abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 21:21:06 #1
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_42965989
Khad van een maat gehoord dat hij van een andere maat had gehoord dat Lineage 2 best een vet spel ala WoW schijnt te zijn.

Iemand ervaring met deze iets goedkopere MMORPG?
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
pi_42967946
Ja, het is een zoals ze het noemen "korean grinding game", en dat zegt al gelijk al veel over het spel. Om bij het laatste level te komen (ergens in de 70) moet je toch wel minstens 1 jaar achtermekaar gespeeld hebben, geen grap. farmers zie je overal, en iedereen gebruikt bots.
De graphics zijn alleen mooi van de spelers zelf, de rest is ongeinspireerd en praktisch ingericht om vijanden te herbergen. Spelers hebben weinig mogelijkheid om zijn character een unieke look mee te geven, iedereen ziet er hetzelfde uit, iedereen draag ook dezelfde armor. Waneer je wow gewend bent is de besturing ongelovelijk klote, je hebt niet echt het gevoel dat je met controle kan spelen. Het mist zoveel diepgang, quests zijn matig, landschap is plat en leeg, om de 50 meter een vijand, ik kan er niet warm van worden. teveel negatieve dingen om op te noemen.
Er zijn ook pluspunten.
Iedereen kan elkaar doden in principe, en het is mogelijk dat je iemand zijn items kan looten. pvp kan erg spannend zijn hierom.
Door dit pvp principe is het erg cool waneer guilds zich gaan vormen en je territorium wilt claimen. In de wereld zitten kastelen, deze kan je met je guild bezetten/aanvallen/verdedigen. Het bezitten van een kasteel brengt ook inkomsten met zich mee. Een wereld kan dus erg veranderen, en dat heb je als speler zelf in de hand.
Kwa pvp zit het dus wel goed, graag zie ik in de toekomst een spel met zo zelfde soort systeem alleen dan met een character die je kan controleren zoals je in wow kunt doen.
Je kan Lineage 2 'gratis' spelen, er zijn ontiegelijk veel private servers te vinden met behoorlijke grote userbases.
pi_42968059
Er was al een lineage 2 topic Dus ik verwijs je even door...

Lineage II
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')