Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Remzz het volgende:
Fijn dat je dat hier ff in spoilertags neerzet![]()
SHIT niet aan gedacht.... sorryquote:Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Fijn dat je dat hier ff in spoilertags neerzet![]()
Lijkt me niet als Oscar en Matthijs bijvoorbeeld het tegen elkaar op zouden moeten nemen is de lol er denk vrij snel vanaf.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SHIT niet aan gedacht.... sorry
Normaal doe ik het altijd
Maar vind het ook niet echt een spoiler. Omdat ik het niet zeker weet.
Daarom zeg ik ook: als het goed is.....
Ik vind het eigenlijk pas een spoiler als het "ZEKER" is toch?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hm, een weekje ervoor en een paar dagen daarna zit je ook al gauw aan 8 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij Peyman in die promo Oscar aan 't aanmoedigen is, maar dat geloof ik niet, vliegt Oscar er morgen uit. Volgens de voorstukjes gisterenavond is Oscar de eerste genomineerde en op het voorstukje van vorige week kon je zien dat Mathijs zat te zagen en door Peyman aangemoedigd werd. Uit het gejuich van Peyman maak ik dan op dat Oscar verloren heeft.
Op het laatst wel. Ik heb dat stukje beeldje voor beeldje afgespeeld. Je ziet dan ook links nog twee klappende handen in beeld komen. Ook Peyman applaudiseert.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal geen gejuich na een overwinning, meer een kreet om aan te moedigen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yorin, weer bedankt hiervoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |