abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18591932
Vervolg van:
Fok! Dieetclub deel XXXVI

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
http://forum.fok.nl/showtopic.php/407765 het was erg gezellig!
http://forum.fok.nl/showtopic.php/473853

Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/519677. Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl

De dieeters die meedoen in dit topic:

appelsap (1m55)(30.4) was 75.6 kg, is nu 73.1 kg en wil graag 60 kg wegen -2,5
BlondsHaveMoreFun (1m74) (25,4), is nu ongeveer 77 kg en wil graag .. kg wegen
Brighteyes (1m72) (27,6) was 84,1 kg, is nu 81,6 kg en wil graag 78 kg wegen -2,5
bubbub (1m96) (25,0) was 111,5 kg, is nu 96 kg en wil graag 90 kg wegen -15,5
coolbabe (1m61) (29,9) was 82 kg, is nu 77,5 kg en wil graag 65 wegen -4,5
easy-going (1m81) (30) was 98,6 kg, is nu 98,4 kg en wil graag 90 wegen -0,2
EblijsiE (1m87) (28.6) was 108.6 kg, is nu 100.7 kg en wil graag 75-80 wegen -7,9
Elvi (1m83) wil graag 85 kg wegen, tussentijds streefgewicht 100 kg -5,0
emmy (1m64) (27.2) was 74,6 kg, is nu 72,8kg en wil graag 68kg wegen -1,8
Fannetje (1m75) (26,8) was 100,8 kg, is nu 82,1 en wil graag 75 wegen -18,7
Funnie (1m70) (31,8) was 130 kg, is nu 93,3 kg en wil graag 80 wegen -36,7
Glimworm (1m75) (31,7) was 98 kg, is nu 97,0 kg en wil graag 70 kg wegen -1,0
HorrorGirl (1m65) (28,3) was 80 kg, is nu 77 kg en wil graag 65 kg wegen -3
Isabeau (1m67) (32,7) was 94,8 kg, is nu 91,2 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,6
Jojogirl (1m72) (25,9) was 92 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -15,5
Jolene (1m58) (31,8) was 86 is nu 79,5 wil 56 wegen -6,5
Koenus (1m87) (24,9!) was 96 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 kg wegen -9
Magic666 (1m82) (27,6) was 103 kg, is nu 91,5 kg en wil graag 88 kg wegen -11,5
Miss_S (1m68) (30,8) was 98 kg, is nu 87 kg en wil graag 75 kg wegen -11
Mkleinman64 (1m90) (25,5) was 103,5 kg, is nu 92,1 kg en wil graag 88 kg wegen - 11,4
octopussy (1m76) (31,1) was 107,8 kg, is nu 96,3 kg en wil graag 70 kg wegen -11,5
Pandorah (1m68) (27,5) was 89,5 kg, is nu 77,6 kg en wil graag 65 kg wegen -11,9
Riann (1m72) (28,1) was 102 kg, is nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen -19 kg en 85 cm
Salem (1m82) (25) was 84 kg, is nu 82,7 kg en wil graag 74 kg wegen -1,3
stoopkind (1m76) (27,9) was 91 kg, is nu 86,5 kg en wil graag onder de 75 kg wegen -4,5
Stout (1m70) (30,4) was 94 kg, is nu 88 kg en wil graag 75 wegen -6
Teigan (1m60) (34,2) was 88 kg, is nu 87,5 en wil graag 80 wegen -0,5
The-BoezelaaR (1m90) (26,3) is nu 95 kg en wil graag 80-82,5 kg wegen
Vriendinnie (1m80) (36,7) was 129,3 kg, is nu 119 kg en wil graag 75 kg wegen -10,3
Xanthe (1m69) (43) was 122,5 kg, is nu 122.9 kg en wil graag 80 kg wegen +0.4
Zuiker(1m65) (28,7) was 87,5, is nu 74.5 en wil graag 65 wegen -13
Zwahiel (1m84) (28,1) was 95 kg, is nu 95 kg en wil graag 80 wegen ….

Roulatielijstje:
Week 18: Funnie

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!

Genoeg tips dus!

Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
digitale-dietist - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieėntabel
Uitgebreide site met calorieteller

Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.herbalife.com - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!

Als er iets veranderd moet worden, zeg dat dan even duidelijk in het topic. Eens in de zoveel tijd wordt de openingspost aangepast.

.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandorah op 21-04-2004 19:03:01 ]
pi_18592043
Weird?
Waarom kan ik maar 7 pagina's zien van het vorige deel?

Het lijstje wat hierboven staat, heb ik bijgewerkt tot gisteren. Als er iets niet goed vermeld staan, meld het dan nog even want ik kan het niet meer zien omdat de laatste pagina's wegzijn .

Aniwee: de laatste die post mag de volgende keer best het nieuwe deel openen hoor (of is dat al gedaan en mis ik weer wat?)
pi_18592660
quote:
Riann (1m72) (28,1) was 102 kg, is nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen -19 kg en 85 cm
Die is wel veel gegroeid de laatste tijd
pi_18592922
Mag ik ook meedoen?
Ben 1,67m BMI=26,9 en mijn gewicht was 8 weken geleden 81,9kg en is momenteel 74,9kg ik wil graag 60 kg wegen.
Ik ben dus al 9 weken bezig met een dieet, ben ook bij een diėtiste. Heb momenteel een dieet waarmee ik per week 1 kg af kan vallen.
pi_18593645
terugvindtpost
  woensdag 21 april 2004 @ 20:53:41 #6
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_18594642
Zo was ik weer...

Ik ben een klein beetje opgespoten. Er is wel wat verwarring, want er is iets meer dan een halve cc vloeistof weg uit mijn bandje ??
En weten niet waar het is. Over 6 weken mijn inhoudt weer laten checken.

We hebben het ook over de operatie gehad. Hij wil toch geen kijk operatie doen maar een gewone. En dan van binnen alles strak maken matje tegen aan maken en alles weer goed sluiten. Ik moet daarna (net als nu) een buikband dragen (korset) . Ik vroeg naar de reden waarom zo'n lange opname. Nou het was dood simpel om de reden dat deze ingreep fors zwaarder is dan het maagbandje plaatsen. (ondanks dat die ook met een gewone operatie is gegaan). Ik had dat al gehoort van opname buro, maar kon het mij niet voorstellen. Want echt de eerste 3 dagen na bandje vond ik een hell (en nee geen spijt)
Vraag me dus af off het erger kan. Ach misschien valt het voor mij misschien nu wel mee. Kweet niet...

Pandorah, ik had idd ook al lopen zoeken en kon het niet vinden. Was begonnen met nieuwe thread te maken. Maar alles liep in de soep doordat je niet meer in berichten mag kijken om te kunnen kopieren. Links en niets deed het daardoor niet meer.
Ben sjaggo tv gaan kijken omdat het mij niet lukte. Heb wel meer moeite vandaag met dingen. ff teveel info en tegenslag gehad. Voel mij er momenteel niet echt oke bij. Morgen gaat het vast wel weer beter.
Nu ff niet, ik ga douchen en kruip er vroeg in...

[ Bericht 0% gewijzigd door Funnie op 21-04-2004 21:11:49 ]
pi_18594837
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:53 schreef Funnie het volgende:
Pandorah, ik had idd ook al lopen zoeken en kon het niet vinden. Was begonnen met nieuwe thread te maken. Maar allesliep in de soep doordat je niet meer in berichten mag kijken om te kunnen kopieren. Links en niets deed het daardoor niet.
Ja, dat herken ik. Ik heb het ook een paar gehad met eerdere delen waarbij ik zo sjaggo werd dat het niets deed. In een opwelling heb ik laatst de post van Schatje (waarvoor nog dank Schatje! ) copy&pase en apart gezet in een wordbestand. Pfff.... ik kan je vertellen, daar word je een stuk minder sjaggo van!

Sterkte iig met je band !
pi_18597293
appelsap (1m55)(30.3) was 75.6 kg, is nu 72.9 kg en wil graag 60 kg wegen -2,7

Het gaat redelijk langzaam, maar er gaat in ieder geval iets vanaf!! Daar ben ik echt blij om.
Ik ga zo lekker door!
pi_18602091
wat de cm betreft : deze week in gewicht 500 gram afgevallen maar in cm veeeel meer.
Mijn heupen 6 cm en taille 4. En dan kan ik goed merken.
Ik fiets wel veel, elke dag 12 km minimaal en daarnaast nog 1x per week sporten plus elke dan 2x 80 buikspieren.
pi_18602452
Up-date lijstje Als jullie me duidelijk kunnen uitleggen hoe.
Wil ik wel helpen
pi_18602721
quote:
Op donderdag 22 april 2004 08:18 schreef jolene het volgende:
Up-date lijstje Als jullie me duidelijk kunnen uitleggen hoe.
Wil ik wel helpen
Ik geef de update van het weekend en dan doe ik er gelijk een roulatielijstje bij + uitleg... goed?
pi_18602742
Ja prima, want dan wil ik wel helpen, is wel net zo netjes
zal hier namelijk nog wel heeeel lang rond lopen.
pi_18603038
Wat zit er voor spul in dat bandje.
Mag aan nemen dat het niet schadelijk is.
Funnie ik hoop dat het na de operatie weer helemaal geweldig met je gaat.
pi_18603181
*uit lurkstand*

Hallo allemaal,
Ik heb me hier in het verleden wel eens aangemeld, maar door verschillende redenen niet echt bijgehouden.
Mijn lijnen heb ik wel bijgehouden, wilde effe tussendoor melden dat ik al 3,8 kilo kwijt ben (een begin moet er zijn).

Jullie ook veel sterkte he!!

*terug in lurkstand*
pi_18603746
quote:
Op donderdag 22 april 2004 09:29 schreef Koningin het volgende:
*uit lurkstand*

Hallo allemaal,
Ik heb me hier in het verleden wel eens aangemeld, maar door verschillende redenen niet echt bijgehouden.
Mijn lijnen heb ik wel bijgehouden, wilde effe tussendoor melden dat ik al 3,8 kilo kwijt ben (een begin moet er zijn).

Jullie ook veel sterkte he!!

*terug in lurkstand*
Gefeliciteerd en nu gewoon door blijven gaan
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 10:56:28 #16
43556 miss_dynastie
pi_18604648
Je mag mij uiteraard weer inplannen voor het lijstje Pandorah

Ik zal eerst ff over mezelf vertellen, daarna zal ik op jullie reageren
Ik weet niet of het goed of slecht gaat
Als jullie zeggen: neem wat komkommer tussendoor, moet je natuurlijk niet een hele komkommer weg gaan werken ... of ik dacht gezond mais in huis te halen, vreet ik twee van die kolven weg op een dag ... en het nare is dat ik die energie dus echt echt echt nodig heb , daar ben ik wel achter.... ik probeer in elk geval geen chips en dergelijke meer te eten (en dat gaat goed!), als ik dan beter ben hoef ik me dat in elk geval niet meer af te leren!!!
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 10:58:54 #17
43556 miss_dynastie
pi_18604695
Voor ik het vergeet... ik ben eigenlijk benieuwd hoe het gaat met die jongen die zoveel is afgevallen door acupunctuur... Thor geloof ik Ik ben benieuwd of het resultaat een beetje blijvend is?
pi_18604927
EEN hele komkommer is niet erg
  donderdag 22 april 2004 @ 13:38:21 #19
80407 glimworm
'The Shining'
pi_18608167
Volgens mij is het eten van een hele komkommer ook niet zo erg. Is toch voornamelijk water?
Hier gaat alles zijn gangetje, gister met mijn vader wezen eten bij de chinees. Voelde me na een (te) vol bord babi pangang toch wel lichtelijk schuldig.. Vanavond dan maar extra sporten...

Heb wel het gevoel dat er wat af is qua gewicht, maar dat zal maandag blijken...
Glimmen is een keuze
pi_18608431
Glimworm
Lekker toch een keer chinees.
Niet schuldig voelen het was lekker en dat is heerlijk, vandaag ga je gewoon weer verder.
Als je je eigen alles gaat ontzeggen. Kom je veel sneller in de verleiding
pi_18615432
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:33 schreef Weopj het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Ben 1,67m BMI=26,9 en mijn gewicht was 8 weken geleden 81,9kg en is momenteel 74,9kg ik wil graag 60 kg wegen.
Ik ben dus al 9 weken bezig met een dieet, ben ook bij een diėtiste. Heb momenteel een dieet waarmee ik per week 1 kg af kan vallen.
Mag ik nou meedoen, of hebben jullie zoiets van nahhh, doe maar niet
pi_18617875
miss_d: nou is een hele komkommer opeten nog niet zo'n ramp hoor. Maar als het probleem met dat je alles opeet en dat het moeilijk maat houden is, dan moet je wat minder in huis halen? Mja, ik denk dat je beter mais, komkommer, radijs, worteltjes e.d. kan snoepen dan chips. Je eet dan toch in ieder geval gezond!

Weopj: als we niet reageren, wil dat niet zeggen dat je niet welkom bent hoor .
Welkom dus!
Kan je ons een en ander vertellen over je dieet?

glimworm: tjsa, die chinees he, daar blijf je te veel van eten. Als je dat weer doet: geniet ervan en ga gewoon extra sporten (of niet) en de volgende keer ga je vast minder eten.

Vandaag waren we met wat collega's met een oud collega gaan eten en toen heb ik Griekse salade genomen (ik had geen zin in frietjes en kroketten). Heerlijk ... maar wat zat ik daar vol van zeg! Dat zal vast een van de handige gevolgen zijn door op je eetpatroon te letten
  donderdag 22 april 2004 @ 21:34:41 #23
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_18619310
miss_d Ik denk ook dat het geen kwaad kan, beter een hele komkommer dan een hele zak chips !!
Wat Pandorah ook zegt zit wel wat in. Dat is als je het moeilijk hebt met de maat houden. Maarja, een halve komkommer kopen is ook weer zo wat

weopj: mijn excuses heb het over het hoofd gezien. Als het goed is kom je in de volgende update te staan. En we willen ook wel graag weten wat je zoal er voor doet/laat

glimworm: hmm chinees. Daar heb ik best wel weer eens zin in. Maar dat zal waarschijnlijk de komende jaren nog niet gaan. Dus pech net als, als, als,als...mijn Big NONO lijst

Pandorah, knap hoor dat jij op die manier er nu van kan genieten. Kdoe een moord voor een patatje mayo pinda
Ghehehe maar staat ook op mijn NONO lijst.

En verder, ik kan weinig eten nu verdragen. toetjes gaan erg slecht (raar) warm eten ging ook niet.
Dus hield ik het bij koffie en water verder. Vanavond een klein zakje animal chips gehad.. DAT GING ER IN Vreeeeeeeemmmmmmmddddd...

April doet wat ie wil, mijn maag ook

Zenuwen zijn al zeer present hier voor de operatie. Jullie mogen allemaal op bezoek komen
Verder weinig te melden. ik heb op mijn site bij april foto's staan van het opspuiten van mijn maagband.
pi_18621918
Animal chips! Bestaat dat tegenwoordig ook al!?
Net stond ik iets langer stil bij de chips afdeling omdat ik me opeens verbaasde over de hoeveel nieuwe soorten chips ... gelukkig ben ik snel doorgerend naar de zoute sticks...

Nou, Funnie, mijn maag/darmpjes zijn nooit dol geweest op te vet eten, maar sinds ik met dit leefpatroon bezig ben, slaan ze sneller op hol. Verder vind ik het minder lekker dat vette eten met name kroketten dan, zo lang niet meer gegeten en nu griezel ik bij de gedachte eraan. Raar he?

Sportief hoor Stout! Oei, vorige keer vergeten op je verhaal te reageren
Die 12 km (heen en weer?) moet je ook zien als sporten hoor. Als je heel erg hard doorfietst raak je flink bezweet van en bouw je weer conditie op .
pi_18625825
quote:
Sportief hoor Stout! Oei, vorige keer vergeten op je verhaal te reageren
Die 12 km (heen en weer?) moet je ook zien als sporten hoor. Als je heel erg hard doorfietst raak je flink bezweet van en bouw je weer conditie op .
nee, niet heen en terug. Totaal fiets ik een km of 20, flink door, per dag. Dus km of 21/22 per uur al met al.

Wisten jullie dat als je hartslag onder de 130 blijft met sporten, je vet verbrand ? er boven verbrand je koolhydraten !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')