Battlefield Vietnam is het vervolg op Battlefield 1942, het is geen add-on, het spel speelt zich deze keer af in Vietnam(nee echt waar ?!).
Wanneer ?! 22 Maart 2004
Met hoeveel ? Met 64 spelers online
Persoonlijk vind ik dat het er goed uitziet , het is wel af wachten of joint operations niet beter wordt, ik heb video's van beide gezien en vind Battlefield tot nu toe beter maar ik moet zeggen dat het oerwoud er beter uitziet in Joint.. Joint komt ook nog een paar weken erder uit.
[Dit bericht is gewijzigd door JimmyJames op 28-12-2003 14:23]
wat rent die Vietnamees raar over die brug
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 28-12-2003 14:25]
quote:Lente 2004
Op zondag 28 december 2003 14:12 schreef -ReDRuM- het volgende:
2003?waar is ie tekoop 8)
quote:Ja sorry heb het even aangepast
Op zondag 28 december 2003 14:21 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Lente 2004
quote:Uit de eerste trailer !
Op zondag 28 december 2003 14:25 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Ja sorry heb het even aangepast
, weet iemand trouwens van wie die geweldige muziek is ?
Verder wacht ik af met deze titel, BF1942 was meesterlijk, de addons een stuk minder, en Vietnam met rare dingen zoals een tank optillen met een heli (en die tank kan dan ook nog schieten ook ) weet ik ook nog niet helemaal wat dit gaat worden.
quote:Ja die van de eerste wil ik weten !
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Uit de eerste trailer !
Uit de tweede.... James Brown - War (where is it good for?)
quote:Dat gebeurde ook in het echt(denk ik) met tanks rijden door het oerwoud gaat nou eenmaal niet zo makkelijk..
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef PvtRyan het volgende:
..zoals een tank optillen met een heli (en die tank kan dan ook nog schieten ook) weet ik ook nog niet helemaal wat dit gaat worden.
quote:Normalerwijze kun je met een Huey geen Tanks optillen.
Op zondag 28 december 2003 14:31 schreef PvtRyan het volgende:
Leuk detail: EA schijnt 60's muziek te hebben gelicenseerd die je ook zal horen in de choppersVerder wacht ik af met deze titel, BF1942 was meesterlijk, de addons een stuk minder, en Vietnam met rare dingen zoals een tank optillen met een heli (en die tank kan dan ook nog schieten ook
) weet ik ook nog niet helemaal wat dit gaat worden.
quote:Een Huey kan dat niet, maar dat optillen vind ik niet eens zo erg. Maar wel dat je kan blijven schieten, staat echt stom. Ook lame gevoelig is dat de chopper geen toestemming nodig heeft van degene in de tank. Teammates in de zee droppen anyone?
Op zondag 28 december 2003 14:35 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Dat gebeurde ook in het echt(denk ik) met tanks rijden door het oerwoud gaat nou eenmaal niet zo makkelijk..
quote:Lol, inderdaad dat hoort helemaal niet te kunnen... Dat zou wel erg slordig zijn als ze dat erin verwerkt hebben ....
Op zondag 28 december 2003 14:38 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Normalerwijze kun je met een Huey geen Tanks optillen.
Daar heb je Chinooks voor nodig...
En in die 2de clip... Een boot optillen lijkt al helemaal onmogelijk.
quote:Heet het liedje zo ?
Op zondag 28 december 2003 14:44 schreef logray het volgende:
muziek uit de trailer is overigens de vietnam war song van creedence clearwater revival
quote:Hadden beter It Came Out Of The Sky kunnen gebruiken.
Op zondag 28 december 2003 16:00 schreef sjakie007 het volgende:
het nummer is fortunate son, van de Creedence Clearwater Revival.
Ersteindruck
"Battlefield Vietnam" scheint auf den ersten Blick nicht viel Neues zu bieten. Schließlich war ja klar dass durch das neue Setting auch neue Waffen und Vehikel kommen. Dies bieten allerdings auch bereits einige sehr gute Mods. Dennoch sind die neuen Features sehr gut gelungen. Gerade das Feature der zwei verschiedenen Ausstattungsmöglichkeiten bei den vier Klassen funktioniert schon richtig gut. Auch die Waffen an sich sind einfach Klasse. Als Vietcong ein Fahrzeug der Amerikaner zu sabotieren um zu sehen wie ein Soldat damit dann in die Luft geht, kann schon ein sehr befriedigendes Gefühl sein.
bron: gamer.nl
Affijn
wellicht dat ik deze er nog wel bij koop
quote:dit spel lijkt mij juist 100x beter
Op donderdag 22 januari 2004 08:01 schreef michiel_merk het volgende:
als ik het zo zie kan ie niet tippen aan call off duty
quote:mij ook. Call of duty is weer een beetje moh aa achtig ik vind het juist zo geweldig dat je in de voertuigen kan
Op donderdag 22 januari 2004 11:11 schreef arnout109 het volgende:[..]
dit spel lijkt mij juist 100x beter
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 08:57 schreef XiChico het volgende:
Gaaf spel. Maar dit is dus een stand alone, en geen add-onn. Kun je dan dus ook gewoon Cietnam kopen en dan online
quote:http://www.bfvietnam.be/?pagina=multising
Op zaterdag 24 januari 2004 08:57 schreef XiChico het volgende:
Gaaf spel. Maar dit is dus een stand alone, en geen add-onn. Kun je dan dus ook gewoon Cietnam kopen en dan online
quote:en?
Op zondag 25 januari 2004 10:08 schreef Rahl het volgende:
Komt er een demo uit of niet (zo ja, wanneer?)?
Dan moet ik dus het volledige spel kopen en het risico lopen dat het niet draait...
Nou, laat dan maar zitten
Stukje film ingame met Nederlands commentaar, van Gammo (TV/Veronica).
WW2 is veel vetter
heb nu battlefield 1942 deluxe editie echt verslavend maar heb niet zo goede videokaart, deze maand dan heb ik het over februari een nieuwe halen en dan alles op high spelen
heb iig een p4 2,66
256 ddr ram/ 333 mhz
40 gb
quote:beiden
Op maandag 9 februari 2004 20:15 schreef Markie2304 het volgende:
Welke raden jullie mij aan? Far cry of BF Vietnam?
De boxart, ziet er tof uit.
Battlefield Vietnam ligt namelijk voor 34 euro bij dvdboxoffice...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |