een snellequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:06 schreef Visionist_069 het volgende:
http://www.lineage2.com/pds/game_dw.html
ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
een snelle
die heb ik natuurlijk al geprobeert maar komt niet boven de 15 kb/ps uit
download accelerator = spyware, daar doe ik niet meer aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:54 schreef Visionist_069 het volgende:
[..]
ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.
190KB/s met die mirrorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
een snelle
die heb ik natuurlijk al geprobeert maar komt niet boven de 15 kb/ps uit
dan moet het heel druk geweest zijn toen ik het probeerde want nu gaat ie wel normaal iddquote:Op zondag 17 oktober 2004 08:24 schreef Tain het volgende:
[..]
190KB/s met die mirror
Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappiequote:Op woensdag 17 november 2004 19:49 schreef Maanvis het volgende:
Oh ik ben ook een week geleden begonnen met dit spelWat me wel erg tegenvalt is dat ik een keer 'gescammed' ben door iemand die mijn wapen beter wou maken door het te 'enchanten'. Uiteindelijk ging ze er met mijn zwaard vandoor, en de GM's wilden niets eraan doen.
Ik heb toch logs van haar beloftes, en zij hebben toch logs van die 'transactie'quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:05 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappie
Nee, ik heb ook nog Project Entropia gespeeldquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:41 schreef jadelovespat het volgende:
Ik snap het , het is ook heel lullig voor je. Maar dat is iets waar je zelf voor uit moet kijken in geen een spel doen ze daar wat aan. Die GM's zijn alleen voor bugs in het spel of mensen die misbruik maken van het spel, niet van andere mensen.
Is dit je eerste online game?
Gustin, want dat was toen de server met de minste lagquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
he maanvis, op welke wereld speel jij?
Ik speel op bartz -> Yade.
he, dan ken ik jou wel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
he maanvis, op welke wereld speel jij?
Ik speel op bartz -> Yade.
Wat bied wow meer dan? Ik vind Lineage heel erg meevallen en iedereen die ik ken die het gespeeld heb is er nog altijd erg tevreden over. Wat voorn lvls heb je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:34 schreef Enyalius het volgende:
dat is waarom ik niemand vertrouw behalve mijn eigen clan. hebben onze eigen hunters, crafters etc dus hoef niet buiten te kijken als ik iets nodig heb
maarja L2 had al snel laten zien dat het niks is. het is grafisch mooi, maar voor de rest niks te bieden.
Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:28 schreef jadelovespat het volgende:
Hiya,
Ik heb ook ff WOW gespeeld, tis een leuk spel. Tis heel veilig allemaal. Je hoeft niet te grinden voor je levels, pvp is er alleen als je wilt. Ligt aan de server en op een pvp server, wordt je gechallenged en dan kan je accepteren of niet.
Ik zou liever Wow spelen, maar heb al zoveel opgebouwd in L2 dat ik niet ga overstappen. Mijn vriend wilde eigenlijk Wow spelen, maar L2 kwam eerder uit en is nu blij dat dat zo was. Hij vind Wow een mietjes en wijfen spel. Alles is makkelijk en veilig, geen uitdaging.
He, ben je rivella zelf of dat nu weer net niet?
Ga naar Sieghardt of Bartz, Liona adviseer ik niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)
Ik heb geld genoeg om nog een 2e game account erbij te nemen, ik zit over L2 te twijfelen maar ik hoor steeds en steeds meer dat er erg veel bots zijn en veel ebayers. Ik wil naar Liona server oid. Weet iemand hoe de community is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |