seven signs is een goede add hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:39 schreef Ge4ce het volgende:
Vliegen?Luchtschepen?
![]()
Ik hoop overigens wel dat NC Soft nog een mooi staartje aan de L2 reeks kan bouwen, maar gezien de laatste paar uitbreidingen...
Aller slechtste add van L2: Kamelen (!)
Slechtste add van L2: Seven Signs (Nog steeds drie?)
Coolste add van L2: Chronicle 4: Rune/Goddard, Heroes, Olympiad en Nobless
Overigens is Antharas wel een h**r zeg.
server 3 en euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:17 schreef OmeCo het volgende:
[..]
jij bent van l2w heaken je nog wel van forums
milfhunter heette ik op world![]()
jij speelde server 1 tog? ik 2 volges mij met al die gekke russe
ja zonder die 1 danquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
server 3 en euro
heette jij M1lfhunterNL of iets in die richting? daar heb ik in c3 namelijk nog wel is mee gespeeld op S3
Het enige waar Seven Signs voor dient is AA. Verders had AA net zo goed adena kunnen zijn. Seven Signs had naar mijn idee veel beter kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
seven signs is een goede add hoor.
mwah draait ook om blankscrolls, en tis natulik gewoon vet om met party diep die shit in te gaan en lekker lang te farmen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Het enige waar Seven Signs voor dient is AA. Verders had AA net zo goed adena kunnen zijn. Seven Signs had naar mijn idee veel beter kunnen zijn.
Doe de groeten aan angarath van Derium. Die ken ik nog welquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef OmeCo het volgende:
[..]
mwah draait ook om blankscrolls, en tis natulik gewoon vet om met party diep die shit in te gaan en lekker lang te farmen:
speel atm op l2sublimity, veel van revenge / forever spelen hier nu ook:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe de groeten aan angarath van Derium. Die ken ik nog wel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Jegorex het volgende:
Het valt nog wel mee op retail om nu te beginnen. Sinds Gracia hebben ze veel dingen verandert zodat je sneller kunt lvlen.
Dankzij de vitality kun je maximaal 3x xp krijgen.
De newby buffs zijn bruikbaar tot lvl62 en erg handig.
Dankzij de kamaloka kun je snel lvlen tot A grade.
Met mijn lvl64 bishop kan ik ongeveer 8% exp per 20 minuten krijgen als ik alleen zelfbuffs gebruik.
En een vriendin heeft gister met haar lvl64 dagger 50% exp gekregen in een 90 minuten durende quest.
Het enige probleem voor mij is adena, maar daar heb ik een crafter voor die een paar miljoen per dag kan verdienen.
Ben trouwens iets meer dan 3 maand bezig nu, maar dat had ik een paar posts geleden ook al vermeld
Ik moet toegeven dat ik niet echt pvp op retail, als ik wil pvpen ga ik meestal naar een 500x server waar ik ook een account heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef OmeCo het volgende:
[..]
ja snap ik, das ook wel goed gedaan (die buffs en die gratis weaps) maar alsnog, je hebt al dikke clans in full s grade, die farme der al een paar jaar voor, dus pvpen wordt ook niet echt gemakkelijk lijkt me dan
lineage draait voor mij meer om farme dan pve-en, dus wat je zegt, is het beter om ff private server te doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik niet echt pvp op retail, als ik wil pvpen ga ik meestal naar een 500x server waar ik ook een account heb.
Als je zo snel mogelijk 80+ wil zijn op retail dan zul je moeten botten, maar daar ga ik niet aan beginnen.
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef enforcermoh het volgende:
voor pvp op retail heb je naast een level 80 char ook een buffstation nodig heanders ben je een 2 shot
spelen daar nog mensen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Idd. L2f gaat misschien wipen heb ik gehoord
Ik geloof niet zo veel meer, maar littlearchy (die kerel is trouwens een retard) wil nieuwe serverfiles kopen en dan interlude gaan, daar is meteen alles gefixt en niet halve bak zoals het nu is. Dan willen ze al die custom rotzooi eruit en ik hoop ook die npc buffers.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo veel meer, maar littlearchy (die kerel is trouwens een retard) wil nieuwe serverfiles kopen en dan interlude gaan, daar is meteen alles gefixt en niet halve bak zoals het nu is. Dan willen ze al die custom rotzooi eruit en ik hoop ook die npc buffers.
L2J is gewoon legaal mits niet geclientmod. Er staat wel dat ie l2off is maar geloof ik niet veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef Ge4ce het volgende:
Speel ik ook. Alleen je moet niets van de website aannemen, allemaal bull****. Server zelf is wel oké, als je niets te doen hebt.
Edit: Je mag toch wel linken naar dergelijke siten? Sinds die gewoon legaal zijn? Alleen op de server zelf spelen mag niet.
Als het ok is zou ik dan een keer een buffer mogen lenen?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Ge4ce het volgende:
Het is zo goed als offi, als je het mij vraagt. Of het moet een verouderd L2J engine hebben, wat ik betwijfel.
Heb een 75 Warlock, 66 Necromancer, en nog wat andere characters waar ik zo bij kan. (70 Shillien Elder, 68 Prophet, en een aantal dwergen(BH's/WS)
De lol is er bij mij al vrij vlug alweer weg na een week of 4.
En overigens ben ik haast zeker dat het offi is, sinds L2J het al (bijna?) voor elkaar heeft om instances te realiseren.
Nee in Den Bosch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:21 schreef Ge4ce het volgende:
Liever niet eigenlijk, maar als je eens online bent...
Ik vroeg me eigenlijk af... heb je een ICT opleiding gedaan te Tilburg?
mijn bishop is level 67 op retail met full tallum robe, bijna een volledige set BO jewels en een +7 homu acumenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Bump, inmiddels level 68 op reloaded met full tallum heavy en dual sls
quote:We are very pleased to announce that Lineage II: Gracia Final will be going live on Tuesday, April 28th, 2009! The estimated maintenance period for this launch is 8:00 AM to 2:00 PM Central.
During this maintenance period a number of changes will occur. All characters will all be moved to the nearest town along with a few other minor changes. The other changes will be announced over the next week leading up to the maintenance period.
Lastly, once the maintenance period is complete the Lineage II 5th Year Anniversary Event will start. So prepare yourself for a great 5th anniversary event, the Lineage II: Gracia Final expansion, and 5 years of Lineage II all on April 28th!
35x exp geloof ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Ge4ce het volgende:
Het kan zijn dat ik daarop gespeeld heb... Maar zoals je zegt, het is dan weer jaren geleden dus kan het er niet zeker van zijn. Wat voor een rate had deze?
Ik heb daar ook nog even gespeeld volgens mij, maar dat is écht heel lang geleden.quote:
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst Lineage 2 gespeeld. Ben er toch bijna 4 jaar mee bezig geweest allemaal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef Ge4ce het volgende:
Volgens mij heb ik daar ooit een Warcryer op gehad... of zoiets... Mijn laatste L2 character is een AL van 82... sindsdien ben ik geheel gestopt met L2 en ga ik gewoon lekker GW2 spelen. Er komt toch de laatste tijd geen .... uit op PC.
Interlude was pro.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:11 schreef Ge4ce het volgende:
De laatste versie voordat de kamelen ingevoerd werden, is nog altijd mijn favorite deel.
Ik ben persoonlijk geen bots tegengekomen sinds de god launch en van wat ik heb begrepen was die kwestie al een tijdje geleden gesloten.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nog steeds zoveel bots? verpeste het voor mij
Nee, vrienden van mij spelen nog en zeggen dat er weinig tot geen bots zijn want ze hebben de beveiliging weer aangescherpt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nog steeds zoveel bots? verpeste het voor mij
C4 ftw.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |