Iddquote:Op donderdag 1 april 2004 07:58 schreef Rahl het volgende:
Ik heb me aangemeld, moet alleen de client nog downloaden (de 3 servers die daaar staan zijn alle 3 down nu)
Iemand een mirror?
ligt het nou aan mij of doen die het allemaal ook niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Mirror download locaties:
http://www.filemirrors.co(...).exe&size=1160897007
tip: gebruik een download manager (voor versnel en resume functie)
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:20 schreef speknek het volgende:
Een demo van 1.2 GB!
De download via de hoofdsite werkt trouwens ook gewoon goed hoor.
Ik had op de fora al gelezen dààgen. En dat ze eigenlijk al dachten dat lineage geen keys meer uitgaf omdat het te druk was.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:39 schreef Rahl het volgende:
Grmbl, moet eerst nog een mailtje van hun krijgen..Hoe lang duurt dat normaal gesproken voor je erin kan dan?
Dat zuigt!! Hopen dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had op de fora al gelezen dààgen. En dat ze eigenlijk al dachten dat lineage geen keys meer uitgaf omdat het te druk was..
Op de officiele site deed 1tje het.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:43 schreef Darklight het volgende:
Damn, wil ook wel ff spelen, maar al die mirrors doen het niet
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Op de officiele site deed 1tje het.
Netjes, ik ging met 106quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja klopt
Ben nu aan het downen met 260KB
WOW @ draak! Ik vind die goblin grave robbers al grootquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Erica, maar dat is mijn mening, het is niet echt duidelijk waar nou veel Nederlanders zijn. Wat ik wel weet is dat eerst veel Europeanen(ook Nederlanders) allemaal naar Kain gingen, maar na een week van problemen en niet in kunnen loggen, zijn er veel mensen "gescattered" naar andere servers voornamelijk lionna en Erica. Ik ging naar Erica, en ben ook al een behoorlijk aantal Nederlanders tegengekomen.
Oh btw, ik heb me toch een filmpje hier.. jullie hebben vast wel gehoord dat er draken in het spel zitten.. en mischien ook wel dat er een koning der draken bestaat "Earth Dragon Antharas" maar ooit wel eens gezien? in battle? met 500+ spelers? op video vastgelegd?
download hier http://www.antonius-bayle.org/index.php?page=temp
Pas op, deze beelden kunnen als schokkend ervaren worden.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
WOW @ draak! Ik vind die goblin grave robbers al groot![]()
Yup ben nu lvl. 7.quote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
hmm, dan moet je de kasha bears en kasha spiders nog tegenkomen zie ik
Ik zou je graag in de clan op willen nemen, alleen ben je toch echt nog te laag level. Ik kan niet zomaar iedereen erbij nemen. dit omdat het spel een limiet in zich heeft, ik moet dus zuinig zijn op elke plaatsquote:Op maandag 12 april 2004 21:01 schreef Rahl het volgende:
NDAsilenced, kan ik jou clan joinen?? Ben op erica nu een lvl 8 9 human fighter.
Vanaf welk level kan ik erin dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:17 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik zou je graag in de clan op willen nemen, alleen ben je toch echt nog te laag level. Ik kan niet zomaar iedereen erbij nemen. dit omdat het spel een limiet in zich heeft, ik moet dus zuinig zijn op elke plaats
Nou, kom maar terug als je lvl20 bent, en een ander eis is dat je het spel zal gaan kopen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
Vanaf welk level kan ik erin dan?
Ik speel btw. op Erica.
Als ik het nog leuk vind zodra mijn trial/beta afgelopen is zal ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 03:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Nou, kom maar terug als je lvl20 bent, en een ander eis is dat je het spel zal gaan kopen.
Als jij een MMORPG vind die minder dan ¤10 per maand kost, gimme. Want die zijn er tegenwoordig bijna niet meer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:34 schreef Rahl het volgende:
voor ¤10 of minder p/m doe ik het
een snellequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:06 schreef Visionist_069 het volgende:
http://www.lineage2.com/pds/game_dw.html
ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
een snelle
die heb ik natuurlijk al geprobeert maar komt niet boven de 15 kb/ps uit
download accelerator = spyware, daar doe ik niet meer aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:54 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.
190KB/s met die mirrorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
een snelle
die heb ik natuurlijk al geprobeert maar komt niet boven de 15 kb/ps uit
dan moet het heel druk geweest zijn toen ik het probeerde want nu gaat ie wel normaal iddquote:Op zondag 17 oktober 2004 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
190KB/s met die mirror
Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappiequote:Op woensdag 17 november 2004 19:49 schreef Maanvis het volgende:
Oh ik ben ook een week geleden begonnen met dit spelWat me wel erg tegenvalt is dat ik een keer 'gescammed' ben door iemand die mijn wapen beter wou maken door het te 'enchanten'. Uiteindelijk ging ze er met mijn zwaard vandoor, en de GM's wilden niets eraan doen.
Ik heb toch logs van haar beloftes, en zij hebben toch logs van die 'transactie'quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:05 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappie
Nee, ik heb ook nog Project Entropia gespeeldquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:41 schreef jadelovespat het volgende:
Ik snap het , het is ook heel lullig voor je. Maar dat is iets waar je zelf voor uit moet kijken in geen een spel doen ze daar wat aan. Die GM's zijn alleen voor bugs in het spel of mensen die misbruik maken van het spel, niet van andere mensen.
Is dit je eerste online game?
Gustin, want dat was toen de server met de minste lagquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
he maanvis, op welke wereld speel jij?
Ik speel op bartz -> Yade.
he, dan ken ik jou wel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
he maanvis, op welke wereld speel jij?
Ik speel op bartz -> Yade.
Wat bied wow meer dan? Ik vind Lineage heel erg meevallen en iedereen die ik ken die het gespeeld heb is er nog altijd erg tevreden over. Wat voorn lvls heb je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:34 schreef Enyalius het volgende:
dat is waarom ik niemand vertrouw behalve mijn eigen clan. hebben onze eigen hunters, crafters etc dus hoef niet buiten te kijken als ik iets nodig heb
maarja L2 had al snel laten zien dat het niks is. het is grafisch mooi, maar voor de rest niks te bieden.
Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:28 schreef jadelovespat het volgende:
Hiya,
Ik heb ook ff WOW gespeeld, tis een leuk spel. Tis heel veilig allemaal. Je hoeft niet te grinden voor je levels, pvp is er alleen als je wilt. Ligt aan de server en op een pvp server, wordt je gechallenged en dan kan je accepteren of niet.
Ik zou liever Wow spelen, maar heb al zoveel opgebouwd in L2 dat ik niet ga overstappen. Mijn vriend wilde eigenlijk Wow spelen, maar L2 kwam eerder uit en is nu blij dat dat zo was. Hij vind Wow een mietjes en wijfen spel. Alles is makkelijk en veilig, geen uitdaging.
He, ben je rivella zelf of dat nu weer net niet?
Ga naar Sieghardt of Bartz, Liona adviseer ik niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)
Ik heb geld genoeg om nog een 2e game account erbij te nemen, ik zit over L2 te twijfelen maar ik hoor steeds en steeds meer dat er erg veel bots zijn en veel ebayers. Ik wil naar Liona server oid. Weet iemand hoe de community is?
Ja ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef jadelovespat het volgende:
Ik speel nu ff Extreem, de gratis versie van Lineage 2
hoeft niet te dokken hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mwa zou wel willen spelen, maar ga niet nog een keer dokken voor MMORPG
Of als iemand weet waar ik hem nog kan kopen, want online doet hij het dus niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 19:10 schreef Henk-B het volgende:
KAn ik van iemand de serial krijgen, die niet meer speelt???
Mijn Trial is afgelopen!
En op de site kan ik hem ook niet kopen omdat er zoveel vraag naar is![]()
Hoe duur?quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:54 schreef Teije het volgende:
Ik ben net gekapt, als iemand een 77 Archmage / 72 SE wil kopen moet ie maar ff een berichtje in me gasten boek achterlaten.
Nou nou, Wat een enthousiasme toen nogquote:Op donderdag 1 april 2004 01:52 schreef NDAsilenced het volgende:
..heel verhaal..
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:09 schreef NDAsilenced het volgende:
Ja, het is een zoals ze het noemen "korean grinding game", en dat zegt al gelijk al veel over het spel. Om bij het laatste level te komen (ergens in de 70) moet je toch wel minstens 1 jaar achtermekaar gespeeld hebben, geen grap. farmers zie je overal, en iedereen gebruikt bots.
De graphics zijn alleen mooi van de spelers zelf, de rest is ongeinspireerd en praktisch ingericht om vijanden te herbergen. Spelers hebben weinig mogelijkheid om zijn character een unieke look mee te geven, iedereen ziet er hetzelfde uit, iedereen draag ook dezelfde armor. Waneer je wow gewend bent is de besturing ongelovelijk klote, je hebt niet echt het gevoel dat je met controle kan spelen. Het mist zoveel diepgang, quests zijn matig, landschap is plat en leeg, om de 50 meter een vijand, ik kan er niet warm van worden. teveel negatieve dingen om op te noemen.
Er zijn ook pluspunten.
Iedereen kan elkaar doden in principe, en het is mogelijk dat je iemand zijn items kan looten. pvp kan erg spannend zijn hierom.
Door dit pvp principe is het erg cool waneer guilds zich gaan vormen en je territorium wilt claimen. In de wereld zitten kastelen, deze kan je met je guild bezetten/aanvallen/verdedigen. Het bezitten van een kasteel brengt ook inkomsten met zich mee. Een wereld kan dus erg veranderen, en dat heb je als speler zelf in de hand.
Kwa pvp zit het dus wel goed, graag zie ik in de toekomst een spel met zo zelfde soort systeem alleen dan met een character die je kan controleren zoals je in wow kunt doen.
Je kan Lineage 2 'gratis' spelen, er zijn ontiegelijk veel private servers te vinden met behoorlijke grote userbases.
Deviant Realms, de server waar ik op speel is ook gratisquote:Op maandag 8 januari 2007 07:14 schreef jadelovespat het volgende:
Succes met je Quest, ik weet niet hoeveel je speel... maar je bent denk ik wel 2 dagen zoet
Ik speel nu op een private server. L2 Volatile, echt super! Ik heb een BD van lv 78 en een sub Necromancer nu lv 74....
Dus wil je L2 spelen, maar niet betalen en urenlang mobs killen ( = grinden) kom spelen op L2 volatile ... makkelijk te vinden op google
Oww ja en zoek mij op: gamename > Yade
Jij ook hierquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef DolerTPF het volgende:
Zoek mij maar eens op die laatste screen van Jego. Mijn ingame naam is silentmaid, lvl 37 sorcerrer
.
Grappig spel, eerste mporpg die ik speel, bevalt me wel.
via dat partyscherm kun je je partymembers ook selecteren.. gaat makkelijker dan ze te zoeken tussen al die mobsquote:Op maandag 15 januari 2007 04:14 schreef Jegorex het volgende:
[[url=http://www.projectf.com/rest/games/lineage2/Shot00316s.jpg]afbeelding][/url]
Zoek de partyleden
Zo doe ik dat ook hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:56 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
via dat partyscherm kun je je partymembers ook selecteren.. gaat makkelijker dan ze te zoeken tussen al die mobs![]()
Kom gezellig naar Deviant Realmsquote:
De server waar ik speel houdt zich zoveel mogelijk aan de officiële server.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
ik speel nu een tijdje op l2forever best een goede server waar ze allrelei custom dingen hebben toegevoegd. Talkin island hebben ze veranderd in pirate island waar je wel een hele party nodig hebt inc tank + bishop om de mobs te killen, maar die droppen dan ook custom wapens.
gludinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De server waar ik speel houdt zich zoveel mogelijk aan de officiële server.
Waar begin je bij jou als je voor human kiest?
Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben: Farmers en botters.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:52 schreef Ge4ce het volgende:
Leuk, leuk, leuk. Ben sinds kort gestopt. Ben veelste veel verwend door de illegale servers waardoor ik op retail maar niet mijn pleziertje kreeg. Misschien ooit nog eens. In ieder geval. De FBI en NCSoft hebben een aardige deuk aangebracht op het illegale gebied onder servres. Er speelden meer mensen illegaal dan legaal een geruime tijd. Natuurlijk is dit ook aan hun eigen te danken vanwege de slechte beveiliging en de hoge kosten voor een "grind" spel. Naarst dat is de Lineage 2 economie niet even altijd goed vanwege de vele "farmers/botters".
Ik heb een lvl 53 Bishop, lvl 46 WL en lvl 31 Elven Oracle.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben: Farmers en botters.
Misschien dat ik ooit eens op een andere server ga beginnen waar ze daadwerkelijk iets tegen botters doen. Had een lvl 56 SWS, lvl 45 WL, 45 dagger. Vond mijn Warlord toch wel het vetste![]()
Mensen die botten gebruiken een nieuwe creditcard en gaan vervolgens volgens een ander ip adres spelen. Het is een heel bedrijf die sweatfarms voor L2.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 53 Bishop, lvl 46 WL en lvl 31 Elven Oracle.
De warlord is inderdaad erg cool, alleen verdien ik er maar heel weinig geld mee.
Met de bishop is bijna alles wat ik krijg pure winst.
Mensen die verdacht worden van botten krijgen trouwens een levenslange ban![]()
Gister nog een goede party gehad, 1 sorcerer, 1 SE en ik met mijn warlord. We konden meer dan 10 mobs tegelijk aan
Ben vergeten er screenshots van te maken
Ik speel niet op een officiële server.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mensen die botten gebruiken een nieuwe creditcard en gaan vervolgens volgens een ander ip adres spelen. Het is een heel bedrijf die sweatfarms voor L2.
ze hebben bij ons talking island weer normaal gemaakt dus daar begin je ook als human, ze hebben een interlude eiland erin gedaan genaamd pirates island. Daar kun je nu ook wapens farmen enzo maar die mobs zijn daar wel sterk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Toryu het volgende:
Ik speel op l2wasted.nl
Die zijn pas begonnen, met rates van 10/10/15.
Als human begin je daar op talking island.
Veel beter dan WOWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef Kroekroek het volgende:
Zie er goed uit. Ik ga het ook eens proberen.
Bij +16 heb je een rode glans?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had een lvl 75 warlord en een spear +10, toen stopte ik dus ik denk dan breek ik die spear ff, maak ik hem +16. Saint spear +16 zit er wel vet uit. Heb hem weggegeven, zal strax wel screens plaatsen.
De echte servers zijn niet beter dan wow... vind eigenlijk het spel verneukt door de makers.. Grappig eigenlijk: Steek je er tijd in en verneuk je de game door botters toe te latenquote:
yupquote:
Op de server waar ik speel zijn ook veel mensen die een tijd op een officiële server hebben gespeeld, maar weer terug zijn gekomen omdat het daar niet zo leuk was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De echte servers zijn niet beter dan wow... vind eigenlijk het spel verneukt door de makers.. Grappig eigenlijk: Steek je er tijd in en verneuk je de game door botters toe te laten
Ja, sfeerquote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef Jegorex het volgende:
Ik speel(de) zelf ook op een illegale server, het is een goede plek om te kijken of het echt een leuk spel is.
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu een gladiator, sub warlord, sub archmage.
Lachen class met die vette aanvallen
[afbeelding]
Speelt iemand dit nog?
Ja, sfeerquote:
Op de server waar ik speel het is 1-16 rood, 17 tm 19 groen. 20 roze en 21 wit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?
Er zijn ook servers die proberen zoveel mogelijk op de echte servers te lijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:20 schreef Ge4ce het volgende:
Gameplay omdat:
- Mods
- Nog meer mods
- Modded dungeons
- Vaak modded skills
- En vaak nog eens geen balans aanwezig. (Donatie's, GM alts..etc.)
Als je lineage 2 wilt spelen moet je dat op de echte servers doen. Daar vindt je alles in het juistje jasje en voel je pas hoeveel tijd erin gaat zitten.
Iemand level kun je niet zien, alleen als je L2walker gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik probeer nu ook Lineage 2, alleen heb een vraagje: Hoe kun je iemands level zien?
edit: Hoe kun je een vriend toevoegen en ook pm'en, trouwens?
Het gaat steeds slechterquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef Ge4ce het volgende:
Gracia Part 2 ondertussen alweer.
Kamelen: (Kamael)
- Manor systeem
- Kamelen ras
- Forten
- AH
Hellbound:
- Hellbound eiland
- Ondergrondse Coliseum (PvP arena-achtig)
Gracia p1
- Vitality
Gracia p2
- Minigame ()
En niet te vergeten de instances en boss monsters.
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7kquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef OmeCo het volgende:
ja oldskool c2 - c3 was t vetst't gaat nu beetje ver qua wapens en armor (1shotte etc)
jammer om te zien dat alle classes dezelfde buffs krijgen maar met andere naam (heb ik et niet over zelf buffs maar WC en PP etc)
l2f was best ziek, eu was zo nice daarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7k![]()
Als ze geen bish bij hebben kan ik er wel 3 of 2 aan met mijn dagger
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xpquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef OmeCo het volgende:
[..]
l2f was best ziek, eu was zo nice daar+20 am en pow bot achter me aan op mn laptop
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xp
Was eerste hellknight noblesse. Verder ben ik daar nog GM geweest
. Toen zat EU er volgens mij.
Hoe heette je dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kwas hero WC mja is niet gek met +20 am en die plat robes +10 lol
Ken ik niet, ik heette Penetratorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef enforcermoh het volgende:
C3 was t best en C4,C5 en interlude waren ook nog wel leuk
kamael vind ik maar dom
<------- ex Teon en private server player
seven signs is een goede add hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:39 schreef Ge4ce het volgende:
Vliegen?Luchtschepen?
![]()
Ik hoop overigens wel dat NC Soft nog een mooi staartje aan de L2 reeks kan bouwen, maar gezien de laatste paar uitbreidingen...
Aller slechtste add van L2: Kamelen (!)
Slechtste add van L2: Seven Signs (Nog steeds drie?)
Coolste add van L2: Chronicle 4: Rune/Goddard, Heroes, Olympiad en Nobless
Overigens is Antharas wel een h**r zeg.
server 3 en euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef OmeCo het volgende:
[..]
jij bent van l2w heaken je nog wel van forums
milfhunter heette ik op world![]()
jij speelde server 1 tog? ik 2 volges mij met al die gekke russe
ja zonder die 1 danquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
server 3 en euro
heette jij M1lfhunterNL of iets in die richting? daar heb ik in c3 namelijk nog wel is mee gespeeld op S3
Het enige waar Seven Signs voor dient is AA. Verders had AA net zo goed adena kunnen zijn. Seven Signs had naar mijn idee veel beter kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
seven signs is een goede add hoor.
mwah draait ook om blankscrolls, en tis natulik gewoon vet om met party diep die shit in te gaan en lekker lang te farmen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Het enige waar Seven Signs voor dient is AA. Verders had AA net zo goed adena kunnen zijn. Seven Signs had naar mijn idee veel beter kunnen zijn.
Doe de groeten aan angarath van Derium. Die ken ik nog welquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef OmeCo het volgende:
[..]
mwah draait ook om blankscrolls, en tis natulik gewoon vet om met party diep die shit in te gaan en lekker lang te farmen:
speel atm op l2sublimity, veel van revenge / forever spelen hier nu ook:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe de groeten aan angarath van Derium. Die ken ik nog wel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Jegorex het volgende:
Het valt nog wel mee op retail om nu te beginnen. Sinds Gracia hebben ze veel dingen verandert zodat je sneller kunt lvlen.
Dankzij de vitality kun je maximaal 3x xp krijgen.
De newby buffs zijn bruikbaar tot lvl62 en erg handig.
Dankzij de kamaloka kun je snel lvlen tot A grade.
Met mijn lvl64 bishop kan ik ongeveer 8% exp per 20 minuten krijgen als ik alleen zelfbuffs gebruik.
En een vriendin heeft gister met haar lvl64 dagger 50% exp gekregen in een 90 minuten durende quest.
Het enige probleem voor mij is adena, maar daar heb ik een crafter voor die een paar miljoen per dag kan verdienen.
Ben trouwens iets meer dan 3 maand bezig nu, maar dat had ik een paar posts geleden ook al vermeld
Ik moet toegeven dat ik niet echt pvp op retail, als ik wil pvpen ga ik meestal naar een 500x server waar ik ook een account heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ja snap ik, das ook wel goed gedaan (die buffs en die gratis weaps) maar alsnog, je hebt al dikke clans in full s grade, die farme der al een paar jaar voor, dus pvpen wordt ook niet echt gemakkelijk lijkt me dan
lineage draait voor mij meer om farme dan pve-en, dus wat je zegt, is het beter om ff private server te doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik niet echt pvp op retail, als ik wil pvpen ga ik meestal naar een 500x server waar ik ook een account heb.
Als je zo snel mogelijk 80+ wil zijn op retail dan zul je moeten botten, maar daar ga ik niet aan beginnen.
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef enforcermoh het volgende:
voor pvp op retail heb je naast een level 80 char ook een buffstation nodig heanders ben je een 2 shot
spelen daar nog mensen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Idd. L2f gaat misschien wipen heb ik gehoord
Ik geloof niet zo veel meer, maar littlearchy (die kerel is trouwens een retard) wil nieuwe serverfiles kopen en dan interlude gaan, daar is meteen alles gefixt en niet halve bak zoals het nu is. Dan willen ze al die custom rotzooi eruit en ik hoop ook die npc buffers.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo veel meer, maar littlearchy (die kerel is trouwens een retard) wil nieuwe serverfiles kopen en dan interlude gaan, daar is meteen alles gefixt en niet halve bak zoals het nu is. Dan willen ze al die custom rotzooi eruit en ik hoop ook die npc buffers.
L2J is gewoon legaal mits niet geclientmod. Er staat wel dat ie l2off is maar geloof ik niet veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Ge4ce het volgende:
Speel ik ook. Alleen je moet niets van de website aannemen, allemaal bull****. Server zelf is wel oké, als je niets te doen hebt.
Edit: Je mag toch wel linken naar dergelijke siten? Sinds die gewoon legaal zijn? Alleen op de server zelf spelen mag niet.
Als het ok is zou ik dan een keer een buffer mogen lenen?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Ge4ce het volgende:
Het is zo goed als offi, als je het mij vraagt. Of het moet een verouderd L2J engine hebben, wat ik betwijfel.
Heb een 75 Warlock, 66 Necromancer, en nog wat andere characters waar ik zo bij kan. (70 Shillien Elder, 68 Prophet, en een aantal dwergen(BH's/WS)
De lol is er bij mij al vrij vlug alweer weg na een week of 4.
En overigens ben ik haast zeker dat het offi is, sinds L2J het al (bijna?) voor elkaar heeft om instances te realiseren.
Nee in Den Bosch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:21 schreef Ge4ce het volgende:
Liever niet eigenlijk, maar als je eens online bent...
Ik vroeg me eigenlijk af... heb je een ICT opleiding gedaan te Tilburg?
mijn bishop is level 67 op retail met full tallum robe, bijna een volledige set BO jewels en een +7 homu acumenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Bump, inmiddels level 68 op reloaded met full tallum heavy en dual sls
quote:We are very pleased to announce that Lineage II: Gracia Final will be going live on Tuesday, April 28th, 2009! The estimated maintenance period for this launch is 8:00 AM to 2:00 PM Central.
During this maintenance period a number of changes will occur. All characters will all be moved to the nearest town along with a few other minor changes. The other changes will be announced over the next week leading up to the maintenance period.
Lastly, once the maintenance period is complete the Lineage II 5th Year Anniversary Event will start. So prepare yourself for a great 5th anniversary event, the Lineage II: Gracia Final expansion, and 5 years of Lineage II all on April 28th!
35x exp geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Ge4ce het volgende:
Het kan zijn dat ik daarop gespeeld heb... Maar zoals je zegt, het is dan weer jaren geleden dus kan het er niet zeker van zijn. Wat voor een rate had deze?
Ik heb daar ook nog even gespeeld volgens mij, maar dat is écht heel lang geleden.quote:
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst Lineage 2 gespeeld. Ben er toch bijna 4 jaar mee bezig geweest allemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef Ge4ce het volgende:
Volgens mij heb ik daar ooit een Warcryer op gehad... of zoiets... Mijn laatste L2 character is een AL van 82... sindsdien ben ik geheel gestopt met L2 en ga ik gewoon lekker GW2 spelen. Er komt toch de laatste tijd geen .... uit op PC.
Interlude was pro.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Ge4ce het volgende:
De laatste versie voordat de kamelen ingevoerd werden, is nog altijd mijn favorite deel.
Ik ben persoonlijk geen bots tegengekomen sinds de god launch en van wat ik heb begrepen was die kwestie al een tijdje geleden gesloten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nog steeds zoveel bots? verpeste het voor mij
Nee, vrienden van mij spelen nog en zeggen dat er weinig tot geen bots zijn want ze hebben de beveiliging weer aangescherpt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nog steeds zoveel bots? verpeste het voor mij
C4 ftw.quote:
C4 was echt tofquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
C4 ftw.
Is hier eigenlijk iemand die ooit op HeavensWail gespeeld heeft? Ik heb namelijk een shitload aan private servers gespeeld van l2. Dus misschien kom ik nog bekenden tegen
Ja 1 van de leukste. Interlude etc ging ook nog wel maar nu met die nieuwe kamelen shit vind ik het helaas niks meer aan.quote:
Jep interlude ging ook nog wel, altijd raiden met destro'squote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja 1 van de leukste. Interlude etc ging ook nog wel maar nu met die nieuwe kamelen shit vind ik het helaas niks meer aan.
Vroegaaaah, toen alles nog beter was
Ja een jaar geleden ofzo nog eens geprobeerd met een paar maten maar heb het maar een week of 2 volgehoudenquote:
Ik heb een tijd op de oude HW gespeeld totdat hij offline ging. Was een geweldige server.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
C4 ftw.
Is hier eigenlijk iemand die ooit op HeavensWail gespeeld heeft? Ik heb namelijk een shitload aan private servers gespeeld van l2. Dus misschien kom ik nog bekenden tegen
Had niet verwacht dat een fokker daadwerkelijk zou komen spelen. Je hebt me aardig verrastquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:32 schreef MeneerBob het volgende:
En hoppa, aan het downloaden. Magmeld gaat het worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |