Heeft hij het overlegd met een mod? Zou ik wel ff doenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef webfreaky het volgende:
Hij stelde het zelf voor, lees topic maar
Wow! en niet eens gestikt in je eigen kots. cool!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:08 schreef SmilieBG het volgende:
o man, o man.... ben beetje zat van dat spel... Heb record gemaakt (was ik nml ziek en thuis hele week) en heb 38 uur achter elkaar gespeeld)) Alsnog vind ik een van meest interessante games @ the moment.
Dat is wel erg sickquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:08 schreef SmilieBG het volgende:
o man, o man.... ben beetje zat van dat spel... Heb record gemaakt (was ik nml ziek en thuis hele week) en heb 38 uur achter elkaar gespeeld)) Alsnog vind ik een van meest interessante games @ the moment.
Nope. Gewoon 8.1. Geen dx 9 functies. Heeft vrijwel geen 1 game.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:06 schreef Fillipe het volgende:
Woh als ik het zo lees zien die ragdoll physics er erg goed uit. Het is te vergelijken met Max Payne 2, dus hoe mensen van die steigers afvallen e.d. Erg okay. Ben trouwens ook benieuwd of AA nu ook van Directx 9 gebruikt maakt. (Nieuwe kaart gekocht dus gelijk optimaal benutten)
Kan niet wachten tot de nieuwe update.
sja... Ik ben sinds ongeveer een jaar een beetje bezig met php hier en daar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef webfreaky het volgende:
ps: script is verwerktwist niet dat jij ook php kon
Mail ze naar dirkjan at webdesigntools dot nl en ik upload ze op de site en ik zet ze bij het volgende topic er bijquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:58 schreef Merson het volgende:
Waarom staan mijn filmpjes trouwens niet meer in de OP?
Hehe ja, het ging echt lekker. *knuffelt RPK*quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:09 schreef Fillipe het volgende:
Hoaah! ik en Egg hebben even hospital onveilig gemaakt
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:42 schreef Beluga het volgende:
Right...
Het lijkt me dat die Chen uit het vorige topic precies past. Iemand niet mee eens?
O was jij dat?quote:Op donderdag 1 april 2004 08:19 schreef neffu het volgende:
Jah ik was er gister ook ff bij in hospital. Met eitjes en Fillipe en dragon. Ik weet niet of jullie mij hebben gezien. KillerOnTour(NL) ging best wel lekker. Maar toen moes ik naar de andere kant en dat zocht ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |