Ja, sfeerquote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef Jegorex het volgende:
Ik speel(de) zelf ook op een illegale server, het is een goede plek om te kijken of het echt een leuk spel is.
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu een gladiator, sub warlord, sub archmage.
Lachen class met die vette aanvallen
[afbeelding]
Speelt iemand dit nog?
Ja, sfeerquote:
Op de server waar ik speel het is 1-16 rood, 17 tm 19 groen. 20 roze en 21 wit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?
Er zijn ook servers die proberen zoveel mogelijk op de echte servers te lijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:20 schreef Ge4ce het volgende:
Gameplay omdat:
- Mods
- Nog meer mods
- Modded dungeons
- Vaak modded skills
- En vaak nog eens geen balans aanwezig. (Donatie's, GM alts..etc.)
Als je lineage 2 wilt spelen moet je dat op de echte servers doen. Daar vindt je alles in het juistje jasje en voel je pas hoeveel tijd erin gaat zitten.
Iemand level kun je niet zien, alleen als je L2walker gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik probeer nu ook Lineage 2, alleen heb een vraagje: Hoe kun je iemands level zien?
edit: Hoe kun je een vriend toevoegen en ook pm'en, trouwens?
Het gaat steeds slechterquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef Ge4ce het volgende:
Gracia Part 2 ondertussen alweer.
Kamelen: (Kamael)
- Manor systeem
- Kamelen ras
- Forten
- AH
Hellbound:
- Hellbound eiland
- Ondergrondse Coliseum (PvP arena-achtig)
Gracia p1
- Vitality
Gracia p2
- Minigame ()
En niet te vergeten de instances en boss monsters.
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7kquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef OmeCo het volgende:
ja oldskool c2 - c3 was t vetst't gaat nu beetje ver qua wapens en armor (1shotte etc)
jammer om te zien dat alle classes dezelfde buffs krijgen maar met andere naam (heb ik et niet over zelf buffs maar WC en PP etc)
l2f was best ziek, eu was zo nice daarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7k![]()
Als ze geen bish bij hebben kan ik er wel 3 of 2 aan met mijn dagger
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xpquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef OmeCo het volgende:
[..]
l2f was best ziek, eu was zo nice daar+20 am en pow bot achter me aan op mn laptop
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xp
Was eerste hellknight noblesse. Verder ben ik daar nog GM geweest
. Toen zat EU er volgens mij.
Hoe heette je dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kwas hero WC mja is niet gek met +20 am en die plat robes +10 lol
Ken ik niet, ik heette Penetratorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef enforcermoh het volgende:
C3 was t best en C4,C5 en interlude waren ook nog wel leuk
kamael vind ik maar dom
<------- ex Teon en private server player
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |