Ja dat is Peeman de zwakzinnigequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:22 schreef jessie het volgende:
Is dat die met die hoed die zo hard praat. Die is echt vre-se-lijk.
Bahalve Oscar dan... lijkt mij. Die is wel slim hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal van de MBVO getrapt.
Ja hij vergeleek hun honger met de4 honger in Afrika. Het kwam er op neer dat ze daar niks te klagen hebben. Hij doet iig nog iets.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:32 schreef jessie het volgende:
Die vond ik vanaf dag 1 al zo, tja zo "appart"
Hij praat zo hard, en zo dom.
"Ja die mensen in arme landen die altijd honger hebben die doen natuurlijk niks, die zitten alleen maar zielig zo in elkaargedoken. Daarom kunnen ze er beter tegen" Mijn god die jongen moet tegen zichzelf beschermt worden. Ze hadden beter die struisvogel kunnen sparen
me2, denk eens 'n vrouw.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel benieuwd wie de nieuwe Farmleider wordt....
Beter.... vond hem maar een nietsnut!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Nelson excit. Dooie lul die ik alleen maar heb horen klagen.
als je een stoma hebt kun je hem meestal niet missenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ellen is zo'n verschikkelijk irritante trut.
Die wringt zich overal in en presenteert haar eigen mening overal als feit, ze dringt zichzelf op, ze is een gruwlijke betweter die op alles en iedereen neerkijkt die niet haar mening deelt. Ze vindt zichzelf geweldig diepzinnig, intelligent en welgemeend, ze denkt dat ze heel wat waard is, maar mensen zoals Ellen kun je missen als een stoma.
ik heb gehoord dat hij uit Tilburg kwam... wat me diep doet schamen omdat ik er ook woon.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef ruby het volgende:
Waar komt die Peyman eigenlijk vandaan? Is hij een Belg? Ik kan die gozer namelijk niet plaatsen. En hij klinkt idd alsof ie niet helemaal in orde is.
Tilburg idd.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb gehoord dat hij uit Tilburg kwam... wat me diep doet schamen omdat ik er ook woon.
Ik denk wel dat hij zwak begaafd is of last heeft van heel wat aandoeningen die de moderne jeugd van tegenwoordig plagen.
50 dieren? Die zit er nog een tijdje in dan!quote:Op maandag 21 maart 2005 14:32 schreef hardsilence het volgende:
Op een gegeven moment hadden we vijftig dieren, die we moesten voederen en waar we hokken voor moesten bouwen.
Volgens mij wordt het Mathieu. Hoorde in de aftiteling, waarbij je flarden van volgende week ziet, één van de meiden zeggen: "Mathieu denkt dat sommigen te lui zijn om iets te doen" of iets van die strekking. Denk niet dat ze zich daar druk over maken, tenzij hij de leider is.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef Raenius het volgende:
ik hoop dat Nelson Matthijs als farmleider aanwijst
je kunt ook zelf even googlen maar ja:quote:Op maandag 21 maart 2005 20:16 schreef Timmai het volgende:
zijn er trouwens foto's van de kandidaten op internet te vinden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
je kunt ook zelf even googlen maar ja:
klik klik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |