ga vanavond misschien nog een trainingkje doen
Thank you for your patience and understanding.
Dat is in GMT (Europees):
0300-0600 (read-only) = 0800 - 1100 GMT
0600-0700 (auth down) = 1100 - 1200 GMT
Ach dan tuk ik toch nog.
quote:Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Op donderdag 13 november 2003 20:15 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens werkt die weapon mod wel bij jullie? Als ik de kleur verander in Desert krijg ik hem vervolgens in het spel gewoon als Zwart.
quote:Ah oké, bedankt.
Op donderdag 13 november 2003 20:31 schreef Mister_T het volgende:[..]
Dat kan je niet veranderen....dat ligt aan de map.
Als je bijv Pipeline speelt krijg je hem wittig omdat je in de sneeuw speelt, en als je in de wostijn speelt dan krijg je hem in woestijn kleuren.
Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!
quote:Ja dat kan, deed ik eerst ook altijd. Maar die APK tegenover een SF geweer afgezien van de granate launcher, is beter in Close Combat situaties.
Op donderdag 13 november 2003 21:29 schreef ROG het volgende:
Even wat n00b vraagjes: Kan je als normale soldaat eigenlijk de geweren van dode Special Forces pakken? En ook de 9mm van de sniper?
quote:Ja die heb ik nu standaard elke keer
Ik heb zelf pas 1 kort rondje met 2.0 gespeeld, vandaar mijn simpele vragen. Lijkt me trouwens wel ultiem, de 9mm en een M16 met M203. Woei!
quote:Idd heerlijk zelf je wapen samenstellen
Op donderdag 13 november 2003 21:44 schreef Fillipe het volgende:Ja die heb ik nu standaard elke keer
En dan je wapen modden als je SF bent, heeerlijk. Goede zoom derop, depressor on, en gaan.
quote:Ja das lullig, volgens mij zijn ze nu bezig met de servers, kreeg de hele tijd communication errors. Was trouwens ook wel vermeld dat er vandaag probleempjes konden zijn. Ik ga het nu nog even proberen.
Op vrijdag 14 november 2003 12:59 schreef miereneuker het volgende:
heb ik weer.... ben ik lekker aan t spelen, gaat m'n lag opeens naar 1500 zonder aanwijsbare redenhelft van de andere spelers had er ook last van, andere helft niet
ben dat gekloot zat dus ga maar wat trainingen doen, heb ik m'n 1e traning voor medic gehaald.... kan mijn comp geen verbinding maken met de server om de results op te slaan
ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.
quote:Werkt wel hoor, gewoon rechtermuisknop op de link, doel opslaan als .. (Save target as), en dan kan je hem downloaden. Werkt het dan nog niet, dan upload ik hem wel.
Op vrijdag 14 november 2003 14:26 schreef rattaplan het volgende:
he phillipe, die link van jouw naar dat plaatje voor die sf training werkt niet...ik ben bij a blijven hangen, ben de bekende brug tegengekomen naar objective b en ben toen maar de andere kant op gegaan, maar werd ook daar gespot, erwijl ik niemand zag...zelfs niet met de verrekijker.
quote:Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Op vrijdag 14 november 2003 14:30 schreef GotenSSJ het volgende:
wat een kut zooi ik wil spelen....
quote:bij mij ook al,. dacht dat het met mn firewall te maken had.., maar gelukkig licht het niet aan mij dus
Op vrijdag 14 november 2003 14:35 schreef Fillipe het volgende:[..]
Inderdaad, tot 13.00 kon ik nog op enkele servers. Nu zegt die de hele tijd Communication Error.
Straks naar huis (Brakke PC daar) dus moet tot zondag wachten om weer te kunnen aimen.
want die 36/40 lukt me echt niet
als ik er nog 1 mag missen bij staan en het is de laatste en hij is zo dichtbij en schiet dwars door z'n sodemieter gaat dat boord niet naar beneden ja hoor
al 4 x gebeurd nu
pleurt een eind op zeg...
quote:Letten op de/je ademhaling, zoom gebruiken (Z), rond de nek mikken tenzij het die doelen dicht bij je zijn. En niet je geduld verliezen.
Op zaterdag 15 november 2003 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
heeft ie,mand tips voor die fucking sniperwant die 36/40 lukt me echt niet
En maar 1 kogel per doel gebruiken, raak of mis. Dan maak je de meeste kans. Succes!
quote:Ah nog steeds Communication Errors? Ga vanmiddag weer naar m'n kamer en wil wel weer even knallen.
Op zondag 16 november 2003 12:58 schreef Chen het volgende:
hmzz ik kom steeds op een server en dan krijg ik een melding en dan valt hij wegOwjah ik kom maar niet door het eerste level van de Medic school jullie wel?
echt altijd de eerste maakt niet ui war die staat !
succes en tot frags
Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...
Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...
quote:lol
Op zondag 16 november 2003 17:02 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Het is duidelijk dat 2.0 nog behoorlijk last heeft van "kinderziektes". Ik nam gisteren twee screenshots die ik toch even moest laten zien.Ik vraag me af hoe die nade launcher werkt...
[afbeelding]Even kijken of ik ook e kan killen met mn backflash...
[afbeelding]
* SHERMAN download gaat
Even offline door de nieuwe mappen gebanjerd, maar persoonlijk niet zo weg van, wie weet online wel. Toen even snel nog een potje Mountain Pass gespeeld maar woei, wat ben ik het schieten verleerd zeg.
Wel een paar kills met wat nades.
Vanavond sleur ik mezelf weer Mountain Pass op, zal de server ook posten, eens kijken of er Fok!kers zijn om te slachten.
Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..
quote:laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten
Op zondag 16 november 2003 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Mountain Pass heb ik nog nooit gespeeld. Maar waarom zoeken we niet een keer een server uit, waar je we met z'n allen op gaan knallen?
Of misschien heeft iemand zelf een servertje klaar staan, etc.. ?Lijkt me leuk, misschien is der animo voor..
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
laten we dan gelijk een [FOK] clan oprichten
quote:k dan
Op zondag 16 november 2003 18:39 schreef Fillipe het volgende:[..]
Goed plan.
ik claim de naam [FOK]Brownie666
Ik zal eens ff neuzen of [FOK] al als clannaam bestaat, voor de goede orde. Verder top plan, count me in.
edit: zo te zien is [FOK] vrij
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 18:55]
Vanavond 35 honor, nog maar 3000 puntjes.
edit: Eitjes zal ook wel lid worden, krijgen we nog iemand zo gek dat ie clanleader wordt en krijgen we nog een iemand zo gek voor een kleine site met info (memberlist, tracker pagina met alle sigs's van de leden om makkelijk te zien wie on is en waar, etc?)
tracker sig (te regelen via http://aaotracker.4players.de )
quote:www.americasarmy.com, Your Account (rechtsbovenin beeld), honor, stats, alles blijf hetzelfde. Het enige 'minpuntje'; je mag maar 1x per 24 uur je nick wijzigen.
Op zondag 16 november 2003 19:16 schreef Fillipe het volgende:
Waar kan je ook alweer je nickname veranderen voor AA zelf en voor AAO ? Honor etc, gaat dan niet verloren neem ik aan?
Die ingame browser is echt ruk trouwens, ASE werkt nog niet met 2.0 geloof ik.
edit: Ik ben online op de volgende server: FCOST Server [AOSC 1.4], Mountain Pass.
edit2: Hey Filippe, ik zag je , die server is alleen onwijs laggy en zit vol met n00bs geloof ik, maarja, met die lag die ik ervaar zijn de kansen gelijk heheh.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 16-11-2003 20:11]
[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..
[Naam] was killed by fragments from [FOK!]_Roggels granade..
Maar iig, ik kon niet joinen kreeg een communication error.
(Maar goed ook, want ik heb nog nooit op die map gespeeld)
Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.
quote:Ja heb ik al veranderd, heb net even lekker lopen knallen. Ging echt goed. SF Hospital is gewoon ook echt een super map.
Op zondag 16 november 2003 20:10 schreef ROG het volgende:
Haha, ja, beetje easy was het wel.Heb je in AA (het programma) bij je Personal Jacket al je oude inlognaam veranderd in je nieuwe? Dat zorgde bij mij voor een error, zoiets van dat m'n [Fok!]_ROGGEL nog niet bestond.
quote:ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan
Op zondag 16 november 2003 21:02 schreef Chen het volgende:
Krijg nu de heletijd een melding Communication Error ofso
quote:Mmm raar dat jullie daar (zoveel) last van hebben. Zoek gewoon even op het aa forum of daar (uberhaupt) iets aan te doen valt. En anders morgen weer proberen.
Op zondag 16 november 2003 21:49 schreef SHERMAN het volgende:[..]
ik ook en das wel balen want ik wil die trainingen een beetje doen maar daar kan je niet mee verder dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |