quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:20 schreef Gamedemon het volgende:zieligert
`quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:
Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties
Blij dat ik een xdoos heb en ook deze game gaat sowieso in de collectie
Nog meer offtopic: geld ontvangen, thanksquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:39 schreef taart het volgende:
[..]
`
[offtopic]
overmaking battlefront op de post
[/offtopic]
Ik kijk het eerst even aan, als ie te langzaam is qua snelheidsgevoel komt ie er bij mij niet in...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:33 schreef Mister_T het volgende:
Valt me op hoe weining fokkers echt uitkijken naar deze game, dit is toch een titel die ik meteen in huis haal
Juistquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
Snelheidsgevoel moet op het nivo van Burnout 3 liggen. Dat is 1 vd redenen waarom ik PGR2 ook gelijk weer verkocht heb
Nou, ik moet wel zeggen dat het snelheidsgevoel van PGR2 niet heel subliem was. We zullen zien wat Forza wordt. Als het even goed rijdt als het er nu uitziet komt het wel goed met deze game denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.
wat ik bij pgr2 miste was snelheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Mister_T het volgende:
Dit is eindelijk de aanvulling op wat ik miste bij PGR2Circuit rijden Tuning
Nee dat is geen onzin. Bij PGR2 had ik het idee (zelfs met de snelste auto's) dat ik als een slak voort bewoog en Wipeout hoort helemaal niet in dit genre thuis.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, dan ga je maar Wipeout gamen.
Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de tuning mogelijkheden. Hopelijk beperkt zich dit niet alleen tot het kiezen van stage 1,2 of 3 zoals bij NFSU maar is het wat uitgebreider/realistischer.
iddquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef taart het volgende:
wat boeit mij dat snelheidsgevoel nou
deze game haal ik hoe dan ook.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nope, je kan alles tunen met verschillende objecten en performance kits. Een standaard Ford kan je uitbouwen tot een dikke racebak. Dit alles met nieuwe spoilers, kleuren, performance kits etc. Ook xbox live wordt ondersteunt door de getunde auto's. Je kan dus racen met je eigen persoonlijke racebak op live. Ook kan je die auto via live weer verkopen en daar geld/kudos voor vangen en op die manier weer geld vrijmaken om een nieuwe auto te tunen.
Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuzequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef taart het volgende:
[..]hopelijk niet zo overdone als NFSU :')
dat hoor ik vaak genoegquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:11 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gewoon tunen, je kan er natuurlijk ook zelf voor kiezen om je wagen niet overdone te tunen. Je tuned dan alleen de performace en visual die je niet overdone. Je eigen keuze![]()
Lijkt me wel leuk als ik met een zwaar performace getunde bak, die eruit ziet alsof ie rijp is voor de sloop, allemaal mensen voorbij raced die de dikste autos rijden
Volgens mij is het tunen dat je andere banden, motor, gearbox, exhaust etc kan kopen. ff afwachten of dat in stages zal zijn, lijkt mij ook veel leuker als ze bijv 6 motoren voor een auto beschikbaar stellen en dat je zelf kan bepalen welke motor je koopt, niks geen stages maar betalen met geld/kudos. Het zal ff afwachten zijn op de eerste previewsquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef piet_pelle het volgende:
Dat klinkt nog niet zo anders Mister T. Ik bedoelde dan ook eigenlijk de performance tunen.
Dat zal wel weer met stages gaan, en das echt lame.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:05 schreef Rodie83 het volgende:
Alleen gaat GT4 niet online en Forza wel. Wat is het leven van een PS2 bezitter op SA na toch retekut. Kutgrpahics, kut online opties
Blij dat ik een xdoos heb en ook deze game gaat sowieso in de collectie
klopt, zat laatst bij het OXM heb ik gehoord.quote:Op zondag 12 december 2004 20:08 schreef Brasco125 het volgende:
Er staat ergens een demo online geloof ik.. Tenminste, deze ben ik nu aan het downloaden. Staat bij dat het van een demo-cd is , OXM volgens mij.
ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.quote:Op zondag 12 december 2004 20:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik heb me net even geregistreerd op zon torrent site.
dit is de link van forza : http://bitconsole.com/dow(...)rts.OXM.Demo.torrent
Reageer even als je het gezien hebt, dan haal ik de link weer weg want het zal eigenlijk niet de bedoeling zijn dat ik de link hier neerzet
nee, dat lijkt me ook niet.quote:Op zondag 12 december 2004 20:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk niet dat de modjes gaan zeuren over het downloaden van een demo.
juist.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:48 schreef taart het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4543
altijd leuk, forza nieuws
die site is cool
er nog bijna niets bekend over de Xbox versie en men begint al over de PC versiequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
eerlijk gezegd schat ik die kans erg laag inquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
zou hij ook uitkomen op de pc? aangezien op de Xbox komt schat ik die kans redelijk hoog maar wie weet er meer van?
Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef CybPraetorian het volgende:
juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Een PC versie kun je vergeten. 't Is een racegame in handen van Microsoft, en zowel PGR1 als 2 alsmede Midtown Madness 3 zijn Xbox exclusive.
Helaas voor PC gamers verkeerd gedachtquote:Op zondag 26 december 2004 13:01 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
juist omdat het van microsoft is dacht ik juist dat het wel eens op de pc kwam...
ik gok van nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Zal die PGR 2 verslaan?
2005 Aston Martin DB9 Coupequote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:56 schreef seezu het volgende:
2004 Mercedes SLR![]()
2005 Ferrari 612 Scaglietti
2005 Chrysler ME Four-Twelve
2005 SEAT Cupra GT Racer![]()
MOET deze game hebbe![]()
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
Er is al een league voor de demo racers
http://geocities.com/forzamotorsportracingleague/standings.html
Ik wil ook demo!!
Ik begreep van een forum dat de demo in Engeland te koop was.. en dat die demo bij het spel Mechassault 2 zit, maar die koop ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?.
volgens mij zit de demo bij de OXM van deze maand, het is een engels blad, dus ik weet niet of elke tijdschriften winkel hem heeft.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe valt die demo voor mensen zonder omgebouwde xbox te bemachtigen?.
Bron?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:45 schreef Morthill het volgende:
Demo is niet intressant. Microsoft heeft al aangegeven dat de gameplay flink is aangepast sinds de demo, deze was te moeilijk en frustrerend. De huidige versie schijnt stukken relaxter te spelen. Dus als je de demo te moeilijk vind is er nog hoop.
Zoiets stond iig in de PU, ik weet niet of hij het daar vandaan heeft. Scheen onder andere aan de snelle auto's te liggen. Er staan meteen een stel brute racebakken tot je beschikking, en die handlen natuurlijk een stuk lastiger dan de standaard Honda Civicquote:
Whee, chill geezer, ik vertel ook maar wat ik weet. Zelf ben ik ook steeds minder tevreden over de PU, maar de powerspy is toch meestal wel informatiefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef DinoPK het volgende:
refereer in godsnaam nooit meer naar de PU als een 'serieuze referentie'....
De demo was helemaal niet te moeilijk door de snelle auto's, er zaten nota bene 12 auto's in verdeeld over 3 klasses. Het was anders, dat is wat anders dan moeilijk. Op de xbox zijn wij natuurlijk PGR2 gewend, en dan heb je opeens forza met meer realisme dan de GT serie.. Tjah dan vlieg je elke bocht wel van de baan af.
Ik heb inmiddels de demo nog een keertje gespeeld, en dit keer kon het mij beter bekoren dan de 1e keer. Grafisch valt het nog steeds tegen (de bloom lightning doet de scherpte van de graphics geen goed, en ik mis een sloot resolutie), maar het rijgedrag van de auto is toch wel erg aardig gedaan hoor.
Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zie het wel, ga er geen heet hangijzer van maken ook. Kzal het spel heus wel halen, al was het alleen maar omdat het weer een racespel is
Opmerkelijk, dat heb ik juist niet. Het zijn juist de racegames zoals NFSU, Rallysport Challenge e.d. die ik steeds maar weer even aanzet om gewoon even voor wat minuutjes te spelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik hem niet ga halen
Racespellen zijn leuk, maar ik ben er veels te snel op uit gekeken.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden straks
OMFG, dat geluidquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:13 schreef het_fokschaap het volgende:
http://home.comcast.net/~(...)port_Differences.avi
ik heb mechassault 2 en geloof mij maar dat die demo bagger isquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef Bastard het volgende:
Er is al een league voor de demo racers
http://geocities.com/forzamotorsportracingleague/standings.html
Ik wil ook demo!!
Een demo waarvan een hele hoop nog kut is 2 maanden voor de release? Hm.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:42 schreef DinoPK het volgende:
Hmm duidelijk de demo versie, waar het geluid dus echt BAGGER is. Alleen in de bumbercam komt er een beetje helder geluid uit, voor de rest klinkt alles alsof je bent weggemoffeld in de kofferbak van de auto die achter je rijdt. Natuurlijk is de corvette roffel lekker, maar het geluid is gewoon slecht.
De autovergelijking kon ik wel erg om lachen, al kan je met GT4 heel wat autotjes uitkiezen die je echt wel graag in Forza zou willen hebben hoor.
Een beetje een loos filmpje wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |