Met 56K moet je niet AA spelen, dus heb je hier niks te zoeken :pquote:Op maandag 8 maart 2004 19:19 schreef VoodooChild het volgende:
Misschien een idee voor de TS om alleen de links naar de screenshots te plaatsen. Het is anders zo zielig voor de mensen met een 56k![]()
Op Gamershell had ik hem vrij snel binnen, maar Fragland gaat ook erg snel:quote:Op maandag 8 maart 2004 20:11 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik ga het ook maar eens downloaden.. Tot over 4 uur.
Wat een slome kutservers.
...Kuch..quote:Op maandag 8 maart 2004 20:11 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik ga het ook maar eens downloaden.. Tot over 4 uur.
Wat een slome kutservers.
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:39 schreef webfreaky het volgende:
dan hebben ze nog 24 uur om die bug te fixen ;-)
Ik ken maar 1 NL server, NKM clan, Nederlands Korps Mariniers. Die draait vaak de Pipeline map. Of het wannabe's of echte mariniers zijn; geen idee, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:29 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Game installed, vette game. Alleen ff wennen aan de maps enzo.
Wat is een leuke Nederlandse server om te spelen?.
Had ik erin gezet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:59 schreef ROG het volgende:
Moet er overigens geen disclaimertje komen in de de OP waarin een beetje wordt uiteen gezet dat de clan je een schop verkoopt als je niet actief bent/meedoet?
Jullie meningen hierover dames?
Eensch.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:59 schreef ROG het volgende:
Moet er overigens geen disclaimertje komen in de de OP waarin een beetje wordt uiteen gezet dat de clan je een schop verkoopt als je niet actief bent/meedoet?
Jullie meningen hierover dames?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:20 schreef VoodooChild het volgende:
![]()
http://search.ebay.com/se(...)&query=americas+army
100 USD voor een 61+ honor account, hm, best business!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:20 schreef VoodooChild het volgende:
![]()
http://search.ebay.com/se(...)&query=americas+army
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |