Unofficial Clan Server:quote:De geschiedenis van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Het ging mij erom dat ze in de training de m82 een anti-material rifle noemen. Zulke geweren zijn in reallife bedoeld om bv een motorblok te doorboren. En geloof me maar als je met een .50 door een auto heen schieten gaat ie er echt wel doorheen. Dit lukt ook al met een kleiner kaliber.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:26 schreef ROG het volgende:
Op de vraag of een M82 door een auto kan, ingame niet. Wel heb je nog de speling tussen de auto-bodem en de grond, de autoruiten. Kan zijn dat je misschien zo een kill kan maken. Ik heb weleens iemand in zijn voet geschoten.
Envoor Beluga
Echt wtf! Even kijken of ze op AAOtracker staan..quote:
Deployment - Filters en dan searcher op gamespy zetten inplaats van Andromedia (oid). Veel plezier!quote:Op zondag 9 mei 2004 20:51 schreef Wutangtony het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe ik in een spel terecht kom?
ik heb de basic training gedaan, en ben vervolgens naar deployment gegaan maar ik krijg helemaal geen servers ofzo. snap niet hoe dat moet.......
Je wordt gekicked door punkbuster(een soort anti-cheat programma) en deze moet je updaten, dat staat allemaal mooi in de OP (openings post) uitgelegd. Lees dat eerst even door, ik gok dat het probleem dan wel weg is.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:18 schreef Wutangtony het volgende:
ok heb ik gedaan, en dan log ik in op een spel, en dan moet ik wachten tot de volgende spel ronde. en dan wordt ik er de hele tijd uitgeflikkerd. hoe kan dat dan? ik heb dan al een team gekozen.
Pikkiequote:Op zondag 9 mei 2004 18:27 schreef Fillipe het volgende:
19 jahre alt. - speelt voornamelijk Hospital
Pikkiequote:Op maandag 10 mei 2004 08:43 schreef Beluga het volgende:
[..]
PikkieEn dan al zon grote bek
20 hier.
Ik denk dat jij ook nu wel lid kan worden (Ja dat mag ik zeggen, Clanleidertje hehquote:Op maandag 10 mei 2004 14:14 schreef Dacide het volgende:
hoera hoera,
Honor 15 is een feit!![]()
op naar de 25 zodat ik in de clan terecht kan komen!
Kan ik begrijpen, is prima! We horen het welquote:Op maandag 10 mei 2004 14:26 schreef Dacide het volgende:
fijn om te weten. Feit is echter dat ik regelmati zie dat jullie sf hospital etc spelen. Deze zijn allemaal nieuw voor me. Dus ik ga eerst even flink oefenen.
anders gaat het hele imago van fok naar de kloten, als ik daar een beetje heel lomp ben het spelen.
snappie![]()
Maar evengoed bedankt.![]()
In onze AAOtracker stats staat al 35 lost honor heheh, dus veel valt er niet meer te verkloten. Maar tof dat je er binnenkort bijkomt!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:26 schreef Dacide het volgende:
anders gaat het hele imago van fok naar de kloten, als ik daar een beetje heel lomp ben het spelen.
Zandstorm?quote:Op maandag 10 mei 2004 15:59 schreef ROG het volgende:
Ik speel alleen SF Hospital van de SF missions, hééééél soms SF CSAR.. SF Recon enzo zuigen imho.
Ook niet meer, ik verdwaalde te vaak.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Zandstorm?
Ik prefereer pipeline, maar bridge will do.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:19 schreef Dacide het volgende:
gaat er nog iemand bridgen vanavond?
Ik ken insurgent camp erg goed, maar daar neemt niks van af dat ik alsnog in luttele minuten dood ben.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:12 schreef Fillipe het volgende:
Welke mappen ken jullie eigenlijk wel (erg) goed? Dan bedoel ik, ken je alle spots? Weet je de Do's and Dont's op de map e.d .. Ofterwel je kent de map op je duimpje:
- Ik ken Hospital (Na +100 uur gespeeld te hebben) uiteraard zeer goed.
- Sandstorm.
- SCAR.
- Bridge Crossing.
- Mountain Pass.
Volgens mij ken ik de rest niet zo bijster goed, en dwz dood in enkele minuten
Ja, die is net weggegaan. Ik denk dat hij dacht dat de server gecrashed wasquote:Op maandag 10 mei 2004 21:55 schreef webfreaky het volgende:
Mapname: SF Hospital
Servername: 1st Veterans Battalion #2
IP Adress / Port: 69.25.17.203:1716
Honor Server: Yes
Miles Server: No
Players (current/max.): 12 / 20
Hier zit ik, net op de tracker zat fillipe der ook, maar die is weggegaan?
Klopt, dat dacht ik ook dus ik kom weerquote:Op maandag 10 mei 2004 21:56 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ja, die is net weggegaan. Ik denk dat hij dacht dat de server gecrashed was![]()
mijn god!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 04:30 schreef ROG het volgende:
Kunnen we ze niet dwingen een andere Tag te nemen? Aangezien wij al wat langer bestaan en hun op topic deel 3 en wij al op 37 zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 04:30 schreef ROG het volgende:
Psst, [FOK!] tags in Battlefield Vietnam gespot: [PC] Battlefield Vietnam deel 3
edit: La'ma, is al sinds hun Deel 2 aan de gang en is alleen BF V'nam..en zo te zien krijgen ze het niet echt van de grond..
edit2: lol, stomme forumbug, mijn sub tags zijn echt dicht!
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:36 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet dwingen een andere Tag te nemen? Aangezien wij al wat langer bestaan en hun op topic deel 3 en wij al op 37 zitten.
Hadden ze maar eerst beter research moeten doen imho. Niet dan?
bron: http://www.americsarmy.com/communityquote:Op maandag 10 mei 2004 21:00 EST schreef Bacchus het volgende:
Expanding America's Army
Posted: 2004-10-05 - by Bacchus
April was a busy month for the America's Army team: news about the U.S. Army's new relationship with Ubisoft; the release of the new AA:SF Prima Strategy EGuide, exciting tournaments with TWL and Ultimate Arena, and much more. And with E3 looming around the corner, the pace hasn't slacked-up a bit. There's been a great deal of buzz about America's Army -- and it's kept us very busy.
In addition to the huge commercial success of America's Army, many organizations have expressed interest in extending applications of AA in a variety of ways: education; values & cultural awareness; materiel prototyping, and operational support - to name several. As a result, we've added two new development teams:
The America's Army Future Applications Team was formed in cooperation with the Armaments Research and Development Center (ARDEC) at Picatinny, New Jersey. A highly experienced simulation team, the group is now dedicated to using and promoting America's Army in Research, Development and Training with emphasis on new and developmental weapon systems. The AAFA Team's initial developments for America's Army are the Javelin Missile, Talon Robot, XM25 Airburst Weapon System as well as the XM8 and XM307. Using the high fidelity of America's Army, the team is excited about the ability to place the virtual weapons in the hands of Soldiers and Engineers for evaluation in a virtual battlespace before real-world production starts.
The America’s Army Government Applications Team, located in Raleigh, North Carolina, was created for the development of key government applications and to evaluate new technologies for future America's Army game releases. The team is currently working on applications for cultural awareness and dignitary protection. The Government Applications Team is comprised of game industry veterans from Red Storm, Turbine, and Microprose, as well as military simulations experts and Army veterans.
Translation? The word is out! America's Army has responded to these increasing demands by expanding our development effort.
The Stryker In Action:
One of the things that the Government Applications team has been working on is modeling the M1126 "Stryker" Infantry Carrier Vehicle. The ICV is a 19-ton wheeled combat vehicle that can travel up to 60 mph and cover over 300 miles on a tank of fuel with up to 11 Soldiers. We're demo-ing the Stryker in action at E3 this year (see images below).
The Stryker uses a realistic vehicle physics model that takes into account a large number of variables such as friction, slope, momentum, horsepower, etc. The end result is a vehicle that acts in a way a large armored vehicle should act when rolling over various terrain types.
Granted, it's hard to see this in these screenshots, but perhaps we can get a demo up on our website. Trust me when I say the Stryker in action is a thing of beauty.
The Stryker in Action!
The weapon atop the Stryker is the M2 .50 caliber heavy machine gun (a.k.a. the "Mod Deuce"). The M2 uses a realistic ballistic algorithm over range to determine bullet drop and friction. That's just one of the advantages of the combined assets from our Government and Future Application Teams: having the expertise and resources to model how weapons behave on the battlefield, from mechanical nuances to material impacts while factoring in environmental considerations.
Our virtual Stryker requires a crew of 2 (1 driver and 1 gunner) to be an effective platform. It currently holds a team of 4 infantrymen that can be transported and deployed as needed. More equipment and infantry slots will be added as development continues.
Hanklin Live Fire Range
(Click on the image for an 800x600 version)
The Hanklin Live Fire Range is the virtual environment for Stryker training which includes the following:
Fully functioning Assembly Area (AA), including a drive through FARP (Forward Area Refuel Point) and maintenance area.
Assembly Area Command Post and Range Tower for monitoring range operations.
Familiarization range with pop-up targets for the Stryker's M2 .50 cal. machine gun.
A rolling fire range to train Stryker crews how to engage targets while on the move.
Drivers training course with simulated mines and other hazardous obstacles.
Detailed scoring and tracking of user performance over each segment of the scenario.
Overhead map, Hanklin Live Fire Range
Now, if that didn't get you fired up, then try this on for size:
Javelin
(Click on the image for an 800x600 version)
You may recall our earlier report that we're adding the AT4 into the U.S. Army aresenal. Yes, we're also adding the Javelin Anti-Armor Missile, as well! The screenshot to the right illustrates the gunner's night sight on the Javelin's Command Launch Unit (CLU). The CLU is the Soldier's interface to the Javelin Missile. While the missile is expended and its launch tube discarded, the CLU is reused with fresh missiles. It provides the ability to detect, track and engage targets with its 4x day optics and interfaces to the missile's 4x and 9x infrared optics.
Javelin Missile Command Launch Unit
Yes, lots of great things headed your way! If you're in Los Angeles this week for E3, stop by and visit the America's Army team in South Hall, #1080. Stay tuned throughout the week for more (E3) SITREPs.
School?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:32 schreef Dacide het volgende:
[..]
mijn god!
ben je werkeloos? of van school getrapt?
lol
Klinkt leuk, ik verheug me op de patch. Ik gok dat ie wel met de E3 zal uitkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:44 schreef Beluga het volgende:
[verhaal]
bron: http://www.americsarmy.com/community
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:10 schreef Beluga het volgende:
[..]
InderdaadIk stel voor dat we hun topic gaan dichtspammen.
quote:Wijst naar Flex en Freaky en das ook goedgekomen![]()
Holy Fuck, dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:44 schreef Beluga het volgende:
[..]
Werkeloos (alhoewel mijn rekeningsaldo hard omlaag gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:32 schreef Dacide het volgende:
[..]
mijn god!
ben je werkeloos? of van school getrapt?
lol
Sweeeet! Ziet er veelbelovend uit! Momenteel zitten er wat Nederlandse bekenden van me in L.A. voor de E3, eens vragen of ze tijd hebben om wat originele AA cd-roms te grabbenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:44 schreef Beluga het volgende:
[..]
Via deze link van een post in hun deel 2 is te zien dat hun clanidee pas onstond op 24 Maart 2004. En hier vragen ze zichzelf terecht af of er geen andere topics/games/clans zijn. Hun research is idd wel erg slecht..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:36 schreef Flex82 het volgende:
Kunnen we ze niet dwingen een andere Tag te nemen? Aangezien wij al wat langer bestaan en hun op topic deel 3 en wij al op 37 zitten.
Hadden ze maar eerst beter research moeten doen imho. Niet dan?
In dat geval heeft de VIP de allersnelste route genomen, direct via de voorkant van het hospital naar buiten. Dus of nog harder rushen of een andere route nemen in de hoop de VIP te kunnen scoren.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:42 schreef Dacide het volgende:
finish them!
lol
Ik heb een vraag over hospital:
Heb hem nu ff gespeeld voor 1e keer. Ik ga nu uit van asault. Ik ren via zo'n parkeergarage het ziekenhuis in, ren een paar meter, schiet een mannetje dood en voila, mission failed.
Dus de vip is al ontsnapt!
Wie heeft er tips voor me?
[url]http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=127[url]quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:49 schreef Dacide het volgende:
hoe kan ik via de console een map openen, zodat ik lekker in mijn eentje rond kan rennen en lopen. zou wel handig zijn om de map te leren kennen. Nu duurt een ronde steeds maar 3 minuten ofzo.
Áls ze de tijd en zin er voor hebben wil ik er idd zoveel mogelijk, en dan hier onder jullie verdelen/verloten. Zelf hoef ik er maar eentje, dus alles wat extra is is voor de clan en daar hoeven geen Euro's voor te rollen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:42 schreef Fronsertje het volgende:
Hmm Rog, als die kennissen nou even een rugtasje vol van die cds scoren![]()
Heb wel wat eurotjes over voor een officieel diskje.
Cool, mocht het lukken, zou leuk zijn. En anders maak ik er na de patch wel een "inkoopactie" van.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:52 schreef ROG het volgende:
[..]
Áls ze de tijd en zin er voor hebben wil ik er idd zoveel mogelijk, en dan hier onder jullie verdelen/verloten. Zelf hoef ik er maar eentje, dus alles wat extra is is voor de clan en daar hoeven geen Euro's voor te rollen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:52 schreef ROG het volgende:
[..]
Áls ze de tijd en zin er voor hebben wil ik er idd zoveel mogelijk, en dan hier onder jullie verdelen/verloten. Zelf hoef ik er maar eentje, dus alles wat extra is is voor de clan en daar hoeven geen Euro's voor te rollen.
Met F2, de [S] selecteren. De bovenste is de M24, de onderste is de M82. Wanneer je mag selecteren: ingame bij de start, tussen de potjes van ieder 7 rondes door (afhankelijk van je huidige score, honor).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef Wutangtony het volgende:
en hoe maak je nu in game aanspraak op een sniper rifle??
Mountain Pass kan best leuk zijn! Soms! En ik had mooi die gast die jou te pakken had, die schrok toen ie mij door de rook heen zagkomen en ik hem een paar bursts verkocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:47 schreef Fillipe het volgende:
Kut Mountain Pass!
Je groeit erin, in het begin is het even doorbijten als je net nieuw in AA bent maar daarna is het alles meer dan waard geweest. Dat is de klasse van deze game. En gratis/updates!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef Wutangtony het volgende:
ok thnx! maar vind je dit spel niet te moeilijk? ik bedoel je kunt heel moeilijk je vijand herkennen, en je ziet ze uberhaupt bijna niet. vrij lastig allemaal.
Andere routes proberen, langzaam aan tijgeren, net achter een heuvelrug lopen ipv erop of een rookgranaat gebruiken. Welke mappen speel je zoal?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:07 schreef Wutangtony het volgende:
das te hopen dat je er in groeit want nu moet ik soms zo lang wachten, wordt je echt niet goed van.
en soms wordt je ook neer geschoten voor dat je je gepositioneerd hebt. wordt ik heeeel agressief van!
Ik ga op Hospitalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:04 schreef Dacide het volgende:
Me 2!
Ben alleen bang dat ik de maps die jullie spelen nie ken.
maar goed, ik lul wel slap mee als ik dood ben![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:19 schreef Dacide het volgende:
Haha,
mede dankzij Fillipe heb ik nu honor 17.
Net voor de eerste keer fatsoenlijk Hospital gespeeld.
Kan best begrijpen waarom hij zo geliefd is. Wel jammer dat de meeste rondes zo kort duren.
Verder is deze map ook veel taktischer dan een map zoals bridge (recht toe recht aan)
Zal wel even duren voordat ik hem onder de knie heb.
Wat is de fijnste mod voor je m4?
ik gebruik nu 4x +203
@Fillipe: ik weet nu nog steeds niet waar die VIP zat (jeweetwel, die met z'n vinger in z'n hol)
gebruik ww.webfreaky.com/fok/topic/quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Oops en ik maar wahten op een nieuw topic lees ik er steeds overheen
~reconnectquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:06 schreef Flex82 het volgende:
Gvd! Klote Auto-indelings gezeik!
Dat kan je beter niett doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:18 schreef ROG het volgende:
[..]
~reconnect
[FOK!]Dacide, wees welkomquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:45 schreef Dacide het volgende:
Vooruit dan!
wat mij betreft ben ik klaar om jullie te joinen.
Als iedereen van de huidige clan het ermee eens is, zal ik [FOK!] voor mijn user-id zetten.
Dus.....
Niemand heeft hier wat op tegen, we hebben het zelf voorgesteldquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:31 schreef Dacide het volgende:
Ach, what the heck,
Ik maak er per direct [FOK!]Dacide van.
Mensen uit de clan die hier iets op tegen hebben.......
laat het me weten!
![]()
ps: hoe kan ik achter de clan-tracker-id komen en bijbehorende password?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:47 schreef Hammerbee het volgende:
Iedereen kan nu een EU server kopen. Dus nu heb je 16 slot hospital EU zonder lag en een ping onder de 100![]()
Jij ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef Dacide het volgende:
@flip,
u've got mail![]()
Denk maar in de honderden euro's.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:29 schreef Fillipe het volgende:
En ja je huurt gewoon 1 server, en daar kan je dan op inloggen (als admin bijv) en dan kan je elke gewenste map selecteren
Eens kijken hoeveel een 16 slots EU server mag kosten
Valt wel mee denk ik, trouwens Winter/Hammerbee heb jij nog een linkje van zo'n EU server aanbieder ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:45 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Denk maar in de honderden euro's.![]()
En Dacide, welkom![]()
Meen je niet?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:52 schreef Merson het volgende:
103 Euro per maand voor 16 slots.![]()
Zei ik toch.... maar dan is die niet getracked of wel?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:54 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Meen je niet?Bron en/of link ?
Jawel, zo'n server die je huurt @ goamericasarmy.com is gewoon een Leased. Dus wordt zeker wel getracked. Het kost wel wat pieken opzich, rond de 128 USD per/maand. Dat is met zijn 14'en ongeveer: 9 Euro p/maand. Valt mee, maar dan moet je er wel van op kunnen bouwen dat je een "steady" clan hebt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:01 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Zei ik toch.... maar dan is die niet getracked of wel?
Bron: klasgenoot die bij =NKM= zit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:54 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Meen je niet?Bron en/of link ?
Wat is het toch een klein wereldjequote:Op woensdag 12 mei 2004 17:02 schreef Merson het volgende:
[..]
Bron: klasgenoot die bij =NKM= zit.
Sweeety!quote:NEW AA:SF (OVERMATCH) VIDEO
Posted: 2004-05-12 - by Bacchus
Can't make it to E3? Then we'll bring E3 you! What better way to start our E3 2004 SITREP with an exclusive, never-before-seen video: AA:SF (Overmatch), being shown today at E3.
WARNING: if you've already made plans for the day, do not watch this video. Known symptoms include viewing this 90-second video for hours, advancing frame-by-frame for glimpes of upcoming AA features...
(read more >> )
(vervolg)
America's Army: Special Forces Overmatch Video
Special Forces Overmatch
http://www.americasarmy.com/gallery/videos/aasfom_medium.mov
Quicktime Movie 5.08 MB May 12, 2004 MOV
NOTE: Right-click on MPEG/MOV videos and choose "Save Target As...".
Take a sneak peek at some of the new features in the upcoming version of America's Army: Special Forces (Overmatch), including new Special Forces Military Occupational Specialties (MOS), the Stryker Infantry Carrier Vehicle (ICV), and new weapons. This trailer was shown at E3 2004.
IK MOET DIE FUCKING PATCH HEBBEN!quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:02 schreef ROG het volgende:
Nieuwe SITREP met een video van 90 secondjes (kleine 5 Mb zwaar)!
[..]
Sweeety!Rijdende Strykers, intelligence en communications roles!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
IK MOET DIE FUCKING PATCH HEBBEN!![]()
Matigquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:40 schreef Fillipe het volgende:
De Amerikaanse soldaatjes wouden respect tonen voor de onthoofde Nick Berg:
Tsja:
[afbeelding]
Alleen één duitser met een RPG, vondt dat maar onzin wat resulteerde in:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:57 schreef Eitjes het volgende:
http://www.americasarmy.com/gallery/videos/aasfom_medium.mov
Met dank aan Rog. Geniet ervan jongens.
Mwah, ik vind het ook wel een beetje overdreven wat die "Amerikaanse soldaatjes" hier doen. Als ze dat nou eens zouden doen voor elke walgelijke misdaad dan is het einde zoek.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:40 schreef Fillipe het volgende:
De Amerikaanse soldaatjes wouden respect tonen voor de onthoofde Nick Berg:
Tsja:
[afbeelding]
Alleen één duitser met een RPG, vondt dat maar onzin wat resulteerde in:
[afbeelding]
Je ziet ook in het filmpje groene rook dat lijkt me ook wel vet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:02 schreef ROG het volgende:
Nieuwe SITREP met een video van 90 secondjes (kleine 5 Mb zwaar)!
[..]
Sweeety!Rijdende Strykers, intelligence en communications roles!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:49 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
[FOK!]Dacide, wees welkom![]()
Die duitser heeft humor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:42 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Matig![]()
Mountain Ambush heeft ook groene smokequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:02 schreef neffu het volgende:
[..]
Je ziet ook in het filmpje groene rook dat lijkt me ook wel vet.![]()
Flip is een honorcamper. Moet je niet op letten. Hij is een zeer slechte leermeesterquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:01 schreef Dacide het volgende:
@beluga: Thnx, cya online!
@FLip: Maakt nie uit, snap er toch nog geen hol van, hehe
nog 8 puntjes en dan hebben we alweer honor 19!
gaat errug snel met hospital. Zeker in vergelijking met bridge
Zou gaaf zijn als je het nu ook zelf neer kon smijten. Stiekum op MA op andere plekken groene smoke neer leggen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:44 schreef ROG het volgende:
[..]
Mountain Ambush heeft ook groene smoke
Beluga is gemeen!quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:13 schreef Beluga het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn als je het nu ook zelf neer kon smijten. Stiekum op MA op andere plekken groene smoke neer leggen.En de n00bs maar clueless rondrennen
![]()
"Waar moet ik heen? Waar moet ik heen?"
"Naar die groene smoke!"
Ik ben blij dat ik het niet met je eens ben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:56 schreef Beluga het volgende:
[..]
Die duitser heeft humor.
Ik heb altijd een hekel aan mensen die zo heel erg graag zo hard mogelijk hun medeleven betuigen, dat echt iedereen laten weten en iedereen er mee lastig vallen en het vervolgens de volgende dag weer vergeten zijn.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:12 schreef Beluga het volgende:
[..]
Flip is een honorcamper. Moet je niet op letten. Hij is een zeer slechte leermeester![]()
Als jij het weet moet je het ff zeggen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef Dacide het volgende:
misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar wanneer komt die nieuwe patch/sitrep uit?
Niksquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:25 schreef Dacide het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling van die "buy items" op aaotracker?
heb nu een m82, fragnade en binocular gekocht. Wat kan ik hiermee?
Op CNN hadden ze gezegd ergens volgende week. Laten we het openquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:19 schreef Dacide het volgende:
oh, op die fiets
tja, dat wordt afwachten dan maar!
zijn er ook nog geen geruchten van wanneer ie uit komt? Lijkt me sterk dat het nog lang zal duren.
Toch klinkt begin april een heel stuk vager en minder definitief dan volgende week.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:00 schreef Eitjes het volgende:
Hehe, CNN zei paar maanden geleden ook begin april.. CNN is geen betrouwbare bron, hoe gek dat ook klinkt.
Coolquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:38 schreef Dacide het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:01 schreef Fillipe het volgende:
Rpk - fetisj van Eitjes overgenomen
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:01 schreef Fillipe het volgende:
Rpk - fetisj van Eitjes overgenomen
Jaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:47 schreef Fronsertje het volgende:
Is alleen daar denk ik, op die uk was er niks aan de hand.
Zal ik er nog 1 posten?
Hey, het is 3 uur.. Dan nog zuipen. Gekke Fil. :')quote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:09 schreef Fillipe het volgende:
@Toad, man o man wat ging het lekker, achter elkaar scoren en scoren en scoren en uiteindelijk een server crash, nou ik ga nu even een kroegje opzoeken.![]()
Oepsquote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:09 schreef Fillipe het volgende:
@Belug, waarom ga je dan in godsnaam drinken en achter de vrouwen aan? Ja ik weet dat het verleiderlijker is dan vroeg naar bed gaan, maar okay denk even langer dan je ...
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 04:16 schreef Eitjes het volgende:
Hahaha
Ik was een beetje aan het neuzen op Gamespot en wat kom ik tegen? Juist, de videoreview van AA 1.3! Ik lag dubbel. Nouja, kijk zelf maar..
http://ugamer.savagetiger(...)102302_review_wm.zip
Wow, wat is AA veranderd.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:09 schreef Dacide het volgende:
Wat is nu de bedoeling van die nieuwe sitrep?
Komt er gewoon een extra lever bij. Of wordt het hele spel aangepast inclusief nieuwe trainingen.
Ook zag ik dat er nieuwe personages in voorkomen: zoals: communication specialist etc.
Moet ik die nieuwe sitrep zien als een complete update die het hele spel aanpast, of heeft het betrekking op alleen maar 1 nieuwe level?
Alleen op de nieuwe maps beschikbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:48 schreef Dacide het volgende:
En die nieuwe playerslots,
Zijn die dan wel weer te selecteren op de oude maps, of zijn die ook puur voor op de nieuwe maps bedoeld?
Eerst kom dus 2.1 (2 nieuwe maps), later volgt dus de echt grote update "Overmatch"quote:You just can't beat a well made, free game. Unless, of course, it's a better well made, free game. The makers of America's Army have seized on this logic and are getting ready to unleash three new versions of the games in the coming year.
Few games have such an interesting history as America's Army. Conceived initially as a recruiting tool for the U.S. Army, the free downloadable title turned out to be a hit with gamers who appreciated its realistic qualities and polish. What has been called the "America's Army Platform" actually has three separate divisions. The public game is what you and I get to play. The Government Training program, however, uses the game to train Army personnel on tasks such as controlling a bomb disposal robot, reacting to ambushes on Army convoys, or driving a new type of vehicle in a way that keeps it from tipping over.
As far as the public game goes, there are three updates on the way: The 2.1 update, the 2.2 update, and a major update called America's Army: Overmatch. Version 2.1 is due out in a few mere weeks, and will include two new maps ("Village" and "Arctic"), as well as new weapons like the Ironside (a bazooka-like weapon) and the Persuant Deterrent Munition (PDT), which is basically a miniature landmine you can drop behind you. Two more map packs are likely to follow as separate downloads a few weeks after 2.1.
The Village map I saw required players to find three weapon caches and highlighted another feature new to the game: The sunflare. No, you read that right. It's a sunflare, as in when sunlight shines directly in your eyes and washes everything out. However, as the America's Army guys showed me, this can actually be an important tactical weapon for snipers who prey on victims who literally have the sun in their eyes.
Version 2.2, due out some time after 2.1, will be a more substantial update that includes the new code base from the Unreal Tournament 2004 engine. This will give the game a new graphical exterior as well as new physics and new possibilities. Also likely to be included with this update is a device called the "Door Breacher," which does pretty much what you'd think it does -- reduce a door to a pile of splinters with a loud and satisfying explosion.
Finally, America's Army: Overmatch will be an even more extensive upgrade that includes all kinds of new features, like drivable vehicles (though probably no aircraft) and nasty new weapons like the Javelin missile and air strikes. Don't expect this update for another year or so, since it's extensive.
Mountain Pass klinkt beterquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:19 schreef ROG het volgende:
Iemand zin in een potje Mountain Ambush dames?
Een Tundra map, een Artic map.. die anderen waren ook al qua omgeving bekend, ben ze alleen vergeten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:46 schreef Beluga het volgende:
er staat ook dat luttele weken na 2.1 er nog 2 mappacks uitkomen. Er komen dus 4 nieuwe mappen aan
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:14 schreef Flex82 het volgende:
Hoofdletters en leestekens mensen!!! Weten jullie nog? Van de basisschool?
Wat hij zegt, plus dat je nu de drukte van de E3 hebt op alle gamessites die files hosten.quote:En Volvo, gewoon een andere server zoeken dan. Er zijn er zat.
Wát ik hiervan weet is dit.. (komt uit Ei's nieuwsquote van hierboven)quote:De actualiteit is daarbij nooit ver weg; in een toekomstig onderdeel leren gamers bijvoorbeeld werken met de ontmijningsrobots die in Irak worden gebruikt.
Dus zo'n freelance reetkever van Tiscali zal zijn/haar feitjes wel niet op een rijtje hebben.. getuige o.a. dit..quote:The Government Training program, however, uses the game to train Army personnel on tasks such as controlling a bomb disposal robot, reacting to ambushes on Army convoys, or driving a new type of vehicle in a way that keeps it from tipping over.
quote:Tussen de verschillende spelonderdelen door worden biografische schetsen van echte militairen uit het Amerikaans leger getoond..
Solo-missies?quote:Na het doorlopen van een virtuele opleiding zijn er solo-missies of kan er online tegen andere gamers worden gespeeld.
Das echt een kut stukje!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:48 schreef Dacide het volgende:
wat betreft biografie: hier zullen ze wel deel 1 van de sf training mee bedoelen. daar moet je toch met een stuk of 8 soldaten "praten".
vind je?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:03 schreef Beluga het volgende:
[..]
Das echt een kut stukje!
En met solo-missies zullen ze wel de vervolg missies bedoelen.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:29 schreef ROG het volgende:
Wát ik hiervan weet is dit.. (komt uit Ei's Fil's nieuwsquote van hierboven)
Ik geef deze man wel gelijk, wil hem nu ook weer downloaden thuis-thuis en ik kan geen één fatsoenlijke mirror vinden, laat staan dat ik niet eerst een member moet wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:56 schreef volvo_for_life het volgende:
vervolg weten jullie misschien waar het niet zow lang duurt? :S
Hahahaha, dat heb je ook lang volgehouden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:22 schreef Eitjes het volgende:
*installeert AA*
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat heb je ook lang volgehouden.
Is ie al uit de OP gehaald? zo ja, zet em er weer in, zo niet, lama zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:18 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beluga, je bent een slet.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 02:25 schreef Beluga het volgende:
[..]
Is ie al uit de OP gehaald? zo ja, zet em er weer in, zo niet, lama zitten![]()
edit: hij heeft deze OP zelf gemaakt. Hij heeft et geen topic vol gehouden!Dit gaat zowiezo in de grote [FOK!] AA clan geschiedschrijving komen!
Hooah!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:50 schreef ROG het volgende:
Rog's SITREP van 15 Mei 2004! Attention squad!
Dames, de originele AA 2.0 cd-roms zijn bijna en route naar Nederland per persoonlijke koerier
Ik ontving zojuist mail uit L.A., 'dat 't was gelukt een paar cd's mee te krijgen, desondanks klagende Army mensen omdat de schijfjes de E3 stand uitvlogen', exacte aantallen heb ik nog niet maar ik hoop hier (voorzichtige schatting!) een man of 3 (uit de clan uiteraard) blij te kunnen maken met een schijfje; als ze voor m'n neus liggen weet ik de aantallen (mogelijk neemt een 2e persoon ook wat schijfjes mee nl.) en zal ik kijken over 't hoe en wat met het verdelen, iets van verloten bij te weinig schijfjes onder een door mij geselecteerd publiek!
![]()
En die paar centen porto neem ik op me, omdat jullie zo lief zijn.
En op eBay staan ze ook trouwens, sealed en wel soms, maar kost wel wat aan porto behalve de 0.99 USD die de verkopers als vraagprijs hebben..
Specificaties ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het lijkt of deze PC het niet trekt, hij reageert bijna niet tijdens het spel en doet t heel langzaam
Windows XPquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Specificaties ?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Windows XP
verder weet ik niet, ik denk 60GB harde schijf
Trekt deze pc niet thuis thuis, dan maar hockeyvrouwtjes kijken, later.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:20 schreef Beluga het volgende:
Iemand fraggen?
bron: http://pc.ign.com/articles/515/515745p1.htmlquote:PC Games: E3 2004: America's Army
The Army answers the question, "So, what's new?"
May 14, 2004 - There's more to the US Army than can possibly be contained in a game. Still, for the Army, that's no reason not to try. That's the logic behind the successful America's Army franchise. Beginning life as an infantry simulation, the title has grown month by month to encompass even more aspects of Army combat. Since the game can make nearly unrestricted use of the Army as a source, each of the additions is as authentic and as relevant as possible. At E3 this year, the team is showcasing a number of additions they hope to make, both in the immediate future with the Downrange update, and further down the road with Special Forces: Overmatch.
The team is currently trying to merge the game with the Unreal Tournament 2004 code which will allow them to make use of lots of new features. Sun flare will serve as a new cosmetic and tactical feature, offering snipers a chance to hide with their backs to the sun. The game will also have updated models that behave according to Karma physics.
The fidelity of the physics modeling and vehicle performance makes the game an ideal vehicle trainer. Since there's a real need for convoy trainers in Iraq, the game can be used to give drivers a chance to see just how much stopping distance they need or how slow they need to turn to keep from flipping over.
We've already seen the stationary Stryker AFV in the game but this time around the developers are showing it move around. There are challenges to clear to get your certification for this weapon. Assuming you probably already know how to sit quietly in the back, the tests involve both driving through minefields and firing the .50 caliber machine gun at distant targets. As usual with this game, the interface for this gun is exactly the one that soldiers see in real life. This makes it an ideal (and considerably less expensive) trainer.
This notion of using the game as a trainer has grown beyond the needs of the game prompting the team to create content for military use. One example is the Talon, an explosive-ordinance disposal robot. This small, tracked vehicle is used to place C4 charges near enemy munitions. Since there's no Army trainer for the Talon, the designers have made an accurate version of the Talon control setup in the game for use by the Army.
In terms of weapons, there are definitely plenty of new things to talk about. As the Army prepares to phase out the M16s and M4s in favor of the XM8 next year, the designers are preparing to include the XM8 as the standard assault rifle in the game. Ditto for the XM25, the indirect-fire grenade launcher which is supposed to replace the M203 currently in use.
The game also makes use of the new Javelin, infra-red, shoulder-fired missile system used to take out light or medium armored vehicles. This weapon locks on to targets and can be set to attack in a direct line or drop down on the top of the target. The tubes for the launcher are disposable but the more expensive launcher, called the Command Launch Unit (CLU), can be reused. Interestingly the game is ideal for prototyping weapons. Rather than building lots of physical prototypes, the designers can simulate the weapon in the game and let soldiers test it and provide feedback.
Speaking of new weapons, the Special Forces engineer has a few new toys to play with. His door-breacher can be planted on any door in the game and detonated remotely. Though it's not part of the current build, the team is promising that different doors will have different destruction patterns. Metal doors, for instance, will merely twist and buckle while wooden doors will splinter. The engineer has a Pursuit Deterrent Munition, a sort of land mine. When it's thrown on the ground, it sends out tripwires in all directions. As soon as a wire is disturbed, the munition launches into the air before detonating at chest height.
Look for more information soon.
-- Steve Butts
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:43 schreef VoodooChild het volgende:
Wat was ook alweer het console commando om de "andere partij" te joinen zonder te "reconnecten"?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het lijkt of deze PC het niet trekt, hij reageert bijna niet tijdens het spel en doet t heel langzaam
Hm, een 60 Gb schijf en XP, dan is je processor en je RAM ook niet onder de maat (gok ik), het zou dan moeten lopen.. draai je veel programma's op de achtergrond, Kazaa, MSN? Zet zoveel mogelijk uit voordat je AA opstart.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Windows XP
verder weet ik niet, ik denk 60GB harde schijf
Wat hij zegt: Start -> Uitvoeren -> typ in: dxdiag -> Ok -> kijken of er foutjes inzittenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:10 schreef Fillipe het volgende:
Of run eens dxdiag in uitvoeren.
Ik zou nog even heel snel naar de pc-boer fietsen voor sluitingstijd en voor een Eurootje of 50 een extra stukje geheugen aanschaffen. Die 128 is te weinig helaas. 512 is meer gangbaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Intel pentium 4CPU 1700Mhz
Kloksnelheid 1.69Ghz
128MB RAM
Kunnen jullie hier iets mee? ik ga de tips nu proberen
Hm, mits je moederbord een beetje modern is ben je voor 150 á 200 E het mannetje voor een goed potje AA.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Damnit, was toch van plan een nieuwe PC te kopen, dit is een goede stimulans ^_^
Tsss, pauper.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:33 schreef Beluga het volgende:
Ik heb een Nividia G-Force 2
Haha, met een Athlon XP 3200+, 512 mb 400 mhz en een gf4 Ti4200 128 mb draait ie bij mij prima.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef ROG het volgende:
Nu AA steeds 'zwaarder' wordt merk ik het wel met een Athlon XP 2000/512 Mb 333mhz DDR/GF4 Ti 4400 128 Mb, ik moet ook maar eens gaan rondneuzen..
Ja hoe bedoelde je ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:40 schreef Hammerbee het volgende:
Deed ie echt z'n hand niet omhoog Fillipe?![]()
Geheugen erbij (512 mb), vid.kaart kan nog makkelijjkquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:53 schreef ROG het volgende:
[..]
Tsss, pauper.
Nu AA steeds 'zwaarder' wordt merk ik het wel met een Athlon XP 2000/512 Mb 333mhz DDR/GF4 Ti 4400 128 Mb, ik moet ook maar eens gaan rondneuzen..
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja hoe bedoelde je ?Toen je een granaat gooide wel
41quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:39 schreef VoodooChild het volgende:
78![]()
Als ik een soldaat zie met dat speelgoed in zijn handen dan moet ik lachen, denk ik. Mijn DuckHunt (NES) gun ziet er zelfs gevaarlijker uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:12 schreef Dacide het volgende:
voor de mensen die willen weten wat de xm8 (vervanger voor m16) is en hoe hij eruit ziet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
Mogge , nachtbraker van de clanquote:Op zondag 16 mei 2004 05:36 schreef Eitjes het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op zondag 16 mei 2004 05:49 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Mogge , nachtbraker van de clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |