quote:Is het niet gewoon HL - Fire-Arms
Op dinsdag 02 juli 2002 08:48 schreef Nuoro het volgende:[..]
2. Gratis te downloaden
3. In multiplay ben jij altijd de amerikanen, de tegenstanders zien er dan uit als de terroristen, terwijl zij zichzelf zien als amerikanen en jou als de terroristen.
4.Half-life? wtf?
quote:@ 1: Dan zijn die screens wel tamelijk opgepoetst of niet?
Op dinsdag 02 juli 2002 10:16 schreef Gio het volgende:
1. Het is geen Unreal Tournament mod, maar een stand alone game gebaseerd op nieuwste build van de unreal engine.2. Gratis te downloaden
3. In multiplay ben jij altijd de amerikanen, de tegenstanders zien er dan uit als de terroristen, terwijl zij zichzelf zien als amerikanen en jou als de terroristen.
4.Half-life? wtf?
@ 2. Wat niet?
@ 3. Haha, anders was 't natuurlijk tegelijk propaganda voor terrorisme, net zoals al die 'verderfelijke' spelletjes
@ 4. Die 2e screen lijkt een beetje op een aantal screens van Team Fortress 2, maar verder zie ik ook geen gelijkenis met Half-Life
Het is ook pas vanaf 4 juli zoals je al hebt gezegd in de openingspost zie ik nu pas
quote:En dat het counter-terrorists VS terrorists is
Op woensdag 03 juli 2002 20:32 schreef Mardoek het volgende:
Ik snap de vergelijking met HL niet helemaal?
Het enige wat ze overeen hebben is dat het allebei FPS zijn.
Zit er ook een Manhattan level in?
Als ik het onderstaande stuk goed begrepen heb dan komen er later deze zomer andere onderdelen uit die andere scholen activeren. Het onderdeel dat morgen uit komt is de "Recon"-versie en zal de Basic School hebben. Later komen nog o.a. uit "Ranger School", "Sniper School" etc. Na de zomer zou de hele serie compleet moeten zijn. De game is natuurlijk een stand-alone game gebaseerd op de nieuwe Unreal Warfare engine, waar ook games als Deus Ex 2, Raven Shield en The Y-Project.
De gehele download zal zo'n 220 MB zijn.
quote:Bron: www.americasarmy.com
At last, an answer to the burning question: when are you going to get your hands on America's Army? In response to your overwhelming demand, our development team has been busy putting together something to satisfy your gaming needs this summer: a "Recon"- version of America's Army: Operations!Folks, this ain't a beta. And it certainly isn't a video trailer. The "Recon" version is the real deal. It's an eye-popping, jaw-dropping package of gaming goodness that includes:
single player maps (including Basic Training, Rifle, Marksmanship, and more) multiplayer maps (at least five different terrains, as well as MILES missions) tours with the 10th Mountain Division and 172d Infantry Brigade and much, much more! The "Recon" version should keep you occupied until the complete America's Army suite is available later this summer. But this is only the beginning, troops! In the upcoming weeks, you'll get to try your hands at completing Sniper School, or better yet, U.S. Army Airborne School! How about Ranger School?
Okay, soldiers. Prepare to copy! The "Recon" version of AA:O will be made available for download on 4 July, at 0001 hours. So mark your calendars, clear your summer schedule, and get ready for an action-packed experience of your America's Army!
quote:Das counterstrike, geen half-life
Op woensdag 03 juli 2002 20:37 schreef keeper het volgende:[..]
En dat het counter-terrorists VS terrorists is
quote:Ja toch? Of was het Unreal Tournament 2003? Of beide? Ik weet het niet meer.
Op woensdag 03 juli 2002 23:06 schreef RAiDEN het volgende:
Nog ff een dagje wachten en dan checken maar.
BTW, de Unreal Warfare engine wordt ook in Unreal 2 gebruikt
De download begint vanaf 00:01am PST (Pacific Standard Time). Volgens mijn berekening zou dat dan om 08:01 bij ons moeten zijn.
* CJ gaat nu naar bedje toe zodat-ie morgen uitgerust kan downloaden en uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |