America's Army 2.0: Special Forces
Korte Nederlands uitleg:
Lang Amerikaans pr-praatje:
Screenshots nieuwe map SF Sandstorm
Downloads:
Usermade Filmpjes:
gemaakt via Fraps, waarna DivX gecomprimeerd met bijv. VirtualDub.
Merson
Eitjes:
Fillipe
Andere links:
SF Hospital Tactics & Bug Info
Officiële Website
Officiële Forum
AAO Tracker + forum
The All Seeing Eye, kortweg ASE, een game server-browser en werkt vaak sneller/makkelijker dan de ingame server-browser van AA zelf. Vooral
de buddylist is handig met 't joinen van op Fok! geposte servers.
Voorgaande FOK! America's Army Delen:
1: America's Army
2: America's Army deel 2
3: America's Army Deeltje 3.
4: America's Army Deel 4 ...
5: [FOK!] America's Army Deel 5.
6: [FOK!] America's Army Deel 6.
7: [FOK!] America's Army Deel 7.
8: [FOK!] America's Army -deeltje 8!-
Last but not least:
[FOK!] America's Army clan
Wat?
Een clan van gezellige, goed spelende en Fok!kende mensen, pas opgericht (Nov '03), fun en teamplay staan voorop. Geen krampachtig gedoe met je teamleden 'sir' noemen, toelatingseisen of andere gekkigheid.
Wie?
Hieronder een lijstje met de [FOK!] clan leden tot nu toe, hopelijk foutloos:
[FOK!]Brownie666
[FOK!]Etter_
[FOK!]MiereNeuker
[FOK!]Fillipe
[FOK!]_ROGGEL
[FOK!]rattaplan(nl)
[FOK!]DragonToad
[FOK!]Da-Dogg
[FOK!]SonOfACow aka FOK!]Sidewinder
[FOK!]Da_Ripper
[FOK!]Beluga
[FOK!]Xrenity
Twijfelaars/beloftes:
Eitjes
Ronhui
Lid worden?
Nieuwe leden zijn welkom! De enige 'verplichting' is eigenlijk dat je een Fok!ker bent of wordt. Verder een kwestie van even jezelf in dit topic melden, je nick veranderen op http://login.americasarmy.com (inloggen met dezelfde gegevens die je in AA gebruikt, kom je vanzelf de instellingen tegen) en je bent officieel [FOK!] clanlid, hooah!
Nog iets wat men moet weten?
Het honor-gehalte in de clan varieert lekker, schaam je niet om je aan te melden als je pas begonnen bent en de standaard 10 honor hebt bijvoorbeeld!
De clan is min of meer opgericht op zondag 16 November '03 in America's Army Deeltje 3, vandaar dat de volgende dingen nog ontbreken:
- Website? Vrijwilligers met HTML kennis, vrije tijd en webspace welkom! (ledenlijst, screens e.d., een simpele site)
- Clanleader wellicht?
- Eigen server regelen?
Hoe wordt e.e.a gecoordineerd?
Het plan is om op (iedere) woensdagavond met z'n allen te knallen, check voor tijden en servers gewoon het meest recente AA topic dus.
Buiten de woensdagavond om spelen er ook veel FOK!kers samen, ook dat wordt allemaal kortgesloten via de centrale America's Army topics. Dus voel je vrij om ook gewoon de geposte server te joinen!
Spelen jullie ook clanwars?
Er wordt aan gewerkt, zie deze post voor meer info over aanmelden, TeamWarfare en de [FOK!] clan!
Disclaimer: We willen niemand verplichten tot clanwars, 't is een eigen keuze om afspraken te maken over clanwars en die te spelen. Hou er rekening mee dat een afspraak een afspraak is. Gewoon spelen in de clan is lekker los en vrijblijvend, maar met clanwars moet je je afspraken nakomen, mede om geen boze clans aan de [FOK!]-voordeur te krijgen.
Is dit topic nu alleen voor clanleden?
Nee, totaal niet, alleen voor het gemak wat info over de clan hier. Dit topic is gewoon centraal voor America's Army.
Squad, Operate As A Unit !
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 24-12-2003 19:50]
quote:mmmm, vanmiddag gedownload, maar voorlopig gebeurt er niet veel meer dan dat ik een markmanships test kan doen
Op woensdag 24 december 2003 19:48 schreef ClioSporT het volgende:
quote:Klopt je moet eerst alle trainingen afleggen voordat je op Internet kan spelen. Maar het is de moeite waard
Op woensdag 24 december 2003 19:50 schreef stinkie het volgende:[..]
mmmm, vanmiddag gedownload, maar voorlopig gebeurt er niet veel meer dan dat ik een markmanships test kan doen
kut chellodownloadsnelheid (leuk woord)
quote:ja, maar ik kom dus niet voorbij de eerste (dwz ik qualify wel, maar worden geen andere trainingen beschikbaar gemaakt)
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef Fillipe het volgende:[..]
Klopt je moet eerst alle trainingen afleggen voordat je op Internet kan spelen. Maar het is de moeite waard
.
quote:oke, nog maar een keer proberen
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef stinkie het volgende:[..]
ja, maar ik kom dus niet voorbij de eerste (dwz ik qualify wel, maar worden geen andere trainingen beschikbaar gemaakt)
quote:O oke dat is een ander verhaal inderdaad. Dan zit er niets anders op om je opnieuw te qualifyen. Gebeurt weleens vaker dat als AA je stats upload naar hun database dat je een Time out krijgt oid. Dan komen je gegevens niet door. Erg irritant, en anders kan er een probleem zijn aan de AA kant. Gewoon blijven proberen, en anders lukt het morgen wel.
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef stinkie het volgende:[..]
ja, maar ik kom dus niet voorbij de eerste (dwz ik qualify wel, maar worden geen andere trainingen beschikbaar gemaakt)
quote:O je download zeker de Full Client 2 ? Ik dacht al alleen de (nieuwe) map Sandstorm is maar 9 mb
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef ClioSporT het volgende:
ik zit pas op 22 % met nog een uur te gaan..kut chellodownloadsnelheid (leuk woord)
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 24-12-2003 19:58]
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:02 schreef Fillipe het volgende:
Mooie map dat SF Sandstorm, ziet geen flikker maar wel spannend:
nou ik vindt hem een van de beste maps
quote:Ik zie alles goed hoor.
Op woensdag 24 december 2003 20:02 schreef Fillipe het volgende:
Mooie map dat SF Sandstorm, ziet geen flikker maar wel spannend:
quote:Jawel, maar wel iets minder zicht. Hij is idd leuker als Hospital !
Op woensdag 24 december 2003 20:15 schreef Eitjes het volgende:[..]
Ik zie alles goed hoor.
Hmm.. Ik vind het echt een geweldig map, leuker dan Hospital zelfs.
quote:Hey
Op woensdag 24 december 2003 20:24 schreef Fillipe het volgende:[..]
Jawel, maar wel iets minder zicht. Hij is idd leuker als Hospital !
Deze jongen wenst alle [FOK!] leden en {DBC}[FOK!]Merson alvast prettige kerstdagen!
quote:User CP --> Tracker Control Panel --> Your ArmyOps Username
Op woensdag 24 december 2003 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
nou oke ik ook met noob actie
op aao tracker.de sta ik nog met de naam Brownie666 hoe verander ik dit zodat ik wordt getracked op [FOK!]Brownie666
quote:Hey Fil en Sander
Op woensdag 24 december 2003 20:34 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ey nouk!
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:35 schreef rattaplan het volgende:
Gaaf dat er een nieuwe map is!Deze jongen wenst alle [FOK!] leden en {DBC}[FOK!]Merson alvast prettige kerstdagen!
quote:Tof! Met de stoere mannen mee op pad door de woestijn.
Op woensdag 24 december 2003 20:39 schreef Nouk het volgende:[..]
Hey Fil en Sander
Ik ben m ook aan t downen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |