In wow behaal je exp door Quest en de Quest zijn leuker om te doen. In L2 hebbie ook Q, maar die zijn zwaar irri en daar haal je geen exp mee.
Wat je bedoeld met service, snap ik niet. Als je de hulp van Gm's bedoeld, ben ik het niet met je eens. Want ik zat vast in Wow en ik moest echt uren wachten tot ik hulp kreeg en ik ben een paar keer in en uit gelogd, omdat ik het wachten zat werd. Daarbij komt ook dat ik het niet duidelijk vind aangegevn of iemand je klacht heeft binnen gekregen of niet.
Ja humor, ach die ene /train. Heeft me ook laten lachu. Maar de humor maak je vooral zelf. En DE kunnen bukken dat ik ook heel grappig. En dwarfen gabberen, dus dat is een mening vind ik.
Ik speel alleen op Bartz, dus ik kan je geen advies geven op welke wereld je moet spelen. En ja botten en E-bayers. Het hoort erbij. Ze zorgen er wel voor dat je de beste shit kan krijgen en ze houden de economie in de hand. Dus loop hun niet voor hun voeten dan doen ze dat bij jou ook niet.
Ik heb geen idee of Goddess / patrick (my rl bf) je ooit heel geholpen ik zal het aan hem vragen
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time