Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Minimale Systeem Eisen:
*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
Willekeurige Screenshot(s):
Downloads:
Usermade Filmpjes:
Gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv. VirtualDub.
Merson:
Fillipe:
Handige links:
AA FAQ Windows
AA Manual (Acrobat 6.)
SF Hospital Tactics
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + Forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
3: America's Army Deeltje 3.
4: America's Army Deel 4 ...
5: [FOK!] America's Army Deel 5.
6: [FOK!] America's Army Deel 6.
7: [FOK!] America's Army Deel 7.
8: [FOK!] America's Army -deeltje 8!-
9. [FOK!] America's Army Deel 9.
10. [FOK!] America's Army deel 10(!!)
11. [FOK!] America's Army Deel 11.
12. [FOK!] America's Army Deel 12.
13. [FOK!] Americas Army deel 13
14. [FOK!] America's Army Deel 14.
AAOTracker FOK!:
Vanaf nu zijn we geregistreerd in de AAO tracker als FOK! clan. Dus als iedereen in z'n tracker panel FOK! wil selecteren als zijn of haar clan, graag.
Het is sowieso leuk om je te melden @ AAO tracker ivm je statistieken, honor, roe, kills, map tracker e.d.
Betreffende Site
Het wachtwoord voor de clan verkrijg je door middel van een mailtje te sturen naar mij flipjesonneveldt@hotmail.com
Clan VS Clan:
Ga hierheen, druk op my twl en dan "register".
Als je dat hebt gedaan ga je weer naar my TWL en druk je op login.
Voer daar je naam & password in. (Eerst je account bevestigen via ontvangen emailtje)
Vervolgens tik je ditadres in:
Druk dan op register voor alle leauges !BEHALVE DE 2 VS 2! wel gewoon de 2 VS 2 EUROPE.
Nu kunnen we namelijk een Teamwar houden.
Password=FokForum.
Wat is er gaande in deze topics?
Allereerst gaat het natuurlijk over America's Army; discussies, vragen, tips, klachten en complimentjes.
Alles kan en mag, maar uiteraard geen cheats.
Mensen die met andere Fok! Forummers America's Army willen spelen kunnen bijvoorbeeld ook hier hun server-adres posten waar ze op dat moment op spelen,
om een groter aantal mensen aan te spreken te bereiken om ook online te komen spelen dan bijv. via MSN/ICQ.
Verder zijn deze topics het thuisfront van de enige echte [FOK!] America's Army clan,
waarover hieronder meer! (De leukste/vrijblijvendste en compleet Nederlandse AA clan overigens)
Wat?
Een clan van gezellige, goed spelende en Fok!kende mensen, pas opgericht (Nov '03), fun en teamplay staan voorop. Geen krampachtig gedoe met je teamleden 'sir' noemen, toelatingseisen of andere gekkigheid.
Wie?
Hieronder een lijstje met de [FOK!] clan leden tot nu toe, hopelijk foutloos:
[FOK!]Fillipe (Clanleader)
[FOK!]ROGGEL
[FOK!]Rattaplan[NL]
[FOK!]MiereNeuker
[FOK!]DragonToad
[FOK!]Metalman666
[FOK!]Etter_
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]SonOfACow
[FOK!]Da_Ripper
[FOK!]Beluga
[FOK!]Xrenity
[FOK!]Winter
[FOK!]ClioSport
[FOK!]Dirty-S@mbal
[FOK!]Flex82
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
Coordinatie?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook clanwars?
Er wordt aan gewerkt, zie deze post voor meer info over aanmelden, TeamWarfare en de [FOK!] clan!
Je bent uiteraard niet verplicht om hieraan deel te nemen.
Squad, Spread Out Spread Out!
[Dit bericht is gewijzigd door Fronsertje op 09-01-2004 21:45]
anders doet iemand em over?
quote:Je kan hem toch gewoon editten
Op vrijdag 9 januari 2004 21:36 schreef Fronsertje het volgende:
ohjee heb ik em verpest....anders doet iemand em over?
quote:gefixed
Op vrijdag 9 januari 2004 21:40 schreef babba het volgende:[..]
Je kan hem toch gewoon editten
al een week niet gespeeld. Schande eigenlijk
quote:Right on!!
Op vrijdag 9 januari 2004 22:18 schreef Beluga het volgende:[..]
Frag on!
(en de server hing bij mij. Bij jullie ook? )
quote:Okay dan, volgende!!
Op vrijdag 9 januari 2004 22:45 schreef Sambal_HOT het volgende:
BIj mij wel
{allies} Alliesoftheworld.de.vu|171ms|69.25.18.154:1716
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 09-01-2004 22:56]
quote:{BOH}www.bagofhammers.org{BOH}|164ms|69.25.16.177:1716
Op vrijdag 9 januari 2004 22:47 schreef Sambal_HOT het volgende:
-=BT=-Black Tower Honor|255ms|69.25.18.102:1716{allies} Alliesoftheworld.de.vu|171ms|69.25.18.154:1716
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal_HOT op 09-01-2004 22:58]
quote:Ja, dit schiet ook niet op hé ?
Op vrijdag 9 januari 2004 22:47 schreef Sambal_HOT het volgende:
-=BT=-Black Tower Honor|255ms|69.25.18.102:1716{allies} Alliesoftheworld.de.vu|171ms|69.25.18.154:1716
Mooie pauzes voor tussen het studeren.
Oh, en even dit ; Morgen heb ik een cheat filmpje van jullie. Ze zijn er dus nog echt. Bizar, als iemand een smoke nade gooit kan je er doorheen kijken, maar je ziet wel "lijntjes" van de smoke. Naja, morgen morgen..
En nu stap ik op de benenwagen en ben om 4 uur ofzo terug. Dan ga ik in een slechte toestand AA spelen. Dat is altijd leuk.
Veel plezier nog vannacht. Morgen weer lekker knallen denk ik.
grtn.
quote:Errrr....
Op vrijdag 9 januari 2004 23:40 schreef Eitjes het volgende:
Oh, en even dit ; Morgen heb ik een cheat filmpje van jullie. Ze zijn er dus nog echt. Bizar, als iemand een smoke nade gooit kan je er doorheen kijken, maar je ziet wel "lijntjes" van de smoke. Naja, morgen morgen..
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:44 schreef stinkie het volgende:
*terugvindpost*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |