America's Army 2.0: Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Willekeurige Screenshot:
Downloads:
Usermade Filmpjes:
gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv. VirtualDub.
Merson:
Eitjes:
Fillipe:
Handige links:
SF Hospital Tactics & Bug Info
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
3: America's Army Deeltje 3.
4: America's Army Deel 4 ...
5: [FOK!] America's Army Deel 5.
6: [FOK!] America's Army Deel 6.
7: [FOK!] America's Army Deel 7.
8: [FOK!] America's Army -deeltje 8!-
9. [FOK!] America's Army Deel 9.
10. [FOK!] America's Army deel 10(!!)
11. [FOK!] America's Army Deel 11.
Last but not least:
[FOK!] America's Army Clan:
Nieuws:
1: AAOTracker FOK!:
Vanaf nu zijn we geregistreerd in de AAO tracker als FOK! clan. Dus als iedereen in z'n tracker panel FOK! wil selecteren als zijn of haar clan, graag.
Het is sowieso leuk om je te melden @ AAO tracker ivm je statistieken, honor, roe, kills, map tracker e.d.
Betreffende Site
Het wachtwoord voor de clan verkrijg je door middel van een mailtje te sturen naar mij flipjesonneveldt@hotmail.com
2: Clan VS Clan:
http://teamwarfare.com/ ga hierheen, druk op my twl en dan "register".
Als je dat hebt gedaan ga je weer naar my twl en druk je op login.
Voer daar je naam + password in. (Eerst je account bevestigen via ontvangen emailtje)
Vervolgens tik je dit adres in: http://teamwarfare.com/viewteam.asp?team=FOK+CLAN
Druk dan op register voor alle leauges !BEHALVE DE 2 VS 2! wel gewoon de 2 VS 2 EUROPE.
Nu kunnen we namelijk een Teamwar houden.
Password=FokForum.
Wat?
Een clan van gezellige, goed spelende en Fok!kende mensen, pas opgericht (Nov '03), fun en teamplay staan voorop. Geen krampachtig gedoe met je teamleden 'sir' noemen, toelatingseisen of andere gekkigheid.
Wie?
Hieronder een lijstje met de [FOK!] clan leden tot nu toe, hopelijk foutloos:
[FOK!]Fillipe
[FOK!]_ROGGEL
[FOK!]Rattaplan(nl)
[FOK!]MiereNeuker
[FOK!]DragonToad
[FOK!]Metalman666
[FOK!]Etter_
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]SonOfACow aka FOK!Sidewinder
[FOK!]Da_Ripper
[FOK!]Beluga
[FOK!]Xrenity
[FOK!]Winter
[FOK!]ClioSport
[FOK!]Dirty-S@mbal
[FOK!]Flex82
Twijfelaars/beloftes:
Eitjes !!
Ronhui
{DBC}Merson
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
- Website? Vrijwilligers met HTML kennis, vrije tijd en webspace welkom! (ledenlijst, screens e.d., een simpele site)
- Clanleader wellicht?
- Eigen server regelen?
Hoe wordt e.e.a gecoordineerd?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook clanwars?
Er wordt aan gewerkt, zie deze post voor meer info over aanmelden, TeamWarfare en de [FOK!] clan!
Disclaimer: We willen niemand verplichten tot clanwars, 't is een eigen keuze om afspraken te maken over clanwars en die te spelen. Hou er rekening mee dat een afspraak een afspraak is. Gewoon spelen in de clan is lekker los en vrijblijvend, maar met clanwars moet je je afspraken nakomen, mede om geen boze clans aan de [FOK!]-voordeur te krijgen.
Is dit topic nu alleen voor clanleden?
Nee, totaal niet, alleen voor het gemak wat info over de clan hier. Dit topic is gewoon centraal voor America's Army
Good Job Team !
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 04-01-2004 20:45]
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:05 schreef Merson het volgende:[..]
Nu kan je als je hier klikt ook op Nederlands klikken en dan zien je een schematisch iets hoe het misschien wel gaat worden, het is niet erg hoogstaand. Ik weet 't.
Nu ga ik ff ontspannen met een potje CM.Edit: Op de vlag klikken werkt nog niet zie ik nu. Iets vergeten.
Edit2: Weet iemand nog wat je moet toevoegen om die stomme Lycos-reclame weg te krijgen? 't Was volgens mij altijd <?php exit(); ?> maar dat schijnt nu niet te werken...
BIJ DE VOLGENDE TOPIC KUNNEN MIJN FILMPJES WEG!
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 04-01-2004 20:37]
quote:oh ik heb ook maar ge ctrl v-t
Op zondag 4 januari 2004 20:32 schreef Eitjes het volgende:
Terug vind post.[/B]BIJ DE VOLGENDE TOPIC KUNNEN MIJN FILMPJES WEG![/B]
quote:eh ja leuk maar ik wil niet zeuren of zo maar als ik [img] tags er voor zet dan werkt het nog niet
Op zondag 4 januari 2004 20:34 schreef Fillipe het volgende:Fix OP even alsjeblieft, ps lui ik kreeg error kom deraan.
Edit : Als je een clan war speelt, dan raad ik je echt aan om TS te gebruiken. Anders geef ik je weinig hoop.
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 04-01-2004 20:41]
je moet alleen nu even [afbeelding] weghalen en die [img]link[/img] tags plaatsen.
quote:bedoel het niet kwaad, maar jij fixed eerst wat wars en dan ga je mensen zoeken, andersom is normaal en bied duidelijke voordelen
Op zondag 4 januari 2004 20:20 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
zal ik anders jou even founder maken ? meneer weet alles beter !
quote:Nee, nu kreeg elke keer errors op Hospital
Op zondag 4 januari 2004 20:38 schreef Eitjes het volgende:
Rond 9 uur een potje zandstrom?
quote:yep ben derbij ...iig minder lag daar...ze moeten sfhospital snel een beetje tweaken
Rond 9 uur een potje zandstrom?
quote:ik ook mainloop error
Op zondag 4 januari 2004 20:40 schreef Fillipe het volgende:[..]
Nee, nu kreeg elke keer errors op Hospital
![]()
Mayor Daily Live Fire ... zoiets game on!
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 04-01-2004 20:55]
quote:your call
Rond 9 uur een potje zandstorm?
anders ga ik wel weg hoor !
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
jezus doe ik hier nog wel wat goeds of wat ?anders ga ik wel weg hoor !
MAAR HUN KIEZEN TOCH DATUMS KAN IK TOCH NIKS AAN DOEN OF WAT !
quote:Beste Goten,
Op zondag 4 januari 2004 20:44 schreef GotenSSJ het volgende:
jezus doe ik hier nog wel wat goeds of wat ?anders ga ik wel weg hoor !
quote:goh ik merk het !
Op zondag 4 januari 2004 20:46 schreef ROG het volgende:[..]
en iedereen's inbreng wordt gewaardeerd
quote:Hang nou niet de boze puber uit.
Op zondag 4 januari 2004 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
goh ik merk het !
quote:* Fronsertje zich hier bij aansluit
Op zondag 4 januari 2004 20:46 schreef ROG het volgende:[..]
Beste Goten,
Iedereen hier heeft het beste met elkaar voor en iedereen's inbreng wordt gewaardeerd maar je moet je wel beseffen, of leren beseffen, dat niet alle inbreng even goed is. En daar wijst men hier op door middel van opbouwende kritiek, totaal geen persoonlijke aanvallen o.i.d. Ik en met mij de rest waarderen je fanatieke inzet voor TWL maar je bent wel enigzins jong en wild, maar dat hindert niet, we zijn hier met z'n allen om een toffe clan te bouwen. Iedereen evengoed. Dus ook jij, niet weggaan.
gewoon blijven dus Goten
quote:moet jij zeggen
Op zondag 4 januari 2004 20:48 schreef ROG het volgende:[..]
Hang nou niet de boze puber uit.
ja ik vindt dat we beter moeten inspelen opelkaar - fronsertje
FIX DE OP EVEN ASJEBLIEFT -Fillipe
als ik 1 foutje maakt woooow probleem als de plaatjes 1 x ontbreken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |