359
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 19:11 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuze
    Lijkt me wel leuk als ik met een zwaar performace getunde bak, die eruit ziet alsof ie rijp is voor de sloop, allemaal mensen voorbij raced die de dikste autos rijden
    dat hoor ik vaak genoeg
    pi_23433823
    Dat klinkt nog niet zo anders Mister T. Ik bedoelde dan ook eigenlijk de performance tunen.
    Dat zal wel weer met stages gaan, en das echt lame.
    pi_23436983
    quote:
    Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef piet_pelle het volgende:
    Dat klinkt nog niet zo anders Mister T. Ik bedoelde dan ook eigenlijk de performance tunen.
    Dat zal wel weer met stages gaan, en das echt lame.
    Volgens mij is het tunen dat je andere banden, motor, gearbox, exhaust etc kan kopen. ff afwachten of dat in stages zal zijn, lijkt mij ook veel leuker als ze bijv 6 motoren voor een auto beschikbaar stellen en dat je zelf kan bepalen welke motor je koopt, niks geen stages maar betalen met geld/kudos. Het zal ff afwachten zijn op de eerste previews
    pi_23458379
    zal dit de GT4 voor de xbox worden ?
    Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
    http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
    Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
    http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
    pi_23466993
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:

amen!

Ahh. maar er blijft niet veel van over want over een jaartje is sa ook op de xbox
    pi_23467059
    Deze ga ik zeker kopen
    Dit spel lijkt me echt geweldig!
      zondag 12 december 2004 @ 17:40:22 #42
    67128 capibar
    Ondertitels zijn overschat.
    pi_23923303
    tvp
      zondag 12 december 2004 @ 20:08:23 #43
    66779 Brasco125
    gamertag: DirtyBrasco NL
    pi_23926435
    Er staat ergens een demo online geloof ik.. Tenminste, deze ben ik nu aan het downloaden. Staat bij dat het van een demo-cd is , OXM volgens mij.
    pi_23926591
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef Brasco125 het volgende:
    Er staat ergens een demo online geloof ik.. Tenminste, deze ben ik nu aan het downloaden. Staat bij dat het van een demo-cd is , OXM volgens mij.
    klopt, zat laatst bij het OXM heb ik gehoord.
    heb je een link?
    pi_23926822
    ik heb me net even geregistreerd op zon torrent site.
    dit is de link van forza : [edit]en weg, mail maar als je hem wilt hebben [/edit]

Reageer even als je het gezien hebt, dan haal ik de link weer weg want het zal eigenlijk niet de bedoeling zijn dat ik de link hier neerzet

[edit]
    link even weg, het aantal downloaders nam nogal toe
    En dat is niet lekker voor de download van mij aangezien de meeste erg weinig (of zelfs niks) uploaden
    [/edit]

[ Bericht 46% gewijzigd door _Administr8or_ op 12-12-2004 20:37:43 ]
      zondag 12 december 2004 @ 20:37:41 #46
    67128 capibar
    pi_23927068
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
    ik heb me net even geregistreerd op zon torrent site.
    dit is de link van forza : http://bitconsole.com/dow(...)rts.OXM.Demo.torrent

Reageer even als je het gezien hebt, dan haal ik de link weer weg want het zal eigenlijk niet de bedoeling zijn dat ik de link hier neerzet
    ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.
    pi_23927101
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef capibar het volgende:

[..]

ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.
    nee, dat lijkt me ook niet.
    Maar eigenlijk was de link alleen voor de user van die pagina
      maandag 13 december 2004 @ 08:11:56 #48
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_23930424
    Ik ben benieuwd.
    The truth was in here.
      maandag 13 december 2004 @ 08:35:50 #49
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23930557
    En wat vinden jullie van de demo?
    Drop you like an ill, bad habit
    pi_23930578
    bij mij doet de demo het niet.
    Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik zal het vanavond nog wel een keer proberen
      maandag 13 december 2004 @ 10:27:45 #51
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23931969
    Ik heb hem wel gespeeld en ik ben nog niet positief
      maandag 13 december 2004 @ 16:11:12 #52
    66779 Brasco125
    pi_23943900
    Ik heb de demo gespeeld en ben wel positief, al kan ik mij wel wat verbeteringen voorstellen;

Ten eerste de demo bevat onderandere de volgende auto's(even uit mijn hoofd):
    - Audi TT;
    - Subaru Impreza WRC;
    - Mitsubitsi Lancer Evo nogwat;
    - Acura NSX;
    - Ferrari F355;
    - Nieuwe Viper;
    - Nissan 350Z;
    - Audi GT;
    - Toyota GT;
    - Ferrari GT;
    - BMW GT;

Als enige track is Laguna Seca in de demo opgenomen.

Gek genoeg wordt er in de demo zelf gesproken over een trail-versie. Dat is nogal dom, aangezien een Trail-versie altijd een volledige versie is voor een bepaalde tijd, maargoed.

De intro was van een niet al te hoge kwaliteit, maar daar kan nog wel verbetering in komen denk ik. Het auto selectiescreen is erg overzichtelijk met redelijk mooie car-models. Alleen had ik meer detail verwacht. De foto's zijn duidelijk niet echt reeel op een gewone TV. Misschien wel op een HDTV. Voor de tracks geld het zelfde, de demo versie heeft nog geen perfecte anti-aliasing lijkt het wel. het wordt een beetje wazig en hoe verder je weg kijkt hoe waziger het wordt eigenlijk. Ook is er sprake van wat lichte Popup.

Het belangrijkste echter, het weggedrag is, voor wat ik heb gereden, redelijk in orde, ook is de framerate goed. In iedergeval is er een goed gevoel van snelheid. Slip effecten en powerslides zijn erg goed gedaan. Het spel heeft 4 camerastanden, twee van achter en twee op de bumper. een wat verder dan de ander. Ik mis echter een hood-cam. want de bumper cam is ook echt een bumpercam (op het wegdek).

De AI was wat moeilijk te bepalen. Ik reed mijn eerste race met de NSX. deze kar hangt duidelijk tussen een aantal klassen in, want hij overpowerde de andere tegenstanders die de computer voor me had uitgezocht (Subaru, Nissan, Lancer). Toen ik echter met een van de GT's ging rijden merkte ik dat het verzet hevig was. Ik had moeite om in het kielzog te blijven bij de nummer 1, met nummer 3 en 4 met een klein gaatje achter me. In een poging hem te achterhalen raakte ik echter van de weg met als gevolg dat iedereen uit het zicht verdween zonder weer in het zicht te komen. Dat is dus een goed teken , geen Rubberband AI!!!

Het weggedrag ligt qua realisme op GT3 niveau, lekker toegankelijk zonder echt veel toe te geven aan realisme. Te hard of met een verkeerde versnellling de bocht in levert geheid problemen op. In dit opzicht is het dus iets realistischer dan bijvoorbeeld DTM Racer 2.

Het geluid is goed, lekkere brul geluiden uit de GT's. Ook de grind geluiden zijn aanwezig, maar kon nog niet echt bepalen of het van niveau Codemasters is, daarvoor stond de TV te zacht vanochtend.

Conclusie; Grafisch viel het mij enigzins tegen. racepace is goed, weggedrag is goed, carmodels goed.geluid goed. Uiteindelijk had ik wel het idee met een kwaliteitsproduct te maken te hebben zonder echt te worden overrompeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brasco125 op 13-12-2004 16:24:57 ]
      dinsdag 14 december 2004 @ 20:01:43 #53
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_23974008
    hmm, das jammer..
    The truth was in here.
      woensdag 15 december 2004 @ 19:12:37 #54
    66779 Brasco125
    pi_23995531
    Tis maar wat je jammer vind. Ik vind het persoonlijk wel veel potentie hebben. Ik kan me voorstellen dat de game erg tof zal zijn met de complete SP en de Live opties. Dat het grafisch tegenvalt heweft natuurlijk ook te maken met de (te) hoge verwachtingen. De screens zijn dan ook niet helemaal realistisch.
      donderdag 16 december 2004 @ 07:53:46 #55
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24005598
    Ik vond zelf in het half uurtje dat ik heb gespeeld de AI nogal tegenvallen. Wanneer je langzamer door bochten gaat gaan ze je gewoon niet voorbij. Ik kon in die periode ook niet echt aan de besturing wennen, maar dat is een questie van langer doen. Verder vond ik het allemaal nogal kaal en idd grafisch gezien vond ik het nog geen toppertje. Maar goed we zullen zien wat er nog glad gestreken wordt.
      donderdag 16 december 2004 @ 08:25:25 #56
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24005748
    Tis gewoon even afwachten denk ik.. zal waarschijjnlijk allemaal wel meevallen, hoewel een realistisch racespel valt en staat met de besturing ervan.
    The truth was in here.
      donderdag 16 december 2004 @ 10:08:51 #57
    66779 Brasco125
    pi_24006878
    De besturing vind ik wel ok. Het is realistischer dan de meeste crap. Trouwens, ik zij eerste dat het geluid wel goed was, maar daar moet ik toch even van terug komen. Had laatst de TV wat harder en het geluid is echt zwaar mono en dof. Ik weet zeker dat ze hier nog mee bezig zijn. Zo denk ik ook dat de grafix nog een stukje scherper zullen worden.

Nu ik het langer heb gespeeld, vind ik de AI ook niet helemaal je van dat. Op rechte stukken kan je meestal wel iemand overpoweren. denk dat dit ook met moeilijkheidsgraadinstellingen (voor scrabble) te maken heeft. Vind het wel tof dat de AI soms gingantisch remfouten of powerslides maakt.

Ze hadden wel wat meer van het GT3/4 traject af gemogen. Meer dan 4 auto's en andere carcams bijvoorbeeld. Het is nu GT3 die er alleen niet zo goed uit ziet en niet zo goed klinkt.
      donderdag 16 december 2004 @ 11:22:38 #58
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_24008224
    Als het goed is werkt het spel met een drive-avatar. Dus de AI word beter naar mate jouw skills vorderen.
      donderdag 16 december 2004 @ 15:39:44 #59
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24013973
    Nou ik hoop dat je gelijk hebt. Wat mij opviel behalve het wennen aan de besturing is gewoon dat jje in de demo makkelijk kan winnen (ookal kom je naast de baan) Ik vond dat erg slecht.
    Maar misschien is de demo expres laagdrempelig gehouden.
    pi_24118028
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4543

altijd leuk, forza nieuws
    die site is cool
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:10:10 #61
    67128 capibar
    pi_24118478
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 15:48 schreef taart het volgende:
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4543

altijd leuk, forza nieuws
    die site is cool
    juist.
    maar op games.fok.nl stond gisteren dat forza is uitgesteld tot april
      zaterdag 25 december 2004 @ 19:53:57 #62
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24205130
    zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
    pi_24205975
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
    zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
    er nog bijna niets bekend over de Xbox versie en men begint al over de PC versie
      zaterdag 25 december 2004 @ 22:54:40 #64
    67128 capibar
    pi_24208076
    quote:
    eerlijk gezegd schat ik die kans erg laag in
      zaterdag 25 december 2004 @ 23:24:40 #65
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_24208708
    quote:
    Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.
      zaterdag 25 december 2004 @ 23:35:10 #66
    67128 capibar
    pi_24208940
    oeps...
      zondag 26 december 2004 @ 13:01:30 #67
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24216243
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 23:24 schreef twi het volgende:

[..]

Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.
    juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...
      zondag 26 december 2004 @ 13:24:12 #68
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_24216600
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...
    Helaas voor PC gamers verkeerd gedacht
      zondag 26 december 2004 @ 14:04:54 #69
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24217276
    tja dat is dan heel jammer,want het ziet er echt geweldig uit...
    pi_24625631
    Mensen! De lijst met auto's is vandaag gereleased! Ik zal de lijst hier niet neerzetten.. anders wordt de post zo lang... 230 wagens!!!

Linkje!

http://www.dailygame.net/news/archives/003593.php
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      dinsdag 18 januari 2005 @ 20:56:55 #71
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_24628526
    Een post van Chillmeister op games fok met de nieuwe screens van Forza.
    http://games.fok.nl/news.php?newsid=2674

Tijd voor April.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 21:22:22 #72
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24628991
    MOET.. hebben.
    The truth was in here.
    pi_24629810
    Zal die PGR 2 verslaan?
    pi_24629856
    MOET.. hebben.

tvp
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_24631626
    2004 Mercedes SLR
    2005 Ferrari 612 Scaglietti
    2005 Chrysler ME Four-Twelve
    2005 SEAT Cupra GT Racer

MOET deze game hebbe
    pi_24633850
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
    Zal die PGR 2 verslaan?
    ik gok van niet
    pi_24641498
    quote:
    Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef seezu het volgende:
    2004 Mercedes SLR
    2005 Ferrari 612 Scaglietti
    2005 Chrysler ME Four-Twelve
    2005 SEAT Cupra GT Racer

MOET deze game hebbe
    2005 Aston Martin DB9 Coupe
    2003 BMW #43 BMW Motorsport M3-GTR
    2003 Dodge Viper SRT10
    2003 Enzo Ferrari
    2002 Koenigsegg CC8S
    2004 Mercedes SLR
    2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR RS
    2002 Nissan Skyline GT-R V Spec II (R34)
    1999 Pagani Zonda C12
    2003 Porsche Carrera GT
    2004 Subaru Impreza WRX STi

Dat zijn de auto's waar ik naar uitkijk, zeg maar .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      woensdag 19 januari 2005 @ 14:54:56 #78
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_24641592
    KOM NOU OOK UIT OP DE PC....

mijn X800 perst er ook van zulke beelden uit, dus is geen probleem als er flinke systeem eisen aan zitten
      woensdag 19 januari 2005 @ 15:11:11 #79
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_24641832
    Voor het geld van zo'n radeon x800 kan je tweemaal een xbox met forza kopen
      woensdag 19 januari 2005 @ 16:53:04 #80
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24643291
    Er is al een league voor de demo racers
    http://geocities.com/forzamotorsportracingleague/standings.html
    Ik wil ook demo!!
    The truth was in here.
    pi_24643497
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
    Ik wil ook demo!!
    Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen? .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      woensdag 19 januari 2005 @ 17:14:37 #82
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24643555
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik begreep van een forum dat de demo in Engeland te koop was.. en dat die demo bij het spel Mechassault 2 zit, maar die koop ik niet.
    The truth was in here.
      donderdag 20 januari 2005 @ 14:41:38 #83
    67128 capibar
    pi_24651437
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

volgens mij zit de demo bij de OXM van deze maand, het is een engels blad, dus ik weet niet of elke tijdschriften winkel hem heeft.
    hier had de bruna hem iniedergeval wel...
    pi_24687406
    Demo is niet intressant. Microsoft heeft al aangegeven dat de gameplay flink is aangepast sinds de demo, deze was te moeilijk en frustrerend. De huidige versie schijnt stukken relaxter te spelen. Dus als je de demo te moeilijk vind is er nog hoop.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      zaterdag 22 januari 2005 @ 14:14:58 #85
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24687861
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 13:45 schreef Morthill het volgende:
    Demo is niet intressant. Microsoft heeft al aangegeven dat de gameplay flink is aangepast sinds de demo, deze was te moeilijk en frustrerend. De huidige versie schijnt stukken relaxter te spelen. Dus als je de demo te moeilijk vind is er nog hoop.
    Bron?
    The truth was in here.
    pi_24687974
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bron?
    Zoiets stond iig in de PU, ik weet niet of hij het daar vandaan heeft. Scheen onder andere aan de snelle auto's te liggen. Er staan meteen een stel brute racebakken tot je beschikking, en die handlen natuurlijk een stuk lastiger dan de standaard Honda Civic .

En er waren nog meer, gewoon technische dingen, die ze idd verbeterd hadden. Voor meer info -> de PU van deze maand .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_24689335
    refereer in godsnaam nooit meer naar de PU als een 'serieuze referentie'....

De demo was helemaal niet te moeilijk door de snelle auto's, er zaten nota bene 12 auto's in verdeeld over 3 klasses. Het was anders, dat is wat anders dan moeilijk. Op de xbox zijn wij natuurlijk PGR2 gewend, en dan heb je opeens forza met meer realisme dan de GT serie.. Tjah dan vlieg je elke bocht wel van de baan af.

Ik heb inmiddels de demo nog een keertje gespeeld, en dit keer kon het mij beter bekoren dan de 1e keer. Grafisch valt het nog steeds tegen (de bloom lightning doet de scherpte van de graphics geen goed, en ik mis een sloot resolutie), maar het rijgedrag van de auto is toch wel erg aardig gedaan hoor.
    pi_24689596
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef DinoPK het volgende:
    refereer in godsnaam nooit meer naar de PU als een 'serieuze referentie'....

De demo was helemaal niet te moeilijk door de snelle auto's, er zaten nota bene 12 auto's in verdeeld over 3 klasses. Het was anders, dat is wat anders dan moeilijk. Op de xbox zijn wij natuurlijk PGR2 gewend, en dan heb je opeens forza met meer realisme dan de GT serie.. Tjah dan vlieg je elke bocht wel van de baan af.

Ik heb inmiddels de demo nog een keertje gespeeld, en dit keer kon het mij beter bekoren dan de 1e keer. Grafisch valt het nog steeds tegen (de bloom lightning doet de scherpte van de graphics geen goed, en ik mis een sloot resolutie), maar het rijgedrag van de auto is toch wel erg aardig gedaan hoor.
    Whee, chill geezer, ik vertel ook maar wat ik weet. Zelf ben ik ook steeds minder tevreden over de PU, maar de powerspy is toch meestal wel informatief .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      zaterdag 22 januari 2005 @ 18:39:03 #89
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_24692030
    Ik zie het wel, ga er geen heet hangijzer van maken ook. Kzal het spel heus wel halen, al was het alleen maar omdat het weer een racespel is
    The truth was in here.
    pi_24692089
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 18:39 schreef Bastard het volgende:
    Ik zie het wel, ga er geen heet hangijzer van maken ook. Kzal het spel heus wel halen, al was het alleen maar omdat het weer een racespel is
    Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halen
    Racespellen zijn leuk, maar ik ben er veels te snel op uit gekeken.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden straks
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24725344
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 18:42 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halen
    Racespellen zijn leuk, maar ik ben er veels te snel op uit gekeken.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden straks
    Opmerkelijk, dat heb ik juist niet. Het zijn juist de racegames zoals NFSU, Rallysport Challenge e.d. die ik steeds maar weer even aanzet om gewoon even voor wat minuutjes te spelen.

Andere games die vaak veel meer tijd in beslag nemen / een uitgebreide verhaallijn hebben laat ik dan liever links liggen.
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_24808070
    quote:
    OMFG, dat geluid .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
    pi_24808563
    Hmm duidelijk de demo versie, waar het geluid dus echt BAGGER is. Alleen in de bumbercam komt er een beetje helder geluid uit, voor de rest klinkt alles alsof je bent weggemoffeld in de kofferbak van de auto die achter je rijdt. Natuurlijk is de corvette roffel lekker, maar het geluid is gewoon slecht.

De autovergelijking kon ik wel erg om lachen, al kan je met GT4 heel wat autotjes uitkiezen die je echt wel graag in Forza zou willen hebben hoor.

Een beetje een loos filmpje wat mij betreft.
    pi_24809966
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
    Ik wil ook demo!!
    ik heb mechassault 2 en geloof mij maar dat die demo bagger is
    ookal ga je met 10 door een bocht heen je banden die piepen alsnog als ze slippend door een bocht gaan,
    Je front speakers doen niks als je met bumpercam rijd
    grafisch valt het tegen , het schademodel is erg simpel en de close up van je coureur is lelijk.
    als je een auto kiest duurt het erg lang voordat je em op beeld krijgt te zien.
    en toen ik 200 reed kreeg ik niet het idee dat ik 200 reed...leek meer op 100

[ Bericht 25% gewijzigd door Gamedemon op 29-01-2005 02:19:21 ]
    pi_24811724
    Net de demo gespeelt, dit is nog eens wennen zeg Elke bocht lig ik idd gewoon buiten de baan En het grind stuurt niet zo lekker Het is zeker wennen. Ziet er wel leuk uit, auto's ook wel mooi.

Zoals Gamdemon zegt, ik heb ik ook niet echt het gevoel dat ik snel rij, zelfs niet met de bumpercam , dat is wel jammer.

Maarja het is een demo, gewoon wachten op de volledige versie
    pi_24812038
    Als je de auto tuned zien ze er nou niet echt mooier uit, nouja zelf, de xbox doet het voor je

Al moet ik zeggen dat die Lancer er hier met spoilers enzo wel ff gelikt uitziet Alleen in het racegedrag merk ik dus niks van die spoilers enzo Volgens mij word hij alleen ff optisch getuned, niet motorisch..
    pi_24812480
    In de uiteindelijke versie is motor tuning ook aanwezig, dus daar zit een aardige diepgang in verborgen denk ik. Spoilers op een evo merk je niets van idd, dat is puur uiterlijk. Ik denk wel dat als je wat extremer gaat tunen het wel te merken is.
    Maar vooralsnog is het een erg vroege demo, waar je gewoon geen conclusies uit mag trekken (bijv de snelheid.. pak eens die le mans achtige autotjes, dat gaat echt wel fucking hard hoor).
    pi_24847871
    Demo zuigt idd enorm, geen snelheid, grafisch geen WAUW gehalte, en onbestuurbare auto's. (als je alle hulpmiddelen uitzet....)
      maandag 31 januari 2005 @ 11:48:43 #100
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_24848059
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 00:42 schreef DinoPK het volgende:
    Hmm duidelijk de demo versie, waar het geluid dus echt BAGGER is. Alleen in de bumbercam komt er een beetje helder geluid uit, voor de rest klinkt alles alsof je bent weggemoffeld in de kofferbak van de auto die achter je rijdt. Natuurlijk is de corvette roffel lekker, maar het geluid is gewoon slecht.

De autovergelijking kon ik wel erg om lachen, al kan je met GT4 heel wat autotjes uitkiezen die je echt wel graag in Forza zou willen hebben hoor.

Een beetje een loos filmpje wat mij betreft.
    Een demo waarvan een hele hoop nog kut is 2 maanden voor de release? Hm.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')