bronquote:Farm sold to Belgium and Holland – channel yet to be announced
The Strix format The Farm continues its European roll out. Through a new format license deal with Dutch Holland Media House (HMH) the format will now enter the Dutch and Belgian market.
The series will be produced as a major co-production between Strix and HMH on location in South Africa during fall 2004.
We are very happy to be doing this together with HMH, who’s a strong player on the Dutch/Belgian market. The Farm is a very strong format and has a proven track record in a number of territories, says Strix’ CEO Anna Carrfors Bråkenhielm.
Through the HMH deal The Farm-format has now been sold and produced in 8 countries: Sweden, Norway, Denmark, Greece, Hungary, Estonia, Latvia and Lithuania.
dat deden de simpsons al een paar jaar terug. . dus is niet erg origineelquote:Kandidaten gaan met nul komma nul comfort 100 jaar terug in de tijd op een boerderij zonder electriciteit en warme douches
Deel 3 was een enorm succes hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:18 schreef 303 het volgende:
Waarom doet me dit nu aan het gigantisch geflopte 3e deel van big brother denken?
Been there, seen that...
Er moet toch leukere tv te bedenken zijn dan steeds hetzelfde concept maar uit te melken?
quote:Rebecca op de boerderij.
Rebecca Loos zal binnenkort te zien zijn in een nieuwe Britse realityshow, genaamd The Farm. Daarin kan men naar de 27-jarige Loos kijken terwijl zij koeien melkt en varkensstallen uitmest...
De woordvoerder van de veelbesproken Rebecca, Max Clifford, vertelde in een interview met The Sun: "Momenteel zijn we midden in de onderhandelingen, maar ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat Rebecca te zien zal zijn in The Farm."
De nieuwe serie zal drie weken lang in Engeland op de buis te zien zijn.
Krijgen we dan niet een beetje een Expeditie Robison kloon?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:03 schreef PLAE@ het volgende:
Dit was in Frankrijk ook razend populair. Het was met bekende fransen volgens mij.
En teeeering wat een lekkere wijfen zag je er tussen.
Ach het zal wel weer de bekende beelden opleveren. Een dom blondje dat 3 kwartier op een kip jaagt en de hele groep op een varken. En iemand die niet weet hoe je koeien melkt en er uren mee bezig is etc etc.
Jaenettequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:50 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn de kandidaten al bekend?
quote:Boeren Lifestyle.
Boeren en de boeren-lifestyle lijken ineens ontzettend hip te zijn. Na het grote succes van Boer zoekt Vrouw komt overmorgen het programma The Farm over de schermen rollen: lekkere sappige reality-tv met zwoegende mensen onder erbarmelijke omstandigheden. En elke week wordt er iemand naar huis gestuurd. En de kijker roept van de bank dat ‘ie ’t veel beter zou doen.
Succes
The Farm is een groot succes. In Zweden zijn ze alweer aan de vijfde editie toe, maar ook in tien andere landen is de serie succesvol. In nog eens vijfentwintig 25 landen, inclusief Nederland, zit het programma eraan te komen. In de Nederlandse versie strijden zestien deelnemers uit België en Nederland om de hoofdprijs van 50.000 euro. Onder leiding van een Zuid Afrikaanse boer moeten de deelnemers proberen een boerenbedrijf te laten draaien.
Afvalrace
Elke week valt er een kandidaat af door een zogenaamd duel. Elke week is er een deelnemer die een duellist moet aanwijzen. Die duellist moet op zijn beurt zijn tegenstander aanwijzen. De verliezer van het duel moet het programma verlaten. Er wordt in De Farm dus niet gestemd. Wat een real-life verademing! De enige stemming die erin zit, is dat de deelnemers elke week een farmleider moeten kiezen.
Vakantie
Het geheel wordt gepresenteerd door Gijs Staverman en de Belgische Evi Hanssen. Evi was VJ bij de Vlaamse TMF. Op de vraag waarom het lijkt dat boerenprogramma’s helemaal in zijn zei Gijs: “Ik zou niet weten waarom dat ineens ‘in’ is. Ik ben mijn hele leven al een boer, ik kom namelijk uit Schagen. Dus het is voor mij heel normaal dat er programma’s over boeren worden gemaakt. Gijs Staverman plakte na de opnames van De Farm nog even een vakantie van twee weken aan zijn verblijf in Zuid Afrika. Met zijn zwarte Surinaamse vriendin Pearl trok hij door het land.
Gevangenis
Saillant detail is dat de staatsgevangenis van Louisiana de bijnaam De Farm draagt, aangezien het vroeger een plantage was waar slaven hun arbeid verrichten. Tegenwoordig wordt het plantagemodel daar nog steeds gebruikt, door gevangenen zware arbeid te laten verrichten. The Farm is de grootste gevangenis van de Verenigde Staten, waar 85% van de veroordeelden sterft tijdens detentie, aangezien er louter zwaargestraften zitten.
In Nederland zal ‘De Farm’ aanstaande donderdag voor het eerst te zien zijn op Yorin. Deel 1 is van 20.30 uur tot 21.40 en deel 2 van 22.40 tot 23.10.
quote:.................... Dus het is voor mij heel normaal dat er programma’s over boeren worden gemaakt. Gijs Staverman plakte na de opnames van De Farm nog even een vakantie van twee weken aan zijn verblijf in Zuid Afrika. Met zijn zwarte Surinaamse vriendin Pearl trok hij door het land.
Nou idd! Geweklig programma,en zou zeker heftige tv weer opleveren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
oprotten met die onzin ze moeten Paradise hotel doen met Nederlanders dat was nog eens een show
De toelichting is dat ze nog steeds met apartheid te maken kregen in Afrika.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]Wat een vermelding! Totaal van onbelang in het hele stuk, en heeft iemand ooit een andere kleur Surinamer gezien?
Ik ben uitgenodigd bij een van de deelnemers in de kroeg te kijken.quote:
Geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou idd! Geweklig programma,en zou zeker heftige tv weer opleveren.
Hij's fijn.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:13 schreef static het volgende:
Goedzo, Oscar mag blijven.
Vond ik inderdaad ook. Erg rommelig. Allerlei opmerkingen van de deelnemers waarvan je niet weet waar ze op slaan en slecht een beetje real tv.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:27 schreef Remzz het volgende:
Alleen dat constante geanalyseer vind ik zo irritant. Ik bedoel dan steeds die mensen voor de camera roepen.
Misschien komt dat omdat er op dat zelfde moment voetbalwas?????quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:25 schreef schatje het volgende:
Ik trek het ook niet.
Suf gedoe zeg. Geen wonder dat Net 5 er niets heeft meegedaan.
Kijkcijfers waren ook slecht.
De eerste aflevering van The Farm en The Farm: het duel op Yorin hebben ronduit teleurstellend gescoord
Net 5 maakt goede programma's/real life shows. Yorin niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:10 schreef foton het volgende:
Het is een typisch vrouwenprogramma, en daar zijn er al meer dan genoeg van...
En nee, dit is geen discriminatie/generalisatie/etc, maar een ondervinding
En als het dan ergens hoort, dat is dat niet op Yorin, maar op Net 5.
Ik hoef het niet te zien.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk voor het eerst.
Ben benieuwd. Dit is afl. 2 toch?
De laatste actie van de afvaller is dat hij/zij de leider van de komende week mag kiezen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:19 schreef phileine het volgende:
hoe komt Oscar nu opeens leider (ik kwam er pas halverwege in)??
Ah okay, bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Euh. Die had haar zoon verloren in Zuid-Afrika. En daarom doet ze mee aan De Farm.
ook gezienquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Stop er maar mee rubber, jouw vrouw mijn vrouw was stukken leuker
Ja dat is Peeman de zwakzinnigequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef jessie het volgende:
Is dat die met die hoed die zo hard praat. Die is echt vre-se-lijk.
Bahalve Oscar dan... lijkt mij. Die is wel slim hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal van de MBVO getrapt.
Ja hij vergeleek hun honger met de4 honger in Afrika. Het kwam er op neer dat ze daar niks te klagen hebben. Hij doet iig nog iets.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:32 schreef jessie het volgende:
Die vond ik vanaf dag 1 al zo, tja zo "appart"
Hij praat zo hard, en zo dom.
"Ja die mensen in arme landen die altijd honger hebben die doen natuurlijk niks, die zitten alleen maar zielig zo in elkaargedoken. Daarom kunnen ze er beter tegen" Mijn god die jongen moet tegen zichzelf beschermt worden. Ze hadden beter die struisvogel kunnen sparen
me2, denk eens 'n vrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel benieuwd wie de nieuwe Farmleider wordt....
Beter.... vond hem maar een nietsnut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Nelson excit. Dooie lul die ik alleen maar heb horen klagen.
als je een stoma hebt kun je hem meestal niet missenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ellen is zo'n verschikkelijk irritante trut.
Die wringt zich overal in en presenteert haar eigen mening overal als feit, ze dringt zichzelf op, ze is een gruwlijke betweter die op alles en iedereen neerkijkt die niet haar mening deelt. Ze vindt zichzelf geweldig diepzinnig, intelligent en welgemeend, ze denkt dat ze heel wat waard is, maar mensen zoals Ellen kun je missen als een stoma.
ik heb gehoord dat hij uit Tilburg kwam... wat me diep doet schamen omdat ik er ook woon.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef ruby het volgende:
Waar komt die Peyman eigenlijk vandaan? Is hij een Belg? Ik kan die gozer namelijk niet plaatsen. En hij klinkt idd alsof ie niet helemaal in orde is.
Tilburg idd.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb gehoord dat hij uit Tilburg kwam... wat me diep doet schamen omdat ik er ook woon.
Ik denk wel dat hij zwak begaafd is of last heeft van heel wat aandoeningen die de moderne jeugd van tegenwoordig plagen.
50 dieren? Die zit er nog een tijdje in dan!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
Op een gegeven moment hadden we vijftig dieren, die we moesten voederen en waar we hokken voor moesten bouwen.
Volgens mij wordt het Mathieu. Hoorde in de aftiteling, waarbij je flarden van volgende week ziet, één van de meiden zeggen: "Mathieu denkt dat sommigen te lui zijn om iets te doen" of iets van die strekking. Denk niet dat ze zich daar druk over maken, tenzij hij de leider is.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef Raenius het volgende:
ik hoop dat Nelson Matthijs als farmleider aanwijst
je kunt ook zelf even googlen maar ja:quote:Op maandag 21 maart 2005 20:16 schreef Timmai het volgende:
zijn er trouwens foto's van de kandidaten op internet te vinden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
je kunt ook zelf even googlen maar ja:
klik klik!
Wie vind jij wél leuk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat die nare Oscar eruit gaat.
En volgende keer graag Ellen en Bibi en Peyman. Tegelijktertijd.
Eigenlijk niemand.quote:
Dat is het leuke toch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zitten echt teveel debiele figuren in dit programma. Onvoorstelbaar.
Die film heb ik gister nog gezien. Nu je het zegt dat nummer komt ook in RFD voor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
Die muziek is van Requiem For A Dream!!
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die film heb ik gister nog gezien. Nu je het zegt dat nummer komt ook in RFD voor.
Fantastische film overigens
Op het forum van mokkels.nl staan geen capsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef LostFormat het volgende:
Heeft iemand toevallig caps van die Nicolette?
Dit programma haalt het alleen niet bij RFDquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:07 schreef bar_rel het volgende:
Jadaarom is het ook meteen een fantastische serie dit
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
De tepels van Nicolette kwamen mooi uit, trouwens.
Ik vond haar echt knap!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
He bah Tom, je vindt haar toch niet echt leuk ofzo he?.
Vind het een ranzig kind.
Alleen Billie is dikkerquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze deed me denken aan Billie Piper.
[afbeelding]
naja niet vrijwillig..quote:
Wat moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef LostFormat het volgende:
Heeft iemand toevallig caps van die Nicolette?
Sjorren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee
[afbeelding]
iemand spaart foto's van anorexia'squote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matthijs wordt later zwerver, of kraker, waarschijnlijk is hij nu kraker en later zwerver, van het type dat stinkt en nooit beseft dat niemand hem eigenlijk aardig vind. Niemand houdt van Matthijs, hij heeft geen vrienden, en hij leeft in een egoistisch dom klein wereldje waar anderen maar alles voor hem moeten doen, want hij wil niet werken, daar is hij te lui en te dom voor.
SP-stemmer, omdat hij dan weg kan komen met het op z'n luie reet zitten en betaald krijgen voor inactie.
Vrije denkers zoals Matthijs zijn zo dom.
Die moeten ze castreren, want ik heb niet graag dat er nog meer mongolen zoals hij hier rond gaan lopen.
Ik vermoed Mieke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is er als een moeder voor Nicolette? Ik vrees Ellen.
Ehm, ja, ik bedoelde Jeanette. Stom!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef La_Guiri het volgende:
Hebben jullie dan in het voorstukje van volgende week niet gezien dat het Jeanette wordt?
Enorm mee eens isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matthijs wordt later zwerver, of kraker, waarschijnlijk is hij nu kraker en later zwerver, van het type dat stinkt en nooit beseft dat niemand hem eigenlijk aardig vind. Niemand houdt van Matthijs, hij heeft geen vrienden, en hij leeft in een egoistisch dom klein wereldje waar anderen maar alles voor hem moeten doen, want hij wil niet werken, daar is hij te lui en te dom voor.
Ellen geilt op zichzelf, denkt dat ze oprecht is en belangrijk en gewenst.
het viel me ook op, jammer dat ze zo dun is en dat ze eruit moetquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
De tepels van Nicolette kwamen mooi uit, trouwens.
Heeel erg dun ja. Eng dun.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:47 schreef keijz het volgende:
het viel me ook op, jammer dat ze zo dun is en dat ze eruit moet
Ja, die vind ik leuk. Vooral toen ze vorige week ging ezelrijden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Caroline
nou... ik denk dat het aardig overdreven is.. 10 minuten, niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heeel erg dun ja. Eng dun.
Maar goed, ze heeft ruim een half uur aan een paal gehangen. Respect.
Nee, er stond afentoe een tijd bij. Bij de laatste, toen ze viel, stond er 30 of 35 minuten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef keijz het volgende:
nou... ik denk dat het aardig overdreven is.. 10 minuten, niet meer
Ik heb de eerste aflevering niet gezien, de andere twee waren opzich niet echt bijzonder. Ja, je hebt gemist waarom iedereen Oscar haat enzo. Maar niet echt belangrijke dingen.quote:ik kijk het overigens pas sinds gister.. heb ik te veel gemist?
Nou dat hele verhaal heb ik zelfs nog gemist, en ik heb geloof ik vijf minuten gemist van 1 aflevering...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de eerste aflevering niet gezien, de andere twee waren opzich niet echt bijzonder. Ja, je hebt gemist waarom iedereen Oscar haat enzo. Maar niet echt belangrijke dingen.
Hoe dom kun je zijn, wel eens van een boorplatform gehoord....!!!!!??????quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Oscar was vandaag bij Boulevard, waarin hij een vergelijking trok met een boorplatforum.
Iemand die die vergelijking begreep?.
whahahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
Wat praat die ene jongen raar, alsof ie net 30 kippen heeft gebeft.
Zo klinkt een Vlaamse zwakzinnigequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Ja die ja - wat een stem, dat verzin je toch niet.
Haha ik ook of die miep die vandaag 2 uur in de zon lag, maar ik zag Peyman zo enthousiast doen... dat moet bijna wel betekenen dat z'n maatje Bernt heeft gewonnen. Verder dacht ik het postuur van Oscar te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:13 schreef hardsilence het volgende:
Mathijs.. ik erger me groen en geel aan 'm!
Die onnozele vriendin van Bibi (Caroline), Matthijs is door.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
wie is er afgevallen?? ik heb de laatste 10 minuten gemist helaas
Die kerel spoort niet helemaal hoor. Eerst al met de beesten die hij gelijk wilde slachten. Ik denk echt dat die kerel iemand zou kunnen vermoorden als hij doordraait. Hij doet altijd super druk en moet lachen om de stomste dingen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Peyman is echt te debiel voor woorden. Dat bloemetje![]()
Tsja, ze eten weinig, veel stress en misschien speelde het wel in de familie. Je weet niet wat er achter zit...quote:En die Mieke moet zich ook niet zo aanstellen. Tegen een beetje schelden moet je tegenwoordig wel kunnen en niet gaan janken.
Hoevaak hij toen "Het spijt me" en "Sorry" zei.. dat maakte het niet geloofwaardiger.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat bloemetje![]()
En hoe Peyman ook deed met dat over dat verliefd zijn van een andere flapdrol. Kerel lag echt dubbel om elke opmerking van Mathijs, echt bizar. Wat is zijn achtergrond eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet helemaal hoor. Eerst al met de beesten die hij gelijk wilde slachten. Ik denk echt dat die kerel iemand zou kunnen vermoorden als hij doordraait. Hij doet altijd super druk en moet lachen om de stomste dingen.
[..]
Tsja, ze eten weinig, veel stress en misschien speelde het wel in de familie. Je weet niet wat er achter zit...
Inderdaad, dat bedoelde ik ook.quote:En hoe Peyman ook deed met dat over dat verliefd zijn van een andere flapdrol. Kerel lag echt dubbel om elke opmerking van Mathijs, echt bizar. Wat is zijn achtergrond eigenlijk?
quote:Peyman Azizi
Naam: PEYMAN AZIZI
Leeftijd: 26 JAAR
Relatie: SINGLE
Beroep: ZELFSTANDIG SCHILDER
“Ik ben een stoere jongen met een heel klein hartje.” “Ik kan niet tegen kritiek.”
En hoe die met dat mes aan het zwaaien was aan tafel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet helemaal hoor.
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo klinkt een Vlaamse zwakzinnige
Ik verbaas me er ook telkens weer over
Ze sporen inderdaad echt allemaal niet. Best knap, in al die andere programma's zatan altijd nog wel een aantal normale mensen, maar in dit programma zijn ze allemaal te debiel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?
In elk geval vraag ik me af waar ze al die figuren vandaan hebben, wat een stelletje losers. Bibi is inderdaad een hockeymeisje van in de 30, Matthijs irriteerd ook en eigenlijk irriteren ze allemaal, behalve die oude man. Die zie of hoor je niet![]()
Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
In elk geval vraag ik me af waar ze al die figuren vandaan hebben, wat een stelletje losers. Bibi is inderdaad een hockeymeisje van in de 30, Matthijs irriteert ook en eigenlijk irriteren ze allemaal, behalve die oude man. Die zie of hoor je niet![]()
Pagina 3.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.
Maar anyway een zwakzinnige blijft het. Schilderen is toch niet zo gezond
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:48 schreef hardsilence het volgende:
Pagina 3.
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Peyman praat misschien nog wel onbegrijpelijker dan die Ranger. Wat een mongool!. En dat bloemetje dan ook.
.
Volgende week graag. Bibi.
. eruit.
.
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef Gia het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.![]()
Ja! En die zal dan wel Bernd nomineren zodat die Oscar eruit kan gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider..
Same here.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe vaker ik Mathijs zie, hoe meer ik hem haat en hoe dieper mijn walging wordt.
iddquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik zou gokken Bernd vs Oscar, maar met dezelfde uitkomst. Ach het heeft als voordeel dat ik dan niet meer hoef te kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:46 schreef Raenius het volgende:
Toch aan het voorstukje van volgende week te zien staan Matthijs en Oscar in de finale en wint Matthijs
is ie ook volgens mijquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond een stukje zitten kijken maar wie is toch in vredesnaam die onverstaanbare gozer die de hele tijd loopt te schelden. Die gozer lijkt wel zwakbegaafd....
Je wordt meestal geen schilder omdat je super hoogbegaafd bent, en dan die oplosmiddelen in de verf... dat werkt ook niet meequote:
Precies, dat gevoel heb ik ook vanaf de allereerste minuut. Vooral hoe hij met messen loopt te zwaaien in de buurt van beesten en hoe zijn stemming heen-en-weer slingert... onvoorspelbaar en gevaarlijk hoor. Ik zou die kerel niet graag in een slechte bui tegen komen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Snap niet dat zo'n labiel onderontwikkeld figuur aan zo'n programma mee mag doen. Heb maar een paar minuten gezien maar het is echt de meest zwakbegaafde figuur in een real-live show ever.
levensgevaarlijk....
Dat dacht ik eerst ook alleen zie je in het voorstukje dat de man lang haar heeft...dus dat zou die hippie best kunnen zijn. Peyman heeft het inderdaad sort of bijgelegd met Oscar maar denk nog steeds dat ie liever hem eruit heeft dan Matthijs..quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:04 schreef The_T het volgende:
[..]
Ik zou gokken Bernd vs Oscar, maar met dezelfde uitkomst. Ach het heeft als voordeel dat ik dan niet meer hoef te kijken
Eh.. even nagaande wie er al uit liggen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel weken zijn ze a.s. donderdag????
quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Eh.. even nagaande wie er al uit liggen.
Anthony, Edmonda, Nelson, Nicolette, Caroline.
Dan zullen ze a.s. donderdag in week 6 zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2005 15:06:24 ]
Dat heeft Oscar tegen een collega van mij gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:50 schreef BVO het volgende:
Hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ow kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Remzz het volgende:
Fijn dat je dat hier ff in spoilertags neerzet![]()
SHIT niet aan gedacht.... sorryquote:Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Fijn dat je dat hier ff in spoilertags neerzet![]()
Lijkt me niet als Oscar en Matthijs bijvoorbeeld het tegen elkaar op zouden moeten nemen is de lol er denk vrij snel vanaf.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SHIT niet aan gedacht.... sorry
Normaal doe ik het altijd
Maar vind het ook niet echt een spoiler. Omdat ik het niet zeker weet.
Daarom zeg ik ook: als het goed is.....
Ik vind het eigenlijk pas een spoiler als het "ZEKER" is toch?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hm, een weekje ervoor en een paar dagen daarna zit je ook al gauw aan 8 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij Peyman in die promo Oscar aan 't aanmoedigen is, maar dat geloof ik niet, vliegt Oscar er morgen uit. Volgens de voorstukjes gisterenavond is Oscar de eerste genomineerde en op het voorstukje van vorige week kon je zien dat Mathijs zat te zagen en door Peyman aangemoedigd werd. Uit het gejuich van Peyman maak ik dan op dat Oscar verloren heeft.
Op het laatst wel. Ik heb dat stukje beeldje voor beeldje afgespeeld. Je ziet dan ook links nog twee klappende handen in beeld komen. Ook Peyman applaudiseert.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal geen gejuich na een overwinning, meer een kreet om aan te moedigen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yorin, weer bedankt hiervoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |