C4 was echt tofquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
C4 ftw.
Is hier eigenlijk iemand die ooit op HeavensWail gespeeld heeft? Ik heb namelijk een shitload aan private servers gespeeld van l2. Dus misschien kom ik nog bekenden tegen
Ja 1 van de leukste. Interlude etc ging ook nog wel maar nu met die nieuwe kamelen shit vind ik het helaas niks meer aan.quote:
Jep interlude ging ook nog wel, altijd raiden met destro'squote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja 1 van de leukste. Interlude etc ging ook nog wel maar nu met die nieuwe kamelen shit vind ik het helaas niks meer aan.
Vroegaaaah, toen alles nog beter was
Ja een jaar geleden ofzo nog eens geprobeerd met een paar maten maar heb het maar een week of 2 volgehoudenquote:
Ik heb een tijd op de oude HW gespeeld totdat hij offline ging. Was een geweldige server.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
C4 ftw.
Is hier eigenlijk iemand die ooit op HeavensWail gespeeld heeft? Ik heb namelijk een shitload aan private servers gespeeld van l2. Dus misschien kom ik nog bekenden tegen
Had niet verwacht dat een fokker daadwerkelijk zou komen spelen. Je hebt me aardig verrastquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:32 schreef MeneerBob het volgende:
En hoppa, aan het downloaden. Magmeld gaat het worden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |