abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:39:50 #76
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_22665904
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:06 schreef Visionist_069 het volgende:
http://www.lineage2.com/pds/game_dw.html
een snelle

die heb ik natuurlijk al geprobeert maar komt niet boven de 15 kb/ps uit
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:54:29 #77
10848 Visionist_069
 Vision your life
pi_22671664
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:

[..]

een snelle

ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Visionist_069 op 16-10-2004 23:59:38 ]
  zondag 17 oktober 2004 @ 08:08:27 #78
51794 Rahl
pi_22675759
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:54 schreef Visionist_069 het volgende:

[..]

ook niet met een download accelerator? Heb zelf ook geen andere mirrors kunnen vinden. Zelf download ik met Download Accelerator Plus en werkt perfekt.
download accelerator = spyware, daar doe ik niet meer aan
last.fm
pi_22675799
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:39 schreef Rahl het volgende:

[..]

een snelle

190KB/s met die mirror
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 17 oktober 2004 @ 08:52:50 #80
51794 Rahl
pi_22675836
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 08:24 schreef Tain het volgende:

[..]

190KB/s met die mirror
dan moet het heel druk geweest zijn toen ik het probeerde want nu gaat ie wel normaal idd
last.fm
  woensdag 17 november 2004 @ 19:49:14 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23384969
Oh ik ben ook een week geleden begonnen met dit spel Wat me wel erg tegenvalt is dat ik een keer 'gescammed' ben door iemand die mijn wapen beter wou maken door het te 'enchanten'. Uiteindelijk ging ze er met mijn zwaard vandoor, en de GM's wilden niets eraan doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 november 2004 @ 02:05:11 #82
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_23417152
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:49 schreef Maanvis het volgende:
Oh ik ben ook een week geleden begonnen met dit spel Wat me wel erg tegenvalt is dat ik een keer 'gescammed' ben door iemand die mijn wapen beter wou maken door het te 'enchanten'. Uiteindelijk ging ze er met mijn zwaard vandoor, en de GM's wilden niets eraan doen.
Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappie
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  vrijdag 19 november 2004 @ 04:41:55 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23418220
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 02:05 schreef jadelovespat het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, jij bent er toch in gestonken. Sorry dat ik het zeg, maar daar kunnen GM's natuurlijk niets aan doen. Dan kan iedereen wel komen met een verhaaltje dat er wat gejat is van ze, snappie
Ik heb toch logs van haar beloftes, en zij hebben toch logs van die 'transactie'
Bovendien deed ze hetzelfde truukje naderhand bij nog meer personen. Tja.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:41:03 #84
52555 jadelovespat
pi_23439670
Ik snap het , het is ook heel lullig voor je. Maar dat is iets waar je zelf voor uit moet kijken in geen een spel doen ze daar wat aan. Die GM's zijn alleen voor bugs in het spel of mensen die misbruik maken van het spel, niet van andere mensen.

Is dit je eerste online game?
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  zaterdag 20 november 2004 @ 02:52:10 #85
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23441272
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:41 schreef jadelovespat het volgende:
Ik snap het , het is ook heel lullig voor je. Maar dat is iets waar je zelf voor uit moet kijken in geen een spel doen ze daar wat aan. Die GM's zijn alleen voor bugs in het spel of mensen die misbruik maken van het spel, niet van andere mensen.

Is dit je eerste online game?
Nee, ik heb ook nog Project Entropia gespeeld . Daar was 'scammen' zoals dat heet wel gewoon illegaal. Waarschijnlijk komt dat doordat je daar gewoon met geld speelt dat echt geld vertegenwoordigt in de echte wereld, en er geen signup fee is of maandelijkse bijdrage.

Ook heb ik dransik gespeeld toen dat nog in de beta-fase was

En vwb dat 'scammen', het truukje dat zij uitvoerde is naderhand nog bij diverse newbies uitgevoerd, door spelers die ook door haar gescammed werden. En ik heb van een aardige speler weer wat goeie equipment gekregen gelukkig. Ben nu lv 15, en ga nu voor rogue terwijl ik dat anders nooit had gedaan
Maar het is idd klote, als je het spel binnenkomt zijn er ontzettend veel aardige mensen die je willen helpen, en zij leek daar ook 1 van. Niet dus :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door Maanvis op 20-11-2004 03:02:21 ]
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:34:47 #86
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23443343
dat is waarom ik niemand vertrouw behalve mijn eigen clan. hebben onze eigen hunters, crafters etc dus hoef niet buiten te kijken als ik iets nodig heb

maarja L2 had al snel laten zien dat het niks is. het is grafisch mooi, maar voor de rest niks te bieden.

heb net WoW beta gedaan en ga daar waarschijnlijk naar toe. EQ2, net als EQ1 is het ook niet waard. Wish, The Mourning, Dark and Light zijn ook nog een paar waar ik naar uitkijk. jammer dat Dragonempires gecanceled is
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 20 november 2004 @ 15:04:04 #87
52555 jadelovespat
pi_23446888
he maanvis, op welke wereld speel jij?
Ik speel op bartz -> Yade.
Can't rain all the time
  zaterdag 20 november 2004 @ 15:59:02 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23447908
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
Gustin, want dat was toen de server met de minste lag
Een gedicht over Maanvis
pi_25898589
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef jadelovespat het volgende:
he, dan ken ik jou wel.

RivellaInNocent
RivellaMexz
Rivellafare
Rivellacan
Rivellarampage

Allemaal op bartz, ben 1 van de leaders van Rivella. Wij zoeken nog 40+ die ook graag pvpen. Ik ben ook gescammed voor 13 mil, maarja. Was wel foutje van mij, maar die gast had goede timing ten opzichte van de mensen waarmee ik op ventrillo zat.
pi_25915175
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 11:34 schreef Enyalius het volgende:
dat is waarom ik niemand vertrouw behalve mijn eigen clan. hebben onze eigen hunters, crafters etc dus hoef niet buiten te kijken als ik iets nodig heb

maarja L2 had al snel laten zien dat het niks is. het is grafisch mooi, maar voor de rest niks te bieden.
Wat bied wow meer dan? Ik vind Lineage heel erg meevallen en iedereen die ik ken die het gespeeld heb is er nog altijd erg tevreden over. Wat voorn lvls heb je?

Heb je ook castle sieges gedaan?
  dinsdag 5 april 2005 @ 09:28:38 #91
52555 jadelovespat
pi_25993619
Hiya,

Ik heb ook ff WOW gespeeld, tis een leuk spel. Tis heel veilig allemaal. Je hoeft niet te grinden voor je levels, pvp is er alleen als je wilt. Ligt aan de server en op een pvp server, wordt je gechallenged en dan kan je accepteren of niet.

Ik zou liever Wow spelen, maar heb al zoveel opgebouwd in L2 dat ik niet ga overstappen. Mijn vriend wilde eigenlijk Wow spelen, maar L2 kwam eerder uit en is nu blij dat dat zo was. Hij vind Wow een mietjes en wijfen spel. Alles is makkelijk en veilig, geen uitdaging.

He, ben je rivella zelf of dat nu weer net niet?
Can't rain all the time
pi_25998894
Dat is me neefje, maar we zijn allebei nieuwe chars aan het lvlen.

Ik heb geen wow gespeeld, dus kan er niet over oordelen, maar wat ik er over hoor is het idd maar voor mietjes. Vooral de graphics vind ik beetje kinderachtig en pvp/pk is het leukste wat er is . Heb me sr net weer wit gemaakt al 3 lvls delvled.
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:40:16 #93
52555 jadelovespat
pi_26010412

Aha op die manier
Waarom ben je allemaal nieuwe char aan het levelen?
Can't rain all the time
pi_26026174
Nu maak ik prophet, als ik geld heb ga ik me sr weer lvlen, en dan tegelijkertijd een aw maken. Die aw ga ik dan perm red maken waarschijnlijk.

Haha een lance erbij .

Jij hebt wel wat centjes (zoals elke prophet )
  woensdag 6 april 2005 @ 18:19:23 #95
52555 jadelovespat
pi_26029431
Ik heb absoluut geen geld, maar ik heb een heel lief vriendje die alles voor mij koopt
Erg he

Ik loopt nu weer met mijn crystal staf, maar ik krijg nu weer een bow. Hij is allemaal dingen aan het uit proberen lol
Can't rain all the time
pi_26029657
Haha, best wel erg ja .
Ik kan na mijn scam wel wat gebruiken .

Wat voor een bow krijg je dan? bop?

Wat voor een class/lvl is hij/ Welke clan zit hij trouwens.

Echt klote dat ie zo een tijd down is, spreek je miss vanaaf wel weer
  woensdag 6 april 2005 @ 19:02:40 #97
52555 jadelovespat
pi_26030380
Ik heb geen idee wat ik krijg, lol

Hij is een SR/ 60+ (ik heb geen idee) en we zitten in..... uhm..... Devil's Grace ofzo. Tis the left overs van onze oude clan The Darklight, de leader stopte ermee. En iedereen die geen craving voor macht enzo had is in deze clan. Lekker gezellig

Ja vaag joh die downtime, opeens zomaar
Ik moet trainen vandaag dus ik ben er vanavond niet, maar morgen dan
Can't rain all the time
  woensdag 6 april 2005 @ 19:05:15 #98
52555 jadelovespat
pi_26030437

Ik heb ff een dingtje gemaakt, lol

Maar nu ga ik rennen moet trainen, cya
Can't rain all the time
pi_26070140
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:28 schreef jadelovespat het volgende:
Hiya,

Ik heb ook ff WOW gespeeld, tis een leuk spel. Tis heel veilig allemaal. Je hoeft niet te grinden voor je levels, pvp is er alleen als je wilt. Ligt aan de server en op een pvp server, wordt je gechallenged en dan kan je accepteren of niet.

Ik zou liever Wow spelen, maar heb al zoveel opgebouwd in L2 dat ik niet ga overstappen. Mijn vriend wilde eigenlijk Wow spelen, maar L2 kwam eerder uit en is nu blij dat dat zo was. Hij vind Wow een mietjes en wijfen spel. Alles is makkelijk en veilig, geen uitdaging.

He, ben je rivella zelf of dat nu weer net niet?
Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)

Ik heb geld genoeg om nog een 2e game account erbij te nemen, ik zit over L2 te twijfelen maar ik hoor steeds en steeds meer dat er erg veel bots zijn en veel ebayers. Ik wil naar Liona server oid. Weet iemand hoe de community is?
pi_26144812
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Voordeel van wow is meer quests, betere service en super veel humor. (/train doe je een treintje na etc)

Ik heb geld genoeg om nog een 2e game account erbij te nemen, ik zit over L2 te twijfelen maar ik hoor steeds en steeds meer dat er erg veel bots zijn en veel ebayers. Ik wil naar Liona server oid. Weet iemand hoe de community is?
Ga naar Sieghardt of Bartz, Liona adviseer ik niet echt . Op Kain/Teon zitten meer nederlanders maar op bartz kom ik ze ook regelmatig tegen.

Quests vind ik altijd maar vervelend om te doen

He Goddess, had jij me toen geholpen tegen poptarts toen hun met 8 he/sr kwamen bij eg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')