Inderdaad, tegen bots spelen is niet te vergelijken met online spelen.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Behalve de pure basis leer je de meeste aspecten van de gameplay het beste door gewoon online te spelen.
Maar jij hebt al 14 uur gespeeld, tegenover 4 uur van mij.. niet eerlijk dusquote:Op maandag 29 maart 2004 11:16 schreef DtchDopey het volgende:
De statistieken voor bfvietnam worden nu ook bijgehouden
Ik mag me gelukkig prijzen met plekje 270 (op het moment van schrijven).http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/45233
De homepage http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Home/view
http://clan.yeahright.org BFV clan
Er wordt een vrij complexe formule toegepast die is ontstaan in bf1942, er wordt met een heleboel factoren rekening gehouden. Voor je een ranking krijgt moet je ook minimaal 5 mappen 45 minuten gespeeld hebben (gescanned door de server iig). Als je op een speler klikt zie je ook een grafiekje waarin die formule grafisch wordt weergegeven.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:41 schreef jamai22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al 14 uur gespeeld, tegenover 4 uur van mij.. niet eerlijk dus![]()
Je hebt het spel gedownload.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:55 schreef Spijker83 het volgende:
Mensen, Had al apart topic geplaatst maar ja toen zag ik deze pas (dom weet het)
Ik heb net Battlefield Vietnam gekocht, maar nu wil ik online spelen en dan zegt elke server dat de data fout is of zo. Ook punkbuster ken ik niet activeren. Does anybody know why??
Heb al geprobeerd om een patch of zo te zoeken op google of iets van punkbuster maar snap er de ballen van. Krijg alleen maar verhaaltjes
Ja doei dan werkt dat toch meestal al niet via het internet spelen.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:59 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Je hebt het spel gedownload.![]()
![]()
![]()
Welk gedeelte van je 'je hebt het gedownload' begrijp je niet?quote:Op maandag 29 maart 2004 15:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja doei dan werkt dat toch meestal al niet via het internet spelen.
Nee de data zelf was niet fout maar hij zegt " Data differs from server"
Zie dat dezelfde fout op een site is gemeld maar ook geen oplossing erbij ook met origineel
dat ben ik hoezo? normaal noem ik me altijd bij online-action-games ender xenocide maar voor die naam paste de [FOK!] tag niet en dus maar [fok!] xenocidequote:Op maandag 29 maart 2004 12:33 schreef nlboy het volgende:
Wie is [FOK!] Xenocide???
(die vond ik namelijk bij die bftracks site)
Ik had laatst ook 1x die melding, met de gekochte versie. Misschien dat ik op een gecrackte server probeerde te connecten ofzo, dunno.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Welk gedeelte van je 'je hebt het gedownload' begrijp je niet?
Het data differs from server probleem komt alleen voor bij 'kopieën'. Er is
overigens wel een oplossing ervoor.
Volgens mij moet dat wel, aangezien die data differs klachten alleen uit warez-fora komen.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:51 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook 1x die melding, met de gekochte versie. Misschien dat ik op een gecrackte server probeerde te connecten ofzo, dunno.
Tis idd zoals ergens hieronder staat niet bij alle servers ben ik achter gekomen. Maar die server wou ik wel graag op want hij is van een klasgenoot van mij. Wat is die oplossing dan als die er zou zijn want dat kan ik dan weer nergens vinden.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:15 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Welk gedeelte van je 'je hebt het gedownload' begrijp je niet?
Het data differs from server probleem komt alleen voor bij 'kopieën'. Er is
overigens wel een oplossing ervoor.
Heb er nog één site van de oude BF1942 clan. (die nooit veder kwam dan een site)quote:Op maandag 29 maart 2004 20:26 schreef PoGo het volgende:
Is er al iemand die een officiele FOK! Clan site heeft gemaakt voor BFV??
[FOK!~]-=PoGo=- wants to join!!
Ik denk dat het eerste dat er moet komen een server is waar we iedereen op kunnen vinden...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:32 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb er nog één site van de oude BF1942 clan. (die nooit veder kwam dan een site)![]()
www.dutchfiles.com/bf1942
Ik sta boven je.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:53 schreef HansvanOchten het volgende:
He cool, ik sta ook in de stats.
http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/47543![]()
Er is geen patch aangekondigd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:51 schreef Vassili_Z het volgende:
Wanneer komt die patch nou ???
Niet nodig joh, er liggen in elk spel genoeg lijken waar je als je wil als vc zijnde een m60 van kunt afpakken. (gewoon op g drukken bij zo'n lijk)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:53 schreef Vassili_Z het volgende:
was een hoax dus.....
Patch moet er wel komen vind ik....
Vooral voor die M60...
Staat n.b. in je handleiding. Default knop : Gquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:15 schreef Snailer het volgende:
dingen met oppikken begrijp ik niet echt. om het te doen lijkt me het ook nog bloedmoeilijk
Dat deed ie in het echte vietnam ook. Ik stel voor dat ze de soldaten die een m60 meezeulen wat minder snel en wendbaar worden. Voor de rest valt het allemaal wel mee met dat ding. De NVA heeft juist weer goede anti air. Het interessante is juist dat het zo'n verschillende vijanden zijn die elkaar op zeer verscheidene gebieden overtreffen en hun eigen zwakke kanten hebben. Dan komt er ook nog iets van strategie en tactisch inzicht bij kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:31 schreef Vassili_Z het volgende:
Eeehm...... M60 domineert het spel zo...en dat is juist NIET de bedoeling......
Ik stel voor dat alles qua wapens hetzelfde blijft. Maar de Vietcong op zijn buurt beter gecamoufleerd is en sneller kunnen herspawnen. Het tunnelsysteem in de huidige versie werkt ook niet echtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat deed ie in het echte vietnam ook. Ik stel voor dat ze de soldaten die een m60 meezeulen wat minder snel en wendbaar worden. Voor de rest valt het allemaal wel mee met dat ding. De NVA heeft juist weer goede anti air. Het interessante is juist dat het zo'n verschillende vijanden zijn die elkaar op zeer verscheidene gebieden overtreffen en hun eigen zwakke kanten hebben. Dan komt er ook nog iets van strategie en tactisch inzicht bij kijken.
En hoe werkt die tunnel nou? ik weet dat je als VC kan kiezen voor iemand met een schep, en naar wat ik er van heb begrepen moet het met hiermee lukken om zo'n tunnel te kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind je? Ik heb goede ervaringen met de tunnel, daarmee kun je heel snel een VS basis overrompelen, maar je team moet wel meewerken natuurlijk.
Ergens bij een VC spawnpoint ligt een of ander plakaatje op de grond met een schep erbijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:13 schreef PoGo het volgende:
[..]
En hoe werkt die tunnel nou? ik weet dat je als VC kan kiezen voor iemand met een schep, en naar wat ik er van heb begrepen moet het met hiermee lukken om zo'n tunnel te kunnen maken.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er maar een beperkt aantal spawn points mee gemaakt kunnen worden (1 dus), maar hoe haal je die andere dan eerst weg?? Want ik kan niet altijd (lees nooit) die schep kiezen.
Anyone?
Je team helpt toch niet mee, vooral op public servers, ondanks dat het in BF Vietnam meer teamplay gericht is...je houdt de noobs die M60/Sniper solo gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Vind je? Ik heb goede ervaringen met de tunnel, daarmee kun je heel snel een VS basis overrompelen, maar je team moet wel meewerken natuurlijk.
Kijk dat helpt! Thanks.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ergens bij een VC spawnpoint ligt een of ander plakaatje op de grond met een schep erbij
die kun je oppakken met de "drop weapon" of "use" knop en dan kun je em ergens neerzetten
BfV is bedoelt om te online-multiplayeren. Als je een leuke singelplayer wilt hebben, ligt Deus ex 1 wel ergens in de budgetbakken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:34 schreef Chen het volgende:
jongens kom is op met die zelfgemaakte screens..
ik gahet binnenkort ook kopen allene heb nog geen geld
is het nu echt een beetje campain of is het weer een gevecht doen met wat bots?
Zeker, dit probleem heb ik ook. Maar hopelijk kan een patch dit probleem oplossen want het is natuurlijk belachelijk om op zo'n systeen de game op low settings te draaien!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
Jammer dat het zelfs op een P4 3.0 GHZ met 512 DDR Ram nog steeds erg lang laad
Battlefield vraagt ook meer van je geheugen en videokaart dan je van cpu.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
wat vindt jij een lange laaddtijd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:10 schreef Vassili_Z het volgende:
dat is idd wel erg traag, kheb een "simpele" amd 2000 met 512 mb ram en laden duurt hooguit 30 seconden en in-game helemaal geen laadtijden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:43 schreef Vassili_Z het volgende:
2 Minuten
En als je dan in het spel zit denkt ie nog weer 2 minuten na
hoogst irri
Dusseh.. Iedereen die in maart goed ze best heeft gedaan, kan opnieuw beginnenquote:We were extremly unlucky during the last monthly maintenance as we by mistake
lost all stats for March. We're now rebuilding the databases from a backup and
hopefully everything will be up and running during Friday. Sorry about the inconvenience. :-(
(Tracking is DOWN during this time)
Wat voor geluidskaart heb je en heb je niet of wel surround sound set ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:37 schreef Chiwakka het volgende:
Ik heb ook problemen met het geluid:
Als ik met een grenadelauncher schiet binnen een (geschatte) 10 meter dan heb ik geen geluid, ook als er ander geluid(actie) binnen die 10meter-radius "valt" dan krijg ik geen geluid, zoals een tank-shel of een ontploffing
Als de servers de patch niet hebben heb je er ook niks aanquote:Op donderdag 1 april 2004 20:24 schreef Heavana het volgende:
Wisten jullie dat er nu al een mod uit is voor BF:Vietnam , het is maar v1 nog maar het begint er goed er al goed uit te zien. Het fixed onder andere de m60 + law probleem en heeft al een aantal nieuwe maps. Voor meer info :
http://tod.firstpersongamer.com
en :
Wat tot nu toe in v2 wordt geimplanteerd :
http://tod.firstpersongamer.com/forum/viewtopic.php?t=56
Wat in v1 zit die te downloaden is :
http://www.planetbattlefi(...)/
Bij de Aldi gekocht zeker ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:24 schreef Chiwakka het volgende:
c-media AC97 Audio Device, en een Medion surround system 5.1
Het is geen patch het is een mod. En er zijn al servers voor alleen nog niet al teveel. Misschien als v2 uit is.quote:Op vrijdag 2 april 2004 18:40 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Als de servers de patch niet hebben heb je er ook niks aan
das balenquote:Op vrijdag 2 april 2004 19:42 schreef taart het volgende:
mijn geluidskaart EN mijn videokaart is bagger, daarom moet ik m met de laagste kwaliteit spelen, en soms (als er een vliegtuig een bom laat vallen bij irving) dan blijft dat geluid steken en gaat de hele tijd door: 'ieeeeeeeee boom ..ieeeeee boom'![]()
Ik heb jou gezien op een server volgens mijquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
das balen![]()
bij mij doet hij het gelukkig goed![]()
euh... ik heb jou niet gezien?quote:Op vrijdag 2 april 2004 23:02 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien op een server volgens mij
Ik heb doorsdown.nl als nick
Dat had ik ook bij BF 1942, en mijn kaarten zijn nou niet bepaald bagger.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:42 schreef taart het volgende:
mijn geluidskaart EN mijn videokaart is bagger, daarom moet ik m met de laagste kwaliteit spelen, en soms (als er een vliegtuig een bom laat vallen bij irving) dan blijft dat geluid steken en gaat de hele tijd door: 'ieeeeeeeee boom ..ieeeeee boom'![]()
Is idd wel leuk om te doen bij een VS basis wanneer ze aant klooien zijn om met de heli iets te airliften, dan zijn ze makkelijk te rakenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:15 schreef Vassili_Z het volgende:
De mooiste kills zijn wel de sniperkill vanuit een chopper of als je als VC t ventje achter de machinegun in de chopper weet te doden !
Om vervolgens gespot te worden via de nose-cam. En dat wordt het rennen met die sniper in je handen.quote:Op zondag 4 april 2004 13:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is idd wel leuk om te doen bij een VS basis wanneer ze aant klooien zijn om met de heli iets te airliften, dan zijn ze makkelijk te raken
Nee er is geen demo,quote:Op maandag 5 april 2004 09:34 schreef Internationalist het volgende:
Is dit spel te doen met een radeon 9200 en 512 mb? Is geen demo voor dus..iemand met praktijkervaringen?
Moet je ECHT ouder dan 25 zijn al wil je in die clan ?quote:Op maandag 5 april 2004 09:57 schreef DtchDopey het volgende:
Wanneer is die FOK clan nou eens klaar? Kan ik jullie tenminste een keer uitdagen en eens laten zien hoe BF:V echt gespeeld moet worden. Onze server wordt als het goed is deze week geleverd.
http://clan.yeahright.org
Stekker eruit trekken ?quote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef Loedertje het volgende:
Hoe krijg ik die radio uit?
Of er even uit en erinquote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef Loedertje het volgende:
Hoe krijg ik die radio uit?
Zie ik nou dat bS ook bij jullie zit? Oh god, dat zal me een humor weze danquote:Op maandag 5 april 2004 09:57 schreef DtchDopey het volgende:
Wanneer is die FOK clan nou eens klaar? Kan ik jullie tenminste een keer uitdagen en eens laten zien hoe BF:V echt gespeeld moet worden. Onze server wordt als het goed is deze week geleverd.
http://clan.yeahright.org
quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef HomerJ het volgende:
Of er even uit en erin
OF op een andere plaats even gaan zitten(van 1 naar 2 en dan weer terug)
Zo te zien heb jij een ander menu bovenin dan ik. In de options kan je wel aangeven of je een uitgebreid menu wil of niet. Dit heb ik aangevinkt, en moet je dus na het kiezen van het eerste menu (F1) een tweede keuze maken (F1 - Roger, F2 - Negative).quote:
Om dit menu op te roepen met je op F8 rammen, daarna 1 of 2 of 3 keer op F1 t/m 7 voor de berichtjesquote:Op maandag 5 april 2004 20:44 schreef PoGo het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij een ander menu bovenin dan ik. In de options kan je wel aangeven of je een uitgebreid menu wil of niet. Dit heb ik aangevinkt, en moet je dus na het kiezen van het eerste menu (F1) een tweede keuze maken (F1 - Roger, F2 - Negative).
Maar dat kan dus ook anders? En hoe werkt dat dan?
Als ik het spel online speel met de hoogste grafische weergave en geluid heb ik nogal veel last van lag en laadtijden jullie ook?!?quote:
Gewoon het spel kopen en dat doet ie het!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef zanzibar het volgende:
Elke keer als ik online wil gaan spelen, zegt ie "data differs from server" of iets wat daar op lijkt. Ofline kan ik wel gewoon spelen. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen
Of je moet ff kijken of je de cabinet bestanden op de cd kan openen, en daar de originele BFV executable uit kan trekken... anders inderdaad ff opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef zanzibar het volgende:
ja het spel heb ik gekocht, maar ook eerst ff gedownload om te kijken of het de moeite waart was en of dat ie draaiden, omdat ik gin zin had om hem op nieuw te installeren ( en erges gehoord hat dat als je hem opnieuw wou instaleren dat niet ging om dat de pc dan een foutmelding zou geven dat bvf al geinstalleerd zou zijn ) daarom heb ik zo als hier erges op het forum staat mijn cd key veranderd via regedit of zoiets. Maar het komt er dus op neer dat ik hem helemaal moet verwijderen en opnieuw moet instaleren![]()
![]()
Gewoon opnieuw installeren. Niet moeilijk doen. Is het wel waard.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Of je moet ff kijken of je de cabinet bestanden op de cd kan openen, en daar de originele BFV executable uit kan trekken... anders inderdaad ff opnieuw installeren.
Dank u, makkerquote:Op maandag 5 april 2004 09:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee er is geen demo,
En ik heb ook een Radeon 9200 en 512MB en hij doet het prima
LOLquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef Atreidez het volgende:
Gister even aan t stuntvliegen geweest, t was rustig
Deze wou ik jullie niet onthouden -
[afbeelding]
De benedenpiloot (bS) had ook een screenie gemaakt waarop t beter te zien isquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:59 schreef Vassili_Z het volgende:
LOL
die is goed
jammer dat de ketting niet kunt zien waarmee je m optilt
hoe?quote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef briefkees het volgende:
tip: sla je screenshots op als .jpg
ja die link staat nu al 3x in dit topic.quote:Op zondag 11 april 2004 11:03 schreef B het volgende:
http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Search
Photoshop/andere bewerkings software...quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
hoe?
ziet er vet uit ik download het pas als veel mensen die ik ken het gebruiken.quote:Op zondag 11 april 2004 15:54 schreef PoGo het volgende:
Hoe zit het met een FOK! clan?
Komt hier nog wat van of blijft iedereen solo??
Ken iemand trouwens ook het programma XFire?
http://www.xfire.com/xf/index.php
Het is een Instant Messenger, maar dan voor gamers. Je kan dan van je "collega" gamers zien of ze online zijn, welk spel ze spelen en zelfs op welke server.
Mooie hiervan is dan dat je met 1 druk op de knop naar dezeflde server kan gaan.
Heb het gisteren geinstalleerd, en werkt aardig. Iemand ervaring mee?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij BF 1942, en mijn kaarten zijn nou niet bepaald bagger.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef briefkees het volgende:
Community Update - 4.9.04
THANK YOU!
Online numbers for BFV were huge the first week it was released and they don't show signs of slowing down. You're all obviously enjoying the the game! Everyone at DICE and EA would like to thank the fans and welcome all the new faces to the world of Battlefield!
Battlefield Vietnam Update
For those of you familiar with Battlefield 1942, you're already aware of the level of support you can expect from the Battlefield team. Battlefield Vietnam is no exception. In the next few months you can expect to see updates which add new features, incorporate community requests and add new content. We're currently working on an update which will incorporate some of your suggestions such as tweaking the M60/LAW combo as well as addressing performance issues experienced by some people. Stay tuned for more information on this in the upcoming weeks.
Server Admin
Be advised, BFV has a higher bandwidth requirement than Battlefield 1942. This is due to the new features added in the game such as overgrowth and airlifting. We are working to optimize these further, but a simple solution includes properly choking your servers to the appropriate setting. We also recommend that you run only one instance of BFV on a server based on your bandwidth pipeline. Some rules of thumb include:
16-player: WinOS or Linux/1.8Ghz processor/256MB RAM/T1 connection
32-player: WinOS or Linux/2.8Ghz processor/512MB RAM/T1 connection
64-player: WinOS or Linux/3+Ghz processor/512MB RAM/T3 connection (You will need at least 4Mbit of bandwidth)
ATI Card Users
We are currently discussing with ATI the issues with BFV and certain high-end ATI cards. As an interim solution, if you turn off Anti-Aliasing and Anisotropic Filtering you will have a much better playing experience.
That's it for this week, so until we talk next, happy hunting!
EAComMike and the rest of te Battlefield team!
community update
Onderaan de pagina van maps kun je ze allemaal in 1 keer downloaden (fileplanet).quote:They can be helpful for clans to plan map strategy and tactics.
Op zaterdag 10 april 2004 02:43 schreef briefkees het volgende:quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:25 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn nog niet uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:08 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem zojuist ook maar eens gekocht omdat ik helemaal verslaaft was aan de vorige Battlefield reeks. Zijn er nog patches die ik moet downloaden of zijn die nog niet uit?
Na updaten drivers en het uitschakelen van de shadow optie werkt het helemaal perfectquote:Op woensdag 14 april 2004 16:44 schreef Mister_T het volgende:
wow mijn graphics kloppen niet helemaal, ff driver update downloaden!
En dat zal nog wel lang duren EA kennendequote:Op woensdag 14 april 2004 16:10 schreef Manweth het volgende:
[..]
Zijn nog niet uit.
Jah en dan secondairy fire.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:57 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kan je eigenlijk auto's en dergelijken optillen met je heli, er gewoon boven gaan hangen met een heli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |