Haha sorry ik schopte het zojuist omhoog nadat er kennelijk 266 dagen niet in gereageerd was. Sinds een week ongeveer is Lineage 2 free to play gegaan te samen met Goddess of Destruction update. Population is enorm nu. Ze hadden een nieuw server er bij gemaakt met de launch van GoD update en die zit nu sinds dag 1 al vol, ik geloof een capaciteit van zo een 6500 players. Een paar dagen later hebben ze Magmeld online gegooid. Dat is waar ik nu speel.
Het is nu veel beginner vriendelijker. Tot level 43 kan je questen, je bent er zo door heen(5-8 uurtjes), en vervolgens begint het grinden een beetje. Na 43 heb je nog altijd quests & instances die je helpen met levelen. Is niet meer hardcore grind vanaf level 1 of uberhaupt hardcore grind at all. in de nieuwe servers zijn er al mensen die 76, misschien zelfs hoger nu, zijn terwijl deze dus pas 1 week oud zijn.
Er zijn wat nieuwe dingen bij gekomen, o.a. pk systeem veranderd en een ander nieuw aspect is dan 4th class, awakening. Als 4th class kan je dus awakenen naar een "nieuw class". Om de skills van de awakened class te krijgen moet je je eigen skills inleveren, oftewel, je verliest al je huidige skills en word als het ware een nieuwe class. Voor de meeste classes geen probleem maar dwarfs bijv gaan nu awakenen naar rogues. wel awakened blade dancer en sword singer naar iss enchanter which basicaly is all "enchant" classes in 1 character dus je hebt niet en een blade dancer en een sword singer meer nodig maar enkel 1 iss enchanter. Wel zijn party slots van 9 naar 7 verlaagd. awakening aside races have their own skills/stats bijv. dwarfs zijn de enigen die R grade kunnen craften en hebben dark elfs als race extra stats @ night enzo.
Worth checking out imo, mocht er iemand dus in Magmeld willen starten en op zoek zijn naar een dutch/international clan hier is ons thread
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=221705heb trouwens ook wat privates gespeeld, begon met l2extreme wat imo echt tof was en vervolgens nog l2forever en l2sublimity gespeeld. op l2x onder 3Derror en op sublimity waren dit Kira en Softy. I don't know of ik ooit een van jullie gespot heb, kwam behoorlijk wat nederlanders tegen.