Iddquote:Op donderdag 1 april 2004 07:58 schreef Rahl het volgende:
Ik heb me aangemeld, moet alleen de client nog downloaden (de 3 servers die daaar staan zijn alle 3 down nu)
Iemand een mirror?
ligt het nou aan mij of doen die het allemaal ook niet?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Mirror download locaties:
http://www.filemirrors.co(...).exe&size=1160897007
tip: gebruik een download manager (voor versnel en resume functie)
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:20 schreef speknek het volgende:
Een demo van 1.2 GB!
De download via de hoofdsite werkt trouwens ook gewoon goed hoor.
Ik had op de fora al gelezen dààgen. En dat ze eigenlijk al dachten dat lineage geen keys meer uitgaf omdat het te druk was.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:39 schreef Rahl het volgende:
Grmbl, moet eerst nog een mailtje van hun krijgen..Hoe lang duurt dat normaal gesproken voor je erin kan dan?
Dat zuigt!! Hopen dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had op de fora al gelezen dààgen. En dat ze eigenlijk al dachten dat lineage geen keys meer uitgaf omdat het te druk was..
Op de officiele site deed 1tje het.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:43 schreef Darklight het volgende:
Damn, wil ook wel ff spelen, maar al die mirrors doen het niet
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Op de officiele site deed 1tje het.
Netjes, ik ging met 106quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja klopt
Ben nu aan het downen met 260KB
WOW @ draak! Ik vind die goblin grave robbers al grootquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:38 schreef NDAsilenced het volgende:
Erica, maar dat is mijn mening, het is niet echt duidelijk waar nou veel Nederlanders zijn. Wat ik wel weet is dat eerst veel Europeanen(ook Nederlanders) allemaal naar Kain gingen, maar na een week van problemen en niet in kunnen loggen, zijn er veel mensen "gescattered" naar andere servers voornamelijk lionna en Erica. Ik ging naar Erica, en ben ook al een behoorlijk aantal Nederlanders tegengekomen.
Oh btw, ik heb me toch een filmpje hier.. jullie hebben vast wel gehoord dat er draken in het spel zitten.. en mischien ook wel dat er een koning der draken bestaat "Earth Dragon Antharas" maar ooit wel eens gezien? in battle? met 500+ spelers? op video vastgelegd?
download hier http://www.antonius-bayle.org/index.php?page=temp
Pas op, deze beelden kunnen als schokkend ervaren worden.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef Rahl het volgende:
[..]
WOW @ draak! Ik vind die goblin grave robbers al groot![]()
Yup ben nu lvl. 7.quote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
hmm, dan moet je de kasha bears en kasha spiders nog tegenkomen zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |