Kom gezellig naar Deviant Realmsquote:
De server waar ik speel houdt zich zoveel mogelijk aan de officiële server.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
ik speel nu een tijdje op l2forever best een goede server waar ze allrelei custom dingen hebben toegevoegd. Talkin island hebben ze veranderd in pirate island waar je wel een hele party nodig hebt inc tank + bishop om de mobs te killen, maar die droppen dan ook custom wapens.
gludinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:19 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De server waar ik speel houdt zich zoveel mogelijk aan de officiële server.
Waar begin je bij jou als je voor human kiest?
Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben: Farmers en botters.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:52 schreef Ge4ce het volgende:
Leuk, leuk, leuk. Ben sinds kort gestopt. Ben veelste veel verwend door de illegale servers waardoor ik op retail maar niet mijn pleziertje kreeg. Misschien ooit nog eens. In ieder geval. De FBI en NCSoft hebben een aardige deuk aangebracht op het illegale gebied onder servres. Er speelden meer mensen illegaal dan legaal een geruime tijd. Natuurlijk is dit ook aan hun eigen te danken vanwege de slechte beveiliging en de hoge kosten voor een "grind" spel. Naarst dat is de Lineage 2 economie niet even altijd goed vanwege de vele "farmers/botters".
Ik heb een lvl 53 Bishop, lvl 46 WL en lvl 31 Elven Oracle.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik gestopt ben: Farmers en botters.
Misschien dat ik ooit eens op een andere server ga beginnen waar ze daadwerkelijk iets tegen botters doen. Had een lvl 56 SWS, lvl 45 WL, 45 dagger. Vond mijn Warlord toch wel het vetste![]()
Mensen die botten gebruiken een nieuwe creditcard en gaan vervolgens volgens een ander ip adres spelen. Het is een heel bedrijf die sweatfarms voor L2.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 53 Bishop, lvl 46 WL en lvl 31 Elven Oracle.
De warlord is inderdaad erg cool, alleen verdien ik er maar heel weinig geld mee.
Met de bishop is bijna alles wat ik krijg pure winst.
Mensen die verdacht worden van botten krijgen trouwens een levenslange ban![]()
Gister nog een goede party gehad, 1 sorcerer, 1 SE en ik met mijn warlord. We konden meer dan 10 mobs tegelijk aan
Ben vergeten er screenshots van te maken
Ik speel niet op een officiële server.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mensen die botten gebruiken een nieuwe creditcard en gaan vervolgens volgens een ander ip adres spelen. Het is een heel bedrijf die sweatfarms voor L2.
ze hebben bij ons talking island weer normaal gemaakt dus daar begin je ook als human, ze hebben een interlude eiland erin gedaan genaamd pirates island. Daar kun je nu ook wapens farmen enzo maar die mobs zijn daar wel sterk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Toryu het volgende:
Ik speel op l2wasted.nl
Die zijn pas begonnen, met rates van 10/10/15.
Als human begin je daar op talking island.
Veel beter dan WOWquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef Kroekroek het volgende:
Zie er goed uit. Ik ga het ook eens proberen.
Bij +16 heb je een rode glans?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had een lvl 75 warlord en een spear +10, toen stopte ik dus ik denk dan breek ik die spear ff, maak ik hem +16. Saint spear +16 zit er wel vet uit. Heb hem weggegeven, zal strax wel screens plaatsen.
De echte servers zijn niet beter dan wow... vind eigenlijk het spel verneukt door de makers.. Grappig eigenlijk: Steek je er tijd in en verneuk je de game door botters toe te latenquote:
yupquote:
Op de server waar ik speel zijn ook veel mensen die een tijd op een officiële server hebben gespeeld, maar weer terug zijn gekomen omdat het daar niet zo leuk was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De echte servers zijn niet beter dan wow... vind eigenlijk het spel verneukt door de makers.. Grappig eigenlijk: Steek je er tijd in en verneuk je de game door botters toe te laten
Ja, sfeerquote:Op donderdag 19 april 2007 19:32 schreef Jegorex het volgende:
Ik speel(de) zelf ook op een illegale server, het is een goede plek om te kijken of het echt een leuk spel is.
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nu een gladiator, sub warlord, sub archmage.
Lachen class met die vette aanvallen
[afbeelding]
Speelt iemand dit nog?
Ja, sfeerquote:
Op de server waar ik speel het is 1-16 rood, 17 tm 19 groen. 20 roze en 21 wit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:39 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Mooi wapen, wanneer krijg je die groene gloed?
Er zijn ook servers die proberen zoveel mogelijk op de echte servers te lijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:20 schreef Ge4ce het volgende:
Gameplay omdat:
- Mods
- Nog meer mods
- Modded dungeons
- Vaak modded skills
- En vaak nog eens geen balans aanwezig. (Donatie's, GM alts..etc.)
Als je lineage 2 wilt spelen moet je dat op de echte servers doen. Daar vindt je alles in het juistje jasje en voel je pas hoeveel tijd erin gaat zitten.
Iemand level kun je niet zien, alleen als je L2walker gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik probeer nu ook Lineage 2, alleen heb een vraagje: Hoe kun je iemands level zien?
edit: Hoe kun je een vriend toevoegen en ook pm'en, trouwens?
Het gaat steeds slechterquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef Ge4ce het volgende:
Gracia Part 2 ondertussen alweer.
Kamelen: (Kamael)
- Manor systeem
- Kamelen ras
- Forten
- AH
Hellbound:
- Hellbound eiland
- Ondergrondse Coliseum (PvP arena-achtig)
Gracia p1
- Vitality
Gracia p2
- Minigame ()
En niet te vergeten de instances en boss monsters.
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7kquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:54 schreef OmeCo het volgende:
ja oldskool c2 - c3 was t vetst't gaat nu beetje ver qua wapens en armor (1shotte etc)
jammer om te zien dat alle classes dezelfde buffs krijgen maar met andere naam (heb ik et niet over zelf buffs maar WC en PP etc)
l2f was best ziek, eu was zo nice daarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ben redelijk gestopt op l2f, had wel redelijke gear enzo, maar die andere clans komen met 20 man 10 bishops catbuff enzo, die archers hitten mij voor 7k![]()
Als ze geen bish bij hebben kan ik er wel 3 of 2 aan met mijn dagger
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xpquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef OmeCo het volgende:
[..]
l2f was best ziek, eu was zo nice daar+20 am en pow bot achter me aan op mn laptop
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Speelde daar vanaf de eerste dag, was bevriend met de owner hij kilde baium voor xp
Was eerste hellknight noblesse. Verder ben ik daar nog GM geweest
. Toen zat EU er volgens mij.
Hoe heette je dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kwas hero WC mja is niet gek met +20 am en die plat robes +10 lol
Ken ik niet, ik heette Penetratorquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:16 schreef enforcermoh het volgende:
C3 was t best en C4,C5 en interlude waren ook nog wel leuk
kamael vind ik maar dom
<------- ex Teon en private server player
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |