Ik speel idd graag american, maar ik ben het niet met je eens dat het spel unbalanced is.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:54 schreef Leg0las het volgende:
TweeQ speelt dus alleen American en zal dus niet veel merken van het feit dat het spel zwaar unbalanced is... Het feit dat er een class is die (super)assault, medic EN AT in een is zegt volgens mij genoeg...
Ja hoor, alhoewel je videokaart enigszins de beperkende factor is.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:58 schreef made het volgende:
Vraagje, ik ben dus al battlefield 1942 verslaafd maar draait BF vietman op het volgende systeem een beetje :
AMD 1800+
512 MB DDR 2700
GF 3 ti 200 182 MB
Maar wat is het effect op het geluid hiervan?quote:Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Leg0las het volgende:
Ik heb deze toevoegd en de lag is weg. Ga naar map battlefield vietnam-mods-bfvietnam-settings en open daar het bestand default.con met kladblok.
Voeg dit toe; Game.soundbuffersize 400 en sla het bestand op.
Zet dit onder Game.DebugCallbackDisabled 0
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:18 schreef Leg0las het volgende:
Vergelijkbaar met Renegadebeetje belediging imo
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:21 schreef Leg0las het volgende:
Vietcong
t spel is pas een week uit dus technisch gezien is iedereen toch nog n00bquote:Op maandag 22 maart 2004 12:07 schreef Leg0las het volgende:
en TweeQ, boobytraps zijn leuk, maar als je niet eens de kans krijgt om ze ergens neer te leggen omdat je kapot wordt gemaaid door een of andere noob met een M60 nadat hij een raket op je heeft geschoten neemt mijn frustratie toch enigzins toe...
Let jij maar op!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:45 schreef FullySedated het volgende:
[..]
t spel is pas een week uit dus technisch gezien is iedereen toch nog n00b![]()
nee, niet echt. Het spel kan er misschien wel op draaien, maar dan wel op een lage resolutie & alles op low detail.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:49 schreef gamecube_master het volgende:
is mijn geforce 2, 64 mb-ram wel genoeg hiervoor? ik hoop het want ik wil dit spel zo graag hebben
Ik heb ff voor je gekeken in een tijdschrift.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:49 schreef gamecube_master het volgende:
is mijn geforce 2, 64 mb-ram wel genoeg hiervoor? ik hoop het want ik wil dit spel zo graag hebben
eve is heeeeel erg andersquote:Op maandag 22 maart 2004 16:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Let jij maar op!
Ik heb al veel geoefend met Eve of Destruction!
Moet alleen nog BF Vietnam kopen![]()
Maar Eve is gratis en BF Vietnam niet. Ik ben al alvast aan de jungle gewend.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eve is heeeeel erg anders
BF vietnam is vele malen beter
Super! Dit werkt echt perfect!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Leg0las het volgende:
weet overigens niet of dit de revue al gepasseerd was ( ik kreeg er 40 FPS meer door...)
Omdat bf-v op dezelfde engine als bf is gebasseerd is geluid de bottleneck bij bf-v en veroorzaakt die de lag. IK heb de .con bestanden bekeken en een regeltje stond er niet die wel in bf stond. Ik heb deze toevoegd en de lag is weg. Ga naar map battlefield vietnam-mods-bfvietnam-settings en open daar het bestand default.con met kladblok.
Voeg dit toe; Game.soundbuffersize 400 en sla het bestand op.
Zet dit onder Game.DebugCallbackDisabled 0
Dat is ook de bedoeling... je moet gedemotiveerd worden... dan winnen de commies...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:50 schreef Oppersmurf het volgende:
Het enigste waar ik een probleem mee heb is die vrouwelijk stem van de Vietcong in de stedelijke mappen. 5 regels, 20 min. opnieuw en opnieuw horen is toch echt![]()
![]()
.
Ja oké, maar leuk is na 2x20 min. potjes in zo'n map wel andersquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:06 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling... je moet gedemotiveerd worden... dan winnen de commies...
"...poor soldier..."quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:50 schreef Oppersmurf het volgende:
Het enigste waar ik een probleem mee heb is die vrouwelijk stem van de Vietcong in de stedelijke mappen. 5 regels, 20 min. opnieuw en opnieuw horen is toch echt![]()
![]()
.
Kan je in Renegade gebouwen plaatsen?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:10 schreef Supaaah het volgende:
Uhm het spel wordt vergeleken met Renegade, houd dat in dat je ook gebouwen kan plaatsen ed.
Als je op 'update' klikt komt de lijst er wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:28 schreef Supaaah het volgende:
Weet iemand hoe ik online moet gaan? In de game zelf staan geen servers.
ja tochquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:43 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Kan je in Renegade gebouwen plaatsen?
Nu krijg ik weer steeds de melding 'Date Differs from server'.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:52 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Als je op 'update' klikt komt de lijst er wel...
Dat denk ik...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef Supaaah het volgende:
[..]
ja tochOf ben ik nou in de war met Generals?
tja... geen idee... bij mij deed ie het in een keer... bugjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:28 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer steeds de melding 'Date Differs from server'..
Gehehequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:33 schreef Skimmer het volgende:
niet orgineel ?
Mail staat in het Americans Army topic, in de OP.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:19 schreef King_of_cubes het volgende:
@ Fillipe
he Fillipe wat is je e-mail addres k moet je nog een aantal dingen vragen die niet op Fok! besproken mogen worden![]()
*ontopic
is die vietcong dan echt zo zwak ?
Jawel, maar die ga ik je niet vertellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:44 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Gehehe. Maar er is dus GEEN mogelijkheid om online te spelen met de minder legale versie?
. (hoef alleen maar ja of nee te weten
).
Oke dan blijf ik doorzoeken naar de oplossingquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:42 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Jawel, maar die ga ik je niet vertellen.Koop hem gewoon bij play.com ofzo.
![]()
hmmm me suckisucki, me boomboom loooong timequote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:12 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ja oké, maar leuk is na 2x20 min. potjes in zo'n map wel anders![]()
Al valt het wel op dat de gespreksonderwerpen veranderen naar tight asian bitches![]()
Ik geloof dat er wat problemen waren met de Ati kaarten.. De rest van je systeem is iig in orde. Ik heb hetzelde maar dan met een GF 4 TI 4200 en bij mij draaid ie perfect met alles op Highest in de hoogste resoquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
hoi mensen ik ben van plan om bf v te kopen, maar zou het alles op high bij mij goed draaien.
p4 2,66 ghz
512 ddr ram
ati radeon 9600 pro 256 mb
Omdat het ze helemaal niet gaat om het al dan niet draaien van het spel, maar om het patsen met hun 'monster' config...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:05 schreef nlboy het volgende:
Wrm vraagt iedereen of Battlefield Vietnam op hun computer draait
kan ik hem nog draaien?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef speknek het volgende:
Het begint inderdaad behoorlijk irritant te worden.
'Hallo jongens, kan ik het spel draaien op [superblitse pc]?'
Wat denk je zelf lul! Dat een spelfabrikant (en zeker EA!) z'n spel alleen voor 0.1% van het publiek maakt?!
Volgende berichten worden dus gewoon verwijderd, vraag het maar als je nog een pentium 1 Ghz hebt ofzo.
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef speknek het volgende:
Wat denk je zelf lul! Dat een spelfabrikant (en zeker EA!) z'n spel alleen voor 0.1% van het publiek maakt?!
Volgende berichten worden dus gewoon verwijderd, vraag het maar als je nog een pentium 1 Ghz hebt ofzo.
Mededeling:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[offtopic]
Sinds wanneer ben jij mod? Dat is nieuw voor me...
[/offtopic]
slaat nergens op.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:20 schreef Vassili_Z het volgende:
Zolang je maar genoeg werkhegeuhen hebt.... Boven de 256 DDR kom je er wel
EN HOU NOU OP
Eindelijk een mod die zegt wat ie denkt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef speknek het volgende:
Oke thnx.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:08 schreef The_Mexican het volgende:
Ja bij Multiplayer kun je meer voice commando's geven, NLboy!
Het veroveren van een vlag levert zowiezo punten op, hoeveel precies weet ik niet, maar ik weet wel dat je een aantal (5 ofzo) ventjes om moet leggen voor elke vlag die je veroverd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:21 schreef The_Mexican het volgende:
Heren, enig idee omtrent het totstandkomen van de multiplayer puntentelling????
het neutralizeren van een vlag levert je 1 punt op, het daarna veroveren van de vlag nogs eens 2 punten extra. (als je dus een vlag verovert krijg je in totaal 3 punten)quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:39 schreef The_Mexican het volgende:
Eens ff een vraag: weet iemand HOE de berekening van je puntentotaal in een multiplayer ronde tot stand komt? Ik vraag me af wat de beste manier is om een hoog puntentotaal te krijgen... Om een voorbeeld te geven: het neutraliseren en overnemen van een basis/vlag, levert dat punten op? Of het genezen (als je medic bent) van een medespeler?? Of gaat het puur om de kills??? Ben benieuwd!
Thats so sweeeet....quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:35 schreef DtchDopey het volgende:
TIP! Voor mensen die gek worden van die vietnamese propoganda chick. In het midden van de stad staan 2 speakers boven op een paal (weet niet meer of het de vlag is), deze je kan je met 1 LAW schot of flink knallen met een gun vernietigen. Hierna stopt ze met omroepen. let wel dat als je die vlag niet hebt deze speakers terugkomen en ze weer begint.
http://clan.yeahright.org
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:15 schreef Markster het volgende:
[..]
kan ik hem nog draaien?
specs:
1200mhz atlhon XP (defecte 1900+)
768MB ram
en dan komt het:
gf4 mx420 <---![]()
Zo ver wil ik nog niet gaan, maar ik ben best bereid om voorlopig Fok! tags te gebruiken...quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Supaaah het volgende:
Wie heeft er zin om samen een Fok! Clan op te richten?Ik kan de website enzo wel regelen.
Waar spelen jullie dan? Op steeds dezelfde server of steeds andere??quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:33 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nog niet gaan, maar ik ben best bereid om voorlopig Fok! tags te gebruiken...
[Fok!]Skimmer wordt het dan...
Ik heb hem origineel, en speel hem waar het mij uitkomt... (niet vol, redelijke ping, aardig wat mensen)quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:39 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Waar spelen jullie dan? Op steeds dezelfde server of steeds andere??
Ik speel noodgedwongen op gekraakte servers tot ik een beetje geld heb en dan koop ik het spel als ik het dan nog speel.
Hmmm vetjes... die wil ik ook wel... heb ik weer wat om op de fiets te luisteren...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:53 schreef Supaaah het volgende:
Ik heb nu ook de Soundtrack CD van BF Vietnam, echt geweldig!!
Mooi dat zijn er dan alvast twee....quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, die Fok! tag vind ik een goed idee, misschien zie ik jullie straks wel.
Ik ga het ook gebruikenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:20 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Mooi dat zijn er dan alvast twee....
Nog niet bestelt, maar er zijn al mensen die daar iets hebben bestelt:quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:07 schreef King_of_cubes het volgende:
wie heeft battlefield vietnam eigelijk bij FunPrice besteld? (voor maar 25 euro)
ik wil weten of dit een beetje te vertrouwen is!
[edit] klote de verzendkosten zijn heel hoog!!!!
25 euro??? op de website staat 34,95 hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:07 schreef King_of_cubes het volgende:
wie heeft battlefield vietnam eigelijk bij FunPrice besteld? (voor maar 25 euro)
ik wil weten of dit een beetje te vertrouwen is!
[edit] klote de verzendkosten zijn heel hoog!!!!
Nee. Dat is de adviesprijs.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:40 schreef TweeQ het volgende:
* Supaaah speelt ook onder de Fok!-tag
Ik heb het spel voor 50 euro gekocht. Ben ik nu opgelicht?
+2 interessant.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:44 schreef kaassouffle het volgende:
ow, altijd handig: http://planetbattlefield.com/bfv/game
met uitleg van boobytraps, maps, screenshots en meer
Jah die heb ik ook nodig!quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Heeft iemand een overzichtelijke uitleg over het scorebord en de scores toevallig?
Standaard knop is niet 'o' (ohw) maar '0' (nul)...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Bij mij stond er als standaard knop 'o' ingesteld, maar het werkte pas toen ik die naar 'j' had veranderd.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:59 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Standaard knop is niet 'o' (ohw) maar '0' (nul)...
B: Warquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat zijn nou jullie favoriete nummers op de soundtrack?
Ik luister meestal naar You really got me en lied nr G (naam vergeten).
Vooral het begin van die track is zo goed!
On the road Again is trouwens ook wel een erg goede.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:43 schreef kaassouffle het volgende:
The kinks - You really got me !
geweldige live versie ofzo !
en 'n' = I fought the law
en 'on the road again' en 'get ready' (toets e) die heeft zo'n hip intro.. DAMN ik vin de muziek geweldig
Ik vind de laatste geniaal, surfin' nogwattes, als je lekker met je heli er op los knaltquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Als je als vc de guerrila tactics goed toepast boeit het niet hoeveel slagkracht de vs heeftquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:48 schreef Fantus het volgende:
Inderdaad een briljant spel, hoewel de M60 behoorlijk over-powered is. Voor nVidia TI gebruikers raad ik aan om de drivers nummer 43 te downloaden (kwamen december 2002 uit als ik me niet vergis). Deze werken beter dan de nieuwe forceware.
O: Ride Of The Valkyriequote:Op donderdag 25 maart 2004 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
off: mooie site heb jequote:Op donderdag 25 maart 2004 18:29 schreef DutchBlood het volgende:
Oee, ging net wel lekker:
[[url=http://zooi.matthijsverhulst.nl/bfv1k.jpg\]afbeelding]
*click*[/url]
Vehicle Camping??? Who gives a fuck!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:51 schreef Manweth het volgende:
• “Vehicle Camping” wordt niet meer mogelijk gemaakt door schade te geven als je langer dan 15 seconden in de radius van een voertuig staat. Dit is te vergelijken met het verlaten van het slagveld.
off: Dutchblood.nlquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:59 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Welke?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef Manweth het volgende:
Bron: http://boards.ea.com/messages?14@@.2cdba4a2!ticket=0&decode=999
Op dit moment is EA de 1.1 patch van Battlefield Vietnam aan het testen. Deze zal uitkomen vandaag (26-3-2004) en zal de volgende fixes bevatten:
Fixes Battlefield Vietnam 1.1 patch:
- Het BF1942 voting system zoals in patch 1.6 is geïmplementeerd
- De M60(US) kan alleen gebruikt worden in de liggende positie
- "Vehicle Camping" wordt niet meer mogelijk gemaakt door schade te geven als je langer dan 15 seconden in de radius van een voertuig staat. Dit is te vergelijken met het verlaten van het slagveld.
- De problemen met de ATI kaarten zullen zijn verholpen. Ook de MX en de TI kaarten van NVidia zullen verholpen zijn. Welke problemen?
- Geluid upgrade. Het geluid is meer authentiek als eerst
Eindelijk wat support voor de ATI spelers dus.
aldus: Vandaag Battlefield Vietnam patch 1.1
Is dit echt officieel? Beetje overdreven die m60 maatregel lijkt me, en dat gezeur over vehicle camping komt voor mij ook uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:49 schreef Manweth het volgende:
Bron: http://boards.ea.com/messages?14@@.2cdba4a2!ticket=0&decode=999
Op dit moment is EA de 1.1 patch van Battlefield Vietnam aan het testen. Deze zal uitkomen vandaag (26-3-2004) en zal de volgende fixes bevatten:
Fixes Battlefield Vietnam 1.1 patch:
- Het BF1942 voting system zoals in patch 1.6 is geïmplementeerd
- De M60(US) kan alleen gebruikt worden in de liggende positie
- "Vehicle Camping" wordt niet meer mogelijk gemaakt door schade te geven als je langer dan 15 seconden in de radius van een voertuig staat. Dit is te vergelijken met het verlaten van het slagveld.
- De problemen met de ATI kaarten zullen zijn verholpen. Ook de MX en de TI kaarten van NVidia zullen verholpen zijn.
- Geluid upgrade. Het geluid is meer authentiek als eerst
Eindelijk wat support voor de ATI spelers dus.
aldus: Vandaag Battlefield Vietnam patch 1.1
Dat van die M60 vind ik een goed plan, maar ik zou liever een wapen zien voor de VS dat een beetje fatsoenlijk vliegtuigen neer kan halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is dit echt officieel? Beetje overdreven die m60 maatregel lijkt me, en dat gezeur over vehicle camping komt voor mij ook uit de lucht vallen.
Maarja, die mensen zullen wel weten wat ze doen.
@TweeQquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:45 schreef TweeQ het volgende:
Far Cry is meer ontwikkeld voor het singleplayer gedeelte volgensmij en aangezien je daar niet een originele key voor nodig hebt (leve het internet) kun je dit spel beter downloaden.
Als je dat zou doen met bfv dan kun je niet online spelen maar tegen botjes en die zuigen.
Ja, die m60 was het enige wat nog een beetje hielp tegen luchteenheden, nu is dat ook voorbij. De ballans was naar mijn mening al behoorlijk goed. Het is juist leuk dat de 2 verschillende zijden zoveel verschillen en elkaar op verschillende gebieden afsteken.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:36 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dat van die M60 vind ik een goed plan, maar ik zou liever een wapen zien voor de VS dat een beetje fatsoenlijk vliegtuigen neer kan halen.
met een aantal helicopters tegelijk, a la Apocalyps Nowquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:25 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
O: Ride Of The Valkyrie![]()
Ride of the valkyries hebbe we alquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
met een aantal helicopters tegelijk, a la Apocalyps Now,
(we missen alleen nog de surfplanken)
hmmmmmmmmmm I love the smell of fresh napalm in the morning![]()
(cause its the smell of victory)
Het mooie van helicopters is dat de rotors (midden en achter) goed op elkaar in moeten spelen. Je moet dus aan komen vliegen en de heli omhoog sturen.. tegelijkertijd beweeg je met je muis/joystick naar onderen.. zodra je naar achter dreigt te vallen beweeg je naar boven. Figure it outquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
PS nog steeds niemand die mij kan adviseren hoe ik makkelijk met een helicopter boven een bepaald punt kan hangen?
Mwhoaaa Stingers kunnen ze de VS moeilijk geven aangezien die dingen toen niet bestonden...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:36 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Dat van die M60 vind ik een goed plan, maar ik zou liever een wapen zien voor de VS dat een beetje fatsoenlijk vliegtuigen neer kan halen.
De straaljager gaan gelukkig wel een stuk minder snel.. maar toch net net iets te snel voor de kleinere mapsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef Vassili_Z het volgende:
Btw, what about the planes ???
is dat nou net zoals in Desert Combat zeg maar ? of hebben ze die planes aangepast dat ze niet ZO snel gaan ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:25 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ride of the valkyries hebbe we al
jah ik flikker altijd een napalmding en dan kijk ik naar de voorkant van vliegtuig om de explosies te zien. Maar voordat je t weet heb je weer die gay die zegt dat je dood gaat als je niet terug gaatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:21 schreef taart het volgende:
[..]
dat is erg irriterend idd![]()
Ik vind dat ze te langzaam gaan, ik vond de snelheid in DC wel relaxt, lekker schroeven maken met m'n Logitech Wingman Attack 2.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef Vassili_Z het volgende:
Btw, what about the planes ???
is dat nou net zoals in Desert Combat zeg maar ? of hebben ze die planes aangepast dat ze niet ZO snel gaan ?
http://www.clan-beware.nl/quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:57 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb m vandaag aangeschaft. Maar het vliegen vind ik echt niet makkelijker het zuigt nog steeds wie weet trouwens welke clans nog mensen nodig hebbenik weet alleen de DLO ( www.dutchlegendsonline.tk )
PC, Internet aansluiting, Als je een beetje wil spelen min. Kabel/ADSL. JE hebt de orginele spel nodig i.v.m CD-keyquote:Op zondag 28 maart 2004 13:30 schreef gamecube_master het volgende:
een vraagje, ik wil graag online spelen maar ik heb dit nog nooit gedaan. hoe speel ik online en wat heb ik daarvoor nodig
ik heb wel redelijk veel ervaring, ik doe alles op hardquote:Op zondag 28 maart 2004 14:41 schreef Vassili_Z het volgende:
ow ja, en voor je online gaat spelen, doe in de singleplay van een spel veel ervaring op, anders wordt je (te)veel uitgescholden voor nOOb (=een slecht iemand)
Nou, singleplayer is bij veel spellen ook niet alles om te oefenen voor online.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:41 schreef Vassili_Z het volgende:
ow ja, en voor je online gaat spelen, doe in de singleplay van een spel veel ervaring op, anders wordt je (te)veel uitgescholden voor nOOb (=een slecht iemand)
Nee, gebruik liever The All Seeing Eye, dat is spyware vrij. Is sharewar wat je onbeperkt kunt gebruiken.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:30 schreef gamecube_master het volgende:
heb je trouwens ook dat gamespy nodig?
Ik vind die juist weining server weergeeft als je het vergelijkt met Gamespy.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:34 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Nee, gebruik liever The All Seeing Eye, dat is spyware vrij. Is sharewar wat je onbeperkt kunt gebruiken.
Bij BF vietnam is het vooral handig om de besturing van voertuigen en wapens onder de knie te krijgen. Het is zeer vervelend wanneer iemand een publieke server gaat gebruiken om zijn heli-skills te verbeteren en constant crasht.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:14 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Nou, singleplayer is bij veel spellen ook niet alles om te oefenen voor online.
Beste is gewoon veel online spelen, dan leer je 't vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |