abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:35:03 #226
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_65019392
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:21 schreef Ge4ce het volgende:
Liever niet eigenlijk, maar als je eens online bent...

Ik vroeg me eigenlijk af... heb je een ICT opleiding gedaan te Tilburg?
Nee in Den Bosch.

Tevens ben ik nu lvl 33 op reloaded, wil voor dit weekend wel 40 worden trouwens
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_65070803
die infinite heb ik ook gespeeld, had na tijdje full a grade gefarmt (duurt best lang..) maar begon eigk na 3 weken te vervelen ofzo
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 7 februari 2009 @ 11:52:42 #228
141104 Patje1987
pi_65825464
Bump, inmiddels level 68 op reloaded met full tallum heavy en dual sls
pi_65828810
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Bump, inmiddels level 68 op reloaded met full tallum heavy en dual sls
mijn bishop is level 67 op retail met full tallum robe, bijna een volledige set BO jewels en een +7 homu acumen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_66288182
Oh ik zie dat mensen op dit forum het spel nog spelen

Ben sinds kort weer begonnen nadat ik 2jaar lang gespeeld heb en een pauze ingelast

Speel op Phoenix met;

65SE
65PP
65SWS

Met drie chars een partij draaien, en dan op 78 live spelen ^_^
pi_68325454
Gracia final
quote:
We are very pleased to announce that Lineage II: Gracia Final will be going live on Tuesday, April 28th, 2009! The estimated maintenance period for this launch is 8:00 AM to 2:00 PM Central.

During this maintenance period a number of changes will occur. All characters will all be moved to the nearest town along with a few other minor changes. The other changes will be announced over the next week leading up to the maintenance period.

Lastly, once the maintenance period is complete the Lineage II 5th Year Anniversary Event will start. So prepare yourself for a great 5th anniversary event, the Lineage II: Gracia Final expansion, and 5 years of Lineage II all on April 28th!

Aanstaande dinsdag komt er dus een nieuwe update van Lineage2 en omdat L2 5 jaar bestaat start er dan ook een speciaal event.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_68328968
Ik speel l2 op een private server (a) geen tijd om retail te spelen ;]
pi_94157352
Behoorlijk onsubtiele kick dit, maar toch benieuwd;

nog mensen hier die een aantal jaar geleden ook op hebben gespeeld op de server L2Revenge?

Wil graag in contact komen met eventueel oude clanmaten. Groetjes, Vondutch :)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_94161007
Het kan zijn dat ik daarop gespeeld heb... Maar zoals je zegt, het is dan weer jaren geleden dus kan het er niet zeker van zijn. Wat voor een rate had deze?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_94199211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Ge4ce het volgende:
Het kan zijn dat ik daarop gespeeld heb... Maar zoals je zegt, het is dan weer jaren geleden dus kan het er niet zeker van zijn. Wat voor een rate had deze?
35x exp geloof ik.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:21:41 #236
141104 Patje1987
pi_94199305
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

35x exp geloof ik.
Ik heb daar ook nog even gespeeld volgens mij, maar dat is écht heel lang geleden.
pi_94205876
Volgens mij heb ik daar ooit een Warcryer op gehad... of zoiets... Mijn laatste L2 character is een AL van 82... sindsdien ben ik geheel gestopt met L2 en ga ik gewoon lekker GW2 spelen. Er komt toch de laatste tijd geen .... uit op PC.
pi_94205984
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef Ge4ce het volgende:
Volgens mij heb ik daar ooit een Warcryer op gehad... of zoiets... Mijn laatste L2 character is een AL van 82... sindsdien ben ik geheel gestopt met L2 en ga ik gewoon lekker GW2 spelen. Er komt toch de laatste tijd geen .... uit op PC.
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst Lineage 2 gespeeld. Ben er toch bijna 4 jaar mee bezig geweest allemaal.

Anyway op L2Revenge speelde ik onder de nickname Vondutch.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:48:32 #239
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94218216
Vele uren aan kwijtgeraakt :'( . Ik heb zo'n beetje op iedere highranked (dus niet zozeer highrate) gespeeld. Een maandje ofzo maar op retail.
pi_105348499
L2 is sinds kort f2p en hiermee steeg de population enorm. Weer waard om retail te spelen. Indien er iemand/meerderen zijn die in Magmeld spelen let me know, of indien je wilt beginnen let me know as well, ik probeer de nederlanders bij elkaar te krijgen in 1 clan although clan internationaal is en er dus ook mensen van usa/canada/andere landen van eu zijn.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:37:59 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105348823
haha loopt dit topique nog steeds? 7 jaar geleden dat ik erin reageerde!
Daarna ben ik WoW gaan spelen, de tijd van m'n leven gehad maar super verslaafd geworden. Uiteindelijk na 2 jaar daarmee gestopt :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105349333
Haha sorry ik schopte het zojuist omhoog nadat er kennelijk 266 dagen niet in gereageerd was. Sinds een week ongeveer is Lineage 2 free to play gegaan te samen met Goddess of Destruction update. Population is enorm nu. Ze hadden een nieuw server er bij gemaakt met de launch van GoD update en die zit nu sinds dag 1 al vol, ik geloof een capaciteit van zo een 6500 players. Een paar dagen later hebben ze Magmeld online gegooid. Dat is waar ik nu speel.

Het is nu veel beginner vriendelijker. Tot level 43 kan je questen, je bent er zo door heen(5-8 uurtjes), en vervolgens begint het grinden een beetje. Na 43 heb je nog altijd quests & instances die je helpen met levelen. Is niet meer hardcore grind vanaf level 1 of uberhaupt hardcore grind at all. in de nieuwe servers zijn er al mensen die 76, misschien zelfs hoger nu, zijn terwijl deze dus pas 1 week oud zijn.

Er zijn wat nieuwe dingen bij gekomen, o.a. pk systeem veranderd en een ander nieuw aspect is dan 4th class, awakening. Als 4th class kan je dus awakenen naar een "nieuw class". Om de skills van de awakened class te krijgen moet je je eigen skills inleveren, oftewel, je verliest al je huidige skills en word als het ware een nieuwe class. Voor de meeste classes geen probleem maar dwarfs bijv gaan nu awakenen naar rogues. wel awakened blade dancer en sword singer naar iss enchanter which basicaly is all "enchant" classes in 1 character dus je hebt niet en een blade dancer en een sword singer meer nodig maar enkel 1 iss enchanter. Wel zijn party slots van 9 naar 7 verlaagd. awakening aside races have their own skills/stats bijv. dwarfs zijn de enigen die R grade kunnen craften en hebben dark elfs als race extra stats @ night enzo.

Worth checking out imo, mocht er iemand dus in Magmeld willen starten en op zoek zijn naar een dutch/international clan hier is ons thread

http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=221705

heb trouwens ook wat privates gespeeld, begon met l2extreme wat imo echt tof was en vervolgens nog l2forever en l2sublimity gespeeld. op l2x onder 3Derror en op sublimity waren dit Kira en Softy. I don't know of ik ooit een van jullie gespot heb, kwam behoorlijk wat nederlanders tegen.
pi_105350649
De laatste versie voordat de kamelen ingevoerd werden, is nog altijd mijn favorite deel.
pi_105355972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Ge4ce het volgende:
De laatste versie voordat de kamelen ingevoerd werden, is nog altijd mijn favorite deel.
Interlude was pro. :)
pi_105357863
Kan het er niet genoeg mee eens zijn om eerlijk te zijn.
pi_105360005
Nog steeds zoveel bots? verpeste het voor mij
pi_105373768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik ben persoonlijk geen bots tegengekomen sinds de god launch en van wat ik heb begrepen was die kwestie al een tijdje geleden gesloten.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:50:48 #248
141104 Patje1987
pi_105373784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nee, vrienden van mij spelen nog en zeggen dat er weinig tot geen bots zijn want ze hebben de beveiliging weer aangescherpt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:10:25 #249
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_105374376
Ik lees Free to Play? Misschien maar weer eens oppakken dan!
pi_105381760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef dnbrainwash het volgende:

[..]

Interlude was pro. :)
C4 ftw.

Is hier eigenlijk iemand die ooit op HeavensWail gespeeld heeft? Ik heb namelijk een shitload aan private servers gespeeld van l2. Dus misschien kom ik nog bekenden tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')